abonnement Unibet Coolblue
  zondag 3 mei 2020 @ 11:33:41 #101
46494 Morrigan
||||||||
pi_192923200
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 10:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]


Wereldwijd hebben mensen genoeg van deze charlatan.
Dit is nou een voorbeeld van ‘sheeple’. Vraag waarom ze tegen Bill Gates zijn en er komt waarschijnlijk niks zinnigs uit. Behalve dan ‘Het heeft op Facebook gestaan’
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 3 mei 2020 @ 11:39:59 #102
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192923276
Zwak argument elke keer met je facebook opmerking. De vuile was van Bill en Co komt steeds meer aan het licht niet door FB maar ook door medici en andere prominenten. Meneer Kennedy jr waarschuwt ook al voor de wanpraktijken en belangenverstrengeling van deze man en gezondheidsorganisaties.

Summers zei het ook al - de normies zijn op weg de abnormies te worden. Rol vooral je mouw op zou ik zeggen!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 3 mei 2020 @ 12:07:58 #103
46494 Morrigan
||||||||
pi_192923685
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 11:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Zwak argument elke keer met je facebook opmerking. De vuile was van Bill en Co komt steeds meer aan het licht niet door FB maar ook door medici en andere prominenten. Meneer Kennedy jr waarschuwt ook al voor de wanpraktijken en belangenverstrengeling van deze man en gezondheidsorganisaties.

Summers zei het ook al - de normies zijn op weg de abnormies te worden. Rol vooral je mouw op zou ik zeggen!
Je snapt het niet, hè? Zodra de medische zorg in ontwikkelingslanden stopt, zullen de kwakzalvers nog meer op de inwoners van die landen richten. Dat zie je nu al met Herbalife. Deze bedrijven geven niks om de gezondheid van hun consumenten, maar alleen hun eigen vermogen. Het feit dat mensen ernstig ziek worden of zelfs sterven, interesseert ze niks.

Een ander bedrijf waar je beter tegen kunt vechten is Nestlé. Dat bedrijf heeft ervoor gezorgd dat jonge moeders in diverse Afrikaanse landen afhankelijk werden van hun producten. En daar ook de hoofdprijs voor hun producten vragen. Dat is pad onethisch.
ROBODEMONS..................|:(
  Beste debater 2022 zondag 3 mei 2020 @ 12:10:42 #104
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192923730
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 11:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Zwak argument elke keer met je facebook opmerking. De vuile was van Bill en Co komt steeds meer aan het licht niet door FB maar ook door medici en andere prominenten. Meneer Kennedy jr waarschuwt ook al voor de wanpraktijken en belangenverstrengeling van deze man en gezondheidsorganisaties.

Summers zei het ook al - de normies zijn op weg de abnormies te worden. Rol vooral je mouw op zou ik zeggen!
Oh ja, de medici en prominenten uit Bill's cartoon...

_O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 3 mei 2020 @ 12:13:16 #105
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192923764
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2020 11:33 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dit is nou een voorbeeld van ‘sheeple’. Vraag waarom ze tegen Bill Gates zijn en er komt waarschijnlijk niks zinnigs uit. Behalve dan ‘Het heeft op Facebook gestaan’
Sheeple zijn mensen die de msm narrative vormen dus dat verander jij niet eventjes en op facebook en you tube is meer waarheid dan je ooit op het nos journaal zal krijgen . Kijk jij fijn het nos journaal dan houd ik het op facebook en you tube enzo ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192923769
Misschien dat @Summers ons een keer kan laten zien waar Bill Gates in India is aangeklaagd en op welke gronden?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192923801
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 12:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Sheeple zijn mensen die de msm narrative vormen dus dat verander jij niet eventjes en op facebook en you tube is meer waarheid dan je ooit op het nos journaal zal krijgen . Kijk jij fijn het nos journaal dan houd ik het op facebook en you tube enzo ^O^
Filmpje van Summers gevonden:

Het staat op Facebook en Youtube, dus het is waar, dus dit is Summers. _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 3 mei 2020 @ 12:16:17 #108
46494 Morrigan
||||||||
pi_192923804
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 12:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Sheeple zijn mensen die de msm narrative vormen dus dat verander jij niet eventjes en op facebook en you tube is meer waarheid dan je ooit op het nos journaal zal krijgen . Kijk jij fijn het nos journaal dan houd ik het op facebook en you tube enzo ^O^
Sorry meid, maar ik denk dat jouw camera’s niet goed zijn ingesteld. Ik kijk namelijk al jaren geen NOS journaal. Sterker nog, ik heb niet eens een tv-abbonement. _O-
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 3 mei 2020 @ 12:18:44 #109
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192923839
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2020 12:16 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Sorry meid, maar ik denk dat jouw camera’s niet goed zijn ingesteld. Ik kijk namelijk al jaren geen NOS journaal. Sterker nog, ik heb niet eens een tv-abbonement. _O-
En dan toch nog een nos journaal wereldbeeld , knap hoor
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 3 mei 2020 @ 12:18:49 #110
46494 Morrigan
||||||||
pi_192923843
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2020 12:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Filmpje van Summers gevonden:

Het staat op Facebook, dus het is waar, dus dit is Summers. _O-
Facebook steunen betekent eigenlijk dat je gewoon je persoonlijke informatie op straat zet. Als er 2 bedrijven zijn die een middelvinger steken naar privacy, dan zijn het wel Facebook en Google. Btw, Youtube is ook een onderdeel van Google.
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 3 mei 2020 @ 12:24:52 #111
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192923944
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 11:27 schreef controlaltdelete het volgende:
Bovenstaande normie heeft zich weer laten gelden met het typische passieve agressieve generaliseren

Het vaccinatie-activisme van de Bill Gates Foundation


De stichting van de voormalige Microsoft-baas Bill Gates, de ‘ Bill and Melinda Gates Foundation (BMGF), wordt gecontroleerd door drie bewindvoerders: Bill en Melinda Gates, en de hedgefonds manager Warren Buffett. De Stichting heeft een vermogen van 50 miljard dollar – waarvan ongeveer de helft afkomstig is van Buffett en financiert verschillende charitatieve projecten.

De BMGF is na de Verenigde Staten, de grootste donor van de wereld gezondheid organisatie WHO en betaalde in de jaren 2018, $ 200 miljoen – meer dan Duitsland, Frankrijk en Zweden samen in dezelfde periode. Dit is niet de enige manier waarop de WHO door Gates wordt gefinancierd. De vaccin-alliantie GAVI, vroeger onder de naam van “Global Alliance for Vaccins and Immunization” bekend, stelde de WHO in 2018 nog eens 150 miljoen dollar ter beschikking. Een van de belangrijkste donoren van de GAVI, is op zijn beurt weer de BMGF, in 2016 met bijvoorbeeld 1,5 miljard dollar.

In Duitsland kreeg het Robert Koch-Instituut, als nationaal bevoegde epidemiologische autoriteit (bij ons RIVM), in november 2019, $ 250.000. Naar de Charité in Berlijn (werkgever van prof. Christian Drosten) gingen in 2019 en 2020 meer dan 300.000 dollar. Zoals het ook het geval is met de WHO, is het vermoeden van belangenverstrengeling duidelijk, zodra deze instellingen of hun medewerkers, politieke aanbevelingen doen die invloed hebben op bedrijven die door de stichting ondersteunt worden, of waar zij via beleggingen in geïnvesteerd is.


etc etc.
Wat ik me nou echt afvraag is... is dat bovenstaande allemaal vooral zorgwekkend omdat jij persoonlijk denkt dat vaccinatie eng en schadelijk is?

Want ik lees dit en ik denk... ok dus?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 3 mei 2020 @ 12:26:14 #112
46494 Morrigan
||||||||
pi_192923962
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 12:18 schreef Summers het volgende:

[..]

En dan toch nog een nos journaal wereldbeeld , knap hoor
Wat is nou weer een NOS wereldbeeld?

Is jouw kijk op leven zo zwart/wit? Dat als je liever geen Facebook gebruikt, je automatisch de zelfde ideeën hebt als NOS? Nooit in je opgekomen dat er ook een hoop grijstinten bestaan?
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 3 mei 2020 @ 12:27:12 #113
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192923978
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2020 12:18 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Facebook steunen betekent eigenlijk dat je gewoon je persoonlijke informatie op straat zet. Als er 2 bedrijven zijn die een middelvinger steken naar privacy, dan zijn het wel Facebook en Google. Btw, Youtube is ook een onderdeel van Google.
Heb ik al wel vaker gezegd.
Hard schreeuwen tegen allerlei instanties, maar wel vrolijk op Facebook hangen.
De ironie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 3 mei 2020 @ 12:37:42 #114
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192924106
Het wordt eentonig hoor dat FB-gejank. Ik heb niet eens FB nooit gehad ook.

Men wordt ook gewaarschuwd via andere bronnen die ik al eerder noemde. Als deze info gedeeld wordt op FB kan ik dit alleen maar toejuichen. NPO en de NOS zullen het uit het daglicht houden, als ze het doen op een kleinerende wijze afdoend als een conspiracy terwijl inmiddels steeds meer mensen niet op de gifspuitjes van Uncle Bill zitten te wachten. Hoe meer spuitjes ze kunnen slijten hoe meer geld het in hun laatje brengt.

Verder heeft Uncle Bill een reward gegeven aan Modi waar heel veel mensen hun vraagtekens bijzetten, zo heeft hij zijn handen schoon gewassen en wordt alles onder de tafel geveegd wat daar ooit is gebeurd rond 2000 dat het was dacht ik.

Lijkt wel een sekte die Saint Gates aanhangen. The Billies met Gates als leider die ze beschermt met zijn prikjes.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 3 mei 2020 @ 13:07:50 #115
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192924619
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2020 12:26 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Wat is nou weer een NOS wereldbeeld?

Is jouw kijk op leven zo zwart/wit? Dat als je liever geen Facebook gebruikt, je automatisch de zelfde ideeën hebt als NOS? Nooit in je opgekomen dat er ook een hoop grijstinten bestaan?
Bedoel je een soort van veilige middenweg ? Die is er niet , bnw is all in or go home . Je moet bereid zijn je wereldbeeld vollediig te evalueren en los te laten . Er is geen middenweggetje waar je op een afstand even aan bnw kan snuffelen om vervolgens te gaan slapen en je vertrouwde wereldbeeld is nog intact .

Mensen zijn niet eens bereid om dingen te lezen of te kijken die hun weeldbeeld tegenspreekt , ze vinden altijd een excuus om het niet te doen . Zo ga je er nooit iets van begrijpen en dat hebben mensen zelf in de hand .

[ Bericht 10% gewijzigd door Summers op 03-05-2020 13:25:56 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192924897
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 13:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Bedoel je een soort van veilige middenweg ? Die is er niet , bnw is all in or go home . Je moet bereid zijn je wereldbeeld vollediig te evalueren en los te laten . Er is geen middenweggetje waar je op een afstand even aan bnw kan snuffelen om vervolgens te gaan slapen en je vertrouwde wereldbeeld is nog intact .

:') :') :')
  zondag 3 mei 2020 @ 13:50:24 #117
46494 Morrigan
||||||||
pi_192925213
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 13:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Bedoel je een soort van veilige middenweg ? Die is er niet , bnw is all in or go home . Je moet bereid zijn je wereldbeeld vollediig te evalueren en los te laten . Er is geen middenweggetje waar je op een afstand even aan bnw kan snuffelen om vervolgens te gaan slapen en je vertrouwde wereldbeeld is nog intact .

Je snapt het echt niet. Er wel degelijk een middenweg en die is absoluut niet veilig. Sterker nog, je komt op een punt dat je je realiseert dat beide ‘partijen’ hun mindere kant hebben. Of beter gezegd, overal heb je psychopaten die misbruik van je willen maken.
Door je volledig afhankelijk te maken van de BNW ben je net zoveel ‘sheeple’ als je NOS-kijkers van beschuldigd. Je informatie is eenzijdig en er is geen ruimte voor enige vorm van kritiek. Want als je maar een beetje twijfel toont, dan word je al gelijk in het hokje van ‘de vijand’ geplaatst.
Verder moet he heel bewust zijn wie al die informatie op internet gooien. Hebben ze er zelf baat bij? Worden ze er zelf rijker van? Het is dan ook wel heel opvallend dat de doctoren in de BNW daarnaast ook een business hebben in alternatieve middel voor woekerprijzen. Zij worden dus rijker wanneer steeds meer mensen reguliere medische zorg afwijzen.
Wat natuurlijk ook niet meewerkt is dat de medicatie-industrie zelf al redelijk dubieus is. Vooral in de VS zie je dat er vrij makkelijk medicatie wordt gegeven. Zo is er een documentaire van Louis Theroux over ADHD waarin blijkt dat de hele familie ADHD heeft. Ik vond dat zelf nogal vreemd, aangezien ADHD niet vaak voorkomt. Ook niet binnen de familie. Maar dan wel gewoon iedereen aan de pillen.
Je ziet dan dat BNW hierop inspeelt. Alternatieve geneeswijze en homeopathische of natuurlijke middelen zie je steeds vaker. Uiteraard wel voor hoge prijzen. Hoe dan ook, men speelt met het idee dat natuurlijke middelen geen kwaad kunnen. Ook al bestaan er in de natuurlijk giftige planten en kruiden. Maar dat wordt buiten beschouwing gelaten. Nee, men focust vooral op wat de reguliere medische wereld verkeerd doet en gaat vervolgens op precies dezelfde werkwijzen aan de gang.

Dus om terug te komen op jouw opmerking, de enige reden waarom ik kan slapen is omdat ik geen zin heb on de rest van mijn leven in angst te leven.
ROBODEMONS..................|:(
pi_192925241
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 11:39 schreef controlaltdelete het volgende:

Meneer Kennedy jr waarschuwt ook al voor de wanpraktijken en belangenverstrengeling van deze man en gezondheidsorganisaties.
Robert Francis Kennedy jr. is een anti-vaccinatieactivist.

Niet zo gek dat wat hij zegt dan in je straatje past.
  zondag 3 mei 2020 @ 14:13:43 #119
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192925527
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2020 13:50 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Je snapt het echt niet. Er wel degelijk een middenweg en die is absoluut niet veilig. Sterker nog, je komt op een punt dat je je realiseert dat beide ‘partijen’ hun mindere kant hebben. Of beter gezegd, overal heb je psychopaten die misbruik van je willen maken.
Door je volledig afhankelijk te maken van de BNW ben je net zoveel ‘sheeple’ als je NOS-kijkers van beschuldigd. Je informatie is eenzijdig en er is geen ruimte voor enige vorm van kritiek. Want als je maar een beetje twijfel toont, dan word je al gelijk in het hokje van ‘de vijand’ geplaatst.
Verder moet he heel bewust zijn wie al die informatie op internet gooien. Hebben ze er zelf baat bij? Worden ze er zelf rijker van? Het is dan ook wel heel opvallend dat de doctoren in de BNW daarnaast ook een business hebben in alternatieve middel voor woekerprijzen. Zij worden dus rijker wanneer steeds meer mensen reguliere medische zorg afwijzen.
Wat natuurlijk ook niet meewerkt is dat de medicatie-industrie zelf al redelijk dubieus is. Vooral in de VS zie je dat er vrij makkelijk medicatie wordt gegeven. Zo is er een documentaire van Louis Theroux over ADHD waarin blijkt dat de hele familie ADHD heeft. Ik vond dat zelf nogal vreemd, aangezien ADHD niet vaak voorkomt. Ook niet binnen de familie. Maar dan wel gewoon iedereen aan de pillen.
Je ziet dan dat BNW hierop inspeelt. Alternatieve geneeswijze en homeopathische of natuurlijke middelen zie je steeds vaker. Uiteraard wel voor hoge prijzen. Hoe dan ook, men speelt met het idee dat natuurlijke middelen geen kwaad kunnen. Ook al bestaan er in de natuurlijk giftige planten en kruiden. Maar dat wordt buiten beschouwing gelaten. Nee, men focust vooral op wat de reguliere medische wereld verkeerd doet en gaat vervolgens op precies dezelfde werkwijzen aan de gang.

Dus om terug te komen op jouw opmerking, de enige reden waarom ik kan slapen is omdat ik geen zin heb on de rest van mijn leven in angst te leven.
Je moet down the rabbithole , jij praat over een soort van neutrale middenweg waar je van de buitenkant iets rationeel wilt beoordelen zonder aan dat innerlijk proces te beginnen die erbij hoort . Dat veranderd je wereldbeeld niet .

Dat is prima en je eigen keuze maar niemand kan mij dan vertellen dat ik het fout zie . Ik ben in het diepe gesprongen en weet wat er onder water te zien is en mensen die alleen hun teen nat maken kunnen mij nooit wijsmaken dat ze beter dan mij weten wat er onder water te zien is .

Bnw is down the rabbithole gaan . All in or go home .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 zondag 3 mei 2020 @ 14:27:06 #120
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192925717
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 14:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Je moet down the rabbithole , jij praat over een soort van neutrale middenweg waar je van de buitenkant iets rationeel wilt beoordelen zonder aan dat innerlijk proces te beginnen die erbij hoort . Dat veranderd je wereldbeeld niet .

Dat is prima en je eigen keuze maar niemand kan mij dan vertellen dat ik het fout zie . Ik ben in het diepe gesprongen en weet wat er onder water te zien is en mensen die alleen hun teen nat maken kunnen mij nooit wijsmaken dat ze beter dan mij weten wat er onder water te zien is .

Bnw is down the rabbithole gaan . All in or go home .
Je wereldbeeld veranderen omdat je in heel graag als slachtoffer wil leven, die nobel en dapper strijdt tegen een zelf gecreëerde elite die niet bestaat...

Sorry, ik hou het nog even gewoon bij cognitie, ratio en feiten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 3 mei 2020 @ 14:32:10 #121
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192925784
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 14:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je wereldbeeld veranderen omdat je in heel graag als slachtoffer wil leven, die nobel en dapper strijdt tegen een zelf gecreëerde elite die niet bestaat...

Sorry, ik hou het nog even gewoon bij cognitie, ratio en feiten.
Maakt niet uit waar jij bij blijft , we hebben je niet nodig . 100th monkey effect ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 zondag 3 mei 2020 @ 14:33:26 #122
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192925799
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 14:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Maakt niet uit waar jij bij blijft , we hebben je niet nodig . 100th monkey effect ^O^
Nee, stel je voor dat je iemand in je clubhuis hebt die bronnen checkt...

_O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192925852
Sowieso is het een zooitje in BNW.

"Bomen gaan dood van 5G!" maar ook "Bomen worden gekapt voor 5G!" wat niet nodig is als ze toch al dood gaan.

"Het waren vrachtvliegtuigen in de WTC torens!" maar ook "er waren geen vliegtuigen!" en "het waren rakketten" en "het was een psy-op" en "het was CGI" en...

"De ruimte bestaat niet!" en "We worden geleid door aliens!"

Men is het hier op vele onderwerpen onderling niet eens, hoe kan je dan "all-in" gaan?
  Beste debater 2022 zondag 3 mei 2020 @ 14:38:58 #124
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192925869
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 14:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
Sowieso is het een zooitje in BNW.

"Bomen gaan dood van 5G!" maar ook "Bomen worden gekapt voor 5G!" wat niet nodig is als ze toch al dood gaan.

"Het waren vrachtvliegtuigen in de WTC torens!" maar ook "er waren geen vliegtuigen!" en "het waren rakketten" en "het was een psy-op" en "het was CGI" en...

"De ruimte bestaat niet!" en "We worden geleid door aliens!"

Men is het hier op vele onderwerpen onderling niet eens, hoe kan je dan "all-in" gaan?
Het betekent vooral lekker in gaan tegen alles wat mainstream is... Aandacht trekken.

Permanente puberteit.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192925880
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 14:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Maakt niet uit waar jij bij blijft , we hebben je niet nodig . 100th monkey effect ^O^
Het is jammer dat je het zo persoonlijk maakt, is helemaal niet nodig.

Hou je verre van het beledigen van anderen, kom met argumenten en onderbouw het.
Als je denkt een sterke zaak te hebben moet je het met gemak kunnen verdedigen en onderbouwen.

Het trollen en de ad-hominems maken de discussie er niet bezig op.
  zondag 3 mei 2020 @ 14:54:44 #126
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192926021
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 14:39 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het is jammer dat je het zo persoonlijk maakt, is helemaal niet nodig.

Hou je verre van het beledigen van anderen, kom met argumenten en onderbouw het.
Als je denkt een sterke zaak te hebben moet je het met gemak kunnen verdedigen en onderbouwen.

Het trollen en de ad-hominems maken de discussie er niet bezig op.
:') troll met vriendjespolitiek

quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 14:27 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Je wereldbeeld veranderen omdat je in heel graag als slachtoffer wil leven, die nobel en dapper strijdt tegen een zelf gecreëerde elite die niet bestaat...

Sorry, ik hou het nog even gewoon bij cognitie, ratio en feiten.


[ Bericht 14% gewijzigd door Summers op 03-05-2020 15:02:02 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192926803
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 14:54 schreef Summers het volgende:

[..]

:') troll met vriendjespolitiek
[..]

Dat bedoel ik dus, compleet niet inhoudelijk en erg op de persoon.

Laten we teruggaan naar de discussie:

Wat heeft Bill Gates feitelijk fout gedaan?
  zondag 3 mei 2020 @ 16:00:04 #128
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192926809
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 15:59 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, compleet niet inhoudelijk en erg op de persoon.

Laten we teruggaan naar de discussie:

Wat heeft Bill Gates feitelijk fout gedaan?
Doei ik houd niet van leugenaars
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192926974
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 16:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Doei ik houd niet van leugenaars
Wie is er een leugenaar en om welke leugen(s) gaat het?
pi_192928326
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2020 13:50 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Je snapt het echt niet. Er wel degelijk een middenweg en die is absoluut niet veilig. Sterker nog, je komt op een punt dat je je realiseert dat beide ‘partijen’ hun mindere kant hebben. Of beter gezegd, overal heb je psychopaten die misbruik van je willen maken.
Door je volledig afhankelijk te maken van de BNW ben je net zoveel ‘sheeple’ als je NOS-kijkers van beschuldigd. Je informatie is eenzijdig en er is geen ruimte voor enige vorm van kritiek. Want als je maar een beetje twijfel toont, dan word je al gelijk in het hokje van ‘de vijand’ geplaatst.
Verder moet he heel bewust zijn wie al die informatie op internet gooien. Hebben ze er zelf baat bij? Worden ze er zelf rijker van? Het is dan ook wel heel opvallend dat de doctoren in de BNW daarnaast ook een business hebben in alternatieve middel voor woekerprijzen. Zij worden dus rijker wanneer steeds meer mensen reguliere medische zorg afwijzen.
Wat natuurlijk ook niet meewerkt is dat de medicatie-industrie zelf al redelijk dubieus is. Vooral in de VS zie je dat er vrij makkelijk medicatie wordt gegeven. Zo is er een documentaire van Louis Theroux over ADHD waarin blijkt dat de hele familie ADHD heeft. Ik vond dat zelf nogal vreemd, aangezien ADHD niet vaak voorkomt. Ook niet binnen de familie. Maar dan wel gewoon iedereen aan de pillen.
Je ziet dan dat BNW hierop inspeelt. Alternatieve geneeswijze en homeopathische of natuurlijke middelen zie je steeds vaker. Uiteraard wel voor hoge prijzen. Hoe dan ook, men speelt met het idee dat natuurlijke middelen geen kwaad kunnen. Ook al bestaan er in de natuurlijk giftige planten en kruiden. Maar dat wordt buiten beschouwing gelaten. Nee, men focust vooral op wat de reguliere medische wereld verkeerd doet en gaat vervolgens op precies dezelfde werkwijzen aan de gang.

Dus om terug te komen op jouw opmerking, de enige reden waarom ik kan slapen is omdat ik geen zin heb on de rest van mijn leven in angst te leven.
Prima verwoord, maar ik denk dat het parels voor de zwijnen zijn.
  Beste debater 2022 zondag 3 mei 2020 @ 18:11:05 #131
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192928370
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 16:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Doei ik houd niet van leugenaars
Daarom kom je zelf met valse citaten...

w/
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192928457
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 14:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Je moet down the rabbithole , jij praat over een soort van neutrale middenweg waar je van de buitenkant iets rationeel wilt beoordelen zonder aan dat innerlijk proces te beginnen die erbij hoort . Dat veranderd je wereldbeeld niet .

Dat is prima en je eigen keuze maar niemand kan mij dan vertellen dat ik het fout zie . Ik ben in het diepe gesprongen en weet wat er onder water te zien is en mensen die alleen hun teen nat maken kunnen mij nooit wijsmaken dat ze beter dan mij weten wat er onder water te zien is .

Bnw is down the rabbithole gaan . All in or go home .
Fout. Je gelooft David Icke toch ook niet? Er zijn anderen die wel zo ver down the rabbit hole zijn gegaan dat ze Icke en zijn reptilian bullshit geloven, dus zo ver all-in ben je niet. Vraag jezelf eens af waarom.

Het is geen middenweg, het is alle bronnen bekijken en daar een eigen kritisch onderdeel op vellen. Iets wat je nu absoluut niet doet, als iets MSM is wuif je het gelijk weg - terwijl ook al is het misschien valse informatie en een leugen, is het alsnog waardevol om te bekijken, je wilt immers weten hoe de leugen in elkaar steekt.
  zondag 3 mei 2020 @ 18:37:14 #133
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192928782
Kun je denken van Icke wat je wil maar 73.800 mensen zitten nu te kijken naar de stream het worden er steeds meer as we speak, dan heb je ook nog tig mensen die kijken via de website. Heb zo mijn twijfels over de man, evengoed het mooie is het zijn heel wat mensen die doorhebben dat ze belazerd worden op zoek zijn naar antwoorden en waarom.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Beste debater 2022 zondag 3 mei 2020 @ 18:44:04 #134
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192928863
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 18:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Kun je denken van Icke wat je wil maar 73.800 mensen zitten nu te kijken naar de stream het worden er steeds meer as we speak, dan heb je ook nog tig mensen die kijken via de website. Heb zo mijn twijfels over de man, evengoed het mooie is het zijn heel wat mensen die doorhebben dat ze belazerd worden op zoek zijn naar antwoorden en waarom.
Laten we vooral naar een antisemiet luisteren, inderdaad. Loopt altijd zo goed af. |:(
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192928978
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 18:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Kun je denken van Icke wat je wil maar 73.800 mensen zitten nu te kijken naar de stream het worden er steeds meer as we speak, dan heb je ook nog tig mensen die kijken via de website. Heb zo mijn twijfels over de man, evengoed het mooie is het zijn heel wat mensen die doorhebben dat ze belazerd worden op zoek zijn naar antwoorden en waarom.
Niet mijn punt. Hij gelooft in lizard people en daar geloven jullie ook niet in, dus dan ben je al niet "volledig all-in" zoals Summers dat zegt.
  zondag 3 mei 2020 @ 19:00:09 #136
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192929078
Jij hebt geen idee wat ik geloof. Feit blijft dat veel mensen de poppenkast ook niet (meer) geloven grote twijfels hebben blijkt nu wel weer, anders zouden ze er niet naar kijken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192929087
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 19:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Jij hebt geen idee wat ik geloof. Feit blijft dat veel mensen de poppenkast ook niet (meer) geloven grote twijfels hebben blijkt nu wel weer, anders zouden ze er niet naar kijken.
Geloof je in lizard people? Zo nee, zie hierboven. ^O^

Overigens ben je véél voorspelbaarder dan je denkt en weet ik exact wat je gelooft.
  zondag 3 mei 2020 @ 19:05:13 #138
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192929158
Whatever dude. Klinkt eng en obsessief hoe je bezig bent. Ik ga ff verder aanhoren wat Icke te zeggen heeft, met mij duizenden mensen!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192929218
Ah, zo kennen we je weer, natuurlijk geen antwoord op de vraag. ^O^

(Wist ik al hoor)
pi_192931446
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 15:59 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Laten we teruggaan naar de discussie:

Wat heeft Bill Gates feitelijk fout gedaan?

Windows Vista op zich is geen misdaad.
pi_192931978
Goed idee, zou ook wel willen weten of er al iets van een reden is om aan te nemen dat Mr. Gates daadwerkelijk terecht staat in India. Toch bizar dat door 1 verkeerd opgevat stukje uit een TED talk, mensen hem betichten van de wereldpopulatie te willen laten inkrimpen op een nog ambitieuzere manier als Hitler. 8)7
pi_192937708
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 21:52 schreef illusions het volgende:
Goed idee, zou ook wel willen weten of er al iets van een reden is om aan te nemen dat Mr. Gates daadwerkelijk terecht staat in India. Toch bizar dat door 1 verkeerd opgevat stukje uit een TED talk, mensen hem betichten van de wereldpopulatie te willen laten inkrimpen op een nog ambitieuzere manier als Hitler. 8)7
Gokje: we gaan geen enkel echt bewijs zien dat Gates is aangeklaagd in India, want dat is er helemaal niet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_192938525
Nu zit ik zo eens naar de Twitter account van die David Icke te kijken maar er staat toch nogal wat verifieerbaren onzin op.

Als je kijkt naar een Tweet als:

davidicke twitterde op woensdag 29-04-2020 om 14:01:06 Why people are angry about the ‘heartbreaking’ Musk Starlink satellites above the UK destroying astronomy (and beaming 5G) https://t.co/QMM59eJ61v https://t.co/KRGVkqiAiu reageer retweet
- het effect van de satellieten op astronomy is niet zo groot als beweerd wordt, later in de nacht zie je ze niet meer
- routes van de satellieten zijn 100% voorspelbaar en bij het stacken van exposures vallen ze ook weg
- vliegtuigen zijn veel vervelender voor astronomen, die zijn altijd zichtbaar (want hebben eigen verlichting)
- Starlink satellieten hebben niets met 5G te maken, het is een eigen netwerk dat concurreert met andere providers in gebieden met slechte dekking
- je kan uiteraard geen mind control beamen, als dat wel zo is zou BNW niet bestaan en David Icke niet z'n eigen gedachten hebben
- het plaatje van de satellieten is incorrect, het lijkt geenszins op Starlink satellieten
  dinsdag 5 mei 2020 @ 21:30:33 #144
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192964163
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 21:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nou... Vista werkte als een krant.
En als je een pc koopt plus de software er bij wil je natuurlijk wel dat deze goed werkt.

Later bij 8 kwamen er veel updates uit en de mogelijkheid om gratis over te stappen naar 10.

Bij Vista moest je zelf maar andere software aanschaffen.
Of Linux wat gratis is maar dan kan je bijvoorbeeld niet gamen, omdat daar weinig voor geschikt is.

Microsoft heeft een monopolie positie en daar zijn ze ooit al eens voor aangeklaagd internet Explorer.

Een grote markt is op veel fronten zeer goed, zoals bij supermarkt ketens, dit betekent prijs oorlogen en is goed voor de consument.

In het geval van, systeem software bijvb Windows, is het juist weer redelijk positief want men hoeft alleen software te maken voor die standaard en geen andere.

Of zoals je nu hebt Apple voor bedrijven en hele specifieke software, Windows voor algemene gebruiker, en Linux voor over het algemeen servers.

Maar goed deze aanklacht staat compleet op losse schroeven, en de reden is simpel.
Als het hier al zo moeilijk is om iets van bewijs naar boven te kunnen krijgen om hem aan te klagen.
Dan word het een onmogelijke taak om hem voor het gerecht te krijgen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 6 mei 2020 @ 08:32:38 #145
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192969429
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192969811
Wel mysterieus dat Gates al aankondigde en waarschuwde dat zn eigen (volgens jullie) moordvirus er aan ging komen. Waarom zou die dat doen volgens jullie?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:34:45 #147
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192970135
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wel mysterieus dat Gates al aankondigde en waarschuwde dat zn eigen (volgens jullie) moordvirus er aan ging komen. Waarom zou die dat doen volgens jullie?
Omdat het iets is wat er aan zat te komen. We hebben al heel veel close-calls gehad de afgelopen 50 jaar met animal-to-human-transmissions maar een virus met de juiste eigenschappen heeft in een wereld met uitgebreid vliegverkeer tussen landen bijna geen rem om zich te verspreiden.

Er is een reden dat Europa en de VS zo hard getroffen zijn in vergelijking met landen waar minder toerisme was tijdens de uitbraak.

Daarnaast is Bill Gates en zijn foundation veel bezig met uitbraken van virussen in Afrika dus het is niet zo vreemd dat dit top of mind is voor hem.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_192970156
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:34 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Omdat het iets is wat er aan zat te komen. We hebben al heel veel close-calls gehad de afgelopen 50 jaar met animal-to-human-transmissions maar een virus met de juiste eigenschappen heeft in een wereld met uitgebreid vliegverkeer tussen landen bijna geen rem om zich te verspreiden.

Er is een reden dat Europa en de VS zo hard getroffen zijn in vergelijking met landen waar minder toerisme was tijdens de uitbraak.
Ik bedoel meer richting de BNW denkers die vinden dat Gates dit virus heeft gemaakt zodat hij nog meer vaccins kan verkopen met winst.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:39:41 #149
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192970189
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:36 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik bedoel meer richting de BNW denkers die vinden dat Gates dit virus heeft gemaakt zodat hij nog meer vaccins kan verkopen met winst.
Die kerel heeft meer geld dan hij in zijn leven op kan maken joh.
En als hij de pijp uit gaat, is zijn geld al bestemd voor verschillende instanties.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 6 mei 2020 @ 09:55:42 #150
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192970405
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:36 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik bedoel meer richting de BNW denkers die vinden dat Gates dit virus heeft gemaakt zodat hij nog meer vaccins kan verkopen met winst.
De man is de afgelopen 20 jaar gigantische hoeveelheden van zijn persoonlijke geld aan het opmaken om in Afrika kindsterfte door oa virussen terug te dringen... tot op het punt dat het vrij duidelijk is dat geld niet het motief is.

Verder is het moeilijk om te bewijzen dat iemand niet stiekem evil is. Dat kan je iedereen wel toekennen met genoeg fantasie. De vraag is... waarom zou je als er geen goede reden voor is.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_192970571
Weten we de aanklacht al of kan dit toppo gewoon dicht vanwege onzin?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 6 mei 2020 @ 17:00:58 #152
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192976338
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2020 10:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Gokje: we gaan geen enkel echt bewijs zien dat Gates is aangeklaagd in India, want dat is er helemaal niet.
Behalve alternatief nieuws is er verder niks over te vinden.
Als het WEL het geval zou zijn, had het overal op de voorpagina gestaan!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192985561
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 09:36 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ik bedoel meer richting de BNW denkers die vinden dat Gates dit virus heeft gemaakt zodat hij nog meer vaccins kan verkopen met winst.
Volgens deze conspiracy theory draait het plan niet om geld maar om controle.

[ Bericht 8% gewijzigd door Belgosome op 06-05-2020 23:37:29 ]
  vrijdag 8 mei 2020 @ 01:28:17 #154
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193006296
506,799 signed !!
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 8 mei 2020 @ 01:36:46 #155
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193006349
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 01:28 schreef Summers het volgende:
506,799 signed !!
Mooi man, maare wanneer gaat ie nu ingediend worden.
Kan niet wachten op het proces!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 8 mei 2020 @ 01:52:08 #156
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193006439
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 01:36 schreef theguyver het volgende:

[..]

Mooi man, maare wanneer gaat ie nu ingediend worden.
Kan niet wachten op het proces!
10 mei
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 vrijdag 8 mei 2020 @ 01:56:48 #157
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193006466
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 01:52 schreef Summers het volgende:

[..]

10 mei
En dan? Voor het gerecht ermee?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 vrijdag 8 mei 2020 @ 01:57:25 #158
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193006469
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2020 23:27 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Volgens deze conspiracy theory draait het plan niet om geld maar om controle.


Daar gaat het altijd om; alle complotdenkers denken dat anderen hen willen controleren... want eh... ja, gewoon.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 8 mei 2020 @ 07:23:05 #159
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193008542
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 01:52 schreef Summers het volgende:

[..]

10 mei
Top.
Dus... 11 mei verwacht ik m in den Haag!
Tenzij natuurlijk de aanklacht nergens op slaat en hij dus gewoon thuis blijft zitten.

Enig idee of hij zelf al op de hoogte is?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193008553
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 01:52 schreef Summers het volgende:

[..]

10 mei
Hij was toch ook al in India aangeklaagd? _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 8 mei 2020 @ 07:29:39 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193008590
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 07:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hij was toch ook al in India aangeklaagd? _O-
Jup, misschien word dat samengevoegd.
Kunnen ze gelijk even CAD der klacht er bij voegen dat hij niks aan de infrastructuur van India doet.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193008606
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 07:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

Jup, misschien word dat samengevoegd.
Kunnen ze gelijk even CAD der klacht er bij voegen dat hij niks aan de infrastructuur van India doet.
Waar kan ik zin waar en waarvoor hij is aangeklaagd in India? ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 8 mei 2020 @ 10:16:20 #163
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193010876
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 07:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Waar kan ik zin waar en waarvoor hij is aangeklaagd in India? ;)
https://www.snopes.com/fact-check/bill-gates-india-sued/
enige die ik vond

en hier onder meer!

https://www.news18.com/ne(...)vaccine-2590715.html
https://www.politifact.co(...)about-bill-gates-an/
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193011123
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 8 mei 2020 @ 10:32:00 #165
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193011137
eileeniorio twitterde op zaterdag 04-04-2020 om 22:49:28 Bill Gates on his vision for re-opening the world post #COVID19 - rights will be restored based on mass vaccination status.
Mass gathering (religious, entertainment, sports?) may NEVER come back.
“Germ Games like War Games” 😳
All the way to the end to hear the disconnect. 🤦‍♀️ https://t.co/Zsd9Tjmsoa reageer retweet
Kermit aan het promoten!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_193011330
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat ik zeg, dit topic kan wel dicht. ;)
Nou ja, het is natuurlijk wel grappig om te zien hoe hier helemaal niks mee gebeurt. De ironie is dat het kanaal van de petitie ook nog eens een overheidsorgaan is, dus ik snap niet waarom ze de moeite nog nemen als ze toch al op Facebook hebben gelezen dat de overheid niet te vertrouwen is. :D
  vrijdag 8 mei 2020 @ 10:50:07 #167
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193011436
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat ik zeg, dit topic kan wel dicht. ;)
Nee de 10e is nog niet geweest.
Ik wil het proces zien!!
*O* *O* *O* *O*
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193045058
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee de 10e is nog niet geweest.
Ik wil het proces zien!!
*O* *O* *O* *O*
Dat is dus vandaag. Ik zit er al klaar voor! Spannond! *O*
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 10 mei 2020 @ 10:34:47 #169
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193046047
Iemand al een live stream of iets...
Live blog..
Journalist ter plaatse bij Bill?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 10 mei 2020 @ 16:57:37 #170
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193050274
Nog steeds niks...
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 10 mei 2020 @ 17:00:03 #171
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193050307
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 07:24 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hij was toch ook al in India aangeklaagd? _O-
Me dunkt ja! Daar is hij schuld aan 460.000 verlamde kindertjes...

... zo hep op facebook gestaan.
Huilen dan.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 11:42:39 #172
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193080609
quote:
2s.gif Op zondag 10 mei 2020 09:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat is dus vandaag. Ik zit er al klaar voor! Spannond! *O*


Sluit maar word m niet meer -O-
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 17 mei 2020 @ 18:14:04 #173
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193180106
Bill Gates Offered $10 Million Bribe For Forced Vaccination In Nigeria

Based on an intercepted human intelligence report, a controversy has erupted in Nigeria whereby it is revealed that Bill Gates offered $10 million bribe for a forced vaccination program for Coronavirus to the Nigerian House of Representatives. The opposition political parties rejected the “foreign-sponsored Bill” mandating the compulsory vaccination of all Nigerians even when the vaccines have not been discovered and demanded the Speaker be impeached if he forces the bill on members. The development comes a month after Robert F. Kennedy Jr., the nephew of former American President John F. Kennedy, in a lengthy piece exposed Bill Gates agenda in India and his “obsession with vaccines”.

:N

Ook interessant
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_193180273
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 18:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Bill Gates Offered $10 Million Bribe For Forced Vaccination In Nigeria

Based on an intercepted human intelligence report, a controversy has erupted in Nigeria whereby it is revealed that Bill Gates offered $10 million bribe for a forced vaccination program for Coronavirus to the Nigerian House of Representatives. The opposition political parties rejected the “foreign-sponsored Bill” mandating the compulsory vaccination of all Nigerians even when the vaccines have not been discovered and demanded the Speaker be impeached if he forces the bill on members. The development comes a month after Robert F. Kennedy Jr., the nephew of former American President John F. Kennedy, in a lengthy piece exposed Bill Gates agenda in India and his “obsession with vaccines”.

:N

Ook interessant
Hahaha, wat een kutbron joh. Het bericht heeft zichzelf als bron :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 17 mei 2020 @ 18:31:00 #175
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193180352
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2020 18:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hahaha, wat een kutbron joh. Het bericht heeft zichzelf als bron :')
Een stukje verderop kan je wel doorklikken naar dit: https://dailypost.ng/2020(...)e-bill-cupp-alleges/

Ja man, de Nigeriaanse oppositie die claimt een inlichtingenverslag onderschept te hebben. Sounds legit hoor.

Verder zie ik zo ook niet een direct verband met Bill Gates. Er staat:

This intelligence is coupled with the information of the alleged receipt, from sources outside the country but very interested in the Bill, of the sum of $10 million by the sponsors and promoters of the Bill to distribute among lawmakers to ensure a smooth passage of the Bill.

Wie zijn die vermeende 'sponsors and promoters'? Ja dat MOET Gates wel zijn natuurlijk. Beetje zoeken leert mij ook dat er helemaal geen plannen zijn om een gedwongen vaccinatiecampagne op te zetten in Nigeria. Lijkt me ook vrij onnozel, want dat is totaal niet realiseerbaar in de praktijk.

Wel is er discussie over het (toekomstig) verplichten van een aantal vaccinaties voor kinderen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Isdatzo op 17-05-2020 18:37:48 ]
Huilen dan.
  zondag 17 mei 2020 @ 18:34:57 #176
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_193180425
Stand by your man best schattig :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 17 mei 2020 @ 18:40:21 #177
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193180491
De kinderlijke en selectieve naïviteit hier wanneer het aankomt op de betrouwbaarheid van bronnen en hun claims is ook best schattig, totdat je realiseert dat het eigenlijk behoorlijk zorgwekkend is wanneer mensen geen onderscheid kunnen maken tussen een goed onderbouwd verhaal gestoeld op gedegen (al dan niet journalistiek) onderzoek en klinkklare nonsens / wilde speculaties.
Huilen dan.
  zondag 17 mei 2020 @ 18:47:14 #178
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193180588
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 18:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Stand by your man best schattig :o
zo cute O+
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_193180752
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 18:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Stand by your man best schattig :o
Nog behoefte aan discussie over de vermeende aanklachten tegen Bill Gates verder?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_193181643
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 18:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Bill Gates Offered $10 Million Bribe For Forced Vaccination In Nigeria

Based on an intercepted human intelligence report, a controversy has erupted in Nigeria whereby it is revealed that Bill Gates offered $10 million bribe for a forced vaccination program for Coronavirus to the Nigerian House of Representatives. The opposition political parties rejected the “foreign-sponsored Bill” mandating the compulsory vaccination of all Nigerians even when the vaccines have not been discovered and demanded the Speaker be impeached if he forces the bill on members. The development comes a month after Robert F. Kennedy Jr., the nephew of former American President John F. Kennedy, in a lengthy piece exposed Bill Gates agenda in India and his “obsession with vaccines”.

:N

Ook interessant
Prachtig, "based on an intercepted human intelligence report." Vervolgens zegt dat report niet waar het deze informatie vandaan heeft, maar moeten we simpelweg op het woord vertrouwen van de Nigeriaanse Opposition Coalition (CUPP). :D

Uitstekend onderzoek weer, cad. ^O^

Wáárom geloof jij dit? Waarom kijk je hier niet kritisch naar, en als iemand dat wel doet lach je het weg? Snap je niet hoe enorm hypocriet, kortzichtig en vooral NIET kritisch dat is? :?
pi_193188825
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 18:47 schreef Summers het volgende:

[..]

zo cute O+
Zo dom. O+
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 20 mei 2020 @ 12:19:25 #182
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_193222366
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 19:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Prachtig, "based on an intercepted human intelligence report." Vervolgens zegt dat report niet waar het deze informatie vandaan heeft, maar moeten we simpelweg op het woord vertrouwen van de Nigeriaanse Opposition Coalition (CUPP). :D

Uitstekend onderzoek weer, cad. ^O^

Wáárom geloof jij dit? Waarom kijk je hier niet kritisch naar, en als iemand dat wel doet lach je het weg? Snap je niet hoe enorm hypocriet, kortzichtig en vooral NIET kritisch dat is? :?
Doet me hier aan denken.

Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_193246540
Is er al nieuws uit India?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_193257235
Is Bill Gates al in Den Haag geweest?
ROBODEMONS..................|:(
pi_193259186
Als ID2020, Microsoft patent 2020-060606 en H.R. 6666, enzym genaamd luciferase geen rode vlaggen en alarmbellen doen rinkelen, dan ben je niet meer te redden.

Bill Gates doet zijn best om de wereld in een hel te veranderen, iedereen moet alles uit kast halen om onderkruipsel Bill te bestrijden. Het beste is het om hem in een of ander hol te stoppen en te laten wegkwijnen in eenzaamheid.

https://detheorist.nl/nie(...)in-menselijk-lichaam
  Beste debater 2022 vrijdag 22 mei 2020 @ 20:00:58 #186
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193261824
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 16:54 schreef Ragnar13 het volgende:
Als ID2020, Microsoft patent 2020-060606 en H.R. 6666, enzym genaamd luciferase geen rode vlaggen en alarmbellen doen rinkelen, dan ben je niet meer te redden.

Bill Gates doet zijn best om de wereld in een hel te veranderen, iedereen moet alles uit kast halen om onderkruipsel Bill te bestrijden. Het beste is het om hem in een of ander hol te stoppen en te laten wegkwijnen in eenzaamheid.

https://detheorist.nl/nie(...)in-menselijk-lichaam
:')

Maar natuurlijk, patent 666 en lucifer. Want zo doet de elite dat.

Kap toch eens met die onzin en zoek een leuke hobby.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_193261976
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 16:54 schreef Ragnar13 het volgende:
Als ID2020, Microsoft patent 2020-060606 en H.R. 6666, enzym genaamd luciferase geen rode vlaggen en alarmbellen doen rinkelen, dan ben je niet meer te redden.

Bill Gates doet zijn best om de wereld in een hel te veranderen, iedereen moet alles uit kast halen om onderkruipsel Bill te bestrijden. Het beste is het om hem in een of ander hol te stoppen en te laten wegkwijnen in eenzaamheid.

https://detheorist.nl/nie(...)in-menselijk-lichaam
Waarom zouden er rode vlaggen en alarmbellen af moeten gaan?
Of maak je een grapje? :o
ROBODEMONS..................|:(
  Beste debater 2022 vrijdag 22 mei 2020 @ 20:13:16 #188
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_193262053
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Waarom zouden er rode vlaggen en alarmbellen af moeten gaan?
Of maak je een grapje? :o
Omdat de elite uiteraard gebruik maakt van 666 en lucifer. Zo doen ze dat.

Echt, het aantal hersencellen dat je verliest bij het lezen van complotmeuk is eigenlijk niet gezond meer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:21:23 #189
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_193262204
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 16:54 schreef Ragnar13 het volgende:
Als ID2020, Microsoft patent 2020-060606 en H.R. 6666, enzym genaamd luciferase geen rode vlaggen en alarmbellen doen rinkelen, dan ben je niet meer te redden.

Bill Gates doet zijn best om de wereld in een hel te veranderen, iedereen moet alles uit kast halen om onderkruipsel Bill te bestrijden. Het beste is het om hem in een of ander hol te stoppen en te laten wegkwijnen in eenzaamheid.

https://detheorist.nl/nie(...)in-menselijk-lichaam
Is dit satire?
Huilen dan.
pi_193262208
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 16:54 schreef Ragnar13 het volgende:
Als ID2020, Microsoft patent 2020-060606 en H.R. 6666, enzym genaamd luciferase geen rode vlaggen en alarmbellen doen rinkelen, dan ben je niet meer te redden.

Bill Gates doet zijn best om de wereld in een hel te veranderen, iedereen moet alles uit kast halen om onderkruipsel Bill te bestrijden. Het beste is het om hem in een of ander hol te stoppen en te laten wegkwijnen in eenzaamheid.

https://detheorist.nl/nie(...)in-menselijk-lichaam
Als je van die 2020 de eerste 2 verandert in een K, de eerste 0 in een I, de tweede 2 in een L en de tweede 0 ook in een L dan krijg je KILL :o :o :o

ALS DIT GEEN BEWIJS IS VAN DE KWAADAARDIGHEID VAN BILL GATES!!!!! :o :o :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 13:22:12 #191
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_193273356
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 16:54 schreef Ragnar13 het volgende:
Als ID2020, Microsoft patent 2020-060606 en H.R. 6666, enzym genaamd luciferase geen rode vlaggen en alarmbellen doen rinkelen, dan ben je niet meer te redden.

Bill Gates doet zijn best om de wereld in een hel te veranderen, iedereen moet alles uit kast halen om onderkruipsel Bill te bestrijden. Het beste is het om hem in een of ander hol te stoppen en te laten wegkwijnen in eenzaamheid.

https://detheorist.nl/nie(...)in-menselijk-lichaam
Waarom zou iemand die dit stiekem probeert te doen met zulke namen komen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_193273664
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 16:54 schreef Ragnar13 het volgende:
Als ID2020, Microsoft patent 2020-060606 en H.R. 6666, enzym genaamd luciferase geen rode vlaggen en alarmbellen doen rinkelen, dan ben je niet meer te redden.

Bill Gates doet zijn best om de wereld in een hel te veranderen, iedereen moet alles uit kast halen om onderkruipsel Bill te bestrijden. Het beste is het om hem in een of ander hol te stoppen en te laten wegkwijnen in eenzaamheid.

https://detheorist.nl/nie(...)in-menselijk-lichaam
Als men niet ziet dat Bill Gates de wereld probeert over te nemen met handel die hij naar lucifer vernoemt en het "number of the beast" geeft, ben je niet meer te redden? Vervolgens moeten we op basis van deze informatie Bill Gates in een hol stoppen om te laten wegkwijnen?

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat jij degene bent die niet meer is te redden.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 mei 2020 @ 14:52:31 #193
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_193274101
Het standaard gekkie-verzameltopic van deze week. Beetje een man verguizen die in 1 dag meer mensenlevens redt dan dat ze zelf bij elkaar in hun hele leven zullen doen. Compleetidioten.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_193274117
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 14:52 schreef JeMoeder het volgende:
Het standaard gekkie-verzameltopic van deze week. Beetje een man verguizen die in 1 dag meer mensenlevens redt dan dat ze zelf bij elkaar in hun hele leven zullen doen. Compleetidioten.
:Y

We zijn er nog steeds niet achter waar het nou op is gebaseerd.

Of tenminste, het schijnt te komen door een TED talk van jaren geleden, die kennelijk niemand snapt.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 14:58:50 #195
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_193274170
Steeds meer mensen wantrouwen bill gates , die snappen het wel en vind de andere groep weer de compleetidoten . :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_193274189
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 14:58 schreef Summers het volgende:
Steeds meer mensen wantrouwen bill gates , die snappen het wel en vind de andere groep weer de compleetidoten . :W
Kan je nou alsjeblieft 1 concreet feit noemen waar je dat wantrouwen op baseert?
pi_193274214
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 17:50 schreef The_End het volgende:

[..]

Gates doneert 50 miljoen. Daardoor hoeft hij 1 miljoen minder belasting te betalen.Daarom doneert hij netto eigenlijk maar 49 miljoen. WAT EEN PROFITEUR!!!!
Hij koopt daarmee wel een enorme macht. Zie ook zijn monopolie op het besturingssysteem Windows. En dat betreft nu ook straks de vaccins en bovendien de gewassen(Monsanto).

Zo doneerde Armstrong ook aan dopingonderzoeken. Later werd de bedoeling wel duidelijk. Achteraf bleek hij de grootste gebruiker ooit te zijn geweest.

Het gaat mij niet om het beperken en ideeën van de wereldbevolking waar hij van overtuigd is en ik daar geen moeite mee heb, maar zijn macht mbt grote coörperaties en monopolies. Dan kun je zeggen is dat zijn goed recht. Ja dat is het. Maar daarmee ben ik het nog niet eens met zijn aanpak.

Maar goed, ik ben tegen globalisatie en daarom heb ik niets op met monopolies en grote coörperaties.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cherni op 23-05-2020 15:10:49 ]
pi_193274290
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:03 schreef Cherni het volgende:

[..]

Hij koopt daarmee wel een enorme macht. Zie ook zijn monopolie op het besturingssysteem Windows. En dat betreft nu ook straks de vaccins en bovendien de gewassen(Monsanto).

Zo doneerde Armstrong ook aan dopingonderzoeken. Later werd de bedoeling wel duidelijk. Achteraf bleek hij de grootste gebruiker ooit te zijn geweest.

Het gaat mij niet om het beperken en ideeën van de wereldbevolking waar hij van overtuigd is en ik daar geen moeite mee heb, maar zijn macht mbt grote coörperaties en monopolies. Dan kun je zeggen is dat zijn goed recht. Ja dat is het. Maar daarmee ben ik het nog niet eens met zijn aanpak.
Hij zal best wat invloed hebben ja.

Ik vraag me af of hij in het verleden heeft laten zien dit niet te kunnen gebruiken, ik kan me namelijk niet heugen dat hij in bepaalde schandalen verwikkeld is geweest.

Je kan inderdaad pleiten voor zoveel mogelijk verdeling van de macht, maar naar mijn mening is dat een utopie, denk je niet?

Edit: Jouw edit beantwoordt de vraag dus al eigenlijk. :P
  zaterdag 23 mei 2020 @ 15:14:19 #199
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_193274324
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Kan je nou alsjeblieft 1 concreet feit noemen waar je dat wantrouwen op baseert?
Het heeft geen zin om met deze poster in discussie te gaan, want hij of zij komt nooit met feiten of argumenten als je hierom vraagt.

Dan krijg je een "nee sorry moet je zelf maar onderzoek doen".

Lekker gemakkelijk, beetje je eigen domme geloven verkondigen als waarheid, maar als iemand op vraagt waar baseer je het op krijg je geen relaas.

Daarom is BNW eigenlijk niet meer nodig imo, er kan toch zinvolle discussie worden gevoerd met deze posters.

Ook controlaltdelete maakt zich hier schuldig aan.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_193274348
Ik geloof niet in petities of stemmen..daar lachen ze en om en vegen ze vervolgens hun reet mee af
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')