Wat gebeurde er? Mijn moeder belde me...quote:Op woensdag 15 april 2020 21:57 schreef Starflyer het volgende:
Wat deed Juncadella daar?
Volgens de huidige regels stond Verstappen in zijn recht.
Gevecht met Juncadella en Verstappen waarbij Verstappen zijn wagen naar buiten liet lopen waardoor Juncadella het gras op moest en de wielen in elkaar haakten.quote:Op woensdag 15 april 2020 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat gebeurde er? Mijn moeder belde me...
Ah, thanks!quote:Op woensdag 15 april 2020 22:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Gevecht met Juncadella en Verstappen waarbij Verstappen zijn wagen naar buiten liet lopen waardoor Juncadella het gras op moest en de wielen in elkaar haakten.
Karma voor Juncadellaquote:Op woensdag 15 april 2020 22:14 schreef Starflyer het volgende:
Drugovich wint voor Canapino en Juncadella
Werd nog 2e. Valt tegen met dat karmaquote:
Gelukkig niet gewonnen, dus alsnog karmaquote:Op woensdag 15 april 2020 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Werd nog 2e. Valt tegen met dat karma
3de toch?quote:Op woensdag 15 april 2020 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Werd nog 2e. Valt tegen met dat karma
Nu zojuist leek het alsof ze de hele tijd wheelies aan het trekken waren, zonder echte beweging en schaduw van de wielen enzo. En dat monotone geluid... beetje jammer, daar verlies je immersie door als kijker.quote:Aussie Supercars All-Stars Eseries | @redbullholden | Start 10:00 CET | !discord !schedule · 13 uur geleden
iRacing.com
Categorie:
iRacing.com
Ze zijn nu aan het oefenen. Eén groot crashfest.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:32 schreef Starflyer het volgende:
Zaterdag doet ook Kyle Busch mee aan de IndyCar iRacing Challenge.
De volledige inschrijvingslijst met 33 coureurs waaronder onze eigen Rinus en Helio Castroneves is in onderstaande link te vinden.
https://www.racefans.net/(...)r-iracing-challenge/
Wie doen hier allemaal mee?quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:23 schreef shiz het volgende:
What I miss so far.
Geen races hoop ik, alleen practice en quali tot nu?
Sheldon ook of alleen Kelvin?quote:
O.a.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |