vroeger bakten de vrouwen nog met liefdequote:Op woensdag 15 april 2020 11:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat schuift het?
Stuur je bloem op?dat is nogal schaars namelijk.
quote:Op woensdag 15 april 2020 11:18 schreef Ruse het volgende:
[..]
vroeger bakten de vrouwen nog met liefdemoeten er direct weer flappen op tafel komen?
een paar pakken bloem met de post versturen moet wel lukken, zonder extra verpakking, kijken hoe lang dat goed gaat
Appel of abrikozenflappen?quote:Op woensdag 15 april 2020 11:18 schreef Ruse het volgende:
[..]
vroeger bakten de vrouwen nog met liefdemoeten er direct weer flappen op tafel komen?
een paar pakken bloem met de post versturen moet wel lukken, zonder extra verpakking, kijken hoe lang dat goed gaat
kattenquote:Op woensdag 15 april 2020 11:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Had net een kat aan mn arm hangen![]()
Die vinden natuurlijk dat ik, nu ik elke dag gewoon thuis ben, ook wel meer aandacht kan geven
Heb het wel eens gebruikt voor pannenkoeken ofzo. Maar het is net niks.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
spelt was paar jaar geleden opeens in inderdaad.
Niet te vreten alleen.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
spelt was paar jaar geleden opeens in inderdaad.
Gisteren pannenkoeken gegetenquote:Op woensdag 15 april 2020 11:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb het wel eens gebruikt voor pannenkoeken ofzo. Maar het is net niks.
als er echt flink spelt in zit vind ik het vooral zwaarder en vaster. Niet zo lekker dus.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
Kaneel wil altijd speltbroodjes enzo, maar ik proef eigenlijk geen verschil met normaal brood, dus ik snap niet waarom je er extra voor zou willen betalen.
Da's kut. Heel kut.quote:
Oh myquote:Op woensdag 15 april 2020 12:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je bent zelf heerlijk buiten
Ondanks dat je het al wel verwachtte blijft het kutquote:
Euh.......in paniek raken?quote:Op woensdag 15 april 2020 13:08 schreef rival het volgende:
Das mooi kut Barb...
Je zit daar pas. Hoe moet dat nu?
Heeft je vriendin nog wel werk?quote:Op woensdag 15 april 2020 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh.......in paniek raken?
Solliciteren bij bedrijven die niet door corona geraakt zijn lijkt me. Aangezien dat thuiswerken me wel beviel kijken naar bedrijven die zich juist daarop richten. Alhoewel het gros vooral developer bedrijven zijn.
Nope, ook niet meerquote:Op woensdag 15 april 2020 13:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heeft je vriendin nog wel werk?
Damnquote:Op woensdag 15 april 2020 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope, ook niet meerGelukkig hebben we nog wel wat spaargeld, mja
maar goed, ik vind wel weer wat. Positief blijven dit dat alles motivational crap
Hi Barb, als je in dm/pm even zegt wat je zoekt.. Ik ken nog wel behoorlijk wat bedrijven die staan te springen om mensen op het moment.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euh.......in paniek raken?
Solliciteren bij bedrijven die niet door corona geraakt zijn lijkt me. Aangezien dat thuiswerken me wel beviel kijken naar bedrijven die zich juist daarop richten. Alhoewel het gros vooral developer bedrijven zijn.
In Porto?quote:Op woensdag 15 april 2020 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hi Barb, als je in dm/pm even zegt wat je zoekt.. Ik ken nog wel behoorlijk wat bedrijven die staan te springen om mensen op het moment.
Als in 100% thuiswerk beschikbaar voor mensen die in het buitenland wonen? Zal je zo even wat sturen dan, thanks!quote:Op woensdag 15 april 2020 13:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hi Barb, als je in dm/pm even zegt wat je zoekt.. Ik ken nog wel behoorlijk wat bedrijven die staan te springen om mensen op het moment.
Kutzooi man.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope, ook niet meerGelukkig hebben we nog wel wat spaargeld, mja
maar goed, ik vind wel weer wat. Positief blijven dit dat alles motivational crap
ah cutequote:Op woensdag 15 april 2020 13:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht dat mijn neus vies was, maar mijn neus zit gewoon al helemaal onder de sproetjes
Ook dat ja! Helemaal op IT vlak.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als in 100% thuiswerk beschikbaar voor mensen die in het buitenland wonen? Zal je zo even wat sturen dan, thanks!
F*cking cute!quote:Op woensdag 15 april 2020 13:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik dacht dat mijn neus vies was, maar mijn neus zit gewoon al helemaal onder de sproetjes
Handig die mailtjes van indeed hequote:Op woensdag 15 april 2020 14:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooie vacature bij de TU aangeboden gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |