Dus over drie maanden moeten we ons insmeren met cola en ons helemaal lek en resistent laten prikken door wepsen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk het wel als ze daarvoor iemand hebben geprikt met antistoffen
Als je tijd hebt om te zwemmen heb je ook tijd om te werkenquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mogen ltvdk en ik ook een zwembad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je woont al aan t strandquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je tijd hebt om te zwemmen heb je ook tijd om te werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:12 schreef kwiwi het volgende:
Zo, het saaie werkt zit er weer op voor vandaag. Nu kan ik m'n architectenpakje weer aantrekken![]()
Eenmaal dakzwembad voor @:UitStraling
Een huisje voor @:DaMart bij de bieb
Een huisje voor @:Muck tussen het stadhuis en de highlands, met hobbywinkel en een grote tuin voor dieren (er staan vast wat kippen in)
En @:IJsdraakje een spoorwegovergang voor je deur![]()
[ afbeelding ]
Ik plons al in mijn zwembad en kijk naar de chickies van Muckquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:12 schreef kwiwi het volgende:
Zo, het saaie werkt zit er weer op voor vandaag. Nu kan ik m'n architectenpakje weer aantrekken![]()
Een huisje voor @:Muck tussen het stadhuis en de highlands, met hobbywinkel en een grote tuin voor dieren (er staan vast wat kippen in)
[ afbeelding ]
Je gaat die jongen niet verzuipen he?quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 14 april 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat die jongen niet verzuipen he?
Hoofden spietsen doe je maar in je eigen huisquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
Doet mij trouwens denken. mag er een paal op het dorpsplein?
Ga je paaldansen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
Doet mij trouwens denken. mag er een paal op het dorpsplein?
oke.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoofden spietsen doe je maar in je eigen huis
Gewoon op die parasolstokken op het strand doen joh.quote:
O, dat mag ook, daar kom ik toch zelden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon op die parasolstokken op het strand doen joh.
Daarom. Zie ze toch niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat mag ook, daar kom ik toch zelden.
Ik heb zo'n hekel aan al dat zand.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom. Zie ze toch niet.
Daarom zit ik prima naast het park, woon nu ook praktisch naast het strand en kom er nooit.
Ik heb een ruime tuin met zwemvijver.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom. Zie ze toch niet.
Daarom zit ik prima naast het park, woon nu ook praktisch naast het strand en kom er nooit.
Ik woon aan een park met een rivierquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een ruime tuin met zwemvijver.
Ik aan al die dagjesmensen die er normaal met mooi weer zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:22 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan al dat zand.
maar je bent er nooit?quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik aan al die dagjesmensen die er normaal met mooi weer zijn.
Bijna nooit nee. Af en toe eens, als m'n schoonouders in het strandhuisje zitten.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:32 schreef Karzai het volgende:
Het restaurant is geopend,
[ afbeelding ]
cocktailbarquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
we hebben trouwens ook nog geen plek om een dansje te doen
We hebben nu een skybar naast de post met gezellige buiten lounge op het dak, en uitzicht op het dorp, strand, parkjes en de highlandsquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:28 schreef UitStraling het volgende:
Ik mis nog een gezellig terrasje waar ik gemoedelijk whisky kan gaan zitten tanken en filosoferen over het leven.
Dan zet ik daar ook een bordje neer op mijn vaste tafeltje met "heeft u levensbeschouwelijke vragen, stel ze gerust"
Wat is een fish farm?quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit geweten hoe zo'n Fish farm er uit zag
Jeequote:Op dinsdag 14 april 2020 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal even een hek om je tuin zettenquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jee.
Mag ik nog wel een grote tuin voor de LGB-spoorbaan?.
Ik ga me steeds meer thuis voelenquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben nu een skybar naast de post met gezellige buiten lounge op het dak, en uitzicht op het dorp, strand, parkjes en de highlands![]()
[ afbeelding ]
ik zag laatst bij rambam die zalm farms in noorwegenquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit geweten hoe zo'n Fish farm er uit zag
Je B weigert er van?quote:
die foto is zo'n unitquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zag laatst bij rambam die zalm farms in noorwegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |