Spinnen, slangen en alle dieren die niet lekker ruiken mogen ook niet over de brug.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Foqueville alleen bijen. Wespen mogen niet over de brug.
Hommels.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb liever bijen. Die zijn wat beschaafder.
Nou, ook dat liever niet. Muggenbulten van 10cm doorsnede zijn helaas niet abnormaal voor me.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:59 schreef Karzai het volgende:
Oh ja prik en zuig mijn bloed maar blijf niet de hele nacht om mijn hoofd zoemen
Hier stikt het van de babyhommels, lompe aandoenlijke bolle wezentjes zijn dat, iedere keer als er iets zoemt is mijn eerste reactie kapotstuk meppen die hap en dan zie ik dat het een hommeltje is en dan leg ik een drupje honing neer voor ze.quote:
Pics van je grote bulten.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ook dat liever niet. Muggenbulten van 10cm doorsnede zijn helaas niet abnormaal voor me.
Als ik er weer eens een heb, goed?quote:
eeeuhm eeeuhm ok dealquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik er weer eens een heb, goed?
Slangen toch welquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spinnen, slangen en alle dieren die niet lekker ruiken mogen ook niet over de brug.
Als ze corona over kunnen brengen zouden ze dan ook antistoffen kunnen overbrengen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:07 schreef Karzai het volgende:
Straks zijn ze er weer en ze kunnen geloof ik ook corona overbrengen
Slangen zijn des duivels, Eva kon ook al niet van de slangen afblijven en moest toen een appel eten, zijn jullie vrouwen nu nog niet wijzer na al die jaren?quote:
Klinkt intrigerend.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ze corona over kunnen brengen zouden ze dan ook antistoffen kunnen overbrengen?
Denk het wel als ze daarvoor iemand hebben geprikt met antistoffenquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ze corona over kunnen brengen zouden ze dan ook antistoffen kunnen overbrengen?
Daar weet je het antwoord heus wel op.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slangen zijn des duivels, Eva kon ook al niet van de slangen afblijven en moest toen een appel eten, zijn jullie vrouwen nu nog niet wijzer na al die jaren?
quote:
Weet niet hoe groot die virusdeeltjes en antilichamen zijn eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk het wel als ze daarvoor iemand hebben geprikt met antistoffen
quote:Op dinsdag 14 april 2020 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slangen zijn des duivels, Eva kon ook al niet van de slangen afblijven en moest toen een appel eten, zijn jullie vrouwen nu nog niet wijzer na al die jaren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |