ooit. maar in de huidige omstandigheden (andere dan corona) gaat dat helaas nietquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:23 schreef kwiwi het volgende:
Ik vraag me wel af wanneer @:crv ons gaat uitnodigen voor een wijnproeverij op het chateau..
we kunnen toch een pijpleiding aanleggen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:23 schreef crv het volgende:
[..]
ooit. maar in de huidige omstandigheden (andere dan corona) gaat dat helaas niet
Omg wijn uit de kraanquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
we kunnen toch een pijpleiding aanleggen?
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil je ook een huisje in de Foqueville highlands? Lekker rustig
Als je deze in mijn huis laat uitkomen blijf ik voor altijd braaf thuis en zet ik een standbeeld van je naast mijn zwembad zwembadjequote:
quote:
geef hem een grafsteentje met de term "Eindelijk Rust" eropquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil je ook een huisje in de Foqueville highlands? Lekker rustig
Haagse_rustquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:27 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
geef hem een grafsteentje met de term "Eindelijk Rust" erop
Leukquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:28 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn unitmanager had een plantje voor de tuin meegenomen.Ze mocht zelf een plekje uitkiezen en ik heb hem gepland. Het begint beetje bij beetje een echte tuin te worden. En ik heb de kruiwagen in elkaar gezet,
HQquote:
wat jij wil, Abquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind die foqueville hype maar niks
Onze held de burgemeester, hoeder van alles wat klopt en deugt in deze wereldquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel de OP even aangepast met de laatste status van Foqueville
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |