abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192634560
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 18:22 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Zou wel briljant zijn... Biden keihard laten vallen, in deze set up, en een sterke vrouwelijk kandidaat naar voren schuiven. Dan heb je pas moral high ground.
Maar dat durven zou wel heel gewaagd zijn.
Ik weet niet of dat kan, hij heeft immers gewoon de nominatie gewonnen. Ik betwijfel of de DNC dan kan zeggen 'nee, we doen toch Warren'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 15 april 2020 @ 18:54:45 #52
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_192634744
Tja, de Democraten zijn de afgelopen 4 jaar als slechte verliezers alleen maar op Trump gefocust geweest. Als een stel kinderen die hun zin niet hebben gekregen.

Beter hadden zij gewoon hun verlies genomen en hadden ze zich gericht op de toekomst.
Dan hadden ze er wellicht heel anders voor gestaan.

Ik zou er niet gek van staan te kijken als die clown er straks een 2e termijn aan kan plakken, dankzij de Democraten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_192635100
Normaal gesproken is dit wel een doodsteek midden in een campaign.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_192635423
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:10 schreef Hathor het volgende:
Normaal gesproken is dit wel een doodsteek midden in een campaign.
Dan hangt het er nog wel van af in hoeverre dit door de media belicht zal worden. Gaat er zoals bij Kavanaugh constant over bericht worden of gaan ze dit met de mantel der liefde bedekken.

Krankzinnig dat de democraten geen kandidaat naar voren kunnen schuiven die niet controversieel is. Ik zie ze door de keuze voor Biden nog best alweer van die clown verliezen.
pi_192635736
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:20 schreef Mondkapje het volgende:
Interview is al van 21 dagen geleden, wordt niet erg opgepikt door de media.
Natuurlijk niet. Het is een democraat. Bij Trump werd alles uit de kast gehaald hem zwart te maken. Dat Biden een vieze oude man is maakt dan niet uit. Ook zijn vriendschap met KKK is ineens niet belangrijk. Was het andersom geweest met Trump dan las je het overal. We lezen ook niks over de Oekraine corruptie schandaal van Biden. Terwijl het met Trump wekenlang nergens anders over ging.
Land of the free. Home of the brave.
  woensdag 15 april 2020 @ 19:38:40 #56
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_192635793
Daar heeft die man ook het hoofd voor.
Maar hey, hij is democraat he, dan moet hij wel deugen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_192635816
Biden is kansloos tegen Trump
pi_192635896
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:20 schreef Mondkapje het volgende:
Interview is al van 21 dagen geleden, wordt niet erg opgepikt door de media.
Jawel hoor. Bv NYT heeft het aardig uitgespit en kwam met de eindconclusie dat er niets blijft hangen.
pi_192636022
quote:
7s.gif Op woensdag 15 april 2020 18:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat kan, hij heeft immers gewoon de nominatie gewonnen. Ik betwijfel of de DNC dan kan zeggen 'nee, we doen toch Warren'.
Het beste is een selectiecommissie die kandidaten tot de bottom screent, heel slim tegenwoordig om vrouwen in de omgeving van een mannelijke kandidaat te interviewen. En als je al zoveel filmpjes hebt waarop iemand kleine meisjes betast, dan loosen die hap. Gewoon afgekeurd door de selectiecommissie.
  woensdag 15 april 2020 @ 19:48:36 #60
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_192636042
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jawel hoor. Bv NYT heeft het aardig uitgespit en kwam met de eindconclusie dat er niets blijft hangen.
Goh, wat een verrassing 😂
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_192636048
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:24 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Dan hangt het er nog wel van af in hoeverre dit door de media belicht zal worden. Gaat er zoals bij Kavanaugh constant over bericht worden of gaan ze dit met de mantel der liefde bedekken.

Krankzinnig dat de democraten geen kandidaat naar voren kunnen schuiven die niet controversieel is. Ik zie ze door de keuze voor Biden nog best alweer van die clown verliezen.
Ze hebben daar een complete industrie gericht op het verzamelen van stoute dingen over politici en iedereen heeft wel een lijk in de kast.
  woensdag 15 april 2020 @ 19:48:54 #62
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_192636049
pi_192636082
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:47 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Het beste is een selectiecommissie die kandidaten tot de bottom screent, heel slim tegenwoordig om vrouwen in de omgeving van een mannelijke kandidaat te interviewen. En als je al zoveel filmpjes hebt waarop iemand kleine meisjes betast, dan loosen die hap. Gewoon afgekeurd door de selectiecommissie.
Als het volk op iemand wil stemmen die een beetje wijven bij de kut grijpt, waarom zou het volk dat dan niet mogen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 15 april 2020 @ 19:53:04 #64
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_192636133
pi_192636176
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:24 schreef Luckyseven het volgende:

[..]

Biden was voor dit naar buiten kwam al controversieel genoeg met dat rare gesnuffel altijd aan kapsels van vrouwen en meisjes. Had hij niet de bijnaam "creepy uncle Joe" of iets dergelijks? Tsja.....als dit je frontman is, dan lijkt het er sterk op dat je helemaal niet wil winnen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_192636178
quote:
11s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als het volk op iemand wil stemmen die een beetje wijven bij de kut grijpt, waarom zou het volk dat dan niet mogen?
Woorden is nog altijd anders dan daden. Anders kun je alle cabaretiers ook wel opsluiten, alle films verbieden, boeken verbranden etc.
pi_192636255
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:36 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Het is een democraat. Bij Trump werd alles uit de kast gehaald hem zwart te maken. Dat Biden een vieze oude man is maakt dan niet uit. Ook zijn vriendschap met KKK is ineens niet belangrijk. Was het andersom geweest met Trump dan las je het overal. We lezen ook niks over de Oekraine corruptie schandaal van Biden. Terwijl het met Trump wekenlang nergens anders over ging.
Beetje leugentjes door elkaar roeren en wat hou je over: een Trump stemmertje!
pi_192636293
Ik weet niet wat de democraten hier precies van vinden, maar ik denk dat de republikeinen en Trump vooraan gaan roepen dat dit echt onzin is en dat Biden niks fout heeft gedaan. Dat kan haast niet anders!
pi_192636419
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:58 schreef The_End het volgende:

[..]

Beetje leugentjes door elkaar roeren en wat hou je over: een Trump stemmertje!
Wat?
pi_192637099
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:06 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wat?
BEETJE LEUGENTJES DOOR ELKAAR ROEREN EN WAT HOU JE OVER: EEN TRUMP STEMMERTJE!
pi_192637197
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:48 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Goh, wat een verrassing 😂
Suggereer je nu vals spel?

Sowieso, er zijn wel belangrijkere zaken aan de gang. Zoals een Trump die compleet faalt in de aanpak van de crisis en en passant nog even campagne voeren en president zijn door elkaar haalt.
  woensdag 15 april 2020 @ 20:49:33 #72
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_192637391
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 20:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Suggereer je nu vals spel?
Zekers, NYT is een propagandakanaal van de DNC. Die verkondigen hele leugens en halve waarheden daar waar het in hun straatje past.

quote:
Sowieso, er zijn wel belangrijkere zaken aan de gang. Zoals een Trump die compleet faalt in de aanpak van de crisis en en passant nog even campagne voeren en president zijn door elkaar haalt.
Hilarisch! _O-
pi_192637722
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:12 schreef Tja..1986 het volgende:
Altijd zo bijzonder als dit soort beschuldigingen pas op dit soort momenten gedaan worden.
Dat is de amerikaanse politiek. 100% moddergooien, 0% beleid. Trump is een meester in het gooien en ontwijken van modder. Ik geef Biden weinig kans.
pi_192637887
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 21:06 schreef Hugo862 het volgende:

[..]

Dat is de amerikaanse politiek. 100% moddergooien, 0% beleid. Trump is een meester in het gooien en ontwijken van modder. Ik geef Biden weinig kans.
Trump heeft wel het hele coronagebeuren verneukt. Er gaan echt tientallen miljoenen Amerikanen heel snel, diep in de financiële problemen komen en dat zal nog wel eens een olievlek van ellende kunnen worden. Ik denk alleen niet dat demente status quo Biden het veel beter had gedaan.
pi_192638904
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:17 schreef Tja..1986 het volgende:
Zelfs Obama kreeg dit soort verwijten aan zijn broek des tijds.
Bron?
pi_192644064
Beschuldigen van aanranding, echt is Trump zo bang voor deze oude seniel? Realiseer je even dat deze man een termijn van 8 jaar moet maken als president, dan is die knakker 86 jaar of zo. Doet me een beetje denken aan die stokoude paus, die we nog niet zo lang geleden hebben gehad. Dit is dus wat de democraten Amerika kan bieden. Bijna lachwekkend helemaal nu in de corona tijdperk. De man is stervend benauwd corona te krijgen, hoe moet die man de wereld gaan leiden, als hij het huis niet eens uit durft. Regeren in het bejaardentehuis. _O-
pi_192644213
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:12 schreef MakkieR het volgende:
Beschuldigen van aanranding, echt is Trump zo bang voor deze oude seniel? Realiseer je even dat deze man een termijn van 8 jaar moet maken als president, dan is die knakker 86 jaar of zo. Doet me een beetje denken aan die stokoude paus, die we nog niet zo lang geleden hebben gehad. Dit is dus wat de democraten Amerika kan bieden. Bijna lachwekkend helemaal nu in de corona tijdperk. De man is stervend benauwd corona te krijgen, hoe moet die man de wereld gaan leiden, als hij het huis niet eens uit durft. Regeren in het bejaardentehuis. _O-
Vier jaar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_192647711
In de Nederlandse media lees en hoor je vrijwel niets over de sexuele wanpraktijken van Biden. Vergelijk dat eens met de hysterische verslaggeving toen over die hoofdrechter Kavanaugh.

Over wanpraktijken van Democraten lees en hoor je sowieso vrijwel niets in de Nederlandse media.
pi_192647722
De MSM hebben letterlijk 0 artikelen hierover geschreven, behalve de NYT, met 1 artikel die de aanklacht in twijfel trok.
Vergelijk die situatie met die van de aanklachten tegen Kavanaugh of Trump: een dag later hadden _alle_ MSM media het erover.

Tip: als je vrouwen aanrandt/verkracht, zorg dan dat je Democraat bent.

"Believe all women" #MeToo hahahaha

[ Bericht 5% gewijzigd door oheng op 16-04-2020 13:41:06 ]
pi_192650340
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:12 schreef MakkieR het volgende:
Trump behoort met zijn leeftijd en overgewicht net zo goed tot de risicogroep. Het is gewoon jammer dat de kiezers van beide partijen geen betere kandidaat hebben kunnen kiezen.
  donderdag 16 april 2020 @ 16:15:53 #81
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_192650460
smeerlap die Biden ,alleen Trump is een nette jongen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_192650791
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 13:20 schreef oheng het volgende:
De MSM hebben letterlijk 0 artikelen hierover geschreven, behalve de NYT, met 1 artikel die de aanklacht in twijfel trok.
Vergelijk die situatie met die van de aanklachten tegen Kavanaugh of Trump: een dag later hadden _alle_ MSM media het erover.

Tip: als je vrouwen aanrandt/verkracht, zorg dan dat je Democraat bent.

"Believe all women" #MeToo hahahaha
Fox het grootste 'nieuws' netwerk in de VS heeft erover geschreven.. 8)7

Washington Post: https://www.washingtonpos(...)e3fbd85b5_story.html (Ik zie zo drie artikelen hieronver op washington post)

https://www.nbcnews.com/p(...)ual-assault-n1182296
pi_192650993
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 16:38 schreef The_End het volgende:

[..]

Fox het grootste 'nieuws' netwerk in de VS heeft erover geschreven.. 8)7

Washington Post: https://www.washingtonpos(...)e3fbd85b5_story.html (Ik zie zo drie artikelen hieronver op washington post)

https://www.nbcnews.com/p(...)ual-assault-n1182296
Fox telt niet; die staat aan de kant van de Republikeinen.

En ik kan de artikelen niet zien vanwege de paywall. Maar tot 4 dagen geleden was het muisstil. De MSM is nu gedwongen om er melding van te maken vanwege de shitstorm op socail media.

Tim Pool had het erover: Hier is de tweet van Brad Parscale: https://publish.twitter.c(...)5602438&widget=Tweet

Technisch gezien moest de NYT op 1 staan, maar dat was echt 1 schandalig artikel, waarin gehint werd dat het doen van een valse aangifte strafbaar is.
pi_192651015
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 16:50 schreef oheng het volgende:

[..]

Fox telt niet; die staat aan de kant van de Republikeinen.

En ik kan de artikelen niet zien vanwege de paywall. Maar tot 4 dagen geleden was het muisstil.
Tim Pool had het erover: Hier is de tweet van Brad Parscale: https://publish.twitter.c(...)5602438&widget=Tweet

Technisch gezien moest de NYT op 1 staan, maar dat was echt een schandalig artikel, waarin gehint werd dat het doen van een valse aangifte strafbaar is.
Ik vind het opvallend dat ik het niet terug kan vinden op CNN. Dat is wel dubieus. Wat ik echter niet begrijp is waarom de republikeinen er problemen mee hebben. Die vinden dit soort beschuldigingen immers nooit een probleem.
pi_192651104
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 16:53 schreef The_End het volgende:

[..]

Ik vind het opvallend dat ik het niet terug kan vinden op CNN. Dat is wel dubieus. Wat ik echter niet begrijp is waarom de republikeinen er problemen mee hebben. Die vinden dit soort beschuldigingen immers nooit een probleem.
De hele #MeToo beweging werd gebruikt als een politiek gemotiveerd wapen tegenp Trump. Het werd later met name gebruikt als politiek wapen tegen de benoeming van de republikeinse rechter Kavanaugh.

Het is dus niet een rechtse, republikeinse beweging. Het is een linkse, feministische beweging. Dat zie je ook aan hoe Bill Clinton behandeld wordt: er is amper ophef. Dat zie je ook bij Joe Biden: de #MeToo beweging weigerde specifiek Tara Reade juridisch te helpen. Terwijl andere slachtoffers wél werden geholpen.
pi_192657955
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 09:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vier jaar.
Sorry... Ik zeg het een beetje raar, 8 jaar over twee termijnen mocht hij herkozen worden. Theoretisch is het mogelijk dat Biden op zijn 86e jaar president af is. Dat is als je hier goed over nadenkt, compleet waanzin. Wie wil en kan president zijn als je 85 jaar bent. Alleen al om de beeldvorming.
  vrijdag 17 april 2020 @ 04:37:14 #87
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192658773
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 17:01 schreef oheng het volgende:

[..]

De hele #MeToo beweging werd gebruikt als een politiek gemotiveerd wapen tegenp Trump.
Trump zijn affaire werd door de NYT onthuld. Het ging aanvankelijk om Weinstein.

quote:
Het werd later met name gebruikt als politiek wapen tegen de benoeming van de republikeinse rechter Kavanaugh.
:D De man die dronken op de zitting verscheen en zich ineens niets meer herinnerde?

quote:
Het is dus niet een rechtse, republikeinse beweging. Het is een linkse, feministische beweging. Dat zie je ook aan hoe Bill Clinton behandeld wordt: er is amper ophef. Dat zie je ook bij Joe Biden: de #MeToo beweging weigerde specifiek Tara Reade juridisch te helpen. Terwijl andere slachtoffers wél werden geholpen.
Bill Clinton is impeached. En Weinstein was een belangrijke fundraiser van de Democratic Party.

Dat het een zogenaamd linkse beweging zou zijn is dus tamelijk dom gelul.
pi_192659012
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 19:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wij van WC eend.

Wat wel duidelijk werd, was dat de NYT een dubbel standaard hanteert. Werd er bij iedere aanklacht tegen Kavanaugh een onderzoek gedaan dat 19 dagen duurde? Nee, natuurlijk niet, daar werd alles direct gepubliceerd.

Het is voor iederen die filmpjes op youtube kan zien duidelijk dat die Biden een viespeuk is. Verbijsterend dat de Democraten zo'n idioot naar voren schuiven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lyrebird op 17-04-2020 06:31:33 ]
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_192659035
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 04:37 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Trump zijn affaire werd door de NYT onthuld. Het ging aanvankelijk om Weinstein.
[..]

:D De man die dronken op de zitting verscheen en zich ineens niets meer herinnerde?
[..]

Bill Clinton is impeached. En Weinstein was een belangrijke fundraiser van de Democratic Party.

Clinton is impeached wegens liegen onder ede. Niet omdat hij zijn broek niet dicht kon houden.
pi_192661890
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 04:37 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat de beweging met Trump ontstond. Ik zeg dat vanaf dat moment de linkerkant massaal "due process" werd vervangen door "believe all women". En nu Biden beschuldigd wordt, proberen ze dit weer om te draaien.

quote:
Je hebt heel lang moeten zoeken he.

quote:

Clinton is niet impeached vanwege sexueel wangedrag: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Impeachment_of_Bill_Clinton
De reacties op zijn excuses waren ook zeer lauw.
pi_192661941
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:23 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Klopt. Want de media is corrupt en politiek gekleurd.

En laten we eerlijk wezen. Al die "believe all women" democrats kijken nu gewoon netjes te andere kant op.

Het ging nooit om principes. Het was allemaal politiek.
Dit.
pi_192662737
Trump is gewoon een eikel dus Biden moet gewoon winnen
pi_192666849
Iedereen kan een ander beschuldigen. De vraag is of het tot strafrechtelijke aanklachten komt. Daar moet je je zaak bewijzen. Eventuele verjaring daargelaten.

[ Bericht 6% gewijzigd door KI1234 op 17-04-2020 15:38:16 ]
pi_192667042
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:00 schreef KI1234 het volgende:
Iedereen kan een ander beschuldigen. De vraag is of het tot strafrechtelijke aanklachten komt. Daar moet je je zaak bewijzen.
Natuurlijk, ook Joe Biden heeft het recht om onschuldig geacht te worden. Maar de #metoo beweging heeft nu eenmaal de zaken omgedraaid: je bent publiekelijk schuldig bevonden totdat het tegendeel bewezen wordt.

Zelfs Bernie Sanders werd publiekelijk beschuldigd van sexisme, zonder dat hij een mogelijkheid had om zich te verdedigen. Want dat kan niet: geen getuigen, en je moet vrouwen geloven. Dus schuldig.

De #metoo beweging is een hele gevaarlijke, anti-rechtsstaat beweging.
pi_192667212
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 11:11 schreef GeneralRadek het volgende:
Trump is gewoon een eikel dus Biden moet gewoon winnen
Liever gewoon allebei niet. :')
ROBODEMONS..................|:(
pi_192667745
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja... Dat ziet er gewoon echt niet best uit voor een aantal Amerikaanse media.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 17:01 schreef oheng het volgende:

[..]
Dat zie je ook bij Joe Biden: de #MeToo beweging weigerde specifiek Tara Reade juridisch te helpen.
Dat lijkt me sterk.

quote:
13s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:19 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Het zal toch moeten, Biden is definitief kandidaat.
Incelfrikandel
pi_192668062
quote:
13s.gif Op vrijdag 17 april 2020 15:19 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Stemmen op Biden is de beste oplossing want zelfs als hij tijdens zijn termijn sterft krijg je zijn medekandidaat in de rol, en die is veel jonger en wss een vrouw. Dus win-win. Nog altijd beter dan Trump.
pi_192668952
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:06 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Stemmen op Biden is de beste oplossing want zelfs als hij tijdens zijn termijn sterft krijg je zijn medekandidaat in de rol, en die is veel jonger en wss een vrouw. Dus win-win. Nog altijd beter dan Trump.
Goed argument ja. Want Trump slecht enz enz.
  vrijdag 17 april 2020 @ 17:05:21 #99
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_192669005
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:35 schreef GeneralRadek het volgende:

[..]

Gewoon wat ik zie en dat is dat Trump er vooral zit om zijn eigen belangen en die van rijke vriendjes te behartigen ten koste van de rest

Weg met die klootzak
Ja, want Biden heeft helemaal niet dezelfde vrienden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 16:06 schreef KI1234 het volgende:

[..]

Want de belangrijkste kenmerken die een president moet hebben, is dat degene jong en vrouwelijk is natuurlijk. IJzersterke argumenten worden er hier aangedragen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_192669006
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2020 17:01 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Goed argument ja. Want Trump slecht enz enz.
Wel ja, dat zijn de feiten. Daar zijn we over uit. Slechte poging om waarde aan mijn woorden te onttrekken door te doen alsof het een loze bewering is. Dat is eerder jouw oneliner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')