Uiteraard, eric maakt zich zorgen over drugsgebruik in het weekend dus komt er heel toevallig een junkie les, het is bijna een script.quote:
Ik moet de Soprano's ooit nog eens gaan kijken.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:07 schreef FlippingCoin het volgende:
V
[..]
Vind jij Tony Soprano dat niet dan
Vergelijk die vermoeiende act eens met de oprechtheid van Anoukquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Emma: wajoo ik zie neuzuh groeiuh jonguh
Aanrader.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:09 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ik moet de Soprano's ooit nog eens gaan kijken.
Zou hij ook kindjes misbruiken, net als Keithquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:10 schreef summer2bird het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik heel erg moe wordt van de RTL ervaringsjunk.
Dat is ook een sprong om te maken.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou hij ook kindjes misbruiken, net als Keith
Heb je überhaupt al wel iets positiefs gezegd over dit programma?quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Uiteraard, eric maakt zich zorgen over drugsgebruik in het weekend dus komt er heel toevallig een junkie les, het is bijna een script.
Kindermisbruik lijkt me best een sprong jaquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat is ook een sprong om te maken.
Na de dood van haar vader zichzelf opgesloten en volgevreten.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vergelijk die vermoeiende act eens met de oprechtheid van Anouk
Damian meen ik die moest met die andere twee papoeatjes kokenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |