Het gaat over een overstromingquote:Op woensdag 15 april 2020 21:03 schreef minilot het volgende:
Beroofd worden van je korset en dan drijven op je vet - wat een merkwaardig lied, Tele!![]()
Klinkt praktischquote:Op woensdag 15 april 2020 21:03 schreef minilot het volgende:
Beroofd worden van je korset en dan drijven op je vet - wat een merkwaardig lied, Tele!![]()
@:Clubsoda Yup, het was na twee sessies wel zonneklaar allemaal. Nul komma nul comorbiditeiten scheelt wel!
Haha, dat zal ja. Bij mij hangt het juist op die comorbiditeiten, waarschijnlijk. Of op het feit dat ze autisme bij vrouwen niet snappen.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:03 schreef minilot het volgende:
@:Clubsoda Yup, het was na twee sessies wel zonneklaar allemaal. Nul komma nul comorbiditeiten scheelt wel!
Ik schuif het even naar de kijklijst voor wanneer ik weer iets kan kijken met geluid aan.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:02 schreef Tele6 het volgende:
@:minilot wat vind je van mijn recentste youtubefavoriet:
Beeld is genoeg hoorquote:Op woensdag 15 april 2020 21:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik schuif het even naar de kijklijst voor wanneer ik weer iets kan kijken met geluid aan.
Ondertussen: wat vind je er zo leuk aan?
Dat het lekenvolk dat niet snapt is al jammer genoeg, maar van lui die ervoor gestudeerd hebben zou je toch beter mogen verwachten?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:07 schreef Tele6 het volgende:
[..] Of op het feit dat ze autisme bij vrouwen niet snappen.
Mijn smaak in schattige Engelse Youtubejongens hoeft niet die van jullie te zijn, maar dit vond ik gewoon een mooi exemplaarquote:
Niemand snapt het echtquote:Op woensdag 15 april 2020 21:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat het lekenvolk dat niet snapt is al jammer genoeg, maar van lui die ervoor gestudeerd hebben zou je toch beter mogen verwachten?
Dan reed je niet hard genoeg.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:16 schreef Kreator het volgende:
Ik verveel me.
Tevens vier keer land in en uit gereden maar niet aangehouden. Saaaai
Oh niet verkeerd nee, zeker nietquote:Op woensdag 15 april 2020 21:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mijn smaak in schattige Engelse Youtubejongens hoeft niet die van jullie te zijn, maar dit vond ik gewoon een mooi exemplaar
Dit! Zo op het eerste gezicht. Wil 'm er ook nog wel even bij horenquote:
Whatsappen ze de gitaar?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:07 schreef Kreator het volgende:
Studenten hebben een gitaar en zingen liedjes. Studenten zijn wereldvreemd. Studenten moeten kapot.
Zaltbommel!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al zongen wij hem hier en daar NET even anders
[ Bericht 63% gewijzigd door Barreltje op 16-04-2020 07:31:05 ]Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik heb inderdaad een 'normale' gatenplant. Die van jou ziet er ook heel leuk uit zegquote:Op woensdag 15 april 2020 15:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zo leuk als planten flink groeien, hč
Ik weet niet of ik nou een heel aparte gatenplantsoort heb dat hij dit doet, maar zodra ik hem had begon hij als een malle uitlopers te maken. @:Aure had er ook een, dacht ik, maar die ziet er echt anders uit en heeft niet van die slierten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door Aure op 16-04-2020 08:21:54 ]
ik zag je bericht.. keek in mn agena.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:35 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHier weer een dagje babysitten
En godzijdank maar een meeting vandaag dus misschien een keer doorwerken
Yep herkenbaarquote:Op donderdag 16 april 2020 09:23 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die echt een hekel heeft aan mensen die je vragen om wel een kaartje te sturen. Ga toch lekker weg man, ik bedenk zelf wel of ik een kaartje wil sturen. Ik was het al van plan, maar doordat iemand het dan vraagt, vind ik het meteen kut.
check.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:23 schreef Myraela het volgende:
Ben ik de enige die echt een hekel heeft aan mensen die je vragen om wel een kaartje te sturen. Ga toch lekker weg man, ik bedenk zelf wel of ik een kaartje wil sturen. Ik was het al van plan, maar doordat iemand het dan vraagt, vind ik het meteen kut.
ik kan me niet herinneren wanneer iemand mij gevraagd heeft toch een kaartje te sturen.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:23 schreef Myraela het volgende:
Ik normaal ook niet, maar nu met corona komen mensen ineens met het geweldige idee om wel een kaartje te sturen met en verjaardag oid omdat je niet op bezoek kan. En dan roepen ze andere mensen op om hetzelfde te doen op whatsapp.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:50 schreef Jagärtrut het volgende:
ik kan me niet herinneren wanneer iemand mij gevraagd heeft toch een kaartje te sturen.
Nee hoor. Ik heb geloof ik nog nooit op verzoek van een ander een kaartje gestuurd. Als ik al stuur (komt niet zo heel vaak voor) doe ik het uit mezelf.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:23 schreef Myraela het volgende:
mja ik zit in een aantal fb-groepen waar dat veelvuldig voorbij komtquote:Op donderdag 16 april 2020 09:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar nu met corona komen mensen ineens met het geweldige idee om wel een kaartje te sturen met en verjaardag oid omdat je niet op bezoek kan. En dan roepen ze andere mensen op om hetzelfde te doen op whatsapp.
De hele gedachte van een kaartje is voor mij 'he, ik dacht aan je' niet 'he, iemand vroeg me een kaartje aan je te sturen'.
quote:Op donderdag 16 april 2020 09:50 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik kan me niet herinneren wanneer iemand mij gevraagd heeft toch een kaartje te sturen.
Gut, ik heb vanmorgen al 50 e-mails verstuurd. Ik ben nu zefs geneigd dit bericht af te sluiten met vriendelijke groet, N...
Wie doet dat ook, kaartjes eisen. Ik stuur alleen kaartjes als ik daar zelf zin in heb en alleen aan de mensen aan wie ik ze wil sturen. Dat kan eindigen in dat mijn oma er iedere twee weken wel weer eentje krijgt en de rest van de wereld eens in het jaar of minder, nou prima.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:23 schreef Myraela het volgende:
Da's een kind, lijkt me toch iets anders dan dat er in jouw vriendengroep iedere week een appje komt, morgen is pietje jarig, kaartje sturen want leuk, over 2 dagen is klaasje jarig, kaartje sturen want leukquote:Op donderdag 16 april 2020 10:09 schreef fietsie het volgende:
Mjah aan de andere kant, in mijn vrienden kring was laatst iemand wiens dochter een vriendinnetje heeft die 13 werd, wiens vader net overleden was, wiens opa en oma de maand er voor overleden waren en die nu in de lockdown jarig was.
En er dus niemand kwam, en degenen die ze het liefst zag nooit meer.
Dan vind ik het wel mooi dat er een "kaartjes bombardement" wordt georganiseerd.
We kregen zelfs nog een kaartje terug
Eens.... totdat....:quote:Op donderdag 16 april 2020 09:25 schreef minilot het volgende:
#TeamMyra![]()
Valentijnskaarten voor @:Kreator uitgezonderd uiteraard.![]()
Drukke ochtend, tot dutje lieverds!
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:07 schreef Kreator het volgende:
Studenten hebben een gitaar en zingen liedjes. Studenten zijn wereldvreemd. Studenten moeten kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |