quote:Op maandag 13 april 2020 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel van de lijstjes, gaarne invullen allemaal;
1. Wat is je geboortestad?
2. Pizza of macaroni?
3. Je leukste ervaring in 2019?
4. Zwart of wit ondergoed?
5. Trump of Poetin?
6. Waar ben je het meest trots op?
7. Milieu of economische voorspoed?
8. Vlees of vis?
9. Zou je ooit een rode bank kopen?
10.Seks op een eerste afspraakje, verstandig of niet?
Weet ik nietquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en aan dat schuurpapier heb ik wle genoeg?
PANNENKOEKEN G E N O Tquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Waarom gaat het hier nu ineens niet meer over eten?
Ah helder verhaal. Maar serieus koop idd een schuurmachine dan gaat het zoveel sneller.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:00 schreef bitterbal het volgende:
is niet raar met een hogedruk
Het water dat onder druk op het hout klettert beschadigd de oppervlakte en verpulverd de bovenste laag. Het beschadigde hout zuigt hierna makkelijker vocht op en de structuur is vernield waardoor opnieuw groen worden sneller gaat en rotting in de hand wordt gewerkt (ook op hardhout).
ja en moet het sowieso doenquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah helder verhaal. Maar serieus koop idd een schuurmachine dan gaat het zoveel sneller.
1. Wat is je geboortestad?quote:Op maandag 13 april 2020 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel van de lijstjes, gaarne invullen allemaal;
Kriebelkriebel.quote:
Dank u beste Brabanderquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:03 schreef Filosoofert het volgende:
Lijstje nog niet gezien:
[..]
1. Wat is je geboortestad?
Veghel
2. Pizza of macaroni?
Macaroni
3. Je leukste ervaring in 2019?
pfoehé, heb 270 gereden in een Porsche op de Autobahn
4. Zwart of wit ondergoed?
Zwart
5. Trump of Poetin?
TRUMPGOD
6. Waar ben je het meest trots op?
Mijn dochter
7. Milieu of economische voorspoed?
Uiteindelijk Milieu
8. Vlees of vis?
Vlees
9. Zou je ooit een rode bank kopen?
Nee
10.Seks op een eerste afspraakje, verstandig of niet?
Niet verstandig. Wel leuk.
korrel kiezelsteenquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dan ga je wel met korrel twintig schuren
Geen stenen meer bijdoen dan.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
Vallen zwaar joh die pannenkoeken.. tering.
G E N O Tquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:16 schreef Karzai het volgende:
ow ja ik heb nog een lekker krab/garnalen slaatje die gaat er vanmiddag aan
Pohhhhquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:16 schreef Karzai het volgende:
ow ja ik heb nog een lekker krab/garnalen slaatje die gaat er vanmiddag aan
Och, aan tequila valt niets te verpesten.quote:
Fu!quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:21 schreef kwiwi het volgende:
Had vorig jaar een enorm wespennest in de kast op m'n balkon en nu zie ik er weer wespen invliegen
wat kut is kan niet nog kutterquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, aan tequila valt niets te verpesten.
O jee, snel iets aan doenquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:21 schreef kwiwi het volgende:
Had vorig jaar een enorm wespennest in de kast op m'n balkon en nu zie ik er weer wespen invliegen
Ik ben te zeer gewend aan het assortiment van AHquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:32 schreef Karzai het volgende:
Dirk is mijn favoriete supermarkt altijd aanbiedingen
O, ik heb Hema-ondergoed in niet-kekke kleurtjesquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:33 schreef Karzai het volgende:
Ik heb daar al mijn australian onderbroeken gekocht in kekke kleurtjes
Je weet wat ze zeggen van mannen met vrolijke gekke kleuren onderbroeken hè?quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik heb Hema-ondergoed in niet-kekke kleurtjes
Ehm nee?quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van mannen met vrolijke gekke kleuren onderbroeken hè?
Wat dan?quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van mannen met vrolijke gekke kleuren onderbroeken hè?
Ik kan me er niets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat die avontuurlijker en beter zijn in bed.
O, dan klopt het wel dat ik saaie onderbroeken hebquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat die avontuurlijker en beter zijn in bed.
twee tassen kwark?quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
En ze hebben Duitse yoghurt die ook wel lekker is.
Stond net een lief meisje voor me bij de kassa, die echt bloednerveus was. Had inkopen voor twee weken gedaan, zo te zien
Niet jouw ervaring?quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me er niets bij voorstellen.
Geen garantie van de wespenbestrijding? Of heb je het niet laten doen?quote:
Nou bij kekke kleurtjes denk ik ook gelijk aan plaatjes enzo. En een man in een tweety boxer. tjah...quote:
Urgh.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou bij kekke kleurtjes denk ik ook gelijk aan plaatjes enzo. En een man in een tweety boxer. tjah...
quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:39 schreef bitterbal het volgende:
ik heb mijn ouders een wespennest gehad die uitkwam in mijn kamer
liepen ze sochtends over mijn arm als ik wakker werd
Een kwarkkontquote:
Nee, het was een heel lief meisje, met een dikke kont.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kwarkkont![]()
Klinkt als een enorm beest met slagtanden en teveel haar van 40 miljoen jaar geleden.
Ok ik snap je punt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou bij kekke kleurtjes denk ik ook gelijk aan plaatjes enzo. En een man in een tweety boxer. tjah...
de langharige Kwarkkont.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kwarkkont![]()
Klinkt als een enorm beest met slagtanden en teveel haar van 40 miljoen jaar geleden.
ja niet kunnen vinde geloof ik ;pquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kon je het gaatje niet dichtstoppen?
Nou ja ik spray alleen die wat ik de kast in zie kruipen.. kijken of het dan op een gegeven moment stopt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beter niet zelf aan beginnen toch :p
Ik zou geen oog dicht doen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niet kunnen vinde geloof ik ;p
zat op een gegeven moment met allemaal omgekeerde bekertjes waar ik ze had gevangen![]()
Toch maar iemand laten komen
nee geen gekke plaatjesquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
incestfamilie denk ik. UitStraling kennende.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb nooit gehoord dat ze hun nest niet hergebruikenquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja ik spray alleen die wat ik de kast in zie kruipen.. kijken of het dan op een gegeven moment stopt.
Vorig jaar zei het bedrijf dat het nest was komen weghalen dat ze niet bij het nest zelf kwamen (zit tussen de inbouwkast en de muur) maar dat wespen nooit een nest hergebruiken dus eigenlijk vond ik het dan wel prima dan kunnen ze er ook geen nieuwe bouwen.. maar ja lijkt er toch op dat het weer gebeurd
Dat is echt mijn ergste nachtmerrie. Ik ben doodsbang voor wespen!quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:39 schreef bitterbal het volgende:
ik heb mijn ouders een wespennest gehad die uitkwam in mijn kamer
liepen ze sochtends over mijn arm als ik wakker werd
dit.quote:
+1quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is echt mijn ergste nachtmerrie. Ik ben doodsbang voor wespen!
Wij kregen juist toegezegd dat als ze er volgend jaar weer zaten, dat ze het kostenloos nog eens kwamen weghalen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja ik spray alleen die wat ik de kast in zie kruipen.. kijken of het dan op een gegeven moment stopt.
Vorig jaar zei het bedrijf dat het nest was komen weghalen dat ze niet bij het nest zelf kwamen (zit tussen de inbouwkast en de muur) maar dat wespen nooit een nest hergebruiken dus eigenlijk vond ik het dan wel prima dan kunnen ze er ook geen nieuwe bouwen.. maar ja lijkt er toch op dat het weer gebeurd
Aha, dan ga ik ze weer eens even bellen. Hij zei toen wel dat er garantie was als ze na 2 dagen zeg maar nog niet weg waren..quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij kregen juist toegezegd dat als ze er volgend jaar weer zaten, dat ze het kostenloos nog een kwamen weghalen.
Ik zie dit voor mequote:Op dinsdag 14 april 2020 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja niet kunnen vinde geloof ik ;p
zat op een gegeven moment met allemaal omgekeerde bekertjes waar ik ze had gevangen![]()
Toch maar iemand laten komen
In ons huis in Hongarije weleens gehad dat iemand 's nachts op de rolluiken sloeg. Was ook niet lekker wakker worden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit.
sliep de eerste nacht dat ik thuis kwam bij m'n ouders. waaide een luik open. scheet 7 kleuren strond.
Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien leven er wel langharige kwarkkonten in de Hooglanden van Foqueville?
Terwijl ze vertelde dat een zonnescherm met drie bouten opgehangen moet worden zeker?quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:43 schreef bitterbal het volgende:
2 jaar terug zat er een koningin in een van die bakken hier buiten. is de buurvrouw gekomen met haar elektrische vliegenmepper en die heeft hem toen gefrituurd :p
nee dit is een anderquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl ze vertelde dat een zonnescherm met drie bouten opgehangen moet worden zeker?
aan boord hangen er 3 Hoorns van sirenes/alarmen 30cm boven mn hoofd. Je ligt echt eerst 5 seconden verstijfd in je kooi als een van die 3 gaat..quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In ons huis in Hongarije weleens gehad dat iemand 's nachts op de rolluiken sloeg. Was ook niet lekker wakker worden.
ja als je het kon kiezenquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb liever bijen. Die zijn wat beschaafder.
Slaap je vlak onder de scheepstoeter?quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
aan boord hangen er 3 Hoorns van sirenes/alarmen 30cm boven mn hoofd. Je ligt echt eerst 5 seconden verstijfd in je kooi als een van die 3 gaat..
wens ik koen succesquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Foqueville alleen bijen. Wespen mogen niet over de brug.
nee, die zit bijna 20 meter hoger. Maar die hoor je ook wel. Al hebben wij maar een nichterig toetertje..quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Slaap je vlak onder de scheepstoeter?
' joehoe' ?quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, die zit bijna 20 meter hoger. Maar die hoor je ook wel. Al hebben wij maar een nichterig toetertje..
kunnen we kijken als vorm van vermaak hoe die staat te wapperenquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We rusten hem uit met de elektrische vliegenmepper van je buuf.
Killer Koenquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen we kijken als vorm van vermaak hoe die staat te wapperen
quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:45 schreef Karzai het volgende:
Toen ze hier bij de verbouwing het plafond weghaalden zat er ook een oud wespennest in, wel mooi gemaakt
Spinnen, slangen en alle dieren die niet lekker ruiken mogen ook niet over de brug.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Foqueville alleen bijen. Wespen mogen niet over de brug.
Hommels.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb liever bijen. Die zijn wat beschaafder.
Nou, ook dat liever niet. Muggenbulten van 10cm doorsnede zijn helaas niet abnormaal voor me.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:59 schreef Karzai het volgende:
Oh ja prik en zuig mijn bloed maar blijf niet de hele nacht om mijn hoofd zoemen
Hier stikt het van de babyhommels, lompe aandoenlijke bolle wezentjes zijn dat, iedere keer als er iets zoemt is mijn eerste reactie kapotstuk meppen die hap en dan zie ik dat het een hommeltje is en dan leg ik een drupje honing neer voor ze.quote:
Pics van je grote bulten.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ook dat liever niet. Muggenbulten van 10cm doorsnede zijn helaas niet abnormaal voor me.
Als ik er weer eens een heb, goed?quote:
eeeuhm eeeuhm ok dealquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik er weer eens een heb, goed?
Slangen toch welquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spinnen, slangen en alle dieren die niet lekker ruiken mogen ook niet over de brug.
Als ze corona over kunnen brengen zouden ze dan ook antistoffen kunnen overbrengen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:07 schreef Karzai het volgende:
Straks zijn ze er weer en ze kunnen geloof ik ook corona overbrengen
Slangen zijn des duivels, Eva kon ook al niet van de slangen afblijven en moest toen een appel eten, zijn jullie vrouwen nu nog niet wijzer na al die jaren?quote:
Klinkt intrigerend.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ze corona over kunnen brengen zouden ze dan ook antistoffen kunnen overbrengen?
Denk het wel als ze daarvoor iemand hebben geprikt met antistoffenquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ze corona over kunnen brengen zouden ze dan ook antistoffen kunnen overbrengen?
Daar weet je het antwoord heus wel op.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slangen zijn des duivels, Eva kon ook al niet van de slangen afblijven en moest toen een appel eten, zijn jullie vrouwen nu nog niet wijzer na al die jaren?
quote:
Weet niet hoe groot die virusdeeltjes en antilichamen zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk het wel als ze daarvoor iemand hebben geprikt met antistoffen
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slangen zijn des duivels, Eva kon ook al niet van de slangen afblijven en moest toen een appel eten, zijn jullie vrouwen nu nog niet wijzer na al die jaren?
Mogen ltvdk en ik ook een zwembad?quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:12 schreef kwiwi het volgende:
Zo, het saaie werkt zit er weer op voor vandaag. Nu kan ik m'n architectenpakje weer aantrekken![]()
Eenmaal dakzwembad voor @:UitStraling
Een huisje voor @:DaMart bij de bieb
Een huisje voor @:Muck tussen het stadhuis en de highlands, met hobbywinkel en een grote tuin voor dieren (er staan vast wat kippen in)
En @:IJsdraakje een spoorwegovergang voor je deur![]()
[ afbeelding ]
Dus over drie maanden moeten we ons insmeren met cola en ons helemaal lek en resistent laten prikken door wepsen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk het wel als ze daarvoor iemand hebben geprikt met antistoffen
Als je tijd hebt om te zwemmen heb je ook tijd om te werkenquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mogen ltvdk en ik ook een zwembad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je woont al aan t strandquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je tijd hebt om te zwemmen heb je ook tijd om te werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:12 schreef kwiwi het volgende:
Zo, het saaie werkt zit er weer op voor vandaag. Nu kan ik m'n architectenpakje weer aantrekken![]()
Een huisje voor @:Muck tussen het stadhuis en de highlands, met hobbywinkel en een grote tuin voor dieren (er staan vast wat kippen in)
[ afbeelding ]
Ik plons al in mijn zwembad en kijk naar de chickies van Muckquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Je gaat die jongen niet verzuipen he?quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 14 april 2020 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je gaat die jongen niet verzuipen he?
Hoofden spietsen doe je maar in je eigen huisquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
Doet mij trouwens denken. mag er een paal op het dorpsplein?
Ga je paaldansen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee![]()
Doet mij trouwens denken. mag er een paal op het dorpsplein?
oke.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoofden spietsen doe je maar in je eigen huis
Gewoon op die parasolstokken op het strand doen joh.quote:
O, dat mag ook, daar kom ik toch zelden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon op die parasolstokken op het strand doen joh.
Daarom. Zie ze toch niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat mag ook, daar kom ik toch zelden.
Ik heb zo'n hekel aan al dat zand.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom. Zie ze toch niet.
Daarom zit ik prima naast het park, woon nu ook praktisch naast het strand en kom er nooit.
Ik heb een ruime tuin met zwemvijver.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom. Zie ze toch niet.
Daarom zit ik prima naast het park, woon nu ook praktisch naast het strand en kom er nooit.
Ik woon aan een park met een rivierquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een ruime tuin met zwemvijver.
Ik aan al die dagjesmensen die er normaal met mooi weer zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:22 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan al dat zand.
maar je bent er nooit?quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik aan al die dagjesmensen die er normaal met mooi weer zijn.
Bijna nooit nee. Af en toe eens, als m'n schoonouders in het strandhuisje zitten.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:32 schreef Karzai het volgende:
Het restaurant is geopend,
[ afbeelding ]
cocktailbarquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
we hebben trouwens ook nog geen plek om een dansje te doen
We hebben nu een skybar naast de post met gezellige buiten lounge op het dak, en uitzicht op het dorp, strand, parkjes en de highlandsquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:28 schreef UitStraling het volgende:
Ik mis nog een gezellig terrasje waar ik gemoedelijk whisky kan gaan zitten tanken en filosoferen over het leven.
Dan zet ik daar ook een bordje neer op mijn vaste tafeltje met "heeft u levensbeschouwelijke vragen, stel ze gerust"
Wat is een fish farm?quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit geweten hoe zo'n Fish farm er uit zag
Jeequote:Op dinsdag 14 april 2020 13:12 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal even een hek om je tuin zettenquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jee.
Mag ik nog wel een grote tuin voor de LGB-spoorbaan?.
Ik ga me steeds meer thuis voelenquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben nu een skybar naast de post met gezellige buiten lounge op het dak, en uitzicht op het dorp, strand, parkjes en de highlands![]()
[ afbeelding ]
ik zag laatst bij rambam die zalm farms in noorwegenquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Je B weigert er van?quote:
die foto is zo'n unitquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zag laatst bij rambam die zalm farms in noorwegen
neequote:Op dinsdag 14 april 2020 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat die allemaal aan land zaten eigenlijk
Slakken, moet dat?quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:32 schreef Karzai het volgende:
Het restaurant is geopend,
[ afbeelding ]
Is ergens wel logisch, koeien kweek je ook niet op zee.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neebeste kweekvis kweek je gewoon in zee
Nu plakt 'ie vast?quote:
Ik ben wel blij dat ik niet naast die cocktailbar woon. Ben wel een beetje op mijn rust gesteldquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben nu een skybar naast de post met gezellige buiten lounge op het dak, en uitzicht op het dorp, strand, parkjes en de highlands![]()
[ afbeelding ]
Paddo met kaas, I approve.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
staat genoeg op 2 vegetarische gerechten ook
Ah, de trots van mijn vorige dorp. Hoewel het bedrijf nu in Papendrecht zit.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
IHC?quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, de trots van mijn vorige dorp. Hoewel het bedrijf nu in Papendrecht zit.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:46 schreef Karzai het volgende:
Zat er iemand achter een monitor de hele dag naar die zalm te kijken
Geweldige afleveringquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:46 schreef Karzai het volgende:
Zat er iemand achter een monitor de hele dag naar die zalm te kijken
Ik heb liever een lekker schnitzeltje dan die over het cheval getilde Franse meuk.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
staat genoeg op 2 vegetarische gerechten ook
De firma's Bos en Kalis, tegenwoordig Boskalis. IHC heeft het hoofdkantoor in Kinderdijk. Maar ook een vestiging in Sliedrechtquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:47 schreef FranticDJ het volgende:
Moet er geen maccie voor bitterbal komen?
Dan moet ze niet uitloggen... anders moet ze eerst haar naam laten wijzigen in itteral voordat ze weer kan inloggenquote:
Gewoon kopiëren-plakken.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet ze niet uitloggen... anders moet ze eerst haar naam laten wijzigen in itteral voordat ze weer kan inloggen.
Plons.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:52 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7891013_31ff21d3
moest lachen.
Muisknoppen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan ook ja.
Tenzij de c en de v ook gaan plakken natuurlijk.
Dan verwijs ik u naar het assortiment bij de ah to goquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb liever een lekker schnitzeltje dan die over het cheval getilde Franse meuk.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan verwijs ik u naar het assortiment bij de ah to go
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ook een mooi bootje:
https://i.imgur.com/M9gCT9B.mp4
Verander je het menu ook regelmatig? ik probeer graag nieuwe prikkelingen op mijn tong uit.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan verwijs ik u naar het assortiment bij de ah to go
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ook een mooi bootje:
Ik gebruik enkel seizoens produkten die voorradig zijnquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verander je het menu ook regelmatig? ik probeer graag nieuwe prikkelingen op mijn tong uit.
Ik had lekker tokobroodjesquote:
O, kun je voor mij dan een portie kipnuggets met patat en een aardbeienmilkshake meenemen? En een McFlurry Oreo met aardbeiensaus...quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik ga wel met Bitter naar de Mac of zo.
die beesten stinkenquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ook een mooi bootje:
omdat ik veel harder werkquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom hebben bitterbal en haar man een veel groter zwembad dan ik?
Jij ligt er alleen in, zij met zijn tweeën.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
tering.. ook gevaarlijk voor de feitelijke pilootquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)dens-rondvlucht.html
ja fout op foutquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tering.. ook gevaarlijk voor de feitelijke piloot
Het hek om je huis was zo duur dat er geen geld meer over was voor een groot zwembadquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat je een zwembad hebt en niet alleen maar kan pootje baden in een open riool ja.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat ik nooit bezoek krijg van bikinimeisjes dan?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij ligt er alleen in, zij met zijn tweeën.
echt niet., draai de gelukkige gerbil en de catering in de trein omdat jij dat zo graag wouquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weigert de helft van je opdrachten miep.
Man man manquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)dens-rondvlucht.html
Stom hek.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het hek om je huis was zo duur dat er geen geld meer over was voor een groot zwembad
Staat er eigenlijk wel stroom op dat hek?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het hek om je huis was zo duur dat er geen geld meer over was voor een groot zwembad
pikachu staat op dat hekquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat er eigenlijk wel stroom op dat hek?
Ik denk dat die eerder naar bitterbal gaan vanwege het grotere zwembadquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat ik nooit bezoek krijg van bikinimeisjes dan?
quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat die eerder naar bitterbal gaan vanwege het grotere zwembad.
Suske en Wiske en de Batsende Blubbers.quote:
ja moeten ze toch wat aan doenquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:10 schreef FranticDJ het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)-een-vergeten-groep/
Een broek?quote:
Ik heb een zwemvijverquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat die eerder naar bitterbal gaan vanwege het grotere zwembad.
Nu is het leuk hierquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er waren hier tijden dat je eetze zei tegen iemand en diegene las het dan pas tijdens het volgende lunchmoment 24 uur later.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je nog fut hebt mag je mijn balkon ook nog doen
Ja kun je beter ook doen want in dat zwembad van bitterbal en LKTDK zitten candiru visjes heb ik me laten vertellenquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kun je beter ook doen want in dat zwembad van bitterbal en LKTDK zitten candiru visjes heb ik me laten vertellen
bij jou een krokodilquote:Op dinsdag 14 april 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kun je beter ook doen want in dat zwembad van bitterbal en LKTDK zitten candiru visjes heb ik me laten vertellen
met wat?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aww
Wat heb je er tot nu toe allemaal mee gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |