quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zoveel fouten maak ik nu ook weer niet.![]()
Nouja, ik vind het wel zonde hoe het in COR gaat. Dat vinden meer users.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je zou bijna zeggen dat er iets dwars zit.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het wel zonde hoe het in COR gaat. Dat vinden meer users.
Lekker boeiend joh. Laat gaan.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Maar je hoeft geen kruistocht te gaan houden. Laat gaan joh.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uh, oke. Je hebt duidelijk niet meegelezen. Dat pseudomodden ging niet over mij.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed je even gesproken te hebben Lenny. Blijf pseudomodden je doet het heel leuk!
Als je er wel graag post hou je dan gewoon aan de (in jouw ogen misschien) idiote regels. Leer er mee leven, zoals we nu allemaal doen in deze tijden van idiote regels.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, ik post er graag mee. Ook omdat ik er 40-45 uur per week mee bezig ben.
Hoe staat het met het EK haxball?quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:57 schreef Coco. het volgende:
@:scrummie2.1 plaatst een zinnige post.
Dat dit kan.
Dat kan toch ook gewoon.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, ik post er graag mee. Ook omdat ik er 40-45 uur per week mee bezig ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |