Kree begint alweer rustiger te worden morgenochtend komt hij erachter dat om 04:00uur zijn computer nog aan staat dan gaat hij weer reagerenquote:Op donderdag 16 april 2020 20:48 schreef JayHovah het volgende:
@:kree Ik denk dat het een goed idee is om jouw drankvoorraad eventjes een paar maanden achter slot en grendel te zetten. Dat scheelt een hoop irritatie bij jezelf en anderen (waar je uiteindelijk toch niet onderuit komt om op te reageren) en misschien geeft het je wel nieuwe inzichten...
Je kan wel merken in je topics (tijdstip + spelling) dat je soms flink in de olie zit op dat moment.
Just my 2 cents
Ik vrees het ook Potje-vriendquote:Op donderdag 16 april 2020 21:11 schreef WcPot het volgende:
[..]
Kree begint alweer rustiger te worden morgenochtend komt hij erachter dat om 04:00uur zijn computer nog aan staat dan gaat hij weer reageren
Vast. Maar ok laat het duidelijk zijn dat ik de eis althans van officieer aardig overdreven vind. En ok ik verdien straf en terecht ook. Want wil het niet downplayen ofzo. Maargoed je komt makkelijker weg met een misdrijf nog als dit wel.quote:Op donderdag 16 april 2020 20:48 schreef JayHovah het volgende:
@:kree Ik denk dat het een goed idee is om jouw drankvoorraad eventjes een paar maanden achter slot en grendel te zetten. Dat scheelt een hoop irritatie bij jezelf en anderen (waar je uiteindelijk toch niet onderuit komt om op te reageren) en misschien geeft het je wel nieuwe inzichten...
Je kan wel merken in je topics (tijdstip + spelling) dat je soms flink in de olie zit op dat moment.
Just my 2 cents
Hmmms Naja Tatjana is nog wel soort van guilty pleasure enzo. Haha maar vroeger meer als nu.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 22:07 schreef RipCity het volgende:
Linkje naar haar video's? (Voor research)
Die gozer was echt wacko. Opzeker dat er nog deel2 komt...
Oostblok-trots.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:24 schreef kree het volgende:
Afgelopen weer. Hahaha fuck Tatjana blijft lekker ding hoewel wss ouder als mij nu al.
@kree Je kom zelf steeds terug op het ongeluk en de gevolgen, ik heb het meer over je drankgebruik en posts / topics op het forum en hoe je daarop reageer.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
Vast. Maar ok laat het duidelijk zijn dat ik de eis althans van officieer aardig overdreven vind. En ok ik verdien straf en terecht ook. Want wil het niet downplayen ofzo. Maargoed je komt makkelijker weg met een misdrijf nog als dit wel.
Echt zie de rechter al voor me hoor, ongeval gemaakt enzo. Gvd een kwas was het eigenlijk. Maar ok het is ongeval veroorzaakt alsof ik 10 auto's in puin heb gereden of sowieso iemand.
Ben het er zo niet mee eens maar zal wel aan het kortste eind trekken en euhm concreet aan boetis is de schade ongeveer 5000 euro. Maar daar heb ik het cbr nog niet bijgeteld en gemiste inkomsten. 10.000 nu al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |