STAAT DIT NIET OP YOUTUBE?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is in deze tijden van social distancing belangrijk om contact te houden met vrienden van de show. Vandaag gaan we even bellen met Stijn, op Twitter beter bekend als @alaphilippe_ (met een underscore op het einde). Luisteraar van het eerste uur, neutrale kijker in hart en nieren, La Liga-kenner en niet te vergeten, sinds kort een kritische stem in de Twitch-chat van Yordi.â½ï¸De site over Duits voetbal waar Yordi het over heeft is Bananenflanke.nlâ½ï¸Het onderzoekswerk van Mirko van Pampus is hier te vinden.â½ï¸Neutrale Kijkers wordt gemaakt door Yordi Yamali (@thefev) en Peter Buurman (@buurtvader), in samenwerking met Dag en Nacht Media. Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsor Auto.nl. De muziek is 'Tachanka' van Leon Lishner & Friends, en een bewerkte versie van Studio Kloaq. De illustratie van Barry Pirovano. Meepraten kan via de hashtag #NeutraleKijkers, of via de mail: neutralekijkers@gmail.com.â½ï¸Abonneren kan op iTunes, daar kan je ook een recensie achterlaten. Neutrale Kijkers staat ook op Spotify, Stitcher en andere podcast-apps. Voor meer podcasts, kijk ook eens op www.dagennacht.nl.
Welke aflevering is datquote:Op woensdag 15 april 2020 12:49 schreef El-Stinho het volgende:
Neutrale Kijkers is bij uitstek geen podcast waar mensen verheven komen doen. Als jullie eens geen tijd hebben, luister de aflevering met Jeroen Elshoff en Wytse van der Goot. Topaflevering.
The mythe, the legendquote:Op woensdag 15 april 2020 12:49 schreef El-Stinho het volgende:
Neutrale Kijkers is bij uitstek geen podcast waar mensen verheven komen doen. Als jullie eens geen tijd hebben, luister de aflevering met Jeroen Elshoff en Wytse van der Goot. Topaflevering.
Wiequote:Op woensdag 15 april 2020 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
STAAT DIT NIET OP YOUTUBE?
@:Kapiteintje
@:Typisch
Ik luister het liever als ik wel de tijd heb.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:49 schreef El-Stinho het volgende:
Hij is toch groot geworden met de verslagen over de Afrika Cup? Dat hij gewoon de bankzittende linksback van Gabon U21 kan opnoemen. ik vind het altijd wel vermakelijk.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:49 schreef El-Stinho het volgende:
Bedankt.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe bepaalt een commentator dat? Wat ie zegt? Of nog belangrijker: hoe bepaalt hij wanneer hij zijn mond houdt? Hoe belangrijk is stilte?⚽️Je kan onze gasten ook volgen op Twitter: @JeroenElshoff en @wytsevdgoot.⚽️Neutrale Kijkers wordt gemaakt door Yordi Yamali (@thefev) en Peter Buurman (@buurtvader), in samenwerking met Dag en Nacht Media. Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsor Auto.nl. De muziek is 'Tachanka' van Leon Lishner & Friends, en een bewerkte versie van Studio Kloaq. De illustratie van Barry Pirovano. Meepraten kan via de hashtag #NeutraleKijkers, of via de mail: neutralekijkers@gmail.com.⚽️Abonneren kan op iTunes, daar kan je ook een recensie achterlaten. Neutrale Kijkers staat ook op Spotify, Stitcher en andere podcast-apps. Voor meer podcasts, kijk ook eens op www.dagennacht.nl.
Spotify, niet geklikt.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe bepaalt een commentator dat? Wat ie zegt? Of nog belangrijker: hoe bepaalt hij wanneer hij zijn mond houdt? Hoe belangrijk is stilte?â½ï¸Je kan onze gasten ook volgen op Twitter: @JeroenElshoff en @wytsevdgoot.â½ï¸Neutrale Kijkers wordt gemaakt door Yordi Yamali (@thefev) en Peter Buurman (@buurtvader), in samenwerking met Dag en Nacht Media. Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsor Auto.nl. De muziek is 'Tachanka' van Leon Lishner & Friends, en een bewerkte versie van Studio Kloaq. De illustratie van Barry Pirovano. Meepraten kan via de hashtag #NeutraleKijkers, of via de mail: neutralekijkers@gmail.com.â½ï¸Abonneren kan op iTunes, daar kan je ook een recensie achterlaten. Neutrale Kijkers staat ook op Spotify, Stitcher en andere podcast-apps. Voor meer podcasts, kijk ook eens op www.dagennacht.nl.
als er gevoetbald wordt vind ik het wel leuk, vond Pantelic wel de moeite waard af en toe maar zonder voetbal actualiteit toch wat minderquote:Op woensdag 15 april 2020 12:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik luister het liever als ik wel de tijd heb.
Verder leuk dat je was uitgenodigd
Ik heb de eerste aflevering van Breaking Bad gezien.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:54 schreef Lange_Lans het volgende:
Better call Saul blijkt uit te zijn gegroeid tot een enorm goeie serie in de latere seizoenen. Ooit n aflevering gekeken, maar toen terzijde gelegd vanwege het belachelijke aanbod aan series die me op dat moment wel konden boeien. Toch maar eens een nieuwe kans geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |