murp bellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
murp bellen@murp Is mijn vriendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Als je dat osmo spul wilt gebruiken en het daarna in de lak wilt zetten. moet je dan eerst nog schuren?quote:
Ah hoe lang al?quote:
Hij heeft de broek aan.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:42 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ah hoe lang al?
En wie is "het mannetje"?
Eigen Huis en Bitterbal ditquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je dat osmo spul wilt gebruiken en het daarna in de lak wilt zetten. moet je dan eerst nog schuren?
Eigen Huis in Puinquote:
We moeten wat nu Eigen Huis en Tuin ermee kapt.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je dat osmo spul wilt gebruiken en het daarna in de lak wilt zetten. moet je dan eerst nog schuren?
Dat schuren echt een schurfthekel aan. kan dat toch niet zo met de hand gaan doenquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]altijd eerst op schuren. Na de Osmo. En tussen laklagen ook ff heel licht opschuren.
Bij ongeschilderd hout: Hout heeft de neiging om ff overeind te komen staan als 't nat wordtje kan t ook eerst nat spuiten en dan schuren. Scheelt je lak
dat heet 'raising the grain'
haal een schuurmachinequote:Op dinsdag 14 april 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat schuren echt een schurfthekel aan. kan dat toch niet zo met de hand gaan doen
https://www.lidl-shop.nl/(...)urmachine/p100269073quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet welke vanwege die groeven in de planken
hoe lang gaat zo iets mee voor 20 euroquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.lidl-shop.nl/(...)urmachine/p100269073
Die groeven doe je een stukje schuurpapier om een dun plaatje iets. en dan race je zo door die groeven.
Bedankt voor dit fijne weetjequote:Op dinsdag 14 april 2020 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
Er zijn wel opzet stukken voor groeven voor schuurmachines. Maar dan is je schuurmachine gelijk tering duur. En.. dan schuur je vaak de groef ook uit model.
Ben je weer aan het werk dan?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook, een appel in mijn tas
daar zitten ook die groeven dingetjes bijquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.gereedschapce(...)-220w-ka280k-qs.html
hier wel
Yes.3 dagen kantoor en 1 dag thuis.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je weer aan het werk dan?
Ik ga zo lekker naar de tuin, zin in!
ja daaromquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar zitten ook die groeven dingetjes bij![]()
hoe weet ik dat ik het hout niet sloop met dta ding?
Zolang je gewoon egaal schuurt lijkt me dat knap als je het hout sloopt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar zitten ook die groeven dingetjes bij![]()
hoe weet ik dat ik het hout niet sloop met dta ding?
en aan dat schuurpapier heb ik wle genoeg?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja daarom
Heel rustig schuren en niet te lang op 1 plek blijven
en in de groeven een fijne korrel gebruiken en niet te hard duwen
Omdat appelquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Waarom gaat het hier nu ineens niet meer over eten?
nou ja ik heb al stukljes gesloopt met de hogedrukquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zolang je gewoon egaal schuurt lijkt me dat knap als je het hout sloopt.
Woensdag is mijn dag op de groep maar geloof dat er geen kinderen zijn. Ik werk wel he maar dan in de tuin. En vrijdag is mijn nieuwe kruiwagen gekomen. Aan de doos te zien hebben ze een opvouwbare voor me besteld ofzo.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yes.3 dagen kantoor en 1 dag thuis.
Have fun! Niet werken deze week?
Driekwart van dit topic gaat over klussen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Waarom gaat het hier nu ineens niet meer over eten?
Ah Nice.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Woensdag is mijn dag op de groep maar geloof dat er geen kinderen zijn. Ik werk wel he maar dan in de tuin. En vrijdag is mijn nieuwe kruiwagen gekomen. Aan de doos te zien hebben ze een opvouwbare voor me besteld ofzo.
Is dat hout dan niet gewoon rot?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik heb al stukljes gesloopt met de hogedruk
Zij jou ook.quote:
LAPOHUNT?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |