abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 april 2020 @ 23:37:36 #1
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_192623636
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence

Amerikaans Congres:

Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiėren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
Zuiger van het FOK!-OMT
  dinsdag 14 april 2020 @ 23:37:48 #2
445514 DonDruiper
pi_192623639
Daar gaan we bijna.

https://www.whitehouse.gov/live/

Veel plezier!

Zuiger van het FOK!-OMT
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 14 april 2020 @ 23:44:25 #3
862 Arcee
Look closer
pi_192623744
Meltdown inderdaad en z'n fans vinden het prachtig. Hij leert die nare journalisten toch maar mooi even een lesje. Anderhalf uur lang een podium.

En Biden zit thuis. Biden die een uitgebluste indruk maakt. Als een ex-president die op z'n ouwe dag nog een keer vriendelijk naar de camera zwaait.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 14 april 2020 @ 23:48:24 #4
445514 DonDruiper
pi_192623799
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 23:44 schreef Arcee het volgende:
Meltdown inderdaad en z'n fans vinden het prachtig. Hij leert die nare journalisten toch maar mooi even een lesje. Anderhalf uur lang een podium.

En Biden zit thuis. Biden die een uitgebluste indruk maakt. Als een ex-president die op z'n ouwe dag nog een keer vriendelijk naar de camera zwaait.
Trump heeft een grote achterban, maar is vooral over de streep getrokken 4 jaar geleden door mensen die het gebruikelijke pluche in DC zat waren en daarom op Trump hebben gestemd.

Dus niet dankzij Trump, maar voor dankzij de zittende macht.

Ik mag hopen dat deze (grote) groep mensen tot inkeer zijn gekomen en dat eigenlijk iedereen een betere optie is dan Trump.

Zaak voor Biden om vooral een enorm goede staf om zich heen te bouwen.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192623912
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 23:44 schreef Arcee het volgende:

De enige die er nog mee doorkon als hoop voor een toekomst was Buttigieg. Sanders had het 4 jaar geleden moeten zijn want die gaat het geen 4-8 jaar meer volmaken.

En Biden had het nooit meer moeten proberen.
pi_192624014
Nog een half jaar dit soort video's voor demente Joe

pi_192624051
Duurt lang
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 15 april 2020 @ 00:13:22 #8
445514 DonDruiper
pi_192624053
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 00:13 schreef vipergts het volgende:
Duurt lang
Mijn popcorn is al bijna op
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192624071
Zijn die journalistes van gisteren ook weer uitgenodigd? O+
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_192624105
Dat jullie lol hebben aan het luisteren naar zo’n halve zool. Ieder zo zijn ding...
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_192624122
quote:
6s.gif Op woensdag 15 april 2020 00:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dat jullie lol hebben aan het luisteren naar zo’n halve zool. Ieder zo zijn ding...
Ik kan hier inderdaad niet naar luisteren hij staat maar te bazelen over de WHO.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 15 april 2020 @ 00:22:50 #12
445514 DonDruiper
pi_192624124
Er is licht aan het eind van de tunnel, volgens Trump.

Dat zal ook wel moeten, want als het nog langer duurt zal de hele economie in de US naar de tyfus gaan en dat is net zijn stokpaardje.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192624126
quote:
6s.gif Op woensdag 15 april 2020 00:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
:D

Ik val bijna in slaap. Die man heeft een valium op ofzo, man. Misschien is ie nog moe van het razen van gisteravond. Dit is de eerste keer dat ik zo'n pressco "live" kijk, en denk ook de laatste. Ik ga dit niet een uur volhouden. Het wordt geen klapper zoals gisteren. Misschien toch maar gaan slapen zo, morgen weer vroeg op.

Ik lees morgen wel wat ie allemaal nog gezegd heeft over de WHO.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  woensdag 15 april 2020 @ 00:26:38 #14
445514 DonDruiper
pi_192624148
Staat ie strak ofzo?
Zuiger van het FOK!-OMT
  woensdag 15 april 2020 @ 00:27:41 #15
445514 DonDruiper
pi_192624159
Gister was de media de schuldige aan het virus

Vandaag de WHO.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192624169
Toch apart dat iemand die volgens eigen zeggen full power heeft altijd alle verantwoordelijkheid afschuift als hij iets verkloot.
  woensdag 15 april 2020 @ 00:32:21 #17
445514 DonDruiper
pi_192624183
Hij komt zeer sloom en traag over. Veel pauzes tussen het praten en moet veel op adem komen.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192624198
Hoe kunnen ze daar nu opeens omkomen in de beademingsapparatuur
pi_192624229
Het lijkt wel een tellsell reclame er zijn gewoon een zooi mensen uitgenodigd die hem bedanken
pi_192624255
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 00:33 schreef vipergts het volgende:
Hoe kunnen ze daar nu opeens omkomen in de beademingsapparatuur
Dankzij Adam, een vriendje van Jared.
Die heeft dat allemaal geregeld, omdat de de president het nodig vond. :r

Stelletje hielenflikkers.

#adderal.
  woensdag 15 april 2020 @ 00:42:32 #21
445514 DonDruiper
pi_192624262
Open the country.

Lol.

Midden in een pandemie.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_192624270
Trump zou vandaag zijn nieuwe task force introduceren? Dit zei hij afgelopen vrijdag:

quote:
“This is beyond economic,” he told reporters. “I call it the ‘opening our country taskforce’ or ‘opening our country council’ so we don’t get it confused with Mike’s [Pence] taskforce, which has done so great.

“And we’re going to have the great business leaders, the great doctors, we’re going to have a group of people. We’ll probably do it by teleconference because we don’t really want them travelling in for their own purposes. I don’t think it would look good, also.”

Trump added: “I want to get it open as soon as possible. This country was meant to be open and vibrant and great … The facts are going to determine what I do. But we do want to get the country open.”

He promised the council will be announced on Tuesday “with names that you have a lot of respect for, a lot of great names, different businesses, different people … I want their views on what they think”.
Het is blijkbaar nog niet gelukt om een 'lot of great names' te vinden?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192624271
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 00:40 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dankzij Adam, een vriendje van Jared.
Die heeft dat allemaal geregeld, omdat de de president het nodig vond. :r

Stelletje hielenflikkers.

#adderal.
Ja maar ze hebben niet opeens 100.000 van die dingen gemaakt.
pi_192624299
RobGeorge twitterde op woensdag 15-04-2020 om 00:32:05 After alleging multiple errors by the WHO, Trump declares we won't get fooled again. reageer retweet
:')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_192624319
Hij staat gewoon de hele gouden gids op te lezen er is werkelijk geen touw aan vast te knopen arme amerikanen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')