Je B weigert er van?quote:
die foto is zo'n unitquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zag laatst bij rambam die zalm farms in noorwegen
neequote:Op dinsdag 14 april 2020 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat die allemaal aan land zaten eigenlijk
Slakken, moet dat?quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:32 schreef Karzai het volgende:
Het restaurant is geopend,
[ afbeelding ]
Is ergens wel logisch, koeien kweek je ook niet op zee.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
neebeste kweekvis kweek je gewoon in zee
Nu plakt 'ie vast?quote:
Ik ben wel blij dat ik niet naast die cocktailbar woon. Ben wel een beetje op mijn rust gesteldquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben nu een skybar naast de post met gezellige buiten lounge op het dak, en uitzicht op het dorp, strand, parkjes en de highlands![]()
[ afbeelding ]
Paddo met kaas, I approve.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
staat genoeg op 2 vegetarische gerechten ook
Ah, de trots van mijn vorige dorp. Hoewel het bedrijf nu in Papendrecht zit.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit geweten hoe zo'n Fish farm er uit zag
IHC?quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah, de trots van mijn vorige dorp. Hoewel het bedrijf nu in Papendrecht zit.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:46 schreef Karzai het volgende:
Zat er iemand achter een monitor de hele dag naar die zalm te kijken
Geweldige afleveringquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:46 schreef Karzai het volgende:
Zat er iemand achter een monitor de hele dag naar die zalm te kijken
Ik heb liever een lekker schnitzeltje dan die over het cheval getilde Franse meuk.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
staat genoeg op 2 vegetarische gerechten ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |