Is stormy verkracht? Nee toch! Die plaste toch alleen maar tegen betaling over trump heen?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:37 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Tara Reade ook binnenkort in een talkshow in Nederland mag aanschuiven, net zoals Stormy Daniels?
Ohnee, wacht.
quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:54 schreef Mondkapje het volgende:
Mevrouw Reade heeft een officieel interview gehouden.
Bij M zonet een eerlijk verhaal, je kunt ook niet anders verwachten van Margriet van der Linden dat ze Biden hier niet zomaar mee laat wegkomen, de conclusie was: Democraten, vind een andere kandidaat! Alleen liet M niet de filmpjes zien waar Biden aan kleine meisjes zit.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/05/08/interview-tara-reade/
Oei! Ik ben benieuwd hoe de mensen die los gingen over "grab em by the pussy" nu reageren. Trump zei het maar Biden deed hetquote:Ze vertelde hoe Biden haar tegen een muur drukte en haar penetreerde met zijn vingers. Hij zou ook haar nek hebben gekust en met zijn handen onder haar shirt zijn gegaan. Toen Reade hem afwees, zou hij gezegd hebben tegen haar: “Wat is dit, ik had gehoord dat je me leuk vond?!” Daarna wees hij met een vinger naar haar en zei: “Jij bent niets voor mij. Jij bent niets”
Die "filmpjes waar Biden aan kleine meisjes zit" zijn dan ook gewoon stompzinnige stemmingmakerij, waar dit wel een serieuze aantijging is.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 19:54 schreef Mondkapje het volgende:
Mevrouw Reade heeft een officieel interview gehouden.
Bij M zonet een eerlijk verhaal, je kunt ook niet anders verwachten van Margriet van der Linden dat ze Biden hier niet zomaar mee laat wegkomen, de conclusie was: Democraten, vind een andere kandidaat! Alleen liet M niet de filmpjes zien waar Biden aan kleine meisjes zit.
Over het interview van Reade, lees hier:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/05/08/interview-tara-reade/
Kinderen bij het zwembad met je beenhaar laten spelen. Normaal is het niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die "filmpjes waar Biden aan kleine meisjes zit" zijn dan ook gewoon stompzinnige stemmingmakerij, waar dit wel een serieuze aantijging is.
Zoals ik zeg, loze stemmingmakerij.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kinderen bij het zwembad met je beenhaar laten spelen. Normaal is het niet.
Kom op. Als Trump zoiets zou hebben gezegd dat hij graag kinderen op zijn schoot heeft en ze met zijn beenhaar zou laten spelen zou iedereen zeggen wat een viespeuk. En terecht. Dit is tegen het pedofiele aan. Maar Joe is just Joe zeggen ze dan.quote:
Nee, die zegt letterlijk dat hij vrouwen gewoon bij hun kut kan grijpen. Maar dat was locker room talk toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Kom op. Als Trump zoiets zou hebben gezegd dat hij graag kinderen op zijn schoot heeft en ze met zijn beenhaar zou laten spelen zou iedereen zeggen wat een viespeuk. En terecht. Dit is tegen het pedofiele aan. Maar Joe is just Joe zeggen ze dan.
Trump was een flamboyante rijke zakenman en levensgenieter. Natuurlijk komen er dan beschuldigingen als je een publieke functie ambieert.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, die zegt letterlijk dat hij vrouwen gewoon bij hun kut kan grijpen. Maar dat was locker room talk toch?
Dat is natuurlijk ook het tragische. Met Biden heb je al iemand die zich mogelijk heeft schuldig gemaakt aan een geval van aanranding, met Trump is dat nog een factor tien erger.
Het beste waar je als Amerikaan nog op kunt hopen is dat Biden een fatsoenlijke running mate krijgt, wint en snel overlijdt.
Oh ja, dan is het goed.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Trump was een flamboyante rijke zakenman en levensgenieter. Natuurlijk komen er dan beschuldigingen als je een publieke functie ambieert.
Mwah, ook als Biden nog lang leeft zie ik het niet somber in met hem. Ik heb de indruk dat hij best kan samenwerken en bereid is tot compromis. Hij lijkt me al met al qua beleid een uiterst redelijke man die in staat is een goed functionerend kabinet samen te stellen. Hij moet natuurlijk wel die achterlijke acties als aan iemands haren ruiken achterwege laten.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, die zegt letterlijk dat hij vrouwen gewoon bij hun kut kan grijpen. Maar dat was locker room talk toch?
Dat is natuurlijk ook het tragische. Met Biden heb je al iemand die zich mogelijk heeft schuldig gemaakt aan een geval van aanranding, met Trump is dat nog een factor tien erger.
Het beste waar je als Amerikaan nog op kunt hopen is dat Biden een fatsoenlijke running mate krijgt, wint en snel overlijdt.
Voer de trol nou niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Trump was een flamboyante rijke zakenman en levensgenieter. Natuurlijk komen er dan beschuldigingen als je een publieke functie ambieert.
Hier kan ik me wil in vinden. Ik had liever iemand anders gezien, maar het is niet anders. Biden is dan nog altijd talloze malen geschikter voor het presidentschap dan Drink Bleach Man.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 20:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mwah, ook als Biden nog lang leeft zie ik het niet somber in met hem. Ik heb de indruk dat hij best kan samenwerken en bereid is tot compromis. Hij lijkt me al met al qua beleid een uiterst redelijke man die in staat is een goed functionerend kabinet samen te stellen. Hij moet natuurlijk wel die achterlijke acties als aan iemands haren ruiken en vrouwen bij de kut pakken achterwege laten.
De running mate kan in dit geval wel een belangrijkere rol dan normaal spelen, niet alleen vanwege zijn leeftijd, maar ook juist omdat die waarschijnlijk wel een grotere rol zou kunnen spelen in het beleid, dat zou ik wel met je eens zijn.
Lol, subtiele edit. Eh ja, hij moet ook geen vrouwen bij de kut pakken, uiteraard. Maar dat acht ik dan ook verre van bewezen.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:17 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Hier kan ik me wil in vinden. Ik had liever iemand anders gezien, maar het is niet anders. Biden is dan nog altijd talloze malen geschikter voor het presidentschap dan Drink Bleach Man.
Ik wil het sterker stellen dat dit narratief -de wereld ingeholpen door RINO's en Never-Trumpers- grote onzin is, tenminste de letterlijke spin die eraan gedraaid wordt, omdat dit niet bepaald een karakteristieke uiting is van een mysofoob. Alle andere verhalen in hetzelfde thema zijn daardoor ook uiterst hoog ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Lol, subtiele edit. Eh ja, hij moet ook geen vrouwen bij de kut pakken, uiteraard. Maar dat acht ik dan ook verre van bewezen.
Gelachen. We mogen in onze handen knijpen dat we een president van het vrije westen hebben die de beuk er in gooit tegen de gevestigde elite. Biden is zo corrupt als het maar zijn kan met zijn zoon Hunter. Four more years! Cant stump the Trump.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:17 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Hier kan ik me wil in vinden. Ik had liever iemand anders gezien, maar het is niet anders. Biden is dan nog altijd talloze malen geschikter voor het presidentschap dan Drink Bleach Man.
De dems zijn strontnerveus op dit moment. Hiding Biden was hun taktiek. Hopen op oude sentimenten uit het Obama tijdperk en dat de kiezer maar genoeg hekel had aan Trump. Trump gaat dit met twee vingers in de neus winnen. Prachtig om te zien dat ze zo anti Bernie waren en het wederom backfired. Genot ditquote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
Joe Biden is een smeerlap, een zakkenvuller en dementerend. Een ieder die deze man steunt in zijn kandidaatschap voor POTUS is een mongool.
Tegen de elite? Serieus? Met zijn regering van miljardairs en multimiljonairs?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gelachen. We mogen in onze handen knijpen dat we een president van het vrije westen hebben die de beuk er in gooit tegen de gevestigde elite.
Ja hij is rijk maar hoort niet bij het kliekje waar Obama bij hoort.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:20 schreef recursief het volgende:
[..]
Tegen de elite? Serieus? Met zijn regering van miljardairs en multimiljonairs?
Jij bent ook makkelijk op de kast te krijgen zeg.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gelachen. We mogen in onze handen knijpen dat we een president van het vrije westen hebben die de beuk er in gooit tegen de gevestigde elite. Biden is zo corrupt als het maar zijn kan met zijn zoon Hunter. Four more years! Cant stump the Trump.
En hoe denk je dan over Trump? Dementerend weet ik niet (wel zeer beïnvloedbaar en labiel) maar op de andere punten scoort hij bewezen een stuk beroerder dan Biden.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 21:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
Joe Biden is een smeerlap, een zakkenvuller en dementerend. Een ieder die deze man steunt in zijn kandidaatschap voor POTUS is een mongool.
Wat is dat kliekje dan precies en waarom is het kliekje van Trump minder erg?quote:Op vrijdag 8 mei 2020 22:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja hij is rijk maar hoort niet bij het kliekje waar Obama bij hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |