Was anders ook op RTL dus wtf heeft de NOS hiermee te makenquote:Op maandag 13 april 2020 10:25 schreef kree het volgende:
Mogen we nog naar buiten of met het OV?
Al met al, is er eigenlijk niet zo heel veelo duidelijk en wat er is is aan de eigen interpretatie over.
Werkt het, mjah denk wel. Maar. Het idee dat de regering gaat bepalen wat ik moet denken geeft me wel de rillingen
Op het nieuws. Drukte in de bollenstreek. Dat is dus al bs weer want dat was er niet en de NOS heeft onwijs zijn best gedaan om soort van drukte te filmen.... faal daarbij
ik denk dat Kree probeert een Braindead topic te makenquote:Op maandag 13 april 2020 10:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Was anders ook op RTL dus wtf heeft de NOS hiermee te maken
ik heb liever ook dat een bedrijf die geen geweldmonopolie heeft en geen wetmaker is die het regelt.quote:Op maandag 13 april 2020 10:50 schreef Jordy-B het volgende:
We zien in de Nederlandse ziekenhuizen nog geen Italiaanse praktijken, dus blijkbaar heeft het effect.
Wel krijg ik de koude rillingen van het idee van een tracking app vanuit de overheid. Dan heb ik liever dat Google dat regelt, want die weet toch al alles van me.
Ik heb liever dat zo’n app helemaal niet komt. Hoe dan ook, verplicht of niet, ik ga hem niet downloaden.quote:Op maandag 13 april 2020 10:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik heb liever ook dat een bedrijf die geen geweldmonopolie heeft en geen wetmaker is die het regelt.
ik ga hem wel downloadenquote:Op maandag 13 april 2020 11:03 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik heb liever dat zo’n app helemaal niet komt. Hoe dan ook, verplicht of niet, ik ga hem niet downloaden.
gelukkig dan is dat ook weer duidelijk en kan ik mij bezighouden met mijn andere levensvraagstuk.quote:
De juiste oplossing voor zoiets app lijkt me open source. Dan kan iedereen (met de juiste kennis) controleren wat die app wel en niet doet.quote:Op maandag 13 april 2020 10:58 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik heb liever ook dat een bedrijf die geen geweldmonopolie heeft en geen wetmaker is die het regelt.
Nou.... overheid en ictquote:Op maandag 13 april 2020 10:50 schreef Jordy-B het volgende:
We zien in de Nederlandse ziekenhuizen nog geen Italiaanse praktijken, dus blijkbaar heeft het effect.
Wel krijg ik de koude rillingen van het idee van een tracking app vanuit de overheid. Dan heb ik liever dat Google dat regelt, want die weet toch al alles van me.
Prachtig dathet zo kan. En mensen die dat niet willen kunnen binnen blijven.quote:Op maandag 13 april 2020 11:04 schreef vosss het volgende:
Er is helemaal geen sprake van een lockdown. De scholen zijn dicht en eet- en drinkgelegenheden zijn dicht.
Voor de rest mag je zoveel als je maar blieft overal gaan en staan zolang die 1,5 meter maar lukt.
Ze willen het onderdeel van het besturingssysteem makenquote:Op maandag 13 april 2020 11:03 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik heb liever dat zo’n app helemaal niet komt. Hoe dan ook, verplicht of niet, ik ga hem niet downloaden.
Dan download ik die update gewoon niet. Ze bekijken het maar met die kutapp.quote:Op maandag 13 april 2020 13:08 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ze willen het onderdeel van het besturingssysteem maken
Trolollololquote:Op maandag 13 april 2020 13:08 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Ze willen het onderdeel van het besturingssysteem maken
Nouja wat ik meestal kijk voor het nieuws. Maar maakt niet uit welke nieuws zender het nu is.quote:Op maandag 13 april 2020 10:43 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Was anders ook op RTL dus wtf heeft de NOS hiermee te maken
Dus alle nieuwsmedia brengen fake nieuws in deze? Ook lokaal wordt dit gewoon berichtquote:Op maandag 13 april 2020 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja wat ik meestal kijk voor het nieuws. Maar maakt niet uit welke nieuws zender het nu is.
Gaat er wel om dat ze een beetje dus fake nieuws brengen. En tja als dit bv in zuid Limburg was geweest en niet in mijn achtertuin en zou het zien zo. Tja dan zou ik ook denken van ja dat is de waarheid. Punt. In de praktijk viel het onwijs mee, niks van files en horden toeristen die er waren. Allemaal tactisch gefilmd enzo om het toch maar het “erge” item te maken wat ze wilde.
Dat zei ik niet? Maar in dit geval en met dit item op de NOS dus is het overdreven en echt nieuws zoeken hoor en zelfs zo filmen dat het nog zo erg lijkt. Waar ze dus in falen want het is erg doorzichtig.quote:Op maandag 13 april 2020 15:34 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dus alle nieuwsmedia brengen fake nieuws in deze? Ook lokaal wordt dit gewoon bericht
Blijkbaar, denk namelijk ook niet dat er een onwijs andere weg is.quote:Op maandag 13 april 2020 16:29 schreef Hexagon het volgende:
Deze lockdown werkt super goed want de cijfers dalen alweer
https://www.nu.nl/coronav(...)g-lijkt-stabiel.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |