In elk geval weer IndyCar om 20.30 uur (live op Ziggo), maar daarvoor hebben we natuurlijk het IndyCar-topicquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:42 schreef shiz het volgende:
Al een tijdje rustig.
In 't nieuws: Kevin Siggy bij TeamRedline Racing! Grosjean lanceert eigen sim race team!
Vandaag om 18:00 The Race All-Stars
Later om 21:00 weer een 'Not the GP Versus'?
Ik ben het overzicht een beetje kwijt.
Thanks!quote:Op zaterdag 25 april 2020 12:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In elk geval weer IndyCar om 20.30 uur (live op Ziggo), maar daarvoor hebben we natuurlijk het IndyCar-topic
Porsche Supercup om 15.45 en Formule E om 16.30, morgen NASCAR om 19.00. Allemaal live op Ziggo Sport(en ook die hebben natuurlijk gewoon hun eigen topics)
Oh ik lees hier eigenlijk alleen voor de F1-races, omdat het in F1 staatquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Thanks!
Was net bezig weer een lijstje op te stellen.
Maar ik dacht dat we alle simraces hier zouden doen?
Ik was in de veronderstelling dat dit topic al naar SPT verplaatst wasquote:Op zaterdag 25 april 2020 12:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ik lees hier eigenlijk alleen voor de F1-races, omdat het in F1 staat
Voor de IndyCar-races ga ik bijvoorbeeld naar het IndyCar-topic, zelfde met NASCAR, daar volgen we immers de IndyCar en NASCAR
Ik denk dat mods allang blij zijn dat er nog leven is in dit subforum.quote:Op zaterdag 25 april 2020 13:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat dit topic al naar SPT verplaatst was
Daar was immers sprake van in het begin. Blijkbaar nooit gebeurd.
Maar is prima verder.
quote:
Called itquote:
quote:
Dat gaat over de Formule Equote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |