Dacht dat ze wel aanpassingen aan een sars vaccin ofzo konden doen. Dus dat ze niet helemaal op 0 hoeven te beginnen.quote:
Normale influenza gaat de kweek ik een kippenei. Nu weten ze nog niet eens hoe of waarin!quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja omdat eerst van alles getest moet worden en omdat ze nog met van allerlei andere dingen ook bezig zijn. Als je zoals nu ALLES aan de kant schuift gaat het wel wat sneller ja.
Welnee joh. Het dooft langzaam uit en komt in het najaar terug.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:46 schreef Karzai het volgende:
ja ik zie het ook somber in, je kan nu alles wel weer open gooien maar dat levert een stuk meer besmettingen op
Neequote:Op dinsdag 14 april 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
Een anderhalve meter samenleving is niet te doen toch jongens
Dit denk ik ook.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee joh. Het dooft langzaam uit en komt in het najaar terug.
Nee. De mensheid sterft eerder uit dan het virus.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
je merkt het nu al in de ah.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee
Wordt ook niemand gelukkig van.
Is daarvoor überhaupt een vaccin gemaakt?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dacht dat ze wel aanpassingen aan een sars vaccin ofzo konden doen. Dus dat ze niet helemaal op 0 hoeven te beginnen.
Dankquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:50 schreef kwiwi het volgende:
@:haags_kwartiertje welkom in Foqueville
[ afbeelding ]
Lastige nieuwe Titanic scene wel met Leonardo en Kate op de boeg.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:49 schreef bitterbal het volgende:
Zie je nu al aan de IC opnames.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij zet dat ze nog steeds niet weten of het minder gaat worden als het warmer wordt
Leuk, met dat vlaggetjequote:Op dinsdag 14 april 2020 17:50 schreef kwiwi het volgende:
@:haags_kwartiertje welkom in Foqueville
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat bijna niks helpt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat komt omdat we veel niet meer mogen
Naja weet niet meer of het sars was maar begreep dat ze bezig zijn om een bestaand vaccin om te bouwen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is daarvoor überhaupt een vaccin gemaakt?
door het personeelquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bijna niks helpt.
Juiste de oudjes in de thuiszorg en verpleging worden getroffen en die krijgen nog net zoveel contact.
ja was wel andere tijd hequote:Op dinsdag 14 april 2020 17:53 schreef Karzai het volgende:
De builenpest in de middeleeuwen roeide ook een derde van de mensen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |