quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tafels op 3m van elkaar af, een rij van 100m om een tafeltje te krijgen
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KAMEJAJAJAJAJAAJAJAYIPPIEJEEEEE
Hoe groot is dat pleintje tussen mijn en jouw huis?quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KAMEJAJAJAJAJAAJAJAYIPPIEJEEEEE
Dan spreek ik wel met je af om onder zo'n heater een kopje koffie te drinken.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
want da gaat niemand he
jahaaaaaaa ken ze wel.
Metertje of 20.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe groot is dat pleintje tussen mijn en jouw huis?
Misschien kunnen we je elektrische hek ook wel vervangen door een geluidsdichte koepel?quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe groot is dat pleintje tussen mijn en jouw huis?
Een paradijsvogel als ik moet je niet willen opsluitenquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kunnen we je elektrische hek ook wel vervangen door een geluidsdichte koepel?
Hebben we in één klap een soort dierentuinquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien kunnen we je elektrische hek ook wel vervangen door een geluidsdichte koepel?
Nog ff dan wordt het een moskeequote:Op dinsdag 14 april 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje als een aapje dansen voor geld zekerquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben we in één klap een soort dierentuin
Wat moet ik me ervan voorstellen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:31 schreef kwiwi het volgende:
Tiger King is zoiets dat je eigenlijk niet wil zien omdat het een paar uur van je leven verspilt, maar je kan het als je eenmaal bent begonnen ook niet meer uitzetten
Hoe verder je komt hoe meer je beseft dat er van niemand iets klopt en ga je in je hoofd na wie er nou het meest knettergek is, wait fot it.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:31 schreef kwiwi het volgende:
Tiger King is zoiets dat je eigenlijk niet wil zien omdat het een paar uur van je leven verspilt, maar je kan het als je eenmaal bent begonnen ook niet meer uitzetten
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is zo slecht en bizar tegelijk, ik kan het niet eens samenvatten
Dat is het ja, je zit gewoon naar een groep knettergekke personen te kijken die tijgers houden en een vete met elkaar hebben.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe verder je komt hoe meer je beseft dat er van niemand iets klopt en ga je in je hoofd na wie er nou het meest knettergek is, wait fot it.
De allergeksten moeten echt nog komenquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is het ja, je zit gewoon naar een groep knettergekke personen te kijken die tijgers houden en een vete met elkaar hebben.
Ik geloof dat ik me aan die mensen gaan ergeren, laat maar dusquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is het ja, je zit gewoon naar een groep knettergekke personen te kijken die tijgers houden en een vete met elkaar hebben.
Haha dacht je dat in elk huis man en vrouw in verschillende kamers leefden. Als de een het krijgt heeft de ander het ook. Alles samen delen.quote:
Ja begin er maar niet aan.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik me aan die mensen gaan ergeren, laat maar dus
Jezus ik heb het afgezet halverwege aflevering 2.. kan het niet meer aanzienquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh trailer gezien ik vind het al intressant.
Beetje zelfde als die andere Amerikaanse idioten programma's. Maar ga wel even kijken nog vanavondquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus ik heb het afgezet halverwege aflevering 2.. kan het niet meer aanzien
Ik sla over.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oeh trailer gezien ik vind het al intressant.
Nu weet ik het zeker : laat maarquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus ik heb het afgezet halverwege aflevering 2.. kan het niet meer aanzien
Stilleven?quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik kijk 10 min en beslis alsnog. Als ik buiten klaar ben met schilderen
Bosbranden bij Tsjernobyl?quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:54 schreef Koen66 het volgende:
Wordt corona minder, krijgen we dadelijk radioactieve meuk over ons heen
Neeeeuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ga je ook altijd naar de huishoudbeurs?
Ja alleen de bossen eromheen die nu in de fik staan nietquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ding zit toch veilig verpakt in een sarcofaag nu?
Yup, het gaat ook meer om radioactiviteit die in planten is opgenomenquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ding zit toch veilig verpakt in een sarcofaag nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |