Mwa, dat zie ik zo wel zonder milestones. Eind v/h jaar onder de 100 kg lijkt me een goed doel.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:05 schreef Doublepain het volgende:
Je moet wel milestones hebben Braddie anders weet je nooit of je goed op weg bent
Wat vind je van Mixer?quote:Op woensdag 15 april 2020 15:06 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Mwa, dat zie ik zo wel zonder milestones. Eind v/h jaar onder de 100 kg lijkt me een goed doel.
Ik hoop dat je viewers dan voortaan salades sturen ipv kapsalons en krokettenquote:Op woensdag 15 april 2020 15:06 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Mwa, dat zie ik zo wel zonder milestones. Eind v/h jaar onder de 100 kg lijkt me een goed doel.
Hoop vooral dat er niets gestuurd wordt waar ik niet om gevraagd heb, maar dat even ter zijden.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop dat je viewers dan voortaan salades sturen ipv kapsalons en kroketten
Met @Scrummie2.1 weet je het maar nooit.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hoop vooral dat er niets gestuurd wordt waar ik niet om gevraagd heb, maar dat even ter zijden.
Ze sturen ook vis tegenwoordig. Helaas wel kibbeling en lekkerbek.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop dat je viewers dan voortaan salades sturen ipv kapsalons en kroketten
Stuurde laatst zijn moeder langsquote:Op woensdag 15 april 2020 15:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Met @:Scrummie2.1 weet je het maar nooit.
En nu heb je bij de woningbouwvereniging om een kijkgaatje in je voordeur gevraagd?quote:Op woensdag 15 april 2020 15:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stuurde laatst zijn moeder langs
Niet nodig, heb gewoon een cameraquote:Op woensdag 15 april 2020 15:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En nu heb je bij de woningbouwvereniging om een kijkgaatje in je voordeur gevraagd?
HOU JE TYFUSBEK NOU EENS TEGEN MIJ JAquote:Op woensdag 15 april 2020 15:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Met @:Scrummie2.1 weet je het maar nooit.
Blijft leuk maar kende je dit fragment serieus niet?quote:Op woensdag 15 april 2020 15:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop niet dat dit een bedankt hans in optima forma is, maar ik vind dit zo goed:
Dit filmpje is door Hans gepost dus daar wil ik hem wel voor bedankenquote:Op woensdag 15 april 2020 15:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop niet dat dit een bedankt hans in optima forma is, maar ik vind dit zo goed:
Dit kende ik oprecht niet.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijft leuk maar kende je dit fragment serieus niet?
Gaat het goed met je ?quote:Op woensdag 15 april 2020 15:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
HOU JE TYFUSBEK NOU EENS TEGEN MIJ JA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |