als je maar afstand houdt :pquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:56 schreef Karzai het volgende:
ik huppel naar mijn moeke, ja ik ga daar nog naartoe, mijn vader maakt zich ook weinig zorgen
Je kan er niet veel aan doen, de hele dag thuis zitten dat is ook geen leven
Want die heeft het niet?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, je eigen vrouw is geen probleem.
Als vrijgezel die iedere dag een ander in z'n bed wil is het ietwat matigquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, je eigen vrouw is geen probleem.
Zag zaterdag mijn tweelingnichtjes en die renden echt op me af maar die deinsden terug op het laatste moment, gaat aardig raar worden in die hoofdjes, die krijgen er best een tik mee.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kwam vanmiddag een meisje echt heel enthousiast op me afspringen. Dacht dat ze me een knuffel wilde geven dus ik gaf haar een aai over haar bol.. Zegt ze: Niet aanraken!! Dus.
Vind ik niet zo erg. Hopelijk is het dan ook over met al dat kussen als je elkaar weer ziet op verjaardagen. Weetjewel, met je dikke oom die zijn natte lippen en gele snor van het roken even lekker op je wang druktquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat niet maar wel onze elkaaraanraakbeschaving van voor 2020.
Vandaar dat hek rond mijn huis,quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als vrijgezel die iedere dag een ander in z'n bed wil is het ietwat matig
Absoluut! Geloof dat het wel een tijdje duurt voor die voorzichtigheid er weer uit is.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag zaterdag mijn tweelingnichtjes en die renden echt op me af maar die deinsden terug op het laatste moment, gaat aardig raar worden in die hoofdjes, die krijgen er best een tik mee.
Haha ja of die ene tante met haar anusmondje en haar snor en dat je dan griesmeelpudding ruikt als ze je te pakken heeftquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind ik niet zo erg. Hopelijk is het dan ook over met al dat kussen als je elkaar weer ziet op verjaardagen. Weetjewel, met je dikke oom die zijn natte lippen en gele snor van het roken even lekker op je wang drukt
Ja stond daar niet zo bij stil want kinderloos maar die krijgen echt wel iets raars mee door dat verplichte afstandelijke.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Absoluut! Geloof dat het wel een tijdje duurt voor die voorzichtigheid er weer uit is.
nou ja kinderen passe zich makkelijk aan hequote:Op dinsdag 14 april 2020 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja stond daar niet zo bij stil want kinderloos maar die krijgen echt wel iets raars mee door dat verplichte afstandelijke.
okequote:Op dinsdag 14 april 2020 18:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik ben schoon zij komt de deur ook niet uit
Jawel dat wel maar er zitten een paar extreem onbevangen typetjes bij en die zie ik al wel langzaam veranderen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kinderen passe zich makkelijk aan he
Jawel maar het is wel heel kind eigen om elkaar aan te raken. Zo is het gezond als kinderen met elkaar stoeien, tikkertje spelen etc. Je wilt geen mensenschuwe generatie kweken.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja kinderen passe zich makkelijk aan he
Misschien toch maar de Romeinse groet terugbrengen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:04 schreef kwiwi het volgende:
Als dat afstand houden en de hygiene er een beetje in blijft zitten, heb je ook kans dat de griepgolven niet meer zo erg worden.
nee klopt daarom moeten zeook kunnen blijven spelenquote:Op dinsdag 14 april 2020 18:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel maar het is wel heel kind eigen om elkaar aan te raken. Zo is het gezond als kinderen met elkaar stoeien, tikkertje spelen etc. Je wilt geen mensenschuwe generatie kweken.
Precies maar er zijn dus kinderen die dat nu dus al anders doen en ik vind dat best zorgelijk.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee klopt daarom moeten zeook kunnen blijven spelen
Avé Radialem!quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien toch maar de Romeinse groet terugbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |