Ik weet niet of dat kan, hij heeft immers gewoon de nominatie gewonnen. Ik betwijfel of de DNC dan kan zeggen 'nee, we doen toch Warren'.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:22 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zou wel briljant zijn... Biden keihard laten vallen, in deze set up, en een sterke vrouwelijk kandidaat naar voren schuiven. Dan heb je pas moral high ground.
Maar dat durven zou wel heel gewaagd zijn.
Dan hangt het er nog wel van af in hoeverre dit door de media belicht zal worden. Gaat er zoals bij Kavanaugh constant over bericht worden of gaan ze dit met de mantel der liefde bedekken.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:10 schreef Hathor het volgende:
Normaal gesproken is dit wel een doodsteek midden in een campaign.
Natuurlijk niet. Het is een democraat. Bij Trump werd alles uit de kast gehaald hem zwart te maken. Dat Biden een vieze oude man is maakt dan niet uit. Ook zijn vriendschap met KKK is ineens niet belangrijk. Was het andersom geweest met Trump dan las je het overal. We lezen ook niks over de Oekraine corruptie schandaal van Biden. Terwijl het met Trump wekenlang nergens anders over ging.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:20 schreef Mondkapje het volgende:
Interview is al van 21 dagen geleden, wordt niet erg opgepikt door de media.
Jawel hoor. Bv NYT heeft het aardig uitgespit en kwam met de eindconclusie dat er niets blijft hangen.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:20 schreef Mondkapje het volgende:
Interview is al van 21 dagen geleden, wordt niet erg opgepikt door de media.
Het beste is een selectiecommissie die kandidaten tot de bottom screent, heel slim tegenwoordig om vrouwen in de omgeving van een mannelijke kandidaat te interviewen. En als je al zoveel filmpjes hebt waarop iemand kleine meisjes betast, dan loosen die hap. Gewoon afgekeurd door de selectiecommissie.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat kan, hij heeft immers gewoon de nominatie gewonnen. Ik betwijfel of de DNC dan kan zeggen 'nee, we doen toch Warren'.
Goh, wat een verrassing 😂quote:Op woensdag 15 april 2020 19:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Bv NYT heeft het aardig uitgespit en kwam met de eindconclusie dat er niets blijft hangen.
Ze hebben daar een complete industrie gericht op het verzamelen van stoute dingen over politici en iedereen heeft wel een lijk in de kast.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:24 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Dan hangt het er nog wel van af in hoeverre dit door de media belicht zal worden. Gaat er zoals bij Kavanaugh constant over bericht worden of gaan ze dit met de mantel der liefde bedekken.
Krankzinnig dat de democraten geen kandidaat naar voren kunnen schuiven die niet controversieel is. Ik zie ze door de keuze voor Biden nog best alweer van die clown verliezen.
Als het volk op iemand wil stemmen die een beetje wijven bij de kut grijpt, waarom zou het volk dat dan niet mogen?quote:Op woensdag 15 april 2020 19:47 schreef Mondkapje het volgende:
[..]
Het beste is een selectiecommissie die kandidaten tot de bottom screent, heel slim tegenwoordig om vrouwen in de omgeving van een mannelijke kandidaat te interviewen. En als je al zoveel filmpjes hebt waarop iemand kleine meisjes betast, dan loosen die hap. Gewoon afgekeurd door de selectiecommissie.
Biden was voor dit naar buiten kwam al controversieel genoeg met dat rare gesnuffel altijd aan kapsels van vrouwen en meisjes. Had hij niet de bijnaam "creepy uncle Joe" of iets dergelijks? Tsja.....als dit je frontman is, dan lijkt het er sterk op dat je helemaal niet wil winnen.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:24 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Dan hangt het er nog wel van af in hoeverre dit door de media belicht zal worden. Gaat er zoals bij Kavanaugh constant over bericht worden of gaan ze dit met de mantel der liefde bedekken.
Krankzinnig dat de democraten geen kandidaat naar voren kunnen schuiven die niet controversieel is. Ik zie ze door de keuze voor Biden nog best alweer van die clown verliezen.
Woorden is nog altijd anders dan daden. Anders kun je alle cabaretiers ook wel opsluiten, alle films verbieden, boeken verbranden etc.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als het volk op iemand wil stemmen die een beetje wijven bij de kut grijpt, waarom zou het volk dat dan niet mogen?
Beetje leugentjes door elkaar roeren en wat hou je over: een Trump stemmertje!quote:Op woensdag 15 april 2020 19:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het is een democraat. Bij Trump werd alles uit de kast gehaald hem zwart te maken. Dat Biden een vieze oude man is maakt dan niet uit. Ook zijn vriendschap met KKK is ineens niet belangrijk. Was het andersom geweest met Trump dan las je het overal. We lezen ook niks over de Oekraine corruptie schandaal van Biden. Terwijl het met Trump wekenlang nergens anders over ging.
Wat?quote:Op woensdag 15 april 2020 19:58 schreef The_End het volgende:
[..]
Beetje leugentjes door elkaar roeren en wat hou je over: een Trump stemmertje!
Suggereer je nu vals spel?quote:
Zekers, NYT is een propagandakanaal van de DNC. Die verkondigen hele leugens en halve waarheden daar waar het in hun straatje past.quote:
Hilarisch!quote:Sowieso, er zijn wel belangrijkere zaken aan de gang. Zoals een Trump die compleet faalt in de aanpak van de crisis en en passant nog even campagne voeren en president zijn door elkaar haalt.
Dat is de amerikaanse politiek. 100% moddergooien, 0% beleid. Trump is een meester in het gooien en ontwijken van modder. Ik geef Biden weinig kans.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:12 schreef Tja..1986 het volgende:
Altijd zo bijzonder als dit soort beschuldigingen pas op dit soort momenten gedaan worden.
Trump heeft wel het hele coronagebeuren verneukt. Er gaan echt tientallen miljoenen Amerikanen heel snel, diep in de financiële problemen komen en dat zal nog wel eens een olievlek van ellende kunnen worden. Ik denk alleen niet dat demente status quo Biden het veel beter had gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:06 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Dat is de amerikaanse politiek. 100% moddergooien, 0% beleid. Trump is een meester in het gooien en ontwijken van modder. Ik geef Biden weinig kans.
Bron?quote:Op woensdag 15 april 2020 13:17 schreef Tja..1986 het volgende:
Zelfs Obama kreeg dit soort verwijten aan zijn broek des tijds.
Vier jaar.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:12 schreef MakkieR het volgende:
Beschuldigen van aanranding, echt is Trump zo bang voor deze oude seniel? Realiseer je even dat deze man een termijn van 8 jaar moet maken als president, dan is die knakker 86 jaar of zo. Doet me een beetje denken aan die stokoude paus, die we nog niet zo lang geleden hebben gehad. Dit is dus wat de democraten Amerika kan bieden. Bijna lachwekkend helemaal nu in de corona tijdperk. De man is stervend benauwd corona te krijgen, hoe moet die man de wereld gaan leiden, als hij het huis niet eens uit durft. Regeren in het bejaardentehuis.
Trump behoort met zijn leeftijd en overgewicht net zo goed tot de risicogroep. Het is gewoon jammer dat de kiezers van beide partijen geen betere kandidaat hebben kunnen kiezen.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:12 schreef MakkieR het volgende:
Beschuldigen van aanranding, echt is Trump zo bang voor deze oude seniel? Realiseer je even dat deze man een termijn van 8 jaar moet maken als president, dan is die knakker 86 jaar of zo. Doet me een beetje denken aan die stokoude paus, die we nog niet zo lang geleden hebben gehad. Dit is dus wat de democraten Amerika kan bieden. Bijna lachwekkend helemaal nu in de corona tijdperk. De man is stervend benauwd corona te krijgen, hoe moet die man de wereld gaan leiden, als hij het huis niet eens uit durft. Regeren in het bejaardentehuis.
Fox het grootste 'nieuws' netwerk in de VS heeft erover geschreven..quote:Op donderdag 16 april 2020 13:20 schreef oheng het volgende:
De MSM hebben letterlijk 0 artikelen hierover geschreven, behalve de NYT, met 1 artikel die de aanklacht in twijfel trok.
Vergelijk die situatie met die van de aanklachten tegen Kavanaugh of Trump: een dag later hadden _alle_ MSM media het erover.
Tip: als je vrouwen aanrandt/verkracht, zorg dan dat je Democraat bent.
"Believe all women" #MeToo hahahaha
Fox telt niet; die staat aan de kant van de Republikeinen.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:38 schreef The_End het volgende:
[..]
Fox het grootste 'nieuws' netwerk in de VS heeft erover geschreven..![]()
Washington Post: https://www.washingtonpos(...)e3fbd85b5_story.html (Ik zie zo drie artikelen hieronver op washington post)
https://www.nbcnews.com/p(...)ual-assault-n1182296
Ik vind het opvallend dat ik het niet terug kan vinden op CNN. Dat is wel dubieus. Wat ik echter niet begrijp is waarom de republikeinen er problemen mee hebben. Die vinden dit soort beschuldigingen immers nooit een probleem.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:50 schreef oheng het volgende:
[..]
Fox telt niet; die staat aan de kant van de Republikeinen.
En ik kan de artikelen niet zien vanwege de paywall. Maar tot 4 dagen geleden was het muisstil.
Tim Pool had het erover: Hier is de tweet van Brad Parscale: https://publish.twitter.c(...)5602438&widget=Tweet
Technisch gezien moest de NYT op 1 staan, maar dat was echt een schandalig artikel, waarin gehint werd dat het doen van een valse aangifte strafbaar is.
De hele #MeToo beweging werd gebruikt als een politiek gemotiveerd wapen tegenp Trump. Het werd later met name gebruikt als politiek wapen tegen de benoeming van de republikeinse rechter Kavanaugh.quote:Op donderdag 16 april 2020 16:53 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik vind het opvallend dat ik het niet terug kan vinden op CNN. Dat is wel dubieus. Wat ik echter niet begrijp is waarom de republikeinen er problemen mee hebben. Die vinden dit soort beschuldigingen immers nooit een probleem.
Sorry... Ik zeg het een beetje raar, 8 jaar over twee termijnen mocht hij herkozen worden. Theoretisch is het mogelijk dat Biden op zijn 86e jaar president af is. Dat is als je hier goed over nadenkt, compleet waanzin. Wie wil en kan president zijn als je 85 jaar bent. Alleen al om de beeldvorming.quote:
Trump zijn affaire werd door de NYT onthuld. Het ging aanvankelijk om Weinstein.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:01 schreef oheng het volgende:
[..]
De hele #MeToo beweging werd gebruikt als een politiek gemotiveerd wapen tegenp Trump.
quote:Het werd later met name gebruikt als politiek wapen tegen de benoeming van de republikeinse rechter Kavanaugh.
Bill Clinton is impeached. En Weinstein was een belangrijke fundraiser van de Democratic Party.quote:Het is dus niet een rechtse, republikeinse beweging. Het is een linkse, feministische beweging. Dat zie je ook aan hoe Bill Clinton behandeld wordt: er is amper ophef. Dat zie je ook bij Joe Biden: de #MeToo beweging weigerde specifiek Tara Reade juridisch te helpen. Terwijl andere slachtoffers wél werden geholpen.
Wij van WC eend.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Bv NYT heeft het aardig uitgespit en kwam met de eindconclusie dat er niets blijft hangen.
Clinton is impeached wegens liegen onder ede. Niet omdat hij zijn broek niet dicht kon houden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 04:37 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Trump zijn affaire werd door de NYT onthuld. Het ging aanvankelijk om Weinstein.
[..]De man die dronken op de zitting verscheen en zich ineens niets meer herinnerde?
[..]
Bill Clinton is impeached. En Weinstein was een belangrijke fundraiser van de Democratic Party.
Dat het een zogenaamd linkse beweging zou zijn is dus tamelijk dom gelul.
Ik zeg niet dat de beweging met Trump ontstond. Ik zeg dat vanaf dat moment de linkerkant massaal "due process" werd vervangen door "believe all women". En nu Biden beschuldigd wordt, proberen ze dit weer om te draaien.quote:Op vrijdag 17 april 2020 04:37 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Trump zijn affaire werd door de NYT onthuld. Het ging aanvankelijk om Weinstein.
Je hebt heel lang moeten zoeken he.quote:De man die dronken op de zitting verscheen en zich ineens niets meer herinnerde?
Clinton is niet impeached vanwege sexueel wangedrag: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Impeachment_of_Bill_Clintonquote:Bill Clinton is impeached. En Weinstein was een belangrijke fundraiser van de Democratic Party.
Dat het een zogenaamd linkse beweging zou zijn is dus tamelijk dom gelul.
Dit.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Klopt. Want de media is corrupt en politiek gekleurd.
En laten we eerlijk wezen. Al die "believe all women" democrats kijken nu gewoon netjes te andere kant op.
Het ging nooit om principes. Het was allemaal politiek.
Natuurlijk, ook Joe Biden heeft het recht om onschuldig geacht te worden. Maar de #metoo beweging heeft nu eenmaal de zaken omgedraaid: je bent publiekelijk schuldig bevonden totdat het tegendeel bewezen wordt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 15:00 schreef KI1234 het volgende:
Iedereen kan een ander beschuldigen. De vraag is of het tot strafrechtelijke aanklachten komt. Daar moet je je zaak bewijzen.
Liever gewoon allebei niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:11 schreef GeneralRadek het volgende:
Trump is gewoon een eikel dus Biden moet gewoon winnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsja... Dat ziet er gewoon echt niet best uit voor een aantal Amerikaanse media.Dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:01 schreef oheng het volgende:
[..]
Dat zie je ook bij Joe Biden: de #MeToo beweging weigerde specifiek Tara Reade juridisch te helpen.Het zal toch moeten, Biden is definitief kandidaat.quote:Incelfrikandel
Stemmen op Biden is de beste oplossing want zelfs als hij tijdens zijn termijn sterft krijg je zijn medekandidaat in de rol, en die is veel jonger en wss een vrouw. Dus win-win. Nog altijd beter dan Trump.quote:
Goed argument ja. Want Trump slecht enz enz.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:06 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Stemmen op Biden is de beste oplossing want zelfs als hij tijdens zijn termijn sterft krijg je zijn medekandidaat in de rol, en die is veel jonger en wss een vrouw. Dus win-win. Nog altijd beter dan Trump.
Ja, want Biden heeft helemaal niet dezelfde vrienden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:35 schreef GeneralRadek het volgende:
[..]
Gewoon wat ik zie en dat is dat Trump er vooral zit om zijn eigen belangen en die van rijke vriendjes te behartigen ten koste van de rest
Weg met die klootzak
Want de belangrijkste kenmerken die een president moet hebben, is dat degene jong en vrouwelijk is natuurlijk. IJzersterke argumenten worden er hier aangedragen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 16:06 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Stemmen op Biden is de beste oplossing want zelfs als hij tijdens zijn termijn sterft krijg je zijn medekandidaat in de rol, en die is veel jonger en wss een vrouw. Dus win-win. Nog altijd beter dan Trump.
Wel ja, dat zijn de feiten. Daar zijn we over uit. Slechte poging om waarde aan mijn woorden te onttrekken door te doen alsof het een loze bewering is. Dat is eerder jouw oneliner.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Goed argument ja. Want Trump slecht enz enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |