Dat zou me niks verbazen. Verstandige man als het is.quote:Op donderdag 16 april 2020 12:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hopelijk heeft hij jouw geniale idee overgenomen om alle teams in aparte hotels te zetten!
Ik wel, vooral op de zondag en nu de CL leuk begon te wordenquote:Op donderdag 16 april 2020 12:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik was er langzaam aan wel een beetje klaar mee, keek niet meer zoveel
dus mis het niet
Genotquote:Op donderdag 16 april 2020 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zag dat Ome Donald de sport weer wilde gaan hervatten.
Je stoel?quote:Op donderdag 16 april 2020 11:54 schreef GGMM het volgende:
Bezorgtijd: vandaag tussen 14:00 en 16:00
@:caland @:kingroland @:tjacka @:maxi-mus @:scrummie2.1 @:lenny_leonard
Oh, toetsenbord en muis (bedraad).quote:Op donderdag 16 april 2020 13:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, mijn coolblue-bestelling
Wel een beetje blijven opletten Lenny!
Exact.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, toetsenbord en muis (bedraad).
op mn werk heb ik draadloos maar dat lijkt me logischquote:Op donderdag 16 april 2020 13:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Exact.
Aangezien draadloos voor proleten is.
Dan doe je proletenwerk.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
op mn werk heb ik draadloos maar dat lijkt me logisch
Lijkt mij totaal niet logisch en voor mij ben je dan niks meer waard dan iemand die thuis een draadloze muis en/of toetsenbord heeft.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
op mn werk heb ik draadloos maar dat lijkt me logisch
jouw probleemquote:Op donderdag 16 april 2020 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt mij totaal niet logisch en voor mij ben je dan niks meer waard dan iemand die thuis een draadloze muis en/of toetsenbord heeft.
zo dan koekoekquote:Op donderdag 16 april 2020 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lijkt mij totaal niet logisch en voor mij ben je dan niks meer waard dan iemand die thuis een draadloze muis en/of toetsenbord heeft.
Genoteerd!quote:Op donderdag 16 april 2020 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hupsakeequote:Op donderdag 16 april 2020 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
enigquote:Op donderdag 16 april 2020 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net een 'energie' pakket gekregen van werkgever. Wat snacks, soepje, snoep en een paar heerlijke stroopwafels.
Erg leuk toch?
Leuk hoorquote:Op donderdag 16 april 2020 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net een 'energie' pakket gekregen van werkgever. Wat snacks, soepje, snoep en een paar heerlijke stroopwafels.
Erg leuk toch?
Ze heten Kanjer, met een j.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onterecht. Kan ik er wat aan doen dat ze zo heten.
Ja.quote:
Lekker manquote:Op donderdag 16 april 2020 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
Even een foto gemaakt voor @:ggmm
Dit mogen we NIET posten.
Met een k is regionale spreektaal.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze heten Kanjer, met een j.
Maar volgens mij wist je dat best!
Dat vind ik erg lekker!quote:Op donderdag 16 april 2020 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Je eet zeker ook pindakaas met stukjes noot?
Dat is echt kanjerlekker.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit soort zinloze vergelijkingen heb ik vandaag geen zin in.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dusquote:Op donderdag 16 april 2020 13:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit soort zinloze vergelijkingen heb ik vandaag geen zin in.
#team cherry MX Redquote:Op donderdag 16 april 2020 13:28 schreef JanCees het volgende:
ik wil eigenlijk een Keychron
draadloze mechanische toetsenbord genot
quote:Op dinsdag 5 maart 2019 16:30 schreef Caland het volgende:
Mensen die pindakaas met nootjes eten zouden ze alleen moeten vergassen.
Doe jij dat niet dan???quote:Op donderdag 16 april 2020 13:33 schreef Elan het volgende:
René krijgt zo een woedeaanval. Straks komen er nog mensen die beweren hun kiwi's zonder schil te eten.
Nee, er stond ook tussen 14:00 en 16:00 dus deze vraag verbaast me nogal.quote:Op donderdag 16 april 2020 13:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Is jouw pakketje er al??? (de mijne nog niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |