abonnement Unibet Coolblue
pi_192642630
Struggles enzo en probeer het positieve erin te houden allemaal. Maar niet onwijs makkelijk is dat daarom over reageer ik denk ook wel eens hier.

En beetje geintjes over maken moet kunnen. Maar de andere kant van het verhaal is dat het neigt naar dat ik gewoon het. Niet kan betalen en op straat kom of erger cel straf. Dat bedenken meeste zich niet als ze zeggen van joh had nog veel meer geld moeten zijn.


Dat is makkelijk praten wel enzo......
maak me steeds meer zorgen over rechtszaak enzo datum. Weet ik dat het gewoon wel moet enzo Maarja mss sturen ze me de cel in gelijk.

[ Bericht 33% gewijzigd door kree op 16-04-2020 05:43:51 ]
Do what you love, love what you do!
pi_192644868
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 05:33 schreef kree het volgende:
Struggles enzo en probeer het positieve erin te houden allemaal. Maar niet onwijs makkelijk is dat daarom over reageer ik denk ook wel eens hier.

En beetje geintjes over maken moet kunnen. Maar de andere kant van het verhaal is dat het neigt naar dat ik gewoon het. Niet kan betalen en op straat kom of erger cel straf. Dat bedenken meeste zich niet als ze zeggen van joh had nog veel meer geld moeten zijn.


Dat is makkelijk praten wel enzo......
maak me steeds meer zorgen over rechtszaak enzo datum. Weet ik dat het gewoon wel moet enzo Maarja mss sturen ze me de cel in gelijk.
Jeetje kreetje.
Blijf positief he!
Zonder geld komen en op straat of in de bak belanden gebeurt niet meteen na één tegenvaller.

Wat jij nodig hebt is een gesprek met een jurist en de gemeente, dat laatste om gewoon even te zien of zij iets voor je kunnen betekenen en misschien hebben ze wel goed advies voor je.
Sterkte makker!
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_192645053
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 04:14 schreef WcPot het volgende:

[..]

Tot 00:15 uur gekeken. Best mooi gemaakt. Alleen niet heel handig als je wekker weer om 03:30uur gaat :+ Best wel indrukwekkend het is natuurlijk een film maar het ziet er heftiger uit dan ik dacht. En dat ze het ook massaal gingen ontkennen dat het allemaal wel meeviel. En dat de straling maar 3.6 was en niet zeggen dat het apparaatje niet mee kon waarnemen. :)
Wow, ik heb net aflevering 1 gekeken en ik zat echt met ingehouden adem te kijken. Wat jij zegt klopt wel, het is een film. Maar zo erg was het in het echt ook hoor. Ik zal het iets bewuster meegemaakt hebben maar ik kan me nog herinneren dat we zelfs in Nederland heel lang geen groenten en fruit van het land mocht eten omdat dat besmet was of zou kunnen zijn. Morgenochtend aflevering 2 kijken.
pi_192649328
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2020 10:15 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]

Jeetje kreetje.
Blijf positief he!
Zonder geld komen en op straat of in de bak belanden gebeurt niet meteen na één tegenvaller.

Wat jij nodig hebt is een gesprek met een jurist en de gemeente, dat laatste om gewoon even te zien of zij iets voor je kunnen betekenen en misschien hebben ze wel goed advies voor je.
Sterkte makker!
Al gedaan he. Beide. Maargoed heb daar niet onwijs over gepost.

Uiteindelijk overleef ik het wel met bijstand of niet. Maar tja het is eigenlijk geen grappig verhaal
Probeer er wel beetje de humor van in te zien incl de geintjes ook weer over mij.
Maarja dat is niet de realiteit weer ook. Want ok door het hele corona gedoe treft me dit nog harder als normaal wel ook.

Ok zal het cbr even maar 1400 euro overmaken nu eerst. Gvd

Aanmeldingskosten 500 euro. Hahaha ok dan, voor wat mijn naam intypen in de computer.

Het onderzoek is de rest trouwens. Dat is fucking raar wel al en ok het is een straf mss ook. Maar het cbr verdient hier bakken met geld aan dus ook. Zou er haast solliciteren. Lekker makkelijk als niet juridisch overheids orgaan functioneren zo.

[ Bericht 9% gewijzigd door kree op 16-04-2020 15:05:18 ]
Do what you love, love what you do!
pi_192649480
Alsof het geld je maar even op je rug groeit. Ik heb er problemen mee wel nu al en is er nog niet eens een juridische uitspraak

En ok users hier vinden wel van het had 3x meer mogen zijn enzo. Maar dat zijn de gene die gaan klagen als ze een snelheidsboetes hebben van 90 euro ofzo.

Ik zweer t je als je iemand half dood slaat op straat dan kom je er nog makkelijker van af.

Eis is ondermeer werkstraf trouwens. Ok als ik het niet allemaal maar kan betalen gevangenis.

Zou me haast vrijwillig op laten sluiten al en gewoon die bekeuringen niet dokken. Maarja he gevangenis? Geen idee maar het zal wel niet leuk zijn.

En dat allemaal; voor wat was het? Nouja ach. Kom er niet onderuit gewoon dit. Rechter is nog het minst erge denk. Cbr wel en dit gaat denk nog heel veel tijd kosten als ik het zo lees. Ervaringen ermee etc.

Echt serieus ik kook van woede erover. En wat een rechter nu gaat zeggen is nog tot daar aan toe.

Dat jhet CBR mijn rijbewijs gewoon onbeperkt kan inhouden en me verplichtten tot eindeloos weer nieuwe onderzoeken..... Fucking hell. Ja dat wel.
Ik gok dat die uitspraak mee gaat vallen,. Maar rijbewijs heb ik daar dus niet mee terug gelijk. Het cbr lacht zig rot. Want ok makkelijk geld vangen. En dat komt boven op de straf dus eigenlijk en afgezien wat het me nu al koste enzo. 10.000 euro verder aan verlies onderhand laat staaan tijd

Het zou nog grappig zijn als ik het nu zou overdrijven maar het is gewoon echt waar.

Denk dat ik mijn lesje wel geleerd heb enzo. Nu al en ok moet de hele uitspraak en vervolg nog komen.

En echt wie er zei van het mag wel 3x zoveel zijn enzo....... fuck you

[ Bericht 19% gewijzigd door kree op 16-04-2020 15:22:59 ]
Do what you love, love what you do!
pi_192649722
Ok zo dat is er ff weer uit enzo gehehe.
Bedoel het zo niet persoonlijk he want het is niemands schuld behalve mezelf. Maar moest het ff kwijt enzo.


Nog wat leuks op tv vanavond?
Do what you love, love what you do!
pi_192651579
Flodder 3 om 20:30. Ludo uit gtst als rijke zoon, Rik uit Sesamstraat in de haven en nog veel meer bekende gezichten in de bijrollen!
pi_192651760
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 15:09 schreef kree het volgende:
Alsof het geld je maar even op je rug groeit. Ik heb er problemen mee wel nu al en is er nog niet eens een juridische uitspraak

En ok users hier vinden wel van het had 3x meer mogen zijn enzo. Maar dat zijn de gene die gaan klagen als ze een snelheidsboetes hebben van 90 euro ofzo.

Ik zweer t je als je iemand half dood slaat op straat dan kom je er nog makkelijker van af.

Eis is ondermeer werkstraf trouwens. Ok als ik het niet allemaal maar kan betalen gevangenis.

Zou me haast vrijwillig op laten sluiten al en gewoon die bekeuringen niet dokken. Maarja he gevangenis? Geen idee maar het zal wel niet leuk zijn.

En dat allemaal; voor wat was het? Nouja ach. Kom er niet onderuit gewoon dit. Rechter is nog het minst erge denk. Cbr wel en dit gaat denk nog heel veel tijd kosten als ik het zo lees. Ervaringen ermee etc.

Echt serieus ik kook van woede erover. En wat een rechter nu gaat zeggen is nog tot daar aan toe.

Dat jhet CBR mijn rijbewijs gewoon onbeperkt kan inhouden en me verplichtten tot eindeloos weer nieuwe onderzoeken..... Fucking hell. Ja dat wel.
Ik gok dat die uitspraak mee gaat vallen,. Maar rijbewijs heb ik daar dus niet mee terug gelijk. Het cbr lacht zig rot. Want ok makkelijk geld vangen. En dat komt boven op de straf dus eigenlijk en afgezien wat het me nu al koste enzo. 10.000 euro verder aan verlies onderhand laat staaan tijd

Het zou nog grappig zijn als ik het nu zou overdrijven maar het is gewoon echt waar.

Denk dat ik mijn lesje wel geleerd heb enzo. Nu al en ok moet de hele uitspraak en vervolg nog komen.

En echt wie er zei van het mag wel 3x zoveel zijn enzo....... fuck you
Zo dat is weer een heel verhaal
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_192651875
:W
pi_192651894
Goedenavond schatjes :W O+
pi_192651895
Avond c_/
pi_192651896
Avond :W
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_192651904
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2020 18:00 schreef Tassendief het volgende:
Avond c_/
_O_ _O_
pi_192651937
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 18:00 schreef WcPot het volgende:
Avond :W
Bijna -O-
pi_192651938
Vanavond op televisie

Oogappels. 20.30 NPO1
Voor de rechter 20.30 RTL5 (herhaling as zaterdagavond)
Gestalkt 20.30 SBS
Meester Visser, hoe is het nu met... 21.30 SBS

Liefs van jullie online-omroepster :*
pi_192651943
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2020 18:02 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Bijna -O-
:'(
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_192651949
Ohhh Potje was te laat >:) Had ik helemaal niet gezien. Bericht even aangepast ~O>
pi_192651957
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 18:03 schreef praadje het volgende:
Ohhh Potje was te laat >:) Had ik helemaal niet gezien.
:{
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_192651978
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 18:03 schreef praadje het volgende:
Ohhh Potje was te laat >:) Had ik helemaal niet gezien. Bericht even aangepast ~O>
Je bent natuurlijk zo gewend dat die het op de 00 doet :@
pi_192652010
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2020 18:06 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Je bent natuurlijk zo gewend dat die het op de 00 doet :@
Ik trek vanavond wel weer een Schultenbrau open en dan ben ik het zo weer vergeten. hahah lol vervelende situatie. Maar ja zo is het nu één keer lol
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_192652065
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 18:08 schreef WcPot het volgende:

[..]

Ik trek vanavond wel weer een Schultenbrau open en dan ben ik het zo weer vergeten. hahah lol vervelende situatie. Maar ja zo is het nu één keer lol
_O- _O-
pi_192652083
quote:
7s.gif Op donderdag 16 april 2020 18:06 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Je bent natuurlijk zo gewend dat die het op de 00 doet :@
:Y
  donderdag 16 april 2020 @ 18:28:42 #98
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_192652251
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 18:02 schreef praadje het volgende:
Vanavond op televisie

Oogappels. 20.30 NPO1
Voor de rechter 20.30 RTL5 (herhaling as zaterdagavond)
Gestalkt 20.30 SBS
Meester Visser, hoe is het nu met... 21.30 SBS

Liefs van jullie online-omroepster :*
Oogappels is mijn guilty pleasure
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_192652256
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 18:28 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Oogappels is mijn guilty pleasure
Haha, de mijne ook
pi_192652499
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 17:51 schreef WcPot het volgende:

[..]

Zo dat is weer een heel verhaal
Moest er ff uit ;). Geen zorgen verder hoor :D

Luchte wel op triouwens moet ik zeggen. Ff van me afschrijven enzo.,
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')