quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Smerige gele apenquote:Op woensdag 15 april 2020 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan China hè. Beter stopt iedereen hier met rotzooi te kopen via Aliexpress etc. Steun Europa en niet China.
Geldig punt; daarom zou een made in EU-keurmerk goed zijn om Europese producten populairder te maken.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsof al de andere meuk niet ook uit China komt
Doen ze in de USA al lang...voor de trotse koper die eigen land steunt.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geldig punt; daarom zou een made in EU-keurmerk goed zijn om Europese producten populairder te maken.
Op zekerquote:Op woensdag 15 april 2020 22:44 schreef superniger het volgende:
[..]
In COR had je hiervoor een note gekregen.
je ontkomt niet aan zequote:Op woensdag 15 april 2020 22:47 schreef superniger het volgende:
Je mobiel bestaat uit Chinese onderdelen.
We staan hier al een tijdje.quote:
Ik ook niet, opgepleurd.quote:
Dat bleek wel toen zij wat langer dan alleen chinees nieuwjaar dicht bleven.quote:
vraag me af hoe lang de 'reality check' duurt eer men toch weer in oude gewoontes vervalt vanwege de prijsquote:Op woensdag 15 april 2020 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Dat bleek wel toen zij wat langer dan alleen chinees nieuwjaar dicht bleven.
Stemt tot nadenken.
en als je laat bezorgen?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:51 schreef Oostblokkert het volgende:
Die app gaat dan niet verplicht worden, maar supermarkten e.d. kom je niet binnen zonder app, zo gaan ze het vormgeven verwacht ik.
Bejaarden zonder smartphone de toegang tot de supermarkt ontzeggen?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:51 schreef Oostblokkert het volgende:
Die app gaat dan niet verplicht worden, maar supermarkten e.d. kom je niet binnen zonder app, zo gaan ze het vormgeven verwacht ik.
Dan maak je toch geen contact met je bezorgert?quote:
Het roept veel vragen op ja, bij ons kunnen oudjes het laten bezorgen en tussen 7-8 in de ochtend boodschappen doen.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bejaarden zonder smartphone de toegang tot de supermarkt ontzeggen?
Denk dat Henkie het daar niet mee eens is.
Kost meer geld om uit te delen dan vernietigenquote:Op woensdag 15 april 2020 22:52 schreef 3rr0r het volgende:
maar gratis uitdelen aan ons ho maar, allemaal vernietigd
Dilemma, dan zij die bloemenwinkels en groenteboeren die normaal voor de afzet zorgen na de crisis ook failliet.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:52 schreef 3rr0r het volgende:
Ik kreeg afgelopen vrijdag van de werkgever nog een doos rozen via de post.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:52 schreef 3rr0r het volgende:
klopt, zomaar dumpen is niet het slimste ook al creer je goodwill...als je normaal niet direct aan particulieren verkoopt is die goodwill niet veel waardquote:Op woensdag 15 april 2020 22:54 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dilemma, dan zij die bloemenwinkels en groenteboeren die normaal voor de afzet zorgen na de crisis ook failliet.
Eet smakelijk?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kreeg afgelopen vrijdag via de werkgever nog een doos rozen via de post.
@Caland ookquote:Op woensdag 15 april 2020 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kreeg afgelopen vrijdag van de werkgever nog een doos rozen via de post.
Pretparken, bioscopen, theatersquote:Op woensdag 15 april 2020 22:57 schreef maan_man het volgende:
Kermisexploitanten zitten dadelijk minimaal 1,5 jaar zonder inkomen.
Als er toch één sector rustig failliet mag gaan dan is het die sector ook wel.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:57 schreef maan_man het volgende:
Kermisexploitanten zitten dadelijk minimaal 1,5 jaar zonder inkomen.
We herbouwen wel weer.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pretparken, bioscopen, theaters
Alles kapot koekoek
Pathe doet ook filmpjes voor thuis tochquote:Op woensdag 15 april 2020 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alles kapot koekoek
Veel daarvan hebben afgelopen winter nog gedraaid.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alles kapot koekoek
Iedereen moet bij hem komen bedelen. Hij voelt zich vast machtigquote:Op woensdag 15 april 2020 22:58 schreef superniger het volgende:
En dat allemaal uit de balzak van Wopke Hoekstra.
Ja, erg. Maar wat is daar koekoek aan?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:57 schreef RensAjacied het volgende:
Alles kapot koekoek
Carola moest eerst onder tafelquote:Op woensdag 15 april 2020 22:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Iedereen moet bij hem komen bedelen. Hij voelt zich vast machtig
Koekoek is een uitdrukking om kracht bij te zettenquote:Op woensdag 15 april 2020 22:59 schreef svann het volgende:
[..]
Ja, erg. Maar wat is daar koekoek aan?
is gewoon een uitdrukking om kracht bij te zettenquote:Op woensdag 15 april 2020 22:59 schreef svann het volgende:
[..]
Misschien draaien die familiebedrijven niet op leningen.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:58 schreef Monolith het volgende:
Als er toch één sector rustig failliet mag gaan dan is het die sector ook wel.
Koekoek kan na iedere boodschap plaatsen om hem kracht bij te zetten. Vraag maar een Sierd de Vos.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:59 schreef svann het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:02 schreef JanCees het volgende:
Proportioneel
1300 miljoen gele apen kunnen wel meer neerleggen dan 300 miljoen Amerikanen
Oh ja, dat is wel iemand naar wie ik zou gaan voor betrouwbare informatie.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
naar rato..China geeft 40 miljoen hoorde ik net van Pete Hoekstra
Proportioneel
Proportioneel
tja, zou hij hierover liegen op tv bij Jinek?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh ja, dat is wel iemand naar wie ik zou gaan voor betrouwbare informatie.
Waarom niet?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
tja, zou hij hierover liegen op tv bij Jinek?
Dan zeg je gewoon tegen de factchecker dat hij fake news is en de tering kan krijgen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
omdat het geheid makkelijk na te gaan is
Tja, hij ontkent ook glashard op tv wat hij pas daarvoor geclaimd heeft, doet het vervolgens af als fake news en krijgt dan beelden van zijn eigen uitspraken onder zijn neus gedrukt. Wat een schertsfiguur is dat.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
tja, zou hij hierover liegen op tv bij Jinek?
quote:Bij de Tweede Kamer is vanavond een 28-jarige vrouw aangehouden. De vrouw probeerde brand te stichten buiten voor de ingang van het Kamergebouw.
Het is de derde keer dat de vrouw probeerde brand te stichten, maar vanavond was er daadwerkelijk een klein vuurtje. Ze had wat kranten aangestoken en die bij de ingang neergegooid.
De brandweer kreeg een melding van de mogelijke brand bij de Tweede Kamer en heeft het brandje snel kunnen blussen.
Wat is de bron, want dit gaat om weer zo'n statement zeker?quote:
Dat maakt Pete Hoekstra toch niet meteen een betrouwbare bron?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alsjeblieft, even opgezocht
https://www.who.int/about(...)9-invoice/chn_en.pdf
https://nos.nl/artikel/23(...)ng-tweede-kamer.htmlquote:Op woensdag 15 april 2020 23:07 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wat is de bron, want dit gaat om weer zo'n statement zeker?
Beter dan die smerige Chinezenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:07 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dat maakt Pete Hoekstra toch niet meteen een betrouwbare bron?
Nos.nlquote:Op woensdag 15 april 2020 23:07 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wat is de bron, want dit gaat om weer zo'n statement zeker?
Hebben de Chinezen je zusje verkracht?quote:
had al een paarquote:Op woensdag 15 april 2020 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Hebben jullie al een tondeuse aangeschaft?
wat een onzinquote:Op woensdag 15 april 2020 23:12 schreef RensAjacied het volgende:
Een kapper zonder mooi kapsel vertrouw ik niet
quote:
Niet gek he...hij heeft tientallen jaren hard gewerkt voor zijn zaak en straks is hij alles kwijt.quote:
Je hebt een milimeter of je bent kaal zeker?quote:
ja prima dat je aan je eigen zaak denkt maar hij lijkt een beetje blind voor de rest, zo overdreven zeggen dat mensen het niet zelf moeten gaan doenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet gek he...hij heeft tientallen jaren hard gewerkt voor zijn zaak en straks is hij alles kwijt.
Carrie ookquote:Op woensdag 15 april 2020 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Maxima mag wel bij mij op bezoek komen
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
Zo dat is een nette jongeheer zo dan. En dan burgermeester van zo'n tokkie mocro stad als Gouda.
Vrije dagen is voor mietjesquote:Op woensdag 15 april 2020 23:23 schreef svann het volgende:
Geen koningsdag, dan ook geen vrije dag.
* duikt
Beetje luchtig slot is wel prima.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:22 schreef Oostblokkert het volgende:
De uitzending moet wel gevuld worden zeg
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
Jeroen Snel: we moeten niet geforceerd doen
Ook Jeroen Snel: dit filmpje is mooi, niet gemaakt hoor
alsof hij ontslagen kan wordenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:27 schreef Ronald het volgende:
Zou koning Willy thuis ook werken, of gewoon een beetje lanterfanten?
Van Der Vaart was een halfjaar uitgeschakeld door een strottenhoofdblessure opgelopen tijdens Deense les.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:28 schreef svann het volgende:
Wat een taal.
Geschreven redelijk te volgen, maar gesproken nauwelijks.
1 juno valt op een vrijdag. Alles weer open in het weekend. Maandag weer alles sluiten!quote:Op donderdag 16 april 2020 22:21 schreef monkyyy het volgende:
De maatregelen zullen wel verlengd worden
Zo een mooie zwarte.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil een mondkapje dragen, staat cool.
Mijn tourguide in China had een in de vorm van een pandaquote:Op donderdag 16 april 2020 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik wil een mondkapje dragen, staat cool.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Amazon maar uitverkochtquote:
Heeft te veel kleren aan.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:30 schreef Coco. het volgende:
Wat vinden jullie van Welmoedje deze avond?
In VBL wordt er dagelijks een pakketje besteld.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:31 schreef maan_man het volgende:
Probleem om het op de juiste plekken te krijgen? Misschien eens met Bol gaan praten. Die krijgen dagelijks 10.000de pakketjes op de juiste plaats.
Usual suspects.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
In VBL wordt er dagelijks een pakketje besteld.
beetje Nashvillequote:Op donderdag 16 april 2020 22:30 schreef Coco. het volgende:
Wat vinden jullie van Welmoedje deze avond?
Mercedesgodenquote:Op donderdag 16 april 2020 22:33 schreef Vallon het volgende:
En niet te vergeten beademingsapparaten... zelf maken en opsturen.
dat is voor kinderen tochquote:Op donderdag 16 april 2020 22:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:monkyyy speelt Animal Crossing New Horizons
Fake news.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:monkyyy speelt Animal Crossing New Horizons
Die vieze praat ga ik niet op in.quote:
Dat jij zegt dat je regen wil opvangen met je ton, terwijl je er drugs in gaat mengen.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:40 schreef Vallon het volgende:
Definieer besodemieteren wanneer je een ton kan harken ?
Die heeft slechtere tijden gekend, weer veilig terug waar hij hoortquote:
Jij hebt geen personeel, dat scheelt ook.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Hier zijn de buffers kilometers dik. Ik zit veilig.
Het mes snijdt dan aan twee kanten, het water aan de lippen en de coke laten likken.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:41 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat jij zegt dat je regen wil opvangen met je ton, terwijl je er drugs in gaat mengen.
Jôh..... welnee dan devalueren we dat toch.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Oneindig geld creëren leidt uiteindelijk tot hyperinflatie.
Bewust niet.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:45 schreef svann het volgende:
[..]
Jij hebt geen personeel, dat scheelt ook.
Ligt ook nog wel iets genuanceerder natuurlijk. Een bedrijf kan moeilijk de buffers aanhouden die een particulier wel kan en snijden in de kosten is ook vaak lastig aangezien personeel niet zelden de grootste kostenpost is en we hier nog een redelijke ontslagbescherming kennen.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:43 schreef svann het volgende:
Op de pof leven is nogal riskant, maar erg in de mode.
Ondernemingsrisico alleen in goede tijden?
Dat is waar in dit geval.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:47 schreef Monolith het volgende:
Ligt ook nog wel iets genuanceerder natuurlijk. Een bedrijf kan moeilijk de buffers aanhouden die een particulier wel kan en snijden in de kosten is ook vaak lastig aangezien personeel niet zelden de grootste kostenpost is en we hier nog een redelijke ontslagbescherming kennen.
Dit is wel een dusdanig uitzonderlijke situatie dat ik niet direct "ondernemersrisico" wil roepen.
Lekker 6:30 all you can eat Sushi.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:03 schreef Vallon het volgende:
Gewoon 24 uur economie en je timeslot om te eten en te drinken reserveren.
quote:Op donderdag 16 april 2020 23:04 schreef matthijst het volgende:
Pffff... Flikker gewoon de bende open en kijk waar het schip strandt.
In het ziekenhuis, vrees ik.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:04 schreef matthijst het volgende:
Dan krijg je stervende mensen in ziekenhuisgangen. Dat moet je niet willen.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:04 schreef matthijst het volgende:
Een paar weken.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan krijg je stervende mensen in ziekenhuisgangen. Dat moet je niet willen.
Korting tussen 07u00 en 09u00 indien ouder dan 65.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:04 schreef maan_man het volgende:
[..]
Lekker 6:30 all you can eat Sushi.
Nee niet daar natuurlijk. Gewoon thuis.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan krijg je stervende mensen in ziekenhuisgangen. Dat moet je niet willen.
Door hier zielig te zitten valt het hopelijk minder op dat hij witwast denkt iequote:Op donderdag 16 april 2020 23:05 schreef Confetti het volgende:
Meneer met 21 horecazaken vindt de bailout niet groot genoeg.
Denk ik ook wel eens.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Misschien hebben we niet 80.000 horeca bedrijven nodig in Nederland.
quote:Op donderdag 16 april 2020 23:07 schreef Vallon het volgende:
Nee niet daar natuurlijk. Gewoon thuis. op hun spreekwoordelijke zolderkamertjes.
Als dit nog jaren duurt heb je miljoenen werklozen en gaan er hele andere gekke dingen gebeuren.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:08 schreef Confetti het volgende:
Knot heeft gelijk. Als dit nog jaren duurt is het subsidieren van een horeca-zaak weggooien van geld.
Bijna niemand houdt zich er meer aan.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:11 schreef maan_man het volgende:
1,5 meter is een makkelijke oplossing voor de politiek, zodat hen niet wordt verweten dat er doden vallen. Maar realistisch is het niet.
quote:Op donderdag 16 april 2020 23:12 schreef PSVCL het volgende:
gooi alles weer open joh.. naar buiten open eigen risico
Wellicht ontstaan er andere vormen van vermaak/entertainment die voor werkgelegenheid zorgen. Je kunt niet jarenlang de horeca gaan subsidiëren.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Als dit nog jaren duurt heb je miljoenen werklozen en gaan er hele andere gekke dingen gebeuren.
je eigen IC bed regelen ookquote:Op donderdag 16 april 2020 23:12 schreef PSVCL het volgende:
gooi alles weer open joh.. naar buiten open eigen risico
Niet meer nee ,mensen liepen gewoon langs elkaar heen tijdens het winkelenquote:Op donderdag 16 april 2020 23:13 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Bijna niemand houdt zich er meer aan.
Vooral de jeugd heeft er moeite mee.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet meer nee ,mensen liepen gewoon langs elkaar heen tijdens het winkelen
en terecht
Ik denk dat je een beetje onderschat wat een enorme sociale functie horeca en sportclubs hebben op een maatschappij. Want die tweede - inclusief kantine - dondert gewoon mee om op een gegeven moment.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wellicht ontstaan er andere vormen van vermaak/entertainment die voor werkgelegenheid zorgen. Je kunt niet jarenlang de horeca gaan subsidiëren.
Ja, betalen voor je eigen kadootje.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Panda's zijn een politieke speelbal van China.
2x in de supermarkt geweest toen het vrij druk rustig was. Dus logischerwijs kan ik daar niet over meepraten. En 1x bij de buurtsuper geweest. Als jij daar geen afstand houdt en er sterft iemand, dan sta je de rest van je leven bekend als moordenaar.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:13 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Bijna niemand houdt zich er meer aan.
Komt allemaal door het huisarrest die je gedachten doen oprichten.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 23:18 schreef maan_man het volgende:
[..]
2x in de supermarkt geweest toen het vrij druk rustig was. Dus logischerwijs kan ik daar niet over meepraten. En 1x bij de buurtsuper geweest. Als jij daar geen afstand houdt en er sterft iemand, dan sta je de rest van je leven bekend als moordenaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |