Jij zou wel flink mogen aankomen.quote:Op zondag 10 mei 2020 13:29 schreef Michie_ het volgende:
Ik weeg nog steeds 69kilo (1,95). Weet niet of dat nou goed is of niet
Bij een lengte van 1,95m hoort een gewicht van 85 kg. Dus aan de kracht training tot je tegen de 85 kg weegt.quote:Op zondag 10 mei 2020 13:29 schreef Michie_ het volgende:
Ik weeg nog steeds 69kilo (1,95). Weet niet of dat nou goed is of niet
Wat is de formule voor 85kg bij 1,95? Denk dat daar wel een hoop ruimte in zit nog. Al is 69 wel echt te licht ja.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:55 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Bij een lengte van 1,95m hoort een gewicht van 85 kg. Dus aan de kracht training tot je tegen de 85 kg weegt.
Ik moet ook meer aan de kracht training; voor mij geldt nog +3 kg aankomen.
Bij medici opgemerkt dat als zij vaak een gewicht zeggen, dat dit het getal achter de "m" van je lengte -10 is.quote:Op maandag 11 mei 2020 12:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wat is de formule voor 85kg bij 1,95? Denk dat daar wel een hoop ruimte in zit nog. Al is 69 wel echt te licht ja.
Zit hem meer in ongezonde snacks in huis halen om het gezellig te maken en minder bewegen/sporten denk ik.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:53 schreef Alieda-R het volgende:
Ben niets afgevallen. Blijf netjes op gewichtIk eet ook niet anders dan voor deze corona ellende. Misschien dat mensen die normaal gesproken vaak uit eten gaan wel afvallen maar wij gaan bijna nooit uit eten.
Dat zou ik niet overleven.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:37 schreef Hallojo het volgende:
Protip: Zorg dat je corona krijgt en aan de beademing op de IC komt te liggen. Dan val je zo 25 kilo af
Ik denk dat die eerst eens moet beginnen met een fatsoenlijk dieet. Als je fucking 69 kilo weegt met bijna 2 meter lichaamslengte dan gaat alleen krachttraining niet heel veel doen. Dan klopt er iets niet aan je voedingspatroon.quote:Op zondag 10 mei 2020 14:55 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Bij een lengte van 1,95m hoort een gewicht van 85 kg. Dus aan de kracht training tot je tegen de 85 kg weegt.
Zoop je veel of viel dat wel mee?quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:43 schreef Snakey het volgende:
Ik ben nu drie maanden geleden gestopt met alcohol drinken. Ben nu zo'n 6 kilo lichter.
Kanker?quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:07 schreef LanaMyst het volgende:
Sinds maart denk ik 7kg afgevallen maar dat heeft andere oorzaken
Ik dronk best veel ja, en elke dag. De afgelopen 20 jaar zo'n beetje.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Zoop je veel of viel dat wel mee?
Indien ja, voel je je nu ook fitter/gezonder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |