SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 14-04-2020 20:44:48 ]SOONY
Remaster of Switch-versie? Place your betsquote:
Remaster, Remake of reboot verwacht ik voor in ieder geval de pc.quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Remaster of Switch-versie? Place your bets
Kun je prima solo spelen hoorquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:42 schreef KennyPowers het volgende:
Journey is echt zo iets waar ik jeuk van krijg.
JAAA IEDEREEN SAMENWERKEN DE WERELD IS MOOI
r/choosingbeggars
quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:42 schreef KennyPowers het volgende:
r/choosingbeggars
Overmorgen kun je het zelf ervaren. Misschien vind je het wel tof.quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dacht dat Journey goed ontvangen werd paar jaar terug.
Wat is er mis mee?
quote:Wtf, die game journey echt wauw.... in een ruk uitgespeeld. Een bijna religieuze game-ervaring, kreeg er bijna tranen van in m'n ogen zo mooi
Oh er is ook een Journey topicquote:NIet alleen dat stukje, alles, echt 2012 moet nu heel bijzonder worden wil welke game dan ook boven Journey uitkomen qua speelgevoel
quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:01 schreef KennyPowers het volgende:
GAM / [PS3 #277] PS3 blijft toffer dan PSVita!!
[..]
[..]
Oh er is ook een Journey topic
GAM / Journey (PSN)
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik stel me Journey voor als de zoveelste overhypte artistieke game
Muh, twee keer en nu voor iedereen gratis...quote:Op zondag 20 januari 2013 21:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
GOTY op NeoGAF geworden. Tijd voor Sony om 'm bij PS+ gratis weg te geven!
Ik vind t prachtigquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dacht dat Journey goed ontvangen werd paar jaar terug.
Wat is er mis mee?
maar maar maar...hij is leuk <3quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:42 schreef KennyPowers het volgende:
r/choosingbeggars
zoals je moederquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:59 schreef DKUp het volgende:
Er zijn wel meerdere dingen die goed worden ontvangen en vreselijk zijn.
Lekker man, daarna gelijk door naar 4?quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:50 schreef dud0r het volgende:
Hoppa uc3 op crushing uitgespeeld, alle treasures verzameld, morgen ofzo de losse trophies maar eens verzamelen
Hoe lang duurt het voordat de PS Store is geupdate?twitter:PlayStationEU twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 18:12:04Announcing the Play At Home initiative: https://t.co/mPzhiD9TmY
Stay safe and pick up Uncharted: The Nathan Drake Collection and Journey for free from 16th April until 6th May. #PlayAtHome 💙 https://t.co/1WH0lw00Zk reageer retweet
Yup. En die heb ik nog niet gespeeld dus die ga ik wat rustiger spelen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 23:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Lekker man, daarna gelijk door naar 4?
Ik ben nu bezig met 4, prachtige game, verstand op 0 en gaan met die banaan, hele chille pace. Vind hem misschien wel de leukste van de 4.
Vandaag komen er wel een hoop nieuwe games bij in de Spring Sale als het goed is.quote:Op woensdag 15 april 2020 01:07 schreef Junkie het volgende:
Blijf thuis met PlayStation: gratis Uncharted en Journey
Announcing the Play At Home initiativeHoe lang duurt het voordat de PS Store is geupdate?twitter:PlayStationEU twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 18:12:04Announcing the Play At Home initiative: https://t.co/mPzhiD9TmY
Stay safe and pick up Uncharted: The Nathan Drake Collection and Journey for free from 16th April until 6th May. #PlayAtHome 💙 https://t.co/1WH0lw00Zk reageer retweet
EDIT: In het Fok!nieuwsartikel staat dat hij op de 15 April beschikbaar komt.
In Playstation bericht hebben ze het over de 16 April.
Hoe laat is die update?quote:Op woensdag 15 april 2020 06:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vandaag komen er wel een hoop nieuwe games bij in de Spring Sale als het goed is.
Tot een totaal van ongeveer 600 (nu 455).
Geen idee, net nog even gekeken in de PS app op mijn telefoon, maar die staat nog op 455 matige sales.quote:
Er staat nog wel wat tussen waar ik over twijfel. Maar voornamelijk omdat ik nog zoveel te spelen heb.quote:Op woensdag 15 april 2020 08:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geen idee, net nog even gekeken in de PS app op mijn telefoon, maar die staat nog op 455 matige sales.
Zal wel rond 12.00u-13.00u zijn denk ik.
Er staan op zich wel goede deals tussen, alleen heb ik de meesten al gespeeld.quote:Op woensdag 15 april 2020 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er staat nog wel wat tussen waar ik over twijfel. Maar voornamelijk omdat ik nog zoveel te spelen heb.
Days gone, shadow of the tomb raider en de Spider-man DLC vind ik wel interessant
Heb ik inderdaad nog niet gespeeld. Maar heb nog liggen: kasandra, Detroit, die andere zombiegame(vergeet elke keer de naam, dead by daylight, die met the following in ieder geval) uc4 en dan nog een stapel vr games en games die ik nog platinum wil.halenquote:Op woensdag 15 april 2020 09:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er staan op zich wel goede deals tussen, alleen heb ik de meesten al gespeeld.
Als je Days Gone nog niet gespeeld hebt, kopen![]()
Dying Light?quote:Op woensdag 15 april 2020 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad nog niet gespeeld. Maar heb nog liggen: kasandra, Detroit, die andere zombiegame(vergeet elke keer de naam, dead by daylight, die met the following in ieder geval) uc4 en dan nog een stapel vr games en games die ik nog platinum wil.halen
Die ja!quote:
Spider-man zie ik staan via psprices. 14,99 met PS Plus 24,99 met plus voor de editie met DLCquote:Op woensdag 15 april 2020 09:35 schreef Leonos het volgende:
Ik wil die laatste Spiderman en LOTR in de sale, dank.
Ga spelen dan tjap.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad nog niet gespeeld. Maar heb nog liggen: kasandra, Detroit, die andere zombiegame(vergeet elke keer de naam, dead by daylight, die met the following in ieder geval) uc4 en dan nog een stapel vr games en games die ik nog platinum wil.halen
Ja moet ik wel de tijd er voor hebben, dat is een beetje de issue.quote:
Uitgesteld.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:26 schreef StateOfMind het volgende:
Dying Light is idd![]()
Wanneer kwam deel 2 ook alweer?
quote:
Het zeer gewaardeerde Fast & Furious Crossroads gaat ons verblijden in mei, en natuurlijk niet te vergeten, het zeer ondergewaardeerde Spongebob SquarePants: Battle for Bikini Bottom Rehydrated op de 22e.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Komt er überhaupt nog iets leuks uit de komende, pak 'm beet, 3 maanden?
quote:Op woensdag 15 april 2020 11:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Warborn welke later in juni komt, nu al liefkozend gedoopt tot The Witcher 3 maar dan in de ruimte.
Daar luisteren meer FOK!kers naar dan naar welingelichte veteranen als MMarsu die zijn mening zelfs onderbouwt met video's.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Weetikveel, ik noem gewoon wat random games op waar ik nog nooit gehoord van heb.
Trials of Manaquote:Op woensdag 15 april 2020 11:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Komt er überhaupt nog iets leuks uit de komende, pak 'm beet, 3 maanden?
quote:Op woensdag 15 april 2020 11:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Het zeer gewaardeerde Fast & Furious Crossroads gaat ons verblijden in mei, en natuurlijk niet te vergeten, het zeer ondergewaardeerde Spongebob SquarePants: Battle for Bikini Bottom Rehydrated op de 22e.
Voor wie iets anders zoekt kun je ook uuuuurenlang plezier beleven aan Warborn welke later in juni komt, nu al liefkozend gedoopt tot The Witcher 3 maar dan in de ruimte.
Have fun!
Ik hou het voorlopig wel bij Nioh 2 en mijn backlogquote:Op woensdag 15 april 2020 12:17 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Trials of Mana
Sakura Wars
Fairy Tail
quote:Op woensdag 15 april 2020 11:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Weetikveel, ik noem gewoon wat random games op waar ik nog nooit gehoord van heb.
quote:
DELAYED stond lente 2020 gepland.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:26 schreef StateOfMind het volgende:
Dying Light is idd![]()
Wanneer kwam deel 2 ook alweer?
Tja als je Niburu-like videos als bron gebruikt....quote:Op woensdag 15 april 2020 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daar luisteren meer FOK!kers naar dan naar welingelichte veteranen als MMarsu die zijn mening zelfs onderbouwt met video's.
INDEFINITELY ook nogquote:
Trials of Mana lijkt me echt wel tof. Is ook een demo van trouwens!quote:Op woensdag 15 april 2020 12:17 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Trials of Mana
Sakura Wars
Fairy Tail
Zal wel 2021 worden zoals heel veelquote:Op woensdag 15 april 2020 13:28 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
INDEFINITELY ook nog![]()
Hier had ik wel een beetje m'n hoop op gezet.
By the way, Nioh is echt geweldig! Bij die eerste boss (op dat schip) had ik wel zoiets van 'wtf is deze!', maar als je een beetje de moves doorhebt dan is het goed te doen. Is niet een spelletje wat je zo even uitspeelt iig.
Boah, Resident Evil 4 is RE Engine.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:29 schreef MMaRsu het volgende:
@:Notorious_Roy
[ afbeelding ]
Hij lacht je uit omdat je RE4 niet uit hebt
Ik speel het af en toe met wat vrienden nu we Division 1 en 2 wel gezien hebben . Niet zo sterk als mijn all time fav MMO (en Final Fantasy), maar het is vermakelijk. En gratis.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:15 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik ga TES online maar eens een kans geven voor 7.99, toch tijd genoeg nu :’) Eerst ff 65 gig binnen halen though... RIP
Wat.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:28 schreef NothingHappened het volgende:
[..]
INDEFINITELY ook nog![]()
Hier had ik wel een beetje m'n hoop op gezet.
By the way, Nioh is echt geweldig! Bij die eerste boss (op dat schip) had ik wel zoiets van 'wtf is deze!', maar als je een beetje de moves doorhebt dan is het goed te doen. Is niet een spelletje wat je zo even uitspeelt iig.
Annaquote:Op woensdag 15 april 2020 17:34 schreef DKUp het volgende:
Final Fantasy 7 Remake is hier neergeploft
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 april 2020 17:34 schreef DKUp het volgende:
Final Fantasy 7 Remake is hier neergeploft
[ afbeelding ]
Daarom al die Superman-Easter eggs in Arkham Knight dus.twitter:Jsig212James twitterde op woensdag 15-04-2020 om 17:54:11Hearing from multiple sources that Rocksteady pitched a Superman game to WB as a follow up to Arkham Knight, and WB passed on the project.
Judging how similar this feels to the “New Gotham” section of Arkham Knight, this could be for that. https://t.co/RKIE6ugKSP reageer retweet
Somsquote:Op woensdag 15 april 2020 18:18 schreef KennyPowers het volgende:
Heeft de remake ook dialoog opties?
Superman is saaiquote:Op woensdag 15 april 2020 18:19 schreef DKUp het volgende:
Daarom al die Superman-Easter eggs in Arkham Knight dus.twitter:Jsig212James twitterde op woensdag 15-04-2020 om 17:54:11Hearing from multiple sources that Rocksteady pitched a Superman game to WB as a follow up to Arkham Knight, and WB passed on the project.
Judging how similar this feels to the “New Gotham” section of Arkham Knight, this could be for that. https://t.co/RKIE6ugKSP reageer retweet
WB Games, vuile laffe coronalijers
Volgens de geruchten komt WB Montréal (mijn grote vrienden huilen huilen huilen) na Batman met Superman.quote:
Maar we willen geen Superman maar Harry Potter!quote:Op woensdag 15 april 2020 18:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens de geruchten komt WB Montréal (mijn grote vrienden huilen huilen huilen) na Batman met Superman.
Die maakt Avalanche Softwarequote:Op woensdag 15 april 2020 19:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Maar we willen geen Superman maar Harry Potter!
Serieus lees ik het nu verkeerd of zit er een kans in dat Days Gone ook naar de pc komt?quote:Op woensdag 15 april 2020 18:29 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.amazon.fr/Sony-Days-Gone-Edition/dp/B07NC188T6/
God of War, Bloodborne en God of War nog....
Doodbloeden maar
Nieuwe games uitbrengen voor je eigen platform ho maar. Uitstellen en overhevelen naar de nieuwe generatie![]()
Het spel komt wel uit......
Edit: Hoppa weer vermoedelijk een exclusive minder
https://www.ign.com/artic(...)ts-bloodborne-for-pc
quote:Op woensdag 15 april 2020 19:51 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Serieus lees ik het nu verkeerd of zit er een kans in dat Days Gone ook naar de pc komt?
quote:Op woensdag 15 april 2020 20:11 schreef Vault-Boy het volgende:
Dan moet er wel iets mis zijn ja. Ik geloof echt niet dat al die games ook allemaal naar de pc komen.
Yepquote:Op woensdag 15 april 2020 20:19 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
WTF hahaha. Gewoon iemand aan het trollen ofzo.
Goed bezig maat.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:14 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is binnenNioh 2 platinum. Wat een heerlijk spel was dat (op het ginden na voor de prof. Mocht iemand nog voor de plat gaan, zet je game op lvl sync, NG+ en dan de eindbaas van missie high spirited demon grinden, heb je binnen 30-60min al je wapens op 120k (gewoon zn handen kapot slaan en voor het einde doodgaan zodat ie opnieuw kan)
Maar jezus, wat heb ik hier weer van genoten
quote:Op woensdag 15 april 2020 21:14 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is binnenNioh 2 platinum. Wat een heerlijk spel was dat (op het ginden na voor de prof. Mocht iemand nog voor de plat gaan, zet je game op lvl sync, NG+ en dan de eindbaas van missie high spirited demon grinden, heb je binnen 30-60min al je wapens op 120k (gewoon zn handen kapot slaan en voor het einde doodgaan zodat ie opnieuw kan)
Mooi manquote:Op woensdag 15 april 2020 21:14 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |