quote:Op maandag 13 april 2020 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel van de lijstjes, gaarne invullen allemaal;
1. Wat is je geboortestad?
2. Pizza of macaroni?
3. Je leukste ervaring in 2019?
4. Zwart of wit ondergoed?
5. Trump of Poetin?
6. Waar ben je het meest trots op?
7. Milieu of economische voorspoed?
8. Vlees of vis?
9. Zou je ooit een rode bank kopen?
10.Seks op een eerste afspraakje, verstandig of niet?
kan ik me niet meer herinneren. is 25 jaar geleden.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe voelt het als je 2 weken niet kan poepen?
oh das wel lang geleden. lijkt mij naarquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan ik me niet meer herinneren. is 25 jaar geleden.
Ja ga er lekker nog even over door.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe voelt het als je 2 weken niet kan poepen?
quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh das wel lang geleden. lijkt mij naar
Crapquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben ook geen koe >.<
Nee ik lag 2 weken in t ziekenhuis omdat ik niet kon poepen.
Heb toen 15L laxeermiddel zooi gehad. Toen kwam 't er op een nacht uit spuiten.. Daarna colonoscopie gehad. Bleek er een ontsteking aan mn lymfeklieren te zitten waardoor mn darmen dichtgeknepen werden.
is toch interressantquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ga er lekker nog even over door.
ohquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Zat in groep 3 toen
weet alleen dat ik helse buikpijn had. Door een verpleegster opgesloten werd op de wc omdat zij vond dat ik me aanstelde.
En dat een slang door je neus om te forcefeeden en laxeermiddel binnen te krijgen onwijs kut is.
Mooie timing met poepverhalen wel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik sneed net een vers wit broodje open en het leek wel of daar kattenvoer of chocoladepasta in zat, wtf is dit nou weer?
Yup. En achteraf hadden ze alleen bloed moeten prikken voor ontstekingswaarden. Antibiotica en klaar. Was heel die laxeermiddel tirade en ziekenhuisopname niet nodig.quote:
Ah, beter wel. Je zal zo'n verpleegster treffen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yup. En achteraf hadden ze alleen bloed moeten prikken voor ontstekingswaarden. Antibiotica en klaar. Was heel die laxeermiddel tirade en ziekenhuisopname niet nodig.
Die verpleegster die me toen opgesloten had heeft later wel de zak gekregen. Klacht ie mn ouders indienden was gegrond bevonden.
Huhquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik sneed net een vers wit broodje open en het leek wel of daar kattenvoer of chocoladepasta in zat, wtf is dit nou weer?
pain au chocolatquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
jij wel jaquote:Op dinsdag 14 april 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Werken met je broek op je enkels
Ja snap er niks van, snel weg gegooid en een ander gezond broodje gepakt, ik ga niet meer kijken ook nietquote:
Er staan er voor vanmiddag ook 3 in mijn agendaquote:
Mijn kerel, die komt me net koffie brengen.quote:
Kan hij ons niet allemaal een lekker bakje komen brengen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn kerel, die komt me net koffie brengen.
Dan ontlast Bitterbal een beetjequote:Op dinsdag 14 april 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan hij ons niet allemaal een lekker bakje komen brengen?
En straks in Foqueville ook?
Koffiestandje bij het station moet kunnen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan hij ons niet allemaal een lekker bakje komen brengen?
En straks in Foqueville ook?
quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ontlast Bitterbal een beetje
Die heb ik nog niet gehad in de thuiswerkperiode... en ook nog geen gepland staan, gelukkig. Overleg met collega's gaat gewoon via webwhatsappquote:
zo ff kijken. zit te wachten op mensen voor de videocall :/quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken jij dit soort producten?
https://www.allesvoorpark(...)EGLIfuRoCNssQAvD_BwE
Werkquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
ken het product zelf niet. maar Osmo is wel een heel goed merk voor houtbescherming buiten.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ken jij dit soort producten?
https://www.allesvoorpark(...)EGLIfuRoCNssQAvD_BwE
Wij gebruiken Webex. Gaat de hele dag door, die meetingsquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehad in de thuiswerkperiode... en ook nog geen gepland staan, gelukkig. Overleg met collega's gaat gewoon via webwhatsapp.
okquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo ff kijken. zit te wachten op mensen voor de videocall :/
maar is de claim dat het de oude kleur terug brengt ook waar? of is dat een fabeltje?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ken het product zelf niet. maar Osmo is wel een heel goed merk voor houtbescherming buiten.
Werk inderdaad. Verder gaat één van ons naar de supermarkt moeten vandaag, grote kans dat ik dat ga doen (awwyiss, uitstapje) en verder geen idee. Half uurtje sporten, koken, m'n nagels doen en Animal Crossing, denk ik.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
nou nog steeds 3 banen burgermeesterquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie je, we passen heus wel op je hoor
Ik geloof dat ze bij ons Microsoft Teams hebben, maar ik heb me er nog niet in verdiept hoe dat werkt... mijn werkzaamheden maken dat soort meetings vooralsnog niet nodig.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij gebruiken Webex. Gaat de hele dag door, die meetings
Vind je dat nodig ja?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ontlast Bitterbal een beetje
Niet fulltime. En misschien kun je het samen doen met LVDTK?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nog steeds 3 banen burgermeester
ja, heb ook weinig keuze, een ander doet het niet voor mequote:
Geloof niet dat hij zin heeft m te werken.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet fulltime. En misschien kun je het samen doen met LVDTK?
Jouw vrouw verzorgt je ingewanden niet?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, heb ook weinig keuze, een ander doet het niet voor me
Nope!quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, heb ook weinig keuze, een ander doet het niet voor me
die is werken nuquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jouw vrouw verzorgt je ingewanden niet?
Ja ok dan snap ik het, ik smurf zelf ook erg graag.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ze moet wel tijd overhouden om te smurfen.
de cavia's weigeren ook. En de juniors doen het heeeel af en toequote:
Zijn allemaal part-time baantjes. We gaan de Geile Gerbil niet de hele dag openhoudenquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof niet dat hij zin heeft m te werken.
En hoezo niet fulltime?
Nou ja zegquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de cavia's weigeren ook. En de juniors doen het heeeel af en toe
Maar maar...quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn allemaal part-time baantjes. We gaan de Geile Gerbil niet de hele dag openhouden
Gelukkige gerbil.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn allemaal part-time baantjes. We gaan de Geile Gerbil niet de hele dag openhouden
Naja, voor de ochtendkoffie hebben we nu Joop's Koffiecorner.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkige gerbil.
Heb je lunch en diner, das zo al een hele dag hoor.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:16 schreef bitterbal het volgende:
Er bestaat een gerbil museum
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
ja maar voor lunch moet je ook voorbereiden. en dan savonds afsluiten.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, voor de ochtendkoffie hebben we nu Joop's Koffiecorner.
Dan houden we het bij lunch. 's Avonds eten mensen maar thuisquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkige gerbil.
Heb je lunch en diner, das zo al een hele dag hoor.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want snachts moet ik broodjes bakken in de bakkerij
O jee.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
kunnen we artikel 1 aan onze grondwet toevoegen?
Hmzzzzzquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Wat moet artikel 1 worden, bal?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:20 schreef bitterbal het volgende:
uhmquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ligt er aan wat het is he?
quote:
Ohh, dát artikel 1quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm
https://www.denederlandse(...)lijke_behandeling_en
Oh zo.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm
We behandelen alle inwoners gelijk. Klapjosti's komen de brug niet overquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uhm
Hoe is het met je?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We behandelen alle inwoners gelijk. Klapjosti's komen de brug niet over
nee er is nu al spraken discriminatiequote:Op dinsdag 14 april 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jee...quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er is nu al spraken discriminatie
quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:27 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Ohh, dát artikel 1
Nah, klapjosti's worden als klapjosti's behandeld.
Daar maak ik wel onderscheid tussen.
Denk je dat we je zo hard laten werken om je tintje?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee er is nu al spraken discriminatie
de duitse bakkerijquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat we je zo hard laten werken om je tintje?
In dat geval sta ik een hoger beroep toe en kan de grondwet worden aangepast.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb al een open vacature op ons intranet gezet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de duitse bakkerij
maar ook dat zal mij niet verbazen ja
mwa 100% niet denk ik.. maar allicht wel een deelquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar is de claim dat het de oude kleur terug brengt ook waar? of is dat een fabeltje?
quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:37 schreef UitStraling het volgende:
We zoeken nog iemand om de Kaiserbroodjes te bakken in Foqueville.
Werktijden van 03:00 tot 07:30
On the job mentaliteit.
Je bent een ochtendmens.
Goede beheersing van de Duitse taal is een pré.
In het bezit van een prima verkoopglimlach.
Persoonlijke hygiëne is je tweede natuur.
Sollicitaties per DM naar de burgemeester inclusief foto van jezelf in dirndl.
die luie teckel van een UitStraling kan ook niks zelf.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, geen ochtendmens. Scheelt weer broodjes bakken.
maar hem hoef ik ook niet in Dirndl te zienquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die luie teckel van een UitStraling kan ook niks zelf.
ja niet mijn probleemquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik niet, hoe kom ik nu aan mijn verse Duitse broodjes?
Zelf doen.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik niet, hoe kom ik nu aan mijn verse Duitse broodjes?
Ik ben geen ochtendmens en met mijn zware donkere stem is Duits niet aan te radenquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die luie teckel van een UitStraling kan ook niks zelf.
bakken en je mond houden?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens en met mijn zware donkere stem is Duits niet aan te raden
Juist wel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens en met mijn zware donkere stem is Duits niet aan te raden
kom je met je klacht en dan zegt hij koekoekquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm. Ik denk dat jij dit wel kunt
Of Nicequote:Op dinsdag 14 april 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kom je met je klacht en dan zegt hij koekoek
quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Leg je daar je hele hebben en houden en je ziel op tafel bij de ombudsman.
"Niet geklikt"
die ene partij was jij?quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:48 schreef FranticDJ het volgende:
Handig als maar 1 van de twee partijen voor de video call op komt dagen >.<
quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of kom je om half twaalf met een klacht, is het net LUNCHGENOT
Nee duh.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar hem hoef ik ook niet in Dirndl te zien
ja als ombdsman heb je niks aan Haagsma iddquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
Leg je daar je hele hebben en houden en je ziel op tafel bij de ombudsman.
"Niet geklikt"
Dat gehoor werkt maar voor 2 procent en dan ook nog slechts aan een kant.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja als ombdsman heb je niks aan Haagsma idd
Ordinaire man ben je toch ook.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
Even de doos van bitterbal in de gleuf gaan douwen
quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
nou nou nou. Doe maar pics ook dan. Met je grote snavelquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
Waarom denk je dat ik dit handig doequote:Op dinsdag 14 april 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben jij zo handig?
Eindelijk weer eens iets leuks in mijn gleufquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou nou nou. Doe maar pics ook dan. Met je grote snavel
quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens iets leuks in mijn gleuf
Plantenzaadquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Importeren dan maar.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Nou ja beschuit, we hebben geen bakker
Over 9 maanden een Frantic Bitterballetje in een wiegje.quote:Op dinsdag 14 april 2020 10:59 schreef UitStraling het volgende:
Over 9 maanden beschuit met muisjes, dan hebben we de geboorte van de eerste dorre cactus in Foqueville
quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Er moet ook nog een gemeenteraad komen. Ik wil niet als een soort Orbán Foqueville besturen
MCH komt de brug niet over, dus we hebben geen sociale werkplaats nodig.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:04 schreef Karzai het volgende:
Die laat alles bij de sociale werkplaats doen
dat had ze gisteren al. Iets NOG leukers kennelijkquote:
Lijst IJsdraakquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil wel, beetje tig keer een straatje om laten bouwen van tweerichtingsverkeer naar eenrichtingsverkeer en weer terug moet ik kunnen.
Baby's eerste zinnetje, nou die luier die ik om heb is van merk Gebbediedoe en die sluitingen kun je beter van paperclips maken, die hebben ze voor 2,95 bij de Gamma en waarom zit er tomatensoep van Struik in mijn flesje?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over 9 maanden een Frantic Bitterballetje in een wiegje.
in de huidige crisissituatie is dat wel effectieverquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Er moet ook nog een gemeenteraad komen. Ik wil niet als een soort Orbán Foqueville besturen
Maar we zitten al in isolatie met die ophaalbrug.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in de huidige crisissituatie is dat wel effectiever
Ik ben al bezetquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
Dit staat me niet geheel aan.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:07 schreef Karzai het volgende:
En al het verkeer electrisch, lekker rustig geen herrie
alleen groot zaag werkquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:04 schreef Karzai het volgende:
Die laat alles bij de sociale werkplaats doen
hij is het nog uit de wagen aan het pakkenquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles van je bestelling binnen ook?
Je zit toch op een achterafhoekje, niemand die het merkt.quote:
leuke gast? Vraag hem binnenquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is het nog uit de wagen aan het pakken
Koop wel een Landrover, lekker door de Hooglanden crossenquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je zit toch op een achterafhoekje, niemand die het merkt.
Zo'n oude Defenderquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop wel een Landrover, lekker door de Hooglanden crossen
Houden we de straatjes electric-only.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop wel een Landrover, lekker door de Hooglanden crossen
O, die kunnen we wel importeren in Foqueville, toch?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo een uit eind jaren 80 staat nog in onderdelen bij mn pa in de loods.
zet ik wel in mn werkplaats neerquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die kunnen we wel importeren in Foqueville, toch?
Groene parka aan, dubbelloops jachtgeweer over de schouder, twee foxhounds en jagen op gerbilsquote:
Ik voel een protestactie van een zekere frituursnack aankomenquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Groene parka aan, dubbelloops jachtgeweer over de schouder, twee foxhounds en jagen op gerbils
Wat ga je ermee doen? Lichtjes aansturen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
raspbian aan de praatheb alleen een muis nodig. Kut. Die ligt natuurlijk weer bij m'n ouders.
Dat is voor Linux toch?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
raspbian aan de praatheb alleen een muis nodig. Kut. Die ligt natuurlijk weer bij m'n ouders.
Verbod op rolkoffertjes.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik wil wel ''s nachts met de ramen open kunnen slapen
Uit verveling een beetje spelen voornamelijk eigenlijk.. Homey gaat er echt niet uit,.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ga je ermee doen? Lichtjes aansturen?
Wij worden 's ochtends gewekt door de Jan Linders-vrachtwagen aan de overkant van de straat.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik wil wel ''s nachts met de ramen open kunnen slapen
dat is linux voor op een Raspberry Pi ja.. Ik wil weer (een testomgeving met) Domoticz draaienquote:
In ieder geval leuk speelgoed.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uit verveling een beetje spelen voornamelijk eigenlijk.. Homey gaat er echt niet uit,.
Heb me daar ooit even voor geīnteresseerd, maar dat valt toch wel buiten mijn boekje eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat is linux voor op een Raspberry Pi ja.. Ik wil weer (een testomgeving met) Domoticz draaien
Helemaal handig.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes. En speelgoed wat me geen geld kost want ik heb 't liggen
Altijd +1quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes. En speelgoed wat me geen geld kost want ik heb 't liggen
je hebt nu toch alle tijd voorquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Heb me daar ooit even voor geīnteresseerd, maar dat valt toch wel buiten mijn boekje eerlijk gezegd
Dat is waar, al wil ik me eerst verdiepen in het bouwen van websites.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt nu toch alle tijd voor
Maar om die reden ben ik ook naar een Homey Pro gegaan. teveel zelf aan het programmeren in Domoticz. ging op werken lijken.
Ben je nog aan het werk?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:21 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat is waar, al wil ik me eerst verdiepen in het bouwen van websites.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
t/m vrijdagquote:
NEE neequote:Op dinsdag 14 april 2020 11:23 schreef FranticDJ het volgende:
Omg die pannenkoeken ruiken goddelijk.
@:haags_kwartiertje kom er maar in man.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat erg
quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:25 schreef UitStraling het volgende:
God verslagen door een griepje.
Een Amerikaanse bisschop die ondanks de coronacrisis en veiligheidsvoorschriften bleef doorpreken, is overleden aan de gevolgen van besmetting met het virus.
Bisschop Gerald Glenn van de New Deliverance Evangelistic Church in de stad Richmond stond op 22 maart nog in een bomvolle kerk ondanks waarschuwingen om grote bijeenkomsten te vermijden. Bij die gelegenheid drukte hij de gemeenschap op het hart dat God groter was dan het virus en dat hij "trots" was om controversieel te zijn door tegen de veiligheidsvoorschriften in te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Mag dit wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
murp bellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
murp bellen@murp Is mijn vriendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Als je dat osmo spul wilt gebruiken en het daarna in de lak wilt zetten. moet je dan eerst nog schuren?quote:
Ah hoe lang al?quote:
Hij heeft de broek aan.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:42 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ah hoe lang al?
En wie is "het mannetje"?
Eigen Huis en Bitterbal ditquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je dat osmo spul wilt gebruiken en het daarna in de lak wilt zetten. moet je dan eerst nog schuren?
Eigen Huis in Puinquote:
We moeten wat nu Eigen Huis en Tuin ermee kapt.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je dat osmo spul wilt gebruiken en het daarna in de lak wilt zetten. moet je dan eerst nog schuren?
Dat schuren echt een schurfthekel aan. kan dat toch niet zo met de hand gaan doenquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]altijd eerst op schuren. Na de Osmo. En tussen laklagen ook ff heel licht opschuren.
Bij ongeschilderd hout: Hout heeft de neiging om ff overeind te komen staan als 't nat wordtje kan t ook eerst nat spuiten en dan schuren. Scheelt je lak
dat heet 'raising the grain'
haal een schuurmachinequote:Op dinsdag 14 april 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat schuren echt een schurfthekel aan. kan dat toch niet zo met de hand gaan doen
https://www.lidl-shop.nl/(...)urmachine/p100269073quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet welke vanwege die groeven in de planken
hoe lang gaat zo iets mee voor 20 euroquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.lidl-shop.nl/(...)urmachine/p100269073
Die groeven doe je een stukje schuurpapier om een dun plaatje iets. en dan race je zo door die groeven.
Bedankt voor dit fijne weetjequote:Op dinsdag 14 april 2020 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
Er zijn wel opzet stukken voor groeven voor schuurmachines. Maar dan is je schuurmachine gelijk tering duur. En.. dan schuur je vaak de groef ook uit model.
Ben je weer aan het werk dan?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook, een appel in mijn tas
daar zitten ook die groeven dingetjes bijquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:55 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.gereedschapce(...)-220w-ka280k-qs.html
hier wel
Yes.3 dagen kantoor en 1 dag thuis.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je weer aan het werk dan?
Ik ga zo lekker naar de tuin, zin in!
ja daaromquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar zitten ook die groeven dingetjes bij![]()
hoe weet ik dat ik het hout niet sloop met dta ding?
Zolang je gewoon egaal schuurt lijkt me dat knap als je het hout sloopt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar zitten ook die groeven dingetjes bij![]()
hoe weet ik dat ik het hout niet sloop met dta ding?
en aan dat schuurpapier heb ik wle genoeg?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja daarom
Heel rustig schuren en niet te lang op 1 plek blijven
en in de groeven een fijne korrel gebruiken en niet te hard duwen
Omdat appelquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Waarom gaat het hier nu ineens niet meer over eten?
nou ja ik heb al stukljes gesloopt met de hogedrukquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zolang je gewoon egaal schuurt lijkt me dat knap als je het hout sloopt.
Woensdag is mijn dag op de groep maar geloof dat er geen kinderen zijn. Ik werk wel he maar dan in de tuin. En vrijdag is mijn nieuwe kruiwagen gekomen. Aan de doos te zien hebben ze een opvouwbare voor me besteld ofzo.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yes.3 dagen kantoor en 1 dag thuis.
Have fun! Niet werken deze week?
Driekwart van dit topic gaat over klussen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Waarom gaat het hier nu ineens niet meer over eten?
Ah Nice.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Woensdag is mijn dag op de groep maar geloof dat er geen kinderen zijn. Ik werk wel he maar dan in de tuin. En vrijdag is mijn nieuwe kruiwagen gekomen. Aan de doos te zien hebben ze een opvouwbare voor me besteld ofzo.
Is dat hout dan niet gewoon rot?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ik heb al stukljes gesloopt met de hogedruk
Zij jou ook.quote:
LAPOHUNT?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |