beertjesquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Of gummibeertjes weken in vodka
Zie, jij red je ook welquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je ne parle pas Français, mais je parle Anglais et Néerlandais.
Ja, dat is het enige dat ik me heb aangeleerd in die drie jaar dat ik Frans op school had.quote:
Ik vind het wel een mooie taal (Les lacs du Connemaraquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:21 schreef gianni61 het volgende:
Toch vind ik Frans maar een lelijke taal
als ze een beetje langzaam praten versta ik het nog best prima, maar iets terug zeggen wordt lastig.quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie taal (Les lacs du Connemara), maar ik versta er niks van.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze een beetje langzaam praten versta ik het nog best prima, maar iets terug zeggen wordt lastig.
en Connemara ken ik alleen als Ierse Whiskey
dat langzaam praten is vaak nog wel een probleempjequote:Op dinsdag 14 april 2020 15:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan Frans verstaan als ze langzaam praten, ik kan me denk ik ook wel met de nodige dingen verstaanbaar maken
Maar dat is andersom ook zo. Wij praten voor buitenlanders ook te snel. Dat doet iedereen in zijn eigen taaltjequote:Op dinsdag 14 april 2020 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat langzaam praten is vaak nog wel een probleempje
Ik hou ook van op zn Fransquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan Frans verstaan als ze langzaam praten, ik kan me denk ik ook wel met de nodige dingen verstaanbaar maken
Niet zo mijn dingquote:
Het is wel duidelijk dat je tekort komtquote:
Ohquote:Op dinsdag 14 april 2020 15:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je tekort komt
goed weekend danquote:
Nog wel. Zolang die achterlijke bollenkoppen gewoon thuis blijven.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn Franse collega moest net eerst een kwartier zeiken op de regering voordat we ons gesprek pas echt konden beginnen![]()
Dan leven we hier nog in relatieve vrijheid met ons lockdown.
Poah echt wel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn Franse collega moest net eerst een kwartier zeiken op de regering voordat we ons gesprek pas echt konden beginnen![]()
Dan leven we hier nog in relatieve vrijheid met ons lockdown.
In Parijs ook vrij veel controles, dus even een rondje lopen is er ook niet echt bij. Ze mogen nog tot 11 mei daar, maar hij was bang dat het daarna heel langzaam zou gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Poah echt wel.
Niemand mag naar buiten voor 20:00 ook kinderen niet, wat verschrikkelijk!
Ja of heel snel. Fr. is zo ontzettend afhankelijk van toerisme.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Parijs ook vrij veel controles, dus even een rondje lopen is er ook niet echt bij. Ze mogen nog tot 11 mei daar, maar hij was bang dat het daarna heel langzaam zou gaan.
Kunnen ze dan na een maand weer in lockdown.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja of heel snel. Fr. is zo ontzettend afhankelijk van toerisme.
Na augustusquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kunnen ze dan na een maand weer in lockdown.
quote:
Eerst 2 weken in quarantaine voordat je Frankrijk ingaat als buitenlander. En dan nog eens 2 weken quarantaine in Nederland bij terugkomst.quote:
Zonder internet zou wel een verademing zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst 2 weken in quarantaine voordat je Frankrijk ingaat als buitenlander. En dan nog eens 2 weken quarantaine in Nederland bij terugkomst.
We mogen idd blij zijn met onze 'intelligente lockdown'quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Parijs ook vrij veel controles, dus even een rondje lopen is er ook niet echt bij. Ze mogen nog tot 11 mei daar, maar hij was bang dat het daarna heel langzaam zou gaan.
Yep. Gewoon even lekker de deur uit zo nu en dan. Alleen jammer dat het sommigen nog steeds geen flikker interesseert. Net in de binnenstad getuige geweest hoe 4 gastjes op de bon werden geslingerd. Die stonden er een beetje lacherig over te doen, dat ze niet meerderjarig waren en het dus niet zo duur was enzoquote:Op dinsdag 14 april 2020 17:51 schreef STING het volgende:
[..]
We mogen idd blij zijn met onze 'intelligente lockdown'
Was het berenpak2?quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer eens lekker gekookt.
Kipfilet in een honing mosterd saus met pareluitjes. Daarnaast gestoomde broccoli nagegaard in gezouten boter. Plus aardappels voor loka.
Ach dat is toch de minderheid. Jammer dat ze zo doen maar het is niet heel erg voor de lock down.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yep. Gewoon even lekker de deur uit zo nu en dan. Alleen jammer dat het sommigen nog steeds geen flikker interesseert. Net in de binnenstad getuige geweest hoe 4 gastjes op de bon werden geslingerd. Die stonden er een beetje lacherig over te doen, dat ze niet meerderjarig waren en het dus niet zo duur was enzoDat soort gastjes mogen ze van mij opsluiten tot de boel weer een beetje normaal is.
Klinkt goed. En ik zie dat je je account weer hebt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, weer eens lekker gekookt.
Kipfilet in een honing mosterd saus met pareluitjes. Daarnaast gestoomde broccoli nagegaard in gezouten boter. Plus aardappels voor loka.
Pas na 20:00.quote:Op dinsdag 14 april 2020 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou tijd voor seks verhalen, wie begint?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |