SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Klein beetje maar hoorde ik zeggenquote:
Dat heb ik gemist.quote:
Kylie en Jason waren zo'n super liefdes-soap-koppel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, dit kwam uit Neighbours. Of iig Kylie en Jason speelden beide in Neighbours. Geen idee of het liedje ook uit die serie komt.
Dat wil je nietquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:00 schreef MadMaster het volgende:
![]()
![]()
En als je dan bedenkt dat deze figuur nu te horen is...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:00 schreef MadMaster het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Briljante seriequote:Op dinsdag 14 april 2020 21:00 schreef MadMaster het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik hoor niets meer......quote:
Ik hoor nog geesten zingen.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
just me, stamp even weer op dat kuikentje, wil je?
quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
just me, stamp even weer op dat kuikentje, wil je?
Ik heb vanaf 20.25u niet meer meegeluisterd wegens US schoonzus en TV...quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gisteren ook gedraaid, want het is hartstikke Italiaans![]()
Deze dan maar ffquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, dit is een live-door-een-bezoeker-opgenomen versie, Symph.
Was ook niet de bedoeling dat je die op de stream zou gooienquote:
Weet ikquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanaf 20.25u niet meer meegeluisterd wegens US schoonzus en TV...
Trustenquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:12 schreef Melting het volgende:
Dan ga ik nu richting bed.
Fijne avond allemaal.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:12 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:12 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Welterusten Melting.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:12 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
quote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 15 april 2020 07:58 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen....
Zo met frisse tegenzin aan het werk![]()
Geen idee ws door het lange weekend met een paar dagen fantastisch weerquote:Op woensdag 15 april 2020 08:06 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen.
Waarom tegenzin, peaceman?
Heb je gisteren niet gewerkt dan?quote:Op woensdag 15 april 2020 08:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen idee ws door het lange weekend met een paar dagen fantastisch weer
Jawel en toen had ik ook weinig zinquote:
quote:Op woensdag 15 april 2020 08:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel en toen had ik ook weinig zin
Maakt alles toch vrolijkerquote:
Ja, wrijf het er nog maar even in.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:38 schreef just me het volgende:
[..]
Maakt alles toch vrolijker
Mja... jij moet werken
quote:Op woensdag 15 april 2020 10:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog maar even in.
Maar jij mag ook niet echt naar buiten.
Vanaf morgen... en dan 20-4, 22-4, 6-5 en 15-5. Hij vindt het verschrikkelijk dat er zoveel tijd tussen zit. Hij moet ze thuis maken.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:44 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Diaan en peaceman. Heeft Twan nu zijn laatste schoolexamens?
En ook al geen gas...quote:
Dat laatste klinkt wel goed. We moeten hier heel voorzichtig ook eens gaan nadenken over een nieuwe cv-ketel, ding begint op leeftijd te raken en er klopt iets niet helemaal, maar geen monteur krijgt er de vinger achter. Printplaat vervangen heeft wel wat geholpen, hij valt niet meer uit.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
En ook al geen gas...![]()
Maar straks wel een nieuwe cv
Bij mij was de 3-wegklep stuk en het was wachten op het volgende wat stuk zou gaan. Dan maar beter een nieuwe ketel bestellen.quote:Op woensdag 15 april 2020 14:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt wel goed. We moeten hier heel voorzichtig ook eens gaan nadenken over een nieuwe cv-ketel, ding begint op leeftijd te raken en er klopt iets niet helemaal, maar geen monteur krijgt er de vinger achter. Printplaat vervangen heeft wel wat geholpen, hij valt niet meer uit.
quote:Op woensdag 15 april 2020 18:56 schreef Melting het volgende:
Zo meteen ook kijken naar de persconferentie?
Dan start ik daarna wel wat muziek in.
Begin maar, ik heb dit allemaal al eerder gehoord...quote:Op woensdag 15 april 2020 18:56 schreef Melting het volgende:
Zo meteen ook kijken naar de persconferentie?
Dan start ik daarna wel wat muziek in.
quote:Op woensdag 15 april 2020 19:24 schreef MadMaster het volgende:
Thunder In My Heart - Leo Sayer & Meck
quote:Op woensdag 15 april 2020 19:27 schreef MadMaster het volgende:
Cindy & Bert - Rosen die bluhen in Malaga...
quote:Op woensdag 15 april 2020 19:30 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb nog een gratis ticket in de aanbieding voor Malaga.
Kan je er de bloeiende rozen gaan bekijken...
kabouters waren/zijn heel verdrietig vandaag, een van de poezebeesten was aangereden en die lag dood in het steegje bij het huisquote:
Ai, da's waardeloos...quote:Op woensdag 15 april 2020 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
kabouters waren/zijn heel verdrietig vandaag, een van de poezebeesten was aangereden en die lag dood in het steegje bij het huis![]()
Vanavond gaat de oudste kabouter kijken of er een nieuw sterretje aan de hemel is
Ja, heel verdrietig....quote:
quote:Op woensdag 15 april 2020 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
kabouters waren/zijn heel verdrietig vandaag, een van de poezebeesten was aangereden en die lag dood in het steegje bij het huis![]()
Vanavond gaat de oudste kabouter kijken of er een nieuw sterretje aan de hemel is
moeten ze wel lang opblijvenquote:Op woensdag 15 april 2020 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat vervelend.![]()
Dat sterretje zullen ze vast wel vinden.
quote:Op woensdag 15 april 2020 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
Dan zullen papa en mama wel kijken voor ze, en horen ze het morgen wel.quote:
quote:Op woensdag 15 april 2020 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan zullen papa en mama wel kijken voor ze, en horen ze het morgen wel.
Niet?quote:Op woensdag 15 april 2020 19:35 schreef just me het volgende:
[..]![]()
echt niet, die gaan niet naar bed voordat het donker is hoor
quote:Op woensdag 15 april 2020 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kinderen van hun leeftijd gaan tegenwoordig later naar bed dan jij.
Da's heel normaal...
en dan begint maandag de vakantie ook nog 'nsquote:Op woensdag 15 april 2020 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kinderen van hun leeftijd gaan tegenwoordig later naar bed dan jij.
Da's heel normaal...
En hoe oud zijn zij?quote:Op woensdag 15 april 2020 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je lacht, maar ik meen het.
Mijn 4 nichtjes gaan pas rond 22.00 uur naar bed...
Het is al bijna 5 weken vakantie voor die koters...quote:Op woensdag 15 april 2020 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
en dan begint maandag de vakantie ook nog 'ns
Die van 12 kan ik dat nog snappen. Maar die van 6 vind ik 22.00 uur toch echt te laat.quote:
en wie weet hoe lang het nog gaat durenquote:Op woensdag 15 april 2020 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is al bijna 5 weken vakantie voor die koters...
In België zijn sinds vandaag tot 31 augustus alle festivals verboden.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:39 schreef just me het volgende:
[..]
en wie weet hoe lang het nog gaat duren
In Denemarken ook.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In België zijn sinds vandaag tot 31 augustus alle festivals verboden.
Ik zie dat hier niet anders worden met de 1,5 meter afstand, incl. de reguliere concerten en theatervoorstellingen. Ik word daar niet vrolijk van...
quote:Op woensdag 15 april 2020 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Was ik er bijna ingetuind...
Harlem Shuffle - Bob & Earl
Nope.... het is om depressief van te wordenquote:Op woensdag 15 april 2020 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie dat hier niet anders worden met de 1,5 meter afstand, incl. de reguliere concerten en theatervoorstellingen. Ik word daar niet vrolijk van...
Nee dat gaat voorlopig echt niks wordenquote:Op woensdag 15 april 2020 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet doen hoor.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
Nope.... het is om depressief van te worden
Ik schop mezelf wel weer positiefquote:
Dat niet, maar ik ben bang dat er aardig wat poppodia naar de Filistijnen zullen gaan...quote:Op woensdag 15 april 2020 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
Nope.... het is om depressief van te worden
Daarom draai je 'm nu?quote:Op woensdag 15 april 2020 19:47 schreef Melting het volgende:
Deze had livelink wel geweten. En spijkerbroek ook, denk ik.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben!quote:Op woensdag 15 april 2020 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik ben bang dat er aardig wat poppodia naar de Filistijnen zullen gaan...
quote:Op woensdag 15 april 2020 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, ik wist toch niet van wie dat was...
En witte paarden heel wild.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wilde paarden kunnen heel wit zijn
quote:
Jep, ik heb mijn koffie beneden laten staanquote:
quote:Op woensdag 15 april 2020 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, ik heb mijn koffie beneden laten staan
Is ook weer goed voor de bewegingquote:Op woensdag 15 april 2020 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is niet zo slim inderdaad.
Dat wordt even op en neer dan.
Nee, die andere.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
The Cats - Times Went When of zoiets?
Je hebt het expres gedaan? Dan is het weer niet zo dom.quote:
Alleen een beetje tijdens het refrein. Heel klein beetje.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die anderen hoor je helemaal niet...
ik heb geen eenrichtingsscheet gelatenquote:Op woensdag 15 april 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt het expres gedaan? Dan is het weer niet zo dom.
quote:Op woensdag 15 april 2020 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb geen eenrichtingsscheet gelaten
quote:Op woensdag 15 april 2020 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Ben wel even blij met wat muziekjes, heb vandaag bijna 7 uur aan de telefoon gezeten...
Bijna goed. Het is Geen slaap tot Breukelen.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Geen Slaap Tot Osdorp - Osdorp Posse...
Dan zul je wel een droge ... uh.. mond hebbenquote:Op woensdag 15 april 2020 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Ben wel even blij met wat muziekjes, heb vandaag bijna 7 uur aan de telefoon gezeten...
Nee.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Daar wordt je ook niet vrolijk van.
Vanmiddag toen de 7 uur er bijna op zaten.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee.
Gelukkig werd vanmiddag wel mijn headset met microfoon bezorgd, ik kreeg pijn in mijn oren van die oordopjes die ik tot op heden thuis gebruikte.
Nee, ik zet de telefoon regelmatig op mute en ga dan koffie zetten...quote:Op woensdag 15 april 2020 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
Dan zul je wel een droge ... uh.. mond hebben
Maar hoe kun je nu 7 uur aan de telefoon zitten, ondanks de koffie pauze moest je toch geconcentreerd zijnquote:Op woensdag 15 april 2020 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik zet de telefoon regelmatig op mute en ga dan koffie zetten...![]()
Heb wel lichte hoofdpijn.
Rond 11 uur al en het stond op de planning voor morgen pas, dus ik was blij verrast...quote:Op woensdag 15 april 2020 20:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanmiddag toen de 7 uur er bijna op zaten.
Koffie pauze? Slobberen aan de telefoon.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
Maar hoe kun je nu 7 uur aan de telefoon zitten, ondanks de koffie pauze moest je toch geconcentreerd zijn
wat een planningquote:Op woensdag 15 april 2020 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koffie pauze? Slobberen aan de telefoon.
Heb 15 minuten even een broodje gegeten.
Verder zijn het allemaal vergaderingen...
is toch 'n lekker zoet liedjequote:
Tsja, op sommige dagen heb je dat.quote:
even wat tijd voor jezelf is goedquote:Op woensdag 15 april 2020 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, op sommige dagen heb je dat.
Ik denk dat ik volgende week een halve week vrij neem.
Kom anders toch niet van mijn vakantiedagen af...
jeuh... dat is heftigquote:Op woensdag 15 april 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
Hoi![]()
Wat een k*t-dag. Heel erg druk op mijn werk en daarna druk met huiswerk helpen waarbij het tussen mij en mijn zoon behoorlijk uit de hand liep en hij uitbarstte dat het hem niks kon schelen als iedereen dood gaat als hij maar weer naar school mocht gaan en eens iemand anders zou ontmoeten dan zijn moeder.
En dan ook nog Herman van Veen
Ow, ook een leuke dag gehad dus...quote:Op woensdag 15 april 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
Hoi![]()
Wat een k*t-dag. Heel erg druk op mijn werk en daarna druk met huiswerk helpen waarbij het tussen mij en mijn zoon behoorlijk uit de hand liep en hij uitbarstte dat het hem niks kon schelen als iedereen dood gaat als hij maar weer naar school mocht gaan en eens iemand anders zou ontmoeten dan zijn moeder.
quote:Op woensdag 15 april 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
Hoi![]()
Nee, we zijn uiteindelijk maar verder gegaan met huiswerk en ik ga vanavond maar weer eens een mail sturen naar zijn mentor.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
jeuh... dat is heftig![]()
is hij daarna gaan fietsen ?
Het is ook een rot tijd voor iedereen en het zal bij je zoon nog harder binnenkomen. Soms ben ik blij dat ik alleen ben thuis, kan ik mijn bui ook op niemand anders af reagerenquote:Op woensdag 15 april 2020 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, we zijn uiteindelijk maar verder gegaan met huiswerk en ik ga vanavond maar weer eens een mail sturen naar zijn mentor.
Inderdaad. Hij had beter niets kunnen zeggen.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
De persco van Rutte hielp niet. Geen greintje optimisme te bespeuren daar.
quote:Op woensdag 15 april 2020 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht even dat er een jingle van 11 startte...
Ik had dat ook niet verwacht, het lijkt wat beter te gaan maar eerst maar eens een tijdje het zo te zien houden. En ja, ik wil echt heel graag naar Merel en de kabouters. Niet nu, maar als ik straks echt kan knuffelenquote:Op woensdag 15 april 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
De persco van Rutte hielp niet. Geen greintje optimisme te bespeuren daar.
quote:Op woensdag 15 april 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken dit niet, maar die stem komt me bekend voor...
Niet fijnquote:Op woensdag 15 april 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
Hoi![]()
quote:Op woensdag 15 april 2020 20:51 schreef livelink het volgende:
Is dit niet die band van Gwen Stefani met it's my life.
Dat ligt maar net aan tijd en emotie. Op dit moment was No Doubt voor mij waarschijnlijk beter.quote:Op woensdag 15 april 2020 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar die van Talk Talk is toch wel beter, hè?
Kijk uit dat je je koffie niet omstoot.quote:
die is allang op!! Het is eigenlijk wijn time maar ik heb nu even geen zin om weer naar beneden te lopenquote:Op woensdag 15 april 2020 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk uit dat je je koffie niet omstoot.
Nog 3 nummers na deze, en dan ga ik stoppen.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
die is allang op!! Het is eigenlijk wijn time maar ik heb nu even geen zin om weer naar beneden te lopen
Morgen dagje thuis werken of moet je er op uit ?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog 3 nummers na deze, en dan ga ik stoppen.
Jij maakt van just me zo wel een alcoholist...quote:Op woensdag 15 april 2020 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog 3 nummers na deze, en dan ga ik stoppen.
Morgen weer een dagje naar het kantoor.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
Morgen dagje thuis werken of moet je er op uit ?
Zijn er dan veel mensen aanwezig ?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen weer een dagje naar het kantoor.
Nee, ik denk een stuk of 8 over het hele kantoor verspreid. Dat is echt weinig.quote:
maar wel genoeg afstandvan elkaar in ieder gevalquote:Op woensdag 15 april 2020 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik denk een stuk of 8 over het hele kantoor verspreid. Dat is echt weinig.
Ik vraag me af hoe dat straks met de liften moet.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik denk een stuk of 8 over het hele kantoor verspreid. Dat is echt weinig.
Dat zeker.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
maar wel genoeg afstandvan elkaar in ieder geval
Dit gaat vast goed voor mijn conditie worden. Want ik ga me denk ik niet wagen aan 1,5 meter OV. Dat wordt fietsen straks. En trappen lopen, maar dat deed ik al.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat straks met de liften moet.
Daar mogen nu 16 personen in, straks nog maar 2 of zo...
Dat fietsen vind ik geen probleem, maar meer dan 10 etages trappenlopen vind ik geen goed plan...quote:Op woensdag 15 april 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit gaat vast goed voor mijn conditie worden. Want ik ga me denk ik niet wagen aan 1,5 meter OV. Dat wordt fietsen straks. En trappen lopen, maar dat deed ik al.
1,5 meter OV gaat ook niet werken. Dan is het veel te duur....quote:Op woensdag 15 april 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit gaat vast goed voor mijn conditie worden. Want ik ga me denk ik niet wagen aan 1,5 meter OV. Dat wordt fietsen straks. En trappen lopen, maar dat deed ik al.
Dubbeldekkers...quote:Op woensdag 15 april 2020 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
1,5 meter OV gaat ook niet werken. Dan is het veel te duur....
Ben benieuwd hoe ze dat op gaan lossen.
Ik hoef maar 3 etages, dat scheelt.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat fietsen vind ik geen probleem, maar meer dan 10 etages trappenlopen vind ik geen goed plan...
Mooi nummer ook wel.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:20 schreef livelink het volgende:
opdat ze zouden van me houden.
Dat vind ik zo'n mooie zin.
Nu wel.quote:
Pluspunten voor het feit dat het origineel is. Maar ik hoor Raymond liever.quote:
Ik ook eerlijk gezegdquote:Op woensdag 15 april 2020 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Pluspunten voor het feit dat het origineel is. Maar ik hoor Raymond liever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |