Nee dus. Jouw interpretatie is verkeerdquote:Op woensdag 15 april 2020 15:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nogmaals: DAT IS NIET HET PUNT.
Het punt is dat het RIVM zaken communiceert die niet kloppen.
quote:Op woensdag 15 april 2020 15:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee dus. Jouw interpretatie is verkeerd
goede come backquote:Op woensdag 15 april 2020 15:56 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je maakt het echt niet beter voor jezelf hoor
1) waar blijkt dat uit?quote:[..]
Niet dus of niet significant genoeg om een miljarden investering te billijken
Het voegt niets toe aan de al genomen maatregelenquote:Op woensdag 15 april 2020 15:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
goede come backwat een zwaktebod
[..]
1) waar blijkt dat uit?
2) als dat de reden is waarom zegt men dan dat het niet werkt? Wat is het nu? Werkt het niet of is het te duur?
3) hoezo miljardeninvestering? Een doos kost een paar tientjes.
Dat zei je al.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:00 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Het voegt niets toe aan de al genomen maatregelen
Is geen come back. is een constatering van een feitquote:Op woensdag 15 april 2020 15:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
goede come backwat een zwaktebod
Heb ik al eerder in dit topic uitgerekendquote:[..]
1) waar blijkt dat uit?
2) als dat de reden is waarom zegt men dan dat het niet werkt? Wat is het nu? Werkt het niet of is het te duur?
3) hoezo miljardeninvestering? Een doos kost een paar tientjes.
En dan heb je de maatwerk kapjes voor de kat van kapitein_scheurbuik nog niet meegerekend.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:01 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Is geen come back. is een constatering van een feit
[..]
Heb ik al eerder in dit topic uitgerekend
17 miljoen maskers. 2 per dag. 1 Euro per stuk = 34 miljoen Euro per dag... Hoe lang wil je deze maatregel aanhouden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 april 2020 16:03 schreef denattedweil het volgende:
[..]
En dan heb je de maatwerk kapjes voor de kat van kapitein_scheurbuik nog niet meegerekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke maatregelen? Iedereen die een mondkapje wil dragen kan toch zelf een doos kopen als die dat wil?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:01 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[..]
17 miljoen maskers. 2 per dag. 1 Euro per stuk = 34 miljoen Euro per dag... Hoe lang wil je deze maatregel aanhouden?
Het werkt wel maar het voegt niets toe aan de al genomen maatregelenquote:Op woensdag 15 april 2020 16:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Welke maatregelen? Iedereen die een mondkapje wil dragen kan toch zelf een doos kopen als die dat wil?
Maar dan moet je niet onterecht gaan communiceren dat het niet werkt.
quote:Op woensdag 15 april 2020 16:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Welke maatregelen? Iedereen die een mondkapje wil dragen kan toch zelf een doos kopen als die dat wil?
Maar dan moet je niet onterecht gaan communiceren dat het niet werkt.
Daar denken internationale experts toch echt anders over.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:06 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Het werkt wel maar het voegt niets toe aan de al genomen maatregelen
die dingen kosten toch helemaal geen euro per stuk....quote:Op woensdag 15 april 2020 16:01 schreef devlinmr het volgende:
[..]
[..]
Met de huidige tekorten...jawel hoorquote:Op woensdag 15 april 2020 16:17 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
die dingen kosten toch helemaal geen euro per stuk....
grapjas, jij denkt dat de overheid ze hier in NL gaat bestellen, ik mag toch hopen dat ze gewoon rechtstreeks bij de leverancier bestellen a 0,20-0,30 per stuk. dat lijkt me wat beter.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:21 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Met de huidige tekorten...jawel hoor
https://www.vanderbend.nl/Mondneusmasker-3-laags-Type-IIR
2 euro zelfs
Dan betaal jij dus 2Euro per stukquote:Op woensdag 15 april 2020 16:24 schreef Noudanzeg het volgende:
[..]
grapjas, jij denkt dat de overheid ze hier in NL gaat bestellen, ik mag toch hopen dat ze gewoon rechtstreeks bij de leverancier bestellen a 0,20-0,30 per stuk. dat lijkt me wat beter.
maar waarom zou de overheid dat eigenlijk moeten betalen, ze betalen ons wc papier toch ook niet.
Nou, ik heb een doos van 500 stuks liggen. Die kosten nog geen dubbeltje per stuk. Draag ze overigens niet.quote:
En wat voor mondkapjes zijn dat dan?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou, ik heb een doos van 500 stuks liggen. Die kosten nog geen dubbeltje per stuk. Draag ze overigens niet.
Maar om ze voor een dubbeltje te krijgen moet je vooruitzien en niet wachten tot er geen mondkapjes meer te krijgen zijn zoals onze overheid.
Je loopt hier een hele discussie te voeren dat het dragen van een mondkapje van toegevoegde waarde is, maar zelf heb je er 500 liggen en draagt ze niet?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou, ik heb een doos van 500 stuks liggen. Die kosten nog geen dubbeltje per stuk. Draag ze overigens niet.
Maar om ze voor een dubbeltje te krijgen moet je vooruitzien en niet wachten tot er geen mondkapjes meer te krijgen zijn zoals onze overheid.
Hangt er van af of je de materie snapt, of dat je bovenkamer zo schaars is ingericht dat deze slechts instructies van het RIVM religieus op kan volgen.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En wat voor mondkapjes zijn dat dan?
De werkende
FFP1?
FFP2?
FFP3?
Of de nietszeggende chirurgische maskers
Type 1?
Type 2?
Of de enigszins werkende Type 2R?
Die laatste is de enige "goedkope" die werkt.
https://www.klinimed.nl/c(...)-2x25st-verpakt.html
80 Euro voor 50
Wat heeft het RIVM te maken met de mondkapjes die Kapitein_scheurbuik thuis heeft liggenquote:Op woensdag 15 april 2020 16:42 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hangt er van af of je de materie snapt, of dat je bovenkamer zo schaars is ingericht dat deze slechts instructies van het RIVM religieus op kan volgen.
Het RIVM dat niet begrijpt dat asymptotische slachtoffers ongewild het virus verspreiden, vertrouwende op de meest naïeve maatregel ooit: social distancing. Anderhalve meter afstand houden, wie verzint zo iets?
Kijk, als dat echt zou werken, dan hadden we geen 2945 doden (and counting) gehad. Want Nederlanders, die houden afstand.
Ik kan er ook niks aan doen dat na 12 pagina's en meerdere herhalingen van mijn kant het punt je nog steeds blijkt te ontgaan.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:41 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Je loopt hier een hele discussie te voeren dat het dragen van een mondkapje van toegevoegde waarde is, maar zelf heb je er 500 liggen en draagt ze niet?
Lekker hypocriet
Ja? Met carnaval hield men afstand?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:42 schreef Lyrebird het volgende:
Hangt er van af of je de materie snapt, of dat je bovenkamer zo schaars is ingericht dat deze slechts instructies van het RIVM religieus op kan volgen.
Het RIVM dat niet begrijpt dat asymptotische slachtoffers ongewild het virus verspreiden, vertrouwende op de meest naïeve maatregel ooit: social distancing. Anderhalve meter afstand houden, wie verzint zo iets?
Kijk, als dat echt zou werken, dan hadden we geen 2945 doden (and counting) gehad. Want Nederlanders, die houden afstand.
Ik kan er ook niks aan doen dat na 12 pagina's en meerdere herhalingen van mijn kant het punt je nog steeds blijkt te ontgaan.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:41 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Je loopt hier een hele discussie te voeren dat het dragen van een mondkapje van toegevoegde waarde is, maar zelf heb je er 500 liggen en draagt ze niet?
Lekker hypocriet
Ze werken allemaal. Als in je elleboog hoesten helpt helpt welk mondkapje dan ook ook.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:33 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En wat voor mondkapjes zijn dat dan?
De werkende
FFP1?
FFP2?
FFP3?
Of de nietszeggende chirurgische maskers
Type 1?
Type 2?
Of de enigszins werkende Type 2R?
Die laatste is de enige "goedkope" die werkt.
https://www.klinimed.nl/c(...)-2x25st-verpakt.html
80 Euro voor 50
Als je jezelf wil beschermen, zou ik niet op die goedkope vertrouwen.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat na 12 pagina's en meerdere herhalingen van mijn kant het punt je nog steeds blijkt te ontgaan.
[..]
Ze werken allemaal. Als in je elleboog hoesten helpt helpt welk mondkapje dan ook ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |