Dan ga ik me Aquincum noemenquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ik me dan Caesarion ga noemen, past wel bij me![]()
Of Boadicea maar ja die moest zittend plassen
quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we al een Live Long and Prosper smiley? -\V/
nee dus![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat je mijn ex bent, die riep ook de hele dag whoop whoop
Als je bij Haags in de wijk moet zijn, draag je een burka?quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb er 2 in huis dus draag ik wel ;P
Inderdaad, ben ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ja ik bedoel; er zijn er zoveel die zeggen als we nu de teugels massaal laten vieren ligt binnen 3 weken de IC overvol. Maar ik ben daar oprecht benieuwd naar of dat echt zo is of dat we voorlopig even het ergste hebben gehad.
Verre van maat.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je bij Haags in de wijk moet zijn, draag je een burka?
moet dat daar?quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je bij Haags in de wijk moet zijn, draag je een burka?
Ik denk dat die aantallen voorlopig niet gehaald gaan worden. Zelfs al gooi je nu meer open dan nodig.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
met 2000 zit de ic al zo wat op zijn max
Yup.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat Haags in een keurige buurt woont.
dat wete we niet Abquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk dat die aantallen voorlopig niet gehaald gaan worden. Zelfs al gooi je nu meer open dan nodig.
lekker hele zomer thuis.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien in het najaar weer als de volgende golf komt.
Sars-2Aquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien in het najaar weer als de volgende golf komt.
Waar je tenminste nog gewoon gezellig in trainingspak met je tuinstoel in de voortuin een lekker koud pilsje kunt opentrekkenquote:Op dinsdag 14 april 2020 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat Haags in een keurige buurt woont.
Jawel joh.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker hele zomer thuis.
niks geen koffie op de grote markt
Ik woon niet in een of andere volksbuurt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar je tenminste nog gewoon gezellig in trainingspak met je tuinstoel in de voortuin een lekker koud pilsje kunt opentrekken
Tafels op 3m van elkaar af, een rij van 100m om een tafeltje te krijgenquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
en zodra hetgaat vriezen zeggen die teringlijers dat we wel terrasjes mogen pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |