Hebben we al een Live Long and Prosper smiley? -\V/quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ik me dan Caesarion ga noemen, past wel bij me![]()
Of Boadicea maar ja die moest zittend plassen
Een Tartan? Natuurlijk, weet je wel hoe fijn zoiets zit?quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
trek je dan ook zon tafelkleed aan?
Foqueville lijkt al wel een beetje op Gallië, dus komt goed.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ik me dan Caesarion ga noemen, past wel bij me![]()
Of Boadicea maar ja die moest zittend plassen
Trek jij dan zo'n Nubische spokenjurk aan, zo'n jalabaya of hoe heten die gewaden?quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
trek je dan ook zon tafelkleed aan?
Op HEEL Gallië?quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Foqueville lijkt al wel een beetje op Gallië, dus komt goed.
Ik denk dat ik me toch wel helemaal thuis ga voelen ondanks de strenge politiequote:Op dinsdag 14 april 2020 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Foqueville lijkt al wel een beetje op Gallië, dus komt goed.
google searchquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek jij dan zo'n Nubische spokenjurk aan, zo'n jalabaya of hoe heten die gewaden?
en juist dat dorpje zijn wij toch dan?quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, een klein dorpje blijft dapper weerstand bieden tegen de Romeinse overheersing!
Misschien eerst je cookies verwijderenquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
google search
nubische spookjurk
resultaat:
Zoekresultaten
Webresultaten
Prachtige Tiener Wordt Hard Geneukt En Klaarkomt - Echt Orgasme ...
Ja. Oh wacht..quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en juist dat dorpje zijn wij toch dan?
raar tochquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien eerst je cookies verwijderen
leukquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:19 schreef kwiwi het volgende:
M'n ikea nepplant is aangekomenEindelijk wat groen in huis. Geen echte, want ik kan niks in level houden
heb er 2 in huis dus draag ik wel ;Pquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt niet aan mij deze keer![]()
Aaaaah deze; https://en.wikipedia.org/wiki/Jellabiya
Cactus ook niet?quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:19 schreef kwiwi het volgende:
M'n ikea nepplant is aangekomenEindelijk wat groen in huis. Geen echte, want ik kan niks in level houden
Serieus, pics?quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb er 2 in huis dus draag ik wel ;P
ik weet niet waar ik ze heb dus ga de moeite niet nemenquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus, pics?
Mag zonder hoofdje
Ik heb dus ooit een cactus dood laten gaan... ik dacht dat die helemaal geen water nodig haddenquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cactus ook niet?
Vriendin van me haat planten en planten haar en dan vooral cactussen, geef haar al 14 jaar iedere verjaardag vijf cactussen en ze heeft ooit dronken een formulier getekend dat ze die niet mag weg gooien anders volgen er voor de hand liggende sancties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |