SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Ik ga hier over nadenkenquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:40 schreef Melting het volgende:
Begrijp ik dan goed dat dit verkeerd associëren is:
Kliklaminaat
Ze maakten een wereldreis door verre landen
Zagen armoe, maar ook luxe, volle stranden
De trip duurde jaren en jaren
Ze werden wereldburger, wijzer en ervaren
Zodoende wisten ze met elk probleem wel raad
Maar waarom heet dit gedicht nou kliklaminaat?
Ik ga even een wandeling maken en nadenken. Ik kan toch nergens een goede schaar in huis vinden dus maar even naar de Hema. Ja, ik koop meteen 2 stof scharenquote:
Even eruit is niet verkeerd.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga even een wandeling maken en nadenken. Ik kan toch nergens een goede schaar in huis vinden dus maar even naar de Hema. Ja, ik koop meteen 2 stof scharen
vandaag ongeveer 60 minuten aan de wandel geweestquote:
Oh ik heb zelf mijn schaar ergens weggelegd, en ik had geen zin om verder te zoekenquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb de stofschaar van mijn moeder, er stonden lijfstraffen op oneigenlijk gebruik ervan. Ding is wel zwaar, dus ik heb ook een reserve van Ikea liggen en eigenlijk zou ik een electrisch geval ofzo moeten hebben, knippen is best zwaar
quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:53 schreef just me het volgende:
[..]
vandaag ongeveer 60 minuten aan de wandel geweest
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:40 schreef Melting het volgende:
Begrijp ik dan goed dat dit verkeerd associëren is:
Kliklaminaat
Ze maakten een wereldreis door verre landen
Zagen armoe, maar ook luxe, volle stranden
De trip duurde jaren en jaren
Ze werden wereldburger, wijzer en ervaren
Zodoende wisten ze met elk probleem wel raad
Maar waarom heet dit gedicht nou kliklaminaat?
Wat mag van Mark?quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:38 schreef Symphonic het volgende:
Ik laat het associëren even zitten en ga iets doen dat nu mag van Mark.
Duetten
Dat kan je wel zeggen...quote:Op dinsdag 14 april 2020 18:49 schreef Symphonic het volgende:
Zo, de stream staat alvast aan met wat opvulherrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |