SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 14-04-2020 15:41:40 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Alsoquote:Op maandag 13 april 2020 19:28 schreef shiz het volgende:
[..]
Race fix for teh day; zometeen de GT Pro Series:
quote:Op maandag 13 april 2020 15:33 schreef Starflyer het volgende:
Max Verstappen doet woensdag mee aan de Supercar All Stars eSports race op Silverstone en Barcelona. De races beginnen om 11.00 uur.
https://nl.motorsport.com(...)ars-eseries/4780121/
[..]
De supercars race is a.s. woensdag en de Porsche Supercup races beginnen pas op 2 mei op Zandvoort.
https://m.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/377804/
twitter:IndyCar twitterde op maandag 13-04-2020 om 22:51:01INDYCAR @iRacing Challenge "Random Draw" for Round 4, takes us to virtual Twin Ring Motegi in Japan. Catch the action Saturday, April 18.
#INDYCAR // #INDYCARChallenge https://t.co/rwvu2u4MYH reageer retweet
twitter:rinusveekay twitterde op woensdag 15-04-2020 om 20:07:19Better be starting my practice... this weekend. Me, Conor, Ed. Let’s do it, iRacing... @iRacing @ECRIndy https://t.co/kbSdEE7P5U reageer retweet
Mention werkte nietquote:Op woensdag 15 april 2020 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rubens Barichello en Nicolas Hamilton doen ook mee. Naast o.a. Max
@:shiz
@:Starflyer
@:F1gamer
@:Sabata
@:chufi
@:heywoodu
van real racers never quit?quote:Op woensdag 15 april 2020 21:16 schreef shiz het volgende:
oh ja.
thanks
Zag op YouTube opeens de livestream aanbevolen worden...
Lotus 79, de kampioensauto van 1978. Met ground-effectquote:
Ha, gaat hij eindelijk ook mee doenquote:Op woensdag 15 april 2020 21:16 schreef Starflyer het volgende:
Zaterdag de IndyCar met Rinus 'VeeKay' van Kalmthout
twitter:rinusveekay twitterde op woensdag 15-04-2020 om 20:07:19Better be starting my practice... this weekend. Me, Conor, Ed. Let’s do it, iRacing... @:iRacing @:ECRIndy https://t.co/kbSdEE7P5U reageer retweet
Bijzonderquote:Op woensdag 15 april 2020 21:24 schreef F1gamer het volgende:
Heb hem al gevonden.
Maar word afgeleid, omdat iemand een stukje tekst aan het projecten op een flatgebouw hier.
Met de tekst:
De werkelijkheid kun je niet opschrijven. Die is zo verbijsterd dat niemand het zou geloven
Volgens mij wel hoor. Of iig een serie races.quote:Op woensdag 15 april 2020 21:25 schreef shiz het volgende:
Dit is een 'one-off' en geen seizoen, toch?
Vandaag en vrijdagquote:Op woensdag 15 april 2020 21:25 schreef shiz het volgende:
Dit is een 'one-off' en geen seizoen, toch?
Gelukkig welquote:
Wat gebeurde er? Mijn moeder belde me...quote:Op woensdag 15 april 2020 21:57 schreef Starflyer het volgende:
Wat deed Juncadella daar?
Volgens de huidige regels stond Verstappen in zijn recht.
Gevecht met Juncadella en Verstappen waarbij Verstappen zijn wagen naar buiten liet lopen waardoor Juncadella het gras op moest en de wielen in elkaar haakten.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Mijn moeder belde me...
Ah, thanks!quote:Op woensdag 15 april 2020 22:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gevecht met Juncadella en Verstappen waarbij Verstappen zijn wagen naar buiten liet lopen waardoor Juncadella het gras op moest en de wielen in elkaar haakten.
Karma voor Juncadellaquote:Op woensdag 15 april 2020 22:14 schreef Starflyer het volgende:
Drugovich wint voor Canapino en Juncadella
Werd nog 2e. Valt tegen met dat karmaquote:
Gelukkig niet gewonnen, dus alsnog karmaquote:Op woensdag 15 april 2020 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Werd nog 2e. Valt tegen met dat karma
3de toch?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Werd nog 2e. Valt tegen met dat karma
Nu zojuist leek het alsof ze de hele tijd wheelies aan het trekken waren, zonder echte beweging en schaduw van de wielen enzo. En dat monotone geluid... beetje jammer, daar verlies je immersie door als kijker.quote:Aussie Supercars All-Stars Eseries | @redbullholden | Start 10:00 CET | !discord !schedule · 13 uur geleden
iRacing.com
Categorie:
iRacing.com
Ze zijn nu aan het oefenen. Eén groot crashfest.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:32 schreef Starflyer het volgende:
Zaterdag doet ook Kyle Busch mee aan de IndyCar iRacing Challenge.
De volledige inschrijvingslijst met 33 coureurs waaronder onze eigen Rinus en Helio Castroneves is in onderstaande link te vinden.
https://www.racefans.net/(...)r-iracing-challenge/
Wie doen hier allemaal mee?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:23 schreef shiz het volgende:
What I miss so far.
Geen races hoop ik, alleen practice en quali tot nu?
Sheldon ook of alleen Kelvin?quote:
O.a.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:31 schreef shiz het volgende:
Ik kijk het met multitwitch
http://multitwitch.tv/maxverstappen/teamredline/
Max tegen Norris 'it's broken... it's brooken' xD
Doe ie later ook in echie bij Lewis Hamiltonquote:
Of andersomquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:57 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Doe ie later ook in echie bij Lewis Hamilton
Niet lang geleden had 'ie toch ook al een nieuwe?quote:
Max heeft dit jaar geloof ik al 5 PCs versleten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 22:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Niet lang geleden had 'ie toch ook al een nieuwe?
Mja.. een high-spec gaming setup is wisselgeld voor die jongens.
Brakke internet verbinding in Monaco, zou mijn suggestie zijnquote:Op vrijdag 17 april 2020 22:23 schreef shiz het volgende:
[..]
Max heeft dit jaar geloof ik al 5 PCs versleten.
Hij begon al te verdenken dat het misschien aan iets anders ligt dan de PCs... aangezien die telkens vervangen niet veel uitmaakt en op een gegeven moment toch weer problemen zijn.
Staat eerder in dit topic.quote:
All Star en Legends Racequote:Op zaterdag 18 april 2020 20:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja staan 8 links ofzo, welke moet ik hebben chef
quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Deze? https://www.twitch.tv/rfactorlive
Ja da's dezelfde. Kijk liever via Twitch. Die Mclaren M23 zien er trouwens uit als kinderautotjesquote:
Je kan zoals Villeneuve doen met een controllerquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:22 schreef Poepz0r het volgende:
Maat van mij en ik willen trouwens ook gaan simracen, maar het is niet echt instapvriendelijk als ik die prijzen van die sturen etc bekijk goeiendag
Nah dat doe ik al met F1 2019 is het toch net niet. Beetje fatsoenlijke setup kost toch al snel 2.000 euro incl stoel etc. Ik zie gasten van 15-16 rijden in zulke setups, rijke ouders i guessquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:22 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je kan zoals Villeneuve doen met een controller
Of goed in sparenquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nah dat doe ik al met F1 2019 is het toch net niet. Beetje fatsoenlijke setup kost toch al snel 2.000 euro incl stoel etc. Ik zie gasten van 15-16 rijden in zulke setups, rijke ouders i guess
Ik heb een Playseat Challenge en Logitech G29 voor zo'n ¤ 500,-quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nah dat doe ik al met F1 2019 is het toch net niet. Beetje fatsoenlijke setup kost toch al snel 2.000 euro incl stoel etc. Ik zie gasten van 15-16 rijden in zulke setups, rijke ouders i guess
G29 heb ik ook gehad. Ik wil een Fanatecquote:Op zaterdag 18 april 2020 20:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb een Playseat Challenge en Logitech G29 voor zo'n ¤ 500,-
Ik heb een Logitech G29. Daar reed Vandoorne tot voor kort ook mee.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:22 schreef Poepz0r het volgende:
Maat van mij en ik willen trouwens ook gaan simracen, maar het is niet echt instapvriendelijk als ik die prijzen van die sturen etc bekijk goeiendag
Ja ik zei al heb ik ook gehad vond het niet heel bijzonder tbh. Komt waarschijnlijk omdat ik tijd geleden weleens zon Fanatec heb getest.quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:27 schreef shiz het volgende:
[..]
Ik heb een Logitech G29. Daar reed Vandoorne tot voor kort ook mee.
Was laatst eens bij Mediamarkt in een superaanbieding 177,- EUR.
Zijn er ook Technische keuringen op de Pc's waar er mee gereden gaat worden?quote:Op zaterdag 18 april 2020 20:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tamelijk bizar dat Verstappen ook teringgoed is in dat simracen trouwens
Volgens mij zijn die head-to-head races de vervanger van de "Not the ... GP".quote:Op zaterdag 18 april 2020 21:14 schreef shiz het volgende:
Veloce Esports doet nu head to heads (o.a. Norris, Latifi, Delétraz etc) op YT/Twitch.
Morgen natuurlijk 'The Not GP'.
Beetje jammer wel, ik vind die head to heads geen reet aan. 10 minuten gelul over 1,5 minuut rijden.quote:Op zondag 19 april 2020 12:22 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die head-to-head races de vervanger van de "Not the ... GP".
Ze heten in ieder geval #NotTheGP Versus.
Vanavond is wel de Virtual Chinese GP.
28 ronden, dus 50%.quote:Op zondag 19 april 2020 13:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Beetje jammer wel, ik vind die head to heads geen reet aan. 10 minuten gelul over 1,5 minuut rijden.
Die van vanavond is een volledige raceafstand aan de titel van de stream te zien
https://www.formula1.com/(...)lU4rc0elNjo7jqL.htmlquote:The broadcast which will be available on F1.com, the official Formula 1 YouTube, Twitch, Weibo and Facebook channels, is expected to run for 1 hour 30 minutes, with a qualifying period where grid positions will be determined based on the drivers’ fastest lap time, followed by a 28-lap race.
En dat wel full race noemenquote:Op zondag 19 april 2020 14:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
28 ronden, dus 50%.
[..]
https://www.formula1.com/(...)lU4rc0elNjo7jqL.html
Ik heb het vaak op een ander scherm aan staan terwijl ik andere dingen aan het doen.quote:Op zondag 19 april 2020 15:04 schreef shiz het volgende:
Hoeft van mij ook niet.
't Is een blijft esports... wat geinig is voor eventjes, maar ik ga echt niet naar een virtuele 1hr+ race lopen kijken, met practice en quali duurt het nu al lang genoeg. Laat staan die endurance races, van 3... 6... 12 of 24 uur. Gisteren bij de VLN ff de start gekeken + paar ronden en de laatste 5 minuten ofzo, maar om nou geboeid toe te zitten kijken de hele tijd, neuh. Terwijl bij echte F1 en MotoGP, dan doe ik zelfs speciaal vrije dagen blocken, maak je er een thuisevent van alsof je een film kijkt, met drinken, snacks en ga je er echt voor zitten.![]()
Ik heb gisteren een tijdje onboard mee gekeken op de twitch van Sage Karam. Dat was wel leuk. Hij zat een flinke tijd vast achter een tragere concurrent, maar die bezweek uiteindelijk toch onder de druk in Karussell.quote:Op zondag 19 april 2020 15:04 schreef shiz het volgende:
Hoeft van mij ook niet.
't Is een blijft esports... wat geinig is voor eventjes, maar ik ga echt niet naar een virtuele 1hr+ race lopen kijken, met practice en quali duurt het nu al lang genoeg. Laat staan die endurance races, van 3... 6... 12 of 24 uur. Gisteren bij de VLN ff de start gekeken + paar ronden en de laatste 5 minuten ofzo, maar om nou geboeid toe te zitten kijken de hele tijd, neuh. Terwijl bij echte F1 en MotoGP, dan doe ik zelfs speciaal vrije dagen blocken, maak je er een thuisevent van alsof je een film kijkt, met drinken, snacks en ga je er echt voor zitten.![]()
quote:Op zondag 19 april 2020 19:06 schreef shiz het volgende:
En na de pro simmers, nu ook de rest erbij.
Ook op Ziggo en Twitch:
En hendig sjieke multitwitch http://multitwitch.tv/formula1/gr63
Ook Sainz erbij!Norris 'hoping to actually take part this week'
Jaquote:Op zondag 19 april 2020 19:26 schreef F1gamer het volgende:
Ik krijg nu oprah winfrey gevoel,
[ afbeelding ]
Net zo'n slecht Internet als al die Britse darters die niet mee kunnen doen met Darts at Homequote:
Throw it in the bin, mate!quote:Op zondag 19 april 2020 19:31 schreef F1gamer het volgende:
Ik heb een vermoeden dat Lando, Max zijn advies opvolgt.
Dat had hij gedaan (game uninstalled), maar hij zou gisteren meedoen aan Race for the world. En die zou ook gereden worden in F1 2019.quote:Op zondag 19 april 2020 19:31 schreef F1gamer het volgende:
Ik heb een vermoeden dat Lando, Max zijn advies opvolgt.
Eensquote:Op zondag 19 april 2020 19:51 schreef Starflyer het volgende:
Regie en commentaar is waardeloos. De interessante inhaalacties worden niet gezien en niet herhaald.![]()
Dat doen ze bij iRacing en rFactor toch een stuk beter
Dus eigenlijk een goede afspiegeling van de werkelijkheid.quote:Op zondag 19 april 2020 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eens
Wat een farce
En het regent straffen. Maar LEC een andere wagen bestijgt en uiteindelijk dwars door iemand heen rijdt: noppes
In elk geval weer IndyCar om 20.30 uur (live op Ziggo), maar daarvoor hebben we natuurlijk het IndyCar-topicquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:42 schreef shiz het volgende:
Al een tijdje rustig.
In 't nieuws: Kevin Siggy bij TeamRedline Racing! Grosjean lanceert eigen sim race team!
Vandaag om 18:00 The Race All-Stars
Later om 21:00 weer een 'Not the GP Versus'?
Ik ben het overzicht een beetje kwijt.
Thanks!quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In elk geval weer IndyCar om 20.30 uur (live op Ziggo), maar daarvoor hebben we natuurlijk het IndyCar-topic
Porsche Supercup om 15.45 en Formule E om 16.30, morgen NASCAR om 19.00. Allemaal live op Ziggo Sport(en ook die hebben natuurlijk gewoon hun eigen topics)
Oh ik lees hier eigenlijk alleen voor de F1-races, omdat het in F1 staatquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Thanks!
Was net bezig weer een lijstje op te stellen.
Maar ik dacht dat we alle simraces hier zouden doen?
Ik was in de veronderstelling dat dit topic al naar SPT verplaatst wasquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ik lees hier eigenlijk alleen voor de F1-races, omdat het in F1 staat
Voor de IndyCar-races ga ik bijvoorbeeld naar het IndyCar-topic, zelfde met NASCAR, daar volgen we immers de IndyCar en NASCAR
Ik denk dat mods allang blij zijn dat er nog leven is in dit subforum.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat dit topic al naar SPT verplaatst was
Daar was immers sprake van in het begin. Blijkbaar nooit gebeurd.
Maar is prima verder.
quote:
Called itquote:
quote:
Dat gaat over de Formule Equote:
Buitengewoon getalenteerd iddquote:
Flauw!quote:
Jammer dat ik Williams F1 VS World heb gemist.quote:Op zondag 26 april 2020 20:48 schreef shiz het volgende:
VGP next week geen Zandvoort, niet in de game, maar Interlagos.
LeClerc met zn teringgeschreeuw > mute.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:55 schreef shiz het volgende:
George, Albon, Charles & co racen Honda grasmaaiers.
https://www.twitch.tv/gr63
Leclerc. Zo moeilijk is die naam nietquote:Op woensdag 29 april 2020 22:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
LeClerc met zn teringgeschreeuw > mute.
Dat is wel heel creatiefquote:
• http://game.raceroom.com/championships/52quote:Use your chance to join the DTM Allstars for exciting races through DTM's glourious history!
DTM has announced the first in a series of high-profile esports competitions. The DTM Esports Classic Challenge tournament, run in association with RaceRoom, will involve some of the sport's biggest real-life drivers and most iconic cars.
The five-round retro-themed mini-series will run across every weekend in May and will feature 15 past and present DTM drivers as well as virtual racing influencers racing against five sim racers, chosen randomly from the fastest 100 qualifiers for each event.
The races will draw from DTM's rich history - reaching as far back as 1992 to provide drivers with classic cars from some of motorsport's greatest manufacturers, including Audi and BMW. Uniquely, the Classic Challenge will enable the sport's current superstars to race competitively in some of the series' most celebrated retro machines.
At the end of each qualifier, 5 drivers out of the top 100 of this leaderboard will be randomly drawn to participate in the race. They will receive an e-mail invitation, where they have to confirm their participation.
The track for the race will not be the same as for the qualifier. it will be announced on Friday before the race. The races take place each Sunday at 14:00 CEST / 12:00 UTC and will be live streamed on the DTM and RaceRoom Social Media channels.
The final round will be a bonus round, where 15 drivers out of the top 100 of the time attack scoring (combined points of all rounds) will be randomly drawn to participate in the race.
Over een uurtje dus de 1e ronde:quote:Op woensdag 29 april 2020 23:54 schreef shiz het volgende:
The Race heeft een nieuwe serie ingepland staan (volgens mij YT feed).
2020 DTM Allstars Challenge
› 03-05-2020 14:00 1992 DTM Classic
[..]
Zondag toch pas?quote:
Ik ben weer bezig met een lijstje. Deze heb ik om 13.45 staan morgen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:36 schreef shiz het volgende:
Oh dang. Natuurlijk, what day is it again, February 84th?![]()
Hij popte in mijn feed op, dus ik dacht er niet bij na.Knap ook, het ook nog eens quoten van mezelf en niet doorhebben.
-- Dus dan... morgen Veloce 'Not the GP Versus' en Zondag ook nog VGP. Verder nog iets?
Die Porsche cup met Max begint ook dit weekend of was dat volgende week?
Ah, morgen 16:00 dus: https://www.iracing.com/porsche-esports-supercup-schedule/
Ik was er toch wel van overtuigd dat de Virtual GP morgen in het virtuele Zandvoort zou zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:02 schreef Starflyer het volgende:
Vr 1 mei
19.00 uur Kokoro Invitational series - Interlagos - iRacing (met o.a. Beitske Visser)
Za 2 mei
15.45 uur Porsche TAG Heuer Esports Supercup - Zandvoort - iRacing (met o.a. Max Verstappen)
16.30 uur Fomule E Race at Home - Electric Docks- iRacing (ook op Ziggo Sport Racing)
18.00 uur The Race All-Star Series - Sepang - rFactor2
19.00 TCR Europe eSeries - Spa - ? (Met o.a. Tom Coronel)
20.30 uur IndyCar iRacing Challenge - Indy 175 - iRacing (ook op Ziggo Sport Racing, met o.a. Lando Norris)
21.00 Not the GP Versus - Hockenheim - F1 2019
Zo 3 mei
14.00 uur DTM All Star Challenge - 1992 - RaceRoom Racing Experience
15.00 uur World Rallycross Esports Invitational series - Montalegre - DiRT Rally 2.0
19.00 uur Virtual Brasilian Grand Prix - Interlagos - F1 2019 (ook op Ziggo Sport)
19.00 uur eNASCAR iRacing Pro Invitational Series - Dover - iRacing (ook op Ziggo Sport Racing)
Wo 6 mei
11.00 uur SuperCars - Spa - iRacing
quote:Op donderdag 30 april 2020 16:20 schreef shiz het volgende:
... ondertussen...Zou een toffe verrassing zijn als ze toch gewoon de VGP verrijden op Zandvoort ipv Interlagos.
Die zit niet in F1 2019. Dus heeft F1 een poll gehouden waar deze race gehouden zou moeten worden en is voor Interlagos gekozen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik was er toch wel van overtuigd dat de Virtual GP morgen in het virtuele Zandvoort zou zijn
Hoezo kunnen er met het ontbreken van één startnummer niet alsnog gewoon 20 rijden?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:43 schreef Starflyer het volgende:
Ook de F2 en F3 gaan virtual dit weekend met op zondag om 17.00 uur een tweetal races op het circuit van Bahrein. Gereden wordt in de F2 wagens in F1 2019.
Deelnemers zijn onder andere coureurs uit het F2 en F3 kampioenschap. In totaal doen er 19 coureurs mee aangezien de #19 aan de kant blijft ter herinnering aan Antoine Hubert.
https://www.fiaformula2.c(...)-f3-racing-announced
Dit is het officiële eSports kampioenschap. Niet een vervanging van het echte racen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:46 schreef heywoodu het volgende:
En in die Porsche-race zie ik alleen maar totale onbekenden, ik dacht dat het gewoon weer de Porsche Supercup-coureurs zouden zijn maar dan inclusief Verstappen
HWA kiest hier zelf voor.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo kunnen er met het ontbreken van één startnummer niet alsnog gewoon 20 rijden?
Maar Verstappen doet dus toch niet mee? Want de eerste race was net al en daar zat hij niet bij.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit is het officiële eSports kampioenschap. Niet een vervanging van het echte racen.
Er klopt dus weer geen moer van die programmering. Die eerste race heb ik dus gemist.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Verstappen doet dus toch niet mee? Want de eerste race was net al en daar zat hij niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |