quote:Op maandag 13 april 2020 14:40 schreef wollah het volgende:
Als het nogmaals verlengt word na 28 april overweeg ik te emigreren
Ik werk als bezorger en de mensen met vast contract gaan voorlopig voor.quote:Op maandag 13 april 2020 14:41 schreef Nine. het volgende:
[..]
De supermarkten draaien overuren, hoezo geen werk?
Daarom dat de Appie dramatische vermindering in omzet ziet en mensen moet uitlenen aan andere filialen jaquote:Op maandag 13 april 2020 14:41 schreef Nine. het volgende:
[..]
De supermarkten draaien overuren, hoezo geen werk?
Wat voor een nutteloos werk doe je eigenlijk dat je dat gewoon maandenlang thuis kan doen?quote:Op maandag 13 april 2020 14:43 schreef Hyaenidae het volgende:
Hopen dat dit nog maanden gaat duren, thuiswerken ftw
Vader zijn waarschijnlijkquote:Op maandag 13 april 2020 14:44 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat voor een nutteloos werk doe je eigenlijk dat je dat gewoon maandenlang thuis kan doen?
Dit dus.quote:Op maandag 13 april 2020 14:43 schreef Hyaenidae het volgende:
Het leuk vinden dat de kroegen dicht zijnquote:Op maandag 13 april 2020 14:43 schreef Hyaenidae het volgende:
Ben jij wel ouder dan 16?quote:Op maandag 13 april 2020 14:47 schreef wollah het volgende:
[..]
Het leuk vinden dat de kroegen dicht zijn![]()
Vriendeloos persoon gespot
Beetje programmeerwerk enzo, kun je prima alleen en ik strijk een heerlijk salaris op.quote:Op maandag 13 april 2020 14:44 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat voor een nutteloos werk doe je eigenlijk dat je dat gewoon maandenlang thuis kan doen?
FOkkers zijn mijn vrienden a niffoquote:Op maandag 13 april 2020 14:47 schreef wollah het volgende:
[..]
Het leuk vinden dat de kroegen dicht zijn![]()
Vriendeloos persoon gespot
Op die fiets, ja daar kan ik me bij voorstellen dat het gewoon vanuit huis kan.quote:Op maandag 13 april 2020 14:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Beetje programmeerwerk enzo, kun je prima alleen en ik strijk een heerlijk salaris op.
Al boeit het me wel steeds minder maar ja dat geld maakt een hoop goed.
Huh? Heb je daar wat meer info over? Verbaast mij nogal.quote:Op maandag 13 april 2020 14:43 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Daarom dat de Appie dramatische vermindering in omzet ziet en mensen moet uitlenen aan andere filialen ja
Gewoon zoals het er staat. Vooral filialen die afhankelijk zijn van winkelcentra en bijv Schiphol.quote:Op maandag 13 april 2020 15:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Huh? Heb je daar wat meer info over? Verbaast mij nogal.
Maar gemiddeld genomen zal de omzet toch omhoog gaan lijkt mij. Iedereen eet en drinkt thuis.quote:Op maandag 13 april 2020 16:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Gewoon zoals het er staat. Vooral filialen die afhankelijk zijn van winkelcentra en bijv Schiphol.
Geen idee johquote:Op maandag 13 april 2020 16:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maar gemiddeld genomen zal de omzet toch omhoog gaan lijkt mij. Iedereen eet en drinkt thuis.
Praat geen poep.quote:Op maandag 13 april 2020 14:43 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Daarom dat de Appie dramatische vermindering in omzet ziet en mensen moet uitlenen aan andere filialen ja
Ok danquote:Op maandag 13 april 2020 16:24 schreef halfway het volgende:
[..]
Praat geen poep.
https://www.welingelichte(...)-dankzij-corona.html
AH Teamleider gespotquote:Op maandag 13 april 2020 16:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Gewoon zoals het er staat. Vooral filialen die afhankelijk zijn van winkelcentra en bijv Schiphol.
Vind dit echt maar een raar en ongepast berichtje Rene.quote:Op maandag 13 april 2020 16:51 schreef Rene het volgende:
Gewoon doorroken. Je longen gaan vanzelf echt kapot. Heb je geen last meer van het leven. Scheelt ook weer een bijdrage uit de belasting/overheidsruif maandelijks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |