abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 april 2020 @ 17:47:07 #76
370431 drakin
vurig typje
pi_192701435
quote:
19s.gif Op zondag 19 april 2020 17:44 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik pas want ik volg een keto lifestyle
courgettespaghetti is ketoproof pasta ^O^ en zo zijn er wel meer zoals in dit filmpje ^O^

Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_192701836
Geen ravioli maar pappaddelle. Verkeerde opzetstuk gebruikt o|O :@
We have far more in common than that which devides us..
pi_192701886
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 17:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat zien ze er mooi uit Yinny. Zou ook lekker zijn met een marmelade vulling denk (lust geen nutella)

Hier is de simpele vulling voor de ravioli klaar. Nu de pastamachine aan t werk zetten
Ik denk het wel, ik lust dan weer geen marmelade😂

Ik heb nog 10 broodjes over, invriezen maar.
pi_192701963
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen ravioli maar pappaddelle. Verkeerde opzetstuk gebruikt o|O :@
Lastig vullen😂
pi_192701993
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 18:19 schreef Yinny het volgende:

[..]

Lastig vullen😂
Was er even niet bij met m’n gedachten :D. Maar kan er zo wel 2x van eten
We have far more in common than that which devides us..
pi_192702011
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 17:47 schreef drakin het volgende:

[..]

courgettespaghetti is ketoproof pasta ^O^ en zo zijn er wel meer zoals in dit filmpje ^O^

Ja maar het gaat in dit topic om koolhydraten he ;)
  zondag 19 april 2020 @ 18:27:31 #82
370431 drakin
vurig typje
pi_192702060
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 18:23 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ja maar het gaat in dit topic om koolhydraten he ;)
In 100 gram courgette zit toch 1 koolhydraat? :P
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 19 april 2020 @ 18:33:50 #83
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192702133
Mac&Cheese gemaakt.

De ingrediënten:

Beginnen met kort even gerookt spek aan te braden:

Boter en bloem in een pannetje mengen tot een roux:

Melk erbij:

Cheddar en Parmezaanse kaas erbij:

Mosterd en Worchestersaus erbij:

Zout, peper, cayennepeper en nootmuskaat erbij:

Spekjes erbij:

Ovenschaal invetten met boter:

Gekookte macaroni in de schaal:

Saus erbij gieten en goed door de macaroni heen mengen:

Paneermeel er overheen en wat klontjes boter erbij.

Oven op 200 graden en de ovenschaal 20 minuten in de oven.

Intussen een gemengde salade met een lekkere dressing maken:

Na 20 minuten uit de oven is dit het resultaat:

En de Mac&Cheese samen met de salade op het bord:


Smullen maar! Simpel en lekker! :9

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 19-04-2020 18:40:31 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192702269
Boah @golfer wat ziet dat er ook heerlijk uit
We have far more in common than that which devides us..
pi_192702316
Potver @golfer, ik was al de hele dag benieuwd hoe je in vredesnaam zelf macaroni ging maken. Het helemaal from scratch maken van dát onderdeel van je maaltijd is juist waar de hele opdracht van vandaag om ging. Snif. :N
Let me see you stripped down to the bone
pi_192702371
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 18:44 schreef minilot het volgende:
Potver @:Golfer, ik was al de hele dag benieuwd hoe je in vredesnaam zelf macaroni ging maken. Het helemaal from scratch maken van dát onderdeel van je maaltijd is juist waar de hele opdracht van vandaag om ging. Snif. :N
Dat was waar ik ook op afhaakte vandaag ;(
Plus falend inkoopbeleid waardoor andere zaken eerst op moeten maar daar hebben we het maar niet over O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192702402
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 15:56 schreef Yinny het volgende:
Dat was moeilijker dan verwacht....
Panda steamed buns van https://www.theguardian.c(...)-with-red-bean-paste
Gevuld met Nutella ipv rode bonenpasta.
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat tof! :D _O_
Let me see you stripped down to the bone
  zondag 19 april 2020 @ 18:53:50 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192702448
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 18:44 schreef minilot het volgende:
Potver @:Golfer, ik was al de hele dag benieuwd hoe je in vredesnaam zelf macaroni ging maken. Het helemaal from scratch maken van dát onderdeel van je maaltijd is juist waar de hele opdracht van vandaag om ging. Snif. :N
Oh. Verkeerd begrepen. Zal volgende keer ook de aardappelen zelf telen en het meel zelf malen. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192702709
Ze zeggen dat goed gereedschap belangrijk is. In de wereld van pasta bezit ik dit niet. Zelfs niet goedkope meuk van de Action. Dus, daar ging ik. Weinig ruimte, geen pasta-gereedschap, weinig zin maar met doorzettingsvermogen. :7

Als klap op de vuurpijl werk ik slordig en matig chaotisch, ook ben ik superslecht in het maken van foto's, laat staan tijdens het koken.

Anyway, here we go:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker? Ja.
Veel werk? Holy hell ja.
Verdere op- en aanmerkingen: Het deeg was ietsje te dik en daardoor wat taai. 'Mijn' vulling miste iets wb smaak. Bord was in 7 minuten leeg (hard werken = grote honger) en nu heb ik een klein foodcoma. Oh en ik moet echt een deegroller kopen.

Nog een keer doen? Nou nee, dat denk ik niet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192702768
Wat een werk :D Heldin! _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192702799
Ik wilde vandaag ravioli met een vulling van zongedroogde tomaatjes maken. Had niet genoeg tomaten in huis om ze zelf te drogen dus uit een potje, gemengd met pijnboompitten en uitgebakken seranoham (nutteloze toevoeging). Omdat kneden niet meer kan heb ik een paar maanden geleden een pastamachine gekocht (zo blij met deze aankoop) maar dan moet je wel de lasagne maker op de machine zetten ipv de pappaddelle maker o|O
Maar, het was wel erg lekker. Salade was met overgebleven pijnboompitjes, verse pesto, en een (gekochte) frambozen dressing











We have far more in common than that which devides us..
pi_192702813
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik wilde vandaag ravioli met een vulling van zongedroogde tomaatjes maken. Had niet genoeg tomaten in huis om ze zelf te drogen dus uit een potje, gemengd met pijnboompitten en uitgebakken seranoham (nutteloze toevoeging). Omdat kneden niet meer kan heb ik een paar maanden geleden een pastamachine gekocht (zo blij met deze aankoop) maar dan moet je wel de lasagne maker op de machine zetten ipv de pappaddelle maker o|O
Maar, het was wel erg lekker. Salade was met overgebleven pijnboompitjes, verse pesto, en een (gekochte) frambozen dressing

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat ziet het er mooi uit O+

Straks even proberen vanaf mijn mobiele telefoon alle foto's hier te krijgen.
pi_192702845
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat ziet het er mooi uit O+

Straks even proberen vanaf mijn mobiele telefoon alle foto's hier te krijgen.
Ik zet de foto’s op fb (voor alleen mezelf) en dan kopieren, truukje van of @Blues of @AnneX
We have far more in common than that which devides us..
pi_192702862
Ohhh @Lonaa, wat een enorm werk en wat ziet het er lekker uit
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator zondag 19 april 2020 @ 19:31:34 #95
236264 crew  capricia
pi_192702881
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2020 19:16 schreef Lonaa het volgende:
Ze zeggen dat goed gereedschap belangrijk is. In de wereld van pasta bezit ik dit niet. Zelfs niet goedkope meuk van de Action. Dus, daar ging ik. Weinig ruimte, geen pasta-gereedschap, weinig zin maar met doorzettingsvermogen. :7

Als klap op de vuurpijl werk ik slordig en matig chaotisch, ook ben ik superslecht in het maken van foto's, laat staan tijdens het koken.

Anyway, here we go:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker? Ja.
Veel werk? Holy hell ja.
Verdere op- en aanmerkingen: Het deeg was ietsje te dik en daardoor wat taai. 'Mijn' vulling miste iets wb smaak. Bord was in 7 minuten leeg (hard werken = grote honger) en nu heb ik een klein foodcoma. Oh en ik moet echt een deegroller kopen.

Nog een keer doen? Nou nee, dat denk ik niet.
Restaurant waardig.
Ik zou hier voor betalen. O+
Definitely not CIA
pi_192702887
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zet de foto’s op fb (voor alleen mezelf) en dan kopieren, truukje van of @:Blues of @:AnneX
Oja dat is ook nog een optie ^O^

En ik zie nu pas de pandas van Yinny, cute!
pi_192702901
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 19:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Ohhh @:Lonaa, wat een enorm werk en wat ziet het er lekker uit
Was het ook wel ja. Voor allebei :D

quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2020 19:31 schreef capricia het volgende:

[..]

Restaurant waardig.
Ik zou hier voor betalen. O+
Woah :D Voor mijn gevoel ziet het er echt uit als een op-een-bord-gekwakte-pasta-maaltijd (wat het ook is, natuurlijk)

Maar was wel lekker :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192703004
Nou we begonnen eerst met eens simpel vega sausje:



Toen had ik na 7 jaar eindelijk reden om het pastadroogrek uit te pakken en in elkaar te zetten



Ikea is er niets bij


Klaar *O*


Dan nu de pasta:












En alles bij elkaar:



Het was lekker, alleen beetje veel. Volgende keer 1 ei en 100gr bloem voor 2 personen. Sowieso leuk om weer eens samen in de keuken te staan.
Bedankt Fok/Lucky voor dit initiatief *O*
pi_192703027
Lekker bezig hoor pastamakers. *O*
pi_192703162
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2020 19:16 schreef Lonaa het volgende:
Ze zeggen dat goed gereedschap belangrijk is. In de wereld van pasta bezit ik dit niet. Zelfs niet goedkope meuk van de Action. Dus, daar ging ik. Weinig ruimte, geen pasta-gereedschap, weinig zin maar met doorzettingsvermogen. :7

Als klap op de vuurpijl werk ik slordig en matig chaotisch, ook ben ik superslecht in het maken van foto's, laat staan tijdens het koken.

Anyway, here we go:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker? Ja.
Veel werk? Holy hell ja.
Verdere op- en aanmerkingen: Het deeg was ietsje te dik en daardoor wat taai. 'Mijn' vulling miste iets wb smaak. Bord was in 7 minuten leeg (hard werken = grote honger) en nu heb ik een klein foodcoma. Oh en ik moet echt een deegroller kopen.

Nog een keer doen? Nou nee, dat denk ik niet.
Goed gedaan!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')