Alles kan failliet gaan. Nou ja behalve mijn werkgever danquote:Op maandag 13 april 2020 19:08 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Hier ook inderdaad. Gewoon iedere dag de kinderen naar school en op tijd terug voor de standup. Daarna paar uurtjes code kloppen of analyseren en om 3 uur de kinderen weer van school halen.
Ook fijn dat mijn werkgever nooit failliet kan gaan is een fijn gevoel in deze tijd.
Ik werk bij de rijksoverheid, dus die kans is nihil.quote:Op maandag 13 april 2020 19:29 schreef wollah het volgende:
[..]
Alles kan failliet gaan. Nou ja behalve mijn werkgever dan
Juist de overheid wel, de hele economie gaat naar de klote door die hysterie om een griepjequote:Op maandag 13 april 2020 19:31 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Ik werk bij de rijksoverheid, dus die kans is nihil.
Als de overheid failliet gaat, gaan eerst het bedrijfsleven failliet. Die proberen namelijk stuk voor stuk aan te kloppen voor geld bij de overheid als het een beetje tegen zit. Mij gebeurt niet veel door de komende crisis, terwijl velen hun baan gaan verliezen.quote:Op maandag 13 april 2020 19:40 schreef wollah het volgende:
[..]
Juist de overheid wel, de hele economie gaat naar de klote door die hysterie om een griepje
Ook een goede werkgever inderdaad. Je zit vaak niet in een cruciale functie, waarbij je de kinderen naar school kan brengen, maar je bent wel verzekerd van een inkomen in de toekomst.quote:Op maandag 13 april 2020 20:14 schreef Rene het volgende:
Gemeenteoverheid.
Wij beiden werken thuis in respectievelijk schuldhulpverlening en arbeidsbemiddeling! We shalt not sit thuis werkloos.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 04:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Overdrijf niet zo. Zo slecht hebben we het nu ook weer niet.
Ja broer wat denk jij wat er gebeuren gaat?quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:01 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
nog een week niffo tot de 21ste en duidelijkheid
denk langzaam alles weer terug naar normaal neefquote:Op dinsdag 14 april 2020 12:07 schreef wollah het volgende:
[..]
Ja broer wat denk jij wat er gebeuren gaat?
Ik hoop het wel niffo ik wordt gek zo hele dag thuisquote:Op dinsdag 14 april 2020 13:28 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
denk langzaam alles weer terug naar normaal neef
Programmeur zijn voor deze website/ andere website / infrastructuur alles wat met IT te maken heeft?quote:Op maandag 13 april 2020 14:44 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat voor een nutteloos werk doe je eigenlijk dat je dat gewoon maandenlang thuis kan doen?
Met hem discussiëren heeft geen enkele zin, hij heeft het niet zo op feiten. En als hij de discussie niet kan winnen dan maakt hij je uit voor Trump/Jensen-aanhanger.quote:Op maandag 13 april 2020 16:24 schreef halfway het volgende:
[..]
Praat geen poep.
https://www.welingelichte(...)-dankzij-corona.html
Zoek hulp voor je opgekropte frustratiequote:Op dinsdag 14 april 2020 13:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Met hem discussiëren heeft geen enkele zin, hij heeft het niet zo op feiten. En als hij de discussie niet kan winnen dan maakt hij je uit voor Trump/Jensen-aanhanger.
Lekker laten lullen.
Kusje, lieverd. En oei, geen gebruik leestekens. Dat is een teken van woede.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:05 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Zoek hulp voor je opgekropte frustratie
Maar je had dus zelf niet kunnen bedenken dat het door het covid-19 virus juist topweken zijn voor de supermarkten vanwege het massale gehamster?quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:05 schreef Quotidien het volgende:
Zoek hulp voor je opgekropte frustratie
Er was inderdaad een piek en een recordomzet in die hamsterdagen, maar de winkels die afhankelijk zijn van winkelcentra en zoals genoemd een Schiphol dippen nu wel.quote:Op dinsdag 14 april 2020 14:09 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar je had zelf dus niet kunnen bedenken dat het door het covid-19 virus juist topweken zijn voor de supermarkten vanwege het massale gehamster?
En het gaat nog minstens tot eind volgend jaar duren.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:28 schreef LanaMyst het volgende:
TS lult meestal uit zijn nek maar hij heeft hier toch wel een beetje een punt. Het begint nu echt te lang te duren.
Voor mensen opgekropt in flatjes en de wat grotere steden gaat dit wel leuk worden jaquote:Op donderdag 16 april 2020 11:36 schreef Nober het volgende:
[..]
En het gaat nog minstens tot eind volgend jaar duren.
Topshow
Ze doen maar, ik heb zo wel mijn plan B klaarliggen voor als het echt te bont gemaakt word qua tijdsduur.quote:Op donderdag 16 april 2020 11:36 schreef Nober het volgende:
[..]
En het gaat nog minstens tot eind volgend jaar duren.
Topshow
Waar gaat de reis naar toequote:Op maandag 13 april 2020 14:40 schreef wollah het volgende:
Als het nogmaals verlengt word na 28 april overweeg ik te emigreren na een land wat zich niet zo aanstelt om een griepje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |