ooit. maar in de huidige omstandigheden (andere dan corona) gaat dat helaas nietquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:23 schreef kwiwi het volgende:
Ik vraag me wel af wanneer @:crv ons gaat uitnodigen voor een wijnproeverij op het chateau..
we kunnen toch een pijpleiding aanleggen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:23 schreef crv het volgende:
[..]
ooit. maar in de huidige omstandigheden (andere dan corona) gaat dat helaas niet
Omg wijn uit de kraanquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
we kunnen toch een pijpleiding aanleggen?
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil je ook een huisje in de Foqueville highlands? Lekker rustig
Als je deze in mijn huis laat uitkomen blijf ik voor altijd braaf thuis en zet ik een standbeeld van je naast mijn zwembad zwembadjequote:
quote:
geef hem een grafsteentje met de term "Eindelijk Rust" eropquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil je ook een huisje in de Foqueville highlands? Lekker rustig
Haagse_rustquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:27 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
geef hem een grafsteentje met de term "Eindelijk Rust" erop
Leukquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:28 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn unitmanager had een plantje voor de tuin meegenomen.Ze mocht zelf een plekje uitkiezen en ik heb hem gepland. Het begint beetje bij beetje een echte tuin te worden. En ik heb de kruiwagen in elkaar gezet,
HQquote:
wat jij wil, Abquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind die foqueville hype maar niks
Onze held de burgemeester, hoeder van alles wat klopt en deugt in deze wereldquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel de OP even aangepast met de laatste status van Foqueville
Nou het was rond middernacht en ik wilde terug naar het hotel. Er waren bussen maar dat waren eigenlijk gewoon privebusjes met een nummer op de voorruit geplakt die steeds min of meer dezelfde route reden. Ik was zo al een aantal keren met mijn reispartner terug naar het hotel gegaan, maar natuurlijk de nacht dat ik eerder terug wilde gaat het even anders. Die gast stopt de bus ineens, zegt iets in het russisch tegen me dat ik niet versta... ik blijf zitten want we zijn er nog niet, begint ie te schreeuwen en met te wijzen dat ik het busje uit moet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Vertel eens van die bus in Rusland kwiwi?
weinig welquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
4 op de BSO maar het was niet mijn groepsdag dus daar zorgde een collega voor.
Nee nou hoeft het niet meerquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké jongens ik doe ook maar mee aan foqueville
quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
haagse_kadetjes de broodjeszaakquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze held de burgemeester, hoeder van alles wat klopt en deugt in deze wereld
Nou jij mag kiezen: Huisje of grafsteen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Welke plaats was dat?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou het was rond middernacht en ik wilde terug naar het hotel. Er waren bussen maar dat waren eigenlijk gewoon privebusjes met een nummer op de voorruit geplakt die steeds min of meer dezelfde route reden. Ik was zo al een aantal keren met mijn reispartner terug naar het hotel gegaan, maar natuurlijk de nacht dat ik eerder terug wilde gaat het even anders. Die gast stopt de bus ineens, zegt iets in het russisch tegen me dat ik niet versta... ik blijf zitten want we zijn er nog niet, begint ie te schreeuwen en met te wijzen dat ik het busje uit moet.
Nou toen heb ik een flinke wandeling gemaakt waarbij ik tussendoor door groepjes mannen aangesproken werd die buiten rondhingen. Geen google maps want dit was nog in de tijd dat ik geen geld had om zo'n duur abo voor het buitenland af te sluitenUiteindelijk ben ik eigenlijk puur toevallig langs een herkenbare straat gelopen waardoor ik weer bij het hotel uitkwam. Man man wat een nacht... Geen goede herinneringen aan Rusland daardoor
Top.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh zoiets had ik ook, ook in Rusland, ook in de nacht. Liep iets beter afquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou het was rond middernacht en ik wilde terug naar het hotel. Er waren bussen maar dat waren eigenlijk gewoon privebusjes met een nummer op de voorruit geplakt die steeds min of meer dezelfde route reden. Ik was zo al een aantal keren met mijn reispartner terug naar het hotel gegaan, maar natuurlijk de nacht dat ik eerder terug wilde gaat het even anders. Die gast stopt de bus ineens, zegt iets in het russisch tegen me dat ik niet versta... ik blijf zitten want we zijn er nog niet, begint ie te schreeuwen en met te wijzen dat ik het busje uit moet.
Nou toen heb ik een flinke wandeling gemaakt waarbij ik tussendoor door groepjes mannen aangesproken werd die buiten rondhingen. Geen google maps want dit was nog in de tijd dat ik geen geld had om zo'n duur abo voor het buitenland af te sluitenUiteindelijk ben ik eigenlijk puur toevallig langs een herkenbare straat gelopen waardoor ik weer bij het hotel uitkwam. Man man wat een nacht... Geen goede herinneringen aan Rusland daardoor
Huisjequote:Op dinsdag 14 april 2020 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou jij mag kiezen: Huisje of grafsteen?
quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:33 schreef FranticDJ het volgende:
echt. ik verveel me de vinkentering :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |