SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Met dit nummer op de achtergrond heb ik met 3 anderen mijn buurmeisje naar haar graf gedragen.quote:Op maandag 13 april 2020 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Alessandro Safina - Luna Deze Italiaanse tenor scoorde hiermee in 2000 een nummer 3-hit in Nederland.
Ik zie een DJ Undici met una bandiera Italiana.quote:Op maandag 13 april 2020 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit wel zuidelijker dan jou, maar nou ook weer niet zover zuidelijk.
Raf draaide vroeger wel eens hele oude jazz-nummers.quote:Op maandag 13 april 2020 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een nummer dat in 1916 (!) in deze uitvoering op plaat werd gezet. Ik heb het nagekeken, het leek me extreem vroeg. Maar het moet wel kloppen, want de zanger in kwestie is in 1921 overleden.
Mogelijk één van de oudste nummers ooit op Radio 49 gedraaid...
Nah ik heb je daarin sowieso mee verslagen, 18xx hierquote:Op maandag 13 april 2020 20:04 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een nummer dat in 1916 (!) in deze uitvoering op plaat werd gezet. Ik heb het nagekeken, het leek me extreem vroeg. Maar het moet wel kloppen, want de zanger in kwestie is in 1921 overleden.
Mogelijk één van de oudste nummers ooit op Radio 49 gedraaid...
Heftig zeg.quote:Op maandag 13 april 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met dit nummer op de achtergrond heb ik met 3 anderen mijn buurmeisje naar haar graf gedragen.
Ze heette Naomi Luna...
quote:Op maandag 13 april 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met dit nummer op de achtergrond heb ik met 3 anderen mijn buurmeisje naar haar graf gedragen.
Ze heette Naomi Luna...
quote:Op maandag 13 april 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heette Naomi Luna...
Heftigquote:Op maandag 13 april 2020 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze heette Naomi Luna...
Ik heb dat verhaal wel al eens verteld, ze stierf aan een hersenbloeding en werd maar 7 jaar...quote:
Dat heb je wel eens verteld ja. Wat een verdrietige bedoeling is dat.quote:Op maandag 13 april 2020 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaal wel al eens verteld, ze stierf aan een hersenbloeding en werd maar 7 jaar...
Elk jaar gedenken we haar sterfdag.quote:Op maandag 13 april 2020 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens verteld ja. Wat een verdrietige bedoeling is dat.
Netjes hoor.quote:Op maandag 13 april 2020 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Elk jaar gedenken we haar sterfdag.
Het is de reden dat we, ondanks dat we zelf geen kinderen hebben, diverse goede doelen voor kinderen financieel ondersteunen...
From Here To Eternity?quote:Op maandag 13 april 2020 20:13 schreef DJ11 het volgende:
Baltimora - Tarzan Boy
80s-italodisco. Hierna een invloedrijke artiest die al decennia actief is en die een grote stempel heeft gedrukt op de elektronische muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |