Matig pakje, totaal niet geschikt als pantser. Alle weke delen onbeschermd.quote:
Ik wilde net zeggen....quote:Op maandag 13 april 2020 02:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar tegenwoordig valt het mee qua blubber.
Niet geschikt voor the north inderdaadquote:Op maandag 13 april 2020 02:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Matig pakje, totaal niet geschikt als pantser. Alle weke delen onbeschermd.
Goeie hoeken/houdingen doen ook veel hoor.quote:
Ik draag bijna nooit zwart... doe ik dat wel dan denk ik ook altijd 'hoe heb ik dit zo ineens'quote:Op maandag 13 april 2020 02:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie hoeken/houdingen doen ook veel hoor.
quote:Op maandag 13 april 2020 02:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik draag bijna nooit zwart... doe ik dat wel dan denk ik ook altijd 'hoe heb ik dit zo ineens'
De deceptie, dan ziet het er op het plaatje/op de hanger zķ leuk uit en dan trek je het aan en oog je ineens vijf maten groter.quote:Op maandag 13 april 2020 02:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En waar het valtHopeloos die jurken die niet in je taille vallen
quote:Op maandag 13 april 2020 02:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De deceptie, dan ziet het er op het plaatje/op de hanger zķ leuk uit en dan trek je het aan en oog je ineens vijf maten groter.
Oh well. Genoeg dingen uitproberen en je komt vanzelf wel een model tegen dat je aanstaat.God, wat heb ik een hekel aan skinny jeans.
Het is vooral nonsens.quote:Op maandag 13 april 2020 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
Lol 7 topics vanaf half 8 vanavond. Ik ga het niet allemaal teruglezen wat ik gemist heb.
Ik krijg er een belachelijke kont in.quote:Op maandag 13 april 2020 02:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]I love skinnies
bij voorkeur tot de enkel
![]()
Ik ga![]()
Jij moet Zelda kopen als je die nog niet hebt. Einde dienstmededeling.quote:Op maandag 13 april 2020 02:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is vooral nonsens.
[..]
Ik krijg er een belachelijke kont in.Truste!
Ik was er tot een uur of tien denk ik. Lekkere bagger.quote:Op maandag 13 april 2020 02:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is vooral nonsens.
[..]
Ik krijg er een belachelijke kont in.Truste!
Wellicht ooit, ik heb nu net AC.quote:Op maandag 13 april 2020 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij moet Zelda kopen als je die nog niet hebt. Einde dienstmededeling.
Ik vind Zelda tot nu toe leuker dan ACquote:
gewoon thuis in lockdownquote:
Tja mquote:
Dat is al een tijdje gaande daar ja. Ze hebben het nu alweer over "geleidelijk opstarten" van de VS. Terwijl ze 2000 doden per dag hebben en het eind zoek is. Die gasten zijn echt van 't padjequote:Op maandag 13 april 2020 08:46 schreef bitterbal het volgende:
06:49
Anthony Fauci, immunoloog en belangrijkste adviseur van Trump in de strijd tegen corona, gaf toe dat de VS erg laat maatregelen hebben getroffen om de verspreiding van het virus in te perken. Dat schoot bij president Trump blijkbaar in het verkeerde keelgat. Die retweette zondag prompt een eis tot ontslag van de gewaardeerde viroloog.
De beroemde immunoloog spreekt de president vaak tegen. Hij waarschuwt al sinds het begin van de pandemie voor het gevaar van het virus, terwijl Trump Covid-19 aanvankelijk afdeed als een licht griepje.
misschien hebben ze het geld niet om dingen stil te leggen?quote:Op maandag 13 april 2020 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje gaande daar ja. Ze hebben het nu alweer over "geleidelijk opstarten" van de VS. Terwijl ze 2000 doden per dag hebben en het eind zoek is. Die gasten zijn echt van 't padje
Amerika heeft overal geld voor. Dan is het de wil die ontbreekt.quote:Op maandag 13 april 2020 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien hebben ze het geld niet om dingen stil te leggen?
Ik dacht dat ze eigenlijk best wel arm zijnquote:Op maandag 13 april 2020 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Amerika heeft overal geld voor. Dan is het de wil die ontbreekt.
Geestelijk zeer zeker jaquote:Op maandag 13 april 2020 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze eigenlijk best wel arm zijn
Jezusquote:Op maandag 13 april 2020 07:16 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb een paasontbijtje voor jullie meegebracht.
[ afbeelding ]
Ja of een plastic boterhamzakje eroverheen trekken met wat luchtgaatjes, dat werkt ook.quote:Op maandag 13 april 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:
als ze bij zaadjes zeggen: zaaien onder glas
moet dat dan in een speciaal kweekbakje?
hmm maar dan moet je wel kleine bakjes idd hebbenquote:Op maandag 13 april 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of een plastic boterhamzakje eroverheen trekken met wat luchtgaatjes, dat werkt ook.
paar van die plastic toetjes in de winkel kopen.quote:Op maandag 13 april 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm maar dan moet je wel kleine bakjes idd hebben
oh das wel een goedequote:Op maandag 13 april 2020 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
paar van die plastic toetjes in de winkel kopen.
Voordeel is wel dat je die kan opeten eerst.quote:Op maandag 13 april 2020 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
paar van die plastic toetjes in de winkel kopen.
Hoeft niet, de inhoud is net zo chemisch als de verpakkingquote:Op maandag 13 april 2020 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je die kan opeten eerst.
quote:Op maandag 13 april 2020 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je die kan opeten eerst.
Ja maar om je zaad nu in een bak Griekse yoghurt met honing te gooienquote:Op maandag 13 april 2020 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeft niet, de inhoud is net zo chemisch als de verpakking
quote:Op maandag 13 april 2020 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een fanatieke eikels bij de politie in België.
https://www.redactie24.be(...)ockdowncontrole-dood
belgisch voor "verpoten" of "verplanten". In een groter bakkie zetten.quote:
Nope, tis pasen.quote:
quote:Op maandag 13 april 2020 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
belgisch voor "verpoten" of "verplanten". In een groter bakkie zetten.
nee die goedkoopjes moet je hebben. Als het bakje maar van plastic is, daar doe je het omquote:Op maandag 13 april 2020 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar om je zaad nu in een bak Griekse yoghurt met honing te gooien
Net hoe je het brengt he. "Vluchtende overtreder rijdt zich te pletter op tegemoetkomende politieauto".quote:Op maandag 13 april 2020 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een fanatieke eikels bij de politie in België.
https://www.redactie24.be(...)ockdowncontrole-dood
nog levensbatbaar?quote:Op maandag 13 april 2020 09:21 schreef FranticDJ het volgende:
Heb nog een hele berg moestuintjes vand e AH, interesse bal?
oh jaquote:Op maandag 13 april 2020 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waarom niet? Is gewoon gedroogd zaad zoals je altijd zou zaaien
Tot vrijdag...quote:
Tuurlijk.quote:
Gedaanquote:Op maandag 13 april 2020 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
Maar als je ze wil, dm je adres ff. Dan doe ik ze op de post deze week
Gamma? Nee man. Ga naar een tuincentrumquote:Op maandag 13 april 2020 09:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
[..]
Tuurlijk.
Ik ga dadelijk ook nog wat plantjes planten...
Ff zaden scoren, denk bij de Gamma ofzo?
I dunno. Is een zorg voor laterquote:Op maandag 13 april 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gedaan![]()
hoeveel zijn de verzendkosten?
Tip: dvd hoesje.redepijk stevig, maar toch dun en licht.quote:
Daar gaat een moestuintjes niet in.quote:Op maandag 13 april 2020 09:24 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Tip: dvd hoesje.redepijk stevig, maar toch dun en licht.
als je hard genoeg knijpt wel : Dquote:Op maandag 13 april 2020 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daar gaat een moestuintjes niet in.
Bekers van snoeptomaatjes werkt ook goed als je kleine potjes hebt.quote:Op maandag 13 april 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm maar dan moet je wel kleine bakjes idd hebben
Hoeft toch alleen de zaadjes te versturen?quote:Op maandag 13 april 2020 09:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daar gaat een moestuintjes niet in.
Hebben een intratuin hier die open is, maar ze vragen daar goudquote:Op maandag 13 april 2020 09:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gamma? Nee man. Ga naar een tuincentrum
Harde woesjquote:Op maandag 13 april 2020 09:26 schreef UitStraling het volgende:
Iemand die hier gisteren poste was hierbij
Een moestuintje van de AH zit een potje en zaaigrond bijquote:Op maandag 13 april 2020 09:27 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hoeft toch alleen de zaadjes te versturen?
[..]
Hebben een intratuin hier die open is, maar ze vragen daar goud
Jazeker, onbeperkt koffiequote:Op maandag 13 april 2020 09:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus![]()
Zit toch wel koffie bij hoop ik?
Dat heb ik nooit in huisquote:Op maandag 13 april 2020 09:26 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Bekers van snoeptomaatjes werkt ook goed als je kleine potjes hebt.
Ik kom er nu aanquote:
Hier zelfde probleem. Heb net een cracker op.quote:Op maandag 13 april 2020 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom er nu aan![]()
Ik heb niet eens broodbeleg in huis, niet eens koffie, wat een ruk Pasen als ik het zelf moet regelen
Doe zelf ook maar eens wat, lamme teckelquote:Op maandag 13 april 2020 09:29 schreef UitStraling het volgende:
wat een ruk Pasen als ik het zelf moet regelen
Ik heb zelfs geen crackersquote:Op maandag 13 april 2020 09:30 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hier zelfde probleem. Heb net een cracker op.
Aha okéquote:Op maandag 13 april 2020 09:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een moestuintje van de AH zit een potje en zaaigrond bij
quote:Op maandag 13 april 2020 09:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Colaflessen open snijden werkt ookkan je de ‘hoed’ ook nog als ‘kas’ gebruiken
Een schaar.quote:Op maandag 13 april 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ga straks kijken of ik iets scherps heb omdat te doen
SChattigquote:Op maandag 13 april 2020 09:32 schreef UitStraling het volgende:
Een Zonkey![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-een-ezel~a42c21e6/
Tsja, dan rest nog slechts de hongerdoodquote:
www.eerstehulpbijslagaderlijkebloedingen.nlquote:Op maandag 13 april 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ga straks kijken of ik iets scherps heb omdat te doen
quote:Op maandag 13 april 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
www.eerstehulpbijslagaderlijkebloedingen.nl
Vroeger in 2019 tippelde ik gewoon de stad in als mijn huishoudelijke planning weer eens faalde.quote:Op maandag 13 april 2020 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, dan rest nog slechts de hongerdoodRIP aan de nabestaanden.
quote:Op maandag 13 april 2020 09:32 schreef UitStraling het volgende:
Een Zonkey![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-een-ezel~a42c21e6/
nature is a bitch..quote:Het opvallende dier is onvruchtbaar omdat het een chromosoom mist, en kan dus nooit voor nageslacht zorgen.
Ik zou in mijn broek schijten van angst als ik covid-19 zou zijn.quote:Op maandag 13 april 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
ze willen op 4 mei massaal het wilhelmus gaan zingen
nou ja in de natuur kom je ze zo snel niet tegen.quote:Op maandag 13 april 2020 09:41 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt me wel wat, meer van dat soort kruisingen die rondlopen in de natuur..
Halfbloedjesquote:Op maandag 13 april 2020 09:41 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt me wel wat, meer van dat soort kruisingen die rondlopen in de natuur..
details, details...quote:Op maandag 13 april 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja in de natuur kom je ze zo snel niet tegen.
zeker geen lijger
wigger klinkt je misschien bekender in de orenquote:Op maandag 13 april 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.encyclo.nl/begrip/Weger
oh dat ken ik welquote:Op maandag 13 april 2020 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wigger klinkt je misschien bekender in de oren
Het Wilhelmus wordt dan sowieso gespeeld, dus heel raar is het nietquote:Op maandag 13 april 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
ze willen op 4 mei massaal het wilhelmus gaan zingen
ja maar ze roepen op dat mensen dit op hun balkon en in tuinen gaan doenquote:Op maandag 13 april 2020 09:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het Wilhelmus wordt dan sowieso gespeeld, dus heel raar is het niet
Vind ik ook een beetje domquote:Op maandag 13 april 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze roepen op dat mensen dit op hun balkon en in tuinen gaan doen
Ja, dat snap ik nu wel. NIet dat ik mee ga doen. ALhoewel ik de tekst wel ken en het soms gewoon mee zing, voel ik weinig binding met de tekst..quote:Op maandag 13 april 2020 09:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ze roepen op dat mensen dit op hun balkon en in tuinen gaan doen
ik eigenlijk alleen bij; ben ik van duitse bloed.quote:Op maandag 13 april 2020 09:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik nu wel. NIet dat ik mee ga doen. ALhoewel ik de tekst wel ken en het soms gewoon mee zing, voel ik weinig binding met de tekst..
quote:Op maandag 13 april 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik eigenlijk alleen bij; ben ik van duitse bloed.
dat bler ik altijd vol mee
quote:Op maandag 13 april 2020 09:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vroeger zong mijn broer altijd:
Wilhelmus van Nassauwe kreeg een nieuwe fiets
Zijn moeder moest hem douwe, want fietsen kon hij niet.
![]()
![]()
![]()
Eva Bitterball.quote:Op maandag 13 april 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik eigenlijk alleen bij; ben ik van duitse bloed.
dat bler ik altijd vol mee
In jouw geval om de anderhalve meter door het hele huis.quote:Op maandag 13 april 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
waar zouden jullie een rookmelder/koolstofmonoxide plaatsen?
quote:Op maandag 13 april 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In jouw geval om de anderhalve meter door het hele huis.
quote:Op maandag 13 april 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In jouw geval om de anderhalve meter door het hele huis.
in de buurt van een koolstofmonoxide bronquote:Op maandag 13 april 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
er echt dichtbij? dus bv in de kast van de cv ketel?quote:Op maandag 13 april 2020 10:08 schreef mschol het volgende:
[..]
in de buurt van een koolmonoxide bron
Nee, maar in de buurt van die kast. Tussen de kast en waar jij adem haalt.quote:Op maandag 13 april 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er echt dichtbij? dus bv in de kast van de cv ketel?
in dezelfde ruimte iig..quote:Op maandag 13 april 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij een deuropening bijv hal/gang en woonkamer.quote:Op maandag 13 april 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
ik heb er 1quote:Op maandag 13 april 2020 10:19 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Bij een deuropening bijv hal/gang en woonkamer.
ik heb zon nestquote:Op maandag 13 april 2020 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
Wilde eigenlijk die Nest apparaten, maar dat gaat niet meer samen met Homey..
Waar het bij een rookmelder vooral om gaat is dat je ‘s nachts wakker gemaakt wordt door dat ding, voordat je in je slaap stikt door de rook. Dus hang ‘m tussen mogelijke brandhaarden en je slaapkamer.quote:
maar je wilt toch zo snel mogelijk melding van brand.quote:Op maandag 13 april 2020 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar het bij een rookmelder vooral om gaat is dat je ‘s nachts wakker gemaakt wordt door dat ding, voordat je in je slaap stikt door de rook. Dus hang ‘m tussen mogelijke brandhaarden en je slaapkamer.
naja het wordt wellicht verplicht om er in elke ruimte 1 te hebben de komende jaren.. ook in oudere huizen.quote:Op maandag 13 april 2020 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar het bij een rookmelder vooral om gaat is dat je ‘s nachts wakker gemaakt wordt door dat ding, voordat je in je slaap stikt door de rook. Dus hang ‘m tussen mogelijke brandhaarden en je slaapkamer.
Ja, maar je weet toch niet precies waar die brand uitbreekt?quote:Op maandag 13 april 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je wilt toch zo snel mogelijk melding van brand.
Ik ben ook naar alternatieven aan het kijken. Ik heb de thermostaat en brandmelder. Wil eigenlijk eens gaan kijken naar wat dingen zoals Ring en Amazon Blink. Een vriend heeft alles van Xiaomi thuis.quote:Op maandag 13 april 2020 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
Wilde eigenlijk die Nest apparaten, maar dat gaat niet meer samen met Homey..
Laten ze eerst maar eens beginnen met 1 rookmelder verplicht stellen per etage van een huis.quote:Op maandag 13 april 2020 10:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naja het wordt wellicht verplicht om er in elke ruimte 1 te hebben de komende jaren.. ook in oudere huizen.
nee maar brand verwacht je de droger of de keuken toch?quote:Op maandag 13 april 2020 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar je weet toch niet precies waar die brand uitbreekt?
Als dat ding ergens loopt te blehren te ver van waar je m hoort lig je dus alsnog dood te gaan. Dat ideequote:Op maandag 13 april 2020 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je wilt toch zo snel mogelijk melding van brand.
Ring is kut/rete traag en slaat alles op in de Cloud. Ik wacht op de Netatmo deurbel die alles lokaal opslaat en niks het wens op.quote:Op maandag 13 april 2020 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben ook naar alternatieven aan het kijken. Ik heb de thermostaat en brandmelder. Wil eigenlijk eens gaan kijken naar wat dingen zoals Ring en Amazon Blink. Een vriend heeft alles van Xiaomi thuis.
Wat wil je er mee gaan doen?
Of LED stripsquote:Op maandag 13 april 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar brand verwacht je de droger of de keuken toch?
oh zo ja. maar verwacht dat ding wel te horen als ik lig te slapen en hij hangt in de keukenquote:Op maandag 13 april 2020 10:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Als dat ding ergens loopt te blehren te ver van waar je m hoort lig je dus alsnog dood te gaan. Dat idee
Alles met een snoer kan in principe in de hens vliegen. Vaak genoeg gebeurd met tv’s. Of elektronica met een lithiumbatterij.quote:Op maandag 13 april 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De protect op batterijen is kut. Die heb ik echt al 100x moeten vervangen.quote:Op maandag 13 april 2020 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ring is kut/rete traag en slaat alles op in de Cloud. Ik wacht op de Netatmo deurbel die alles lokaal opslaat en niks het wens op.
Het gaat mij met name om de Nest Protect.
Daarom wil ik 'slimme' detectoren. Dan kan ik mn Hue lampen mee laten knipperen of rood laten brandenquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 10:27 schreef Lospedrosa het volgende:
@:bitterbal hulp voor je
coronahulp
Gratis
http://link.marktplaats.n(...)mpaign=socialbuttons
Man ziet er legit uitquote:Op maandag 13 april 2020 10:27 schreef Lospedrosa het volgende:
@:bitterbal hulp voor je
coronahulp
Gratis
http://link.marktplaats.n(...)mpaign=socialbuttons
Gewoon random brand stichten in huis en kijken wanneer die dingen beginnen te piepen.quote:Op maandag 13 april 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmquote:Op maandag 13 april 2020 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles met een snoer kan in principe in de hens vliegen. Vaak genoeg gebeurd met tv’s. Of elektronica met een lithiumbatterij.
sowieso probeer ik producten op batterijen tot een minimum te beperkenquote:Op maandag 13 april 2020 10:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De protect op batterijen is kut. Die heb ik echt al 100x moeten vervangen.
Rookmelders maken een tyfusherrie. Mits je niet in Huis ten Bosch woont, word je daar echt wel wakker vanquote:Op maandag 13 april 2020 10:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Als dat ding ergens loopt te blehren te ver van waar je m hoort lig je dus alsnog dood te gaan. Dat idee
Bushmeldingquote:Op maandag 13 april 2020 10:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daarom wil ik 'slimme' detectoren. Dan kan ik mn Hue lampen mee laten knipperen of rood laten branden
of een bushmelding krijgen als ik niet thuis ben.
Beste dit ja, grondigquote:Op maandag 13 april 2020 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon random brand stichten in huis en kijken wanneer die dingen beginnen te piepen.
Ook in colacoma?quote:Op maandag 13 april 2020 10:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rookmelders maken een tyfusherrie. Mits je niet in Huis ten Bosch woont, word je daar echt wel wakker van
Verder is het wel een leuk apparaat. Maar een van 10 euro doet hetzelfde natuurlijkquote:Op maandag 13 april 2020 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sowieso probeer ik producten op batterijen tot een minimum te beperken
bovenop die sigaret van je ja.quote:Op maandag 13 april 2020 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee gewoon een melder die de hele tijd boos roept 'you're either with us or against us'.quote:
Hoe klinkt schaamhaar? Een beetje als ruisend struikgewas of zo?quote:
nee man. trump die roept i knew there was fire before there was firequote:Op maandag 13 april 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
George Bush die roept ‘Fire, Fire, Fire’
quote:Op maandag 13 april 2020 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon een melder die de hele tijd boos roept 'you're either with us or against us you're with the terrorists'.
of.. 'fake news'quote:Op maandag 13 april 2020 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee man. trump die roept i knew there was fire before there was fire
quote:Op maandag 13 april 2020 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon een melder die de hele tijd boos roept 'you're either with us or against us'.
ik heb dat 3x met een Dell laptop gehad..quote:Op maandag 13 april 2020 10:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Had een keer Chinese LED spotjes gehaald. Na een maand of 3 ontploften die letterlijk.
Zat je op de bank schrok je je de pleuris.
@bitterbalquote:Op maandag 13 april 2020 10:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Had een keer Chinese LED spotjes gehaald. Na een maand of 3 ontploften die letterlijk.
quote:Op maandag 13 april 2020 10:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Vaarwel bitterbalquote:Op maandag 13 april 2020 10:32 schreef Lospedrosa het volgende:
oeeehquote:Op maandag 13 april 2020 10:33 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal https://www.ibood.com/hom(...)r-fryer-xl-35-l.html
Chauvinisme is als een goed glas Chardonnay op een eerste lentedag.quote:Op maandag 13 april 2020 10:34 schreef kwiwi het volgende:
Kom er net achter dat hier een winkel zit die "Holland Velo" (Holland Fiets) heetDaar ga ik m'n nieuwe fiets uiteraard uitzoeken
Zeker gehaald bij een kwaliteitsstriptent.quote:
Droger is dacht ik brandoorzaak nummer 1. Moderne CVs hebben hun eigen beveiliging.quote:Op maandag 13 april 2020 10:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2020 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker gehaald bij een kwaliteitsstriptent.
Een eckte Gazelle of Batavusquote:Op maandag 13 april 2020 10:34 schreef kwiwi het volgende:
Kom er net achter dat hier een winkel zit die "Holland Velo" (Holland Fiets) heetDaar ga ik m'n nieuwe fiets uiteraard uitzoeken
quote:Op maandag 13 april 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Magnani klinkt als een merk waar je preventief een rookmelder op mag plakken
Oeh lekkerquote:Op maandag 13 april 2020 07:16 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb een paasontbijtje voor jullie meegebracht.
[ afbeelding ]
Het wordt een Gazelle, moet alleen nog even kiezen tussen 2 versiesquote:
Goede keuze.quote:Op maandag 13 april 2020 10:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het wordt een Gazelle, moet alleen nog even kiezen tussen 2 versiesGeen in oranje helaas, dat valt weer tegen dat ze die kleur niet hebben.
Frietquote:Op maandag 13 april 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
bij bol heb je ze wel sneller in huis
https://www.bol.com/nl/p/(...)_6_7.11.ProductImage
Nee maar ik ga er wel een nederlandse vlag stickertje ofzo op doenquote:Op maandag 13 april 2020 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goede keuze.Mijn vorige fiets was ook een Gazelle, reed heerlijk
Hebben ze ‘m niet in rood, wit en blauw?
Knalledstrips?quote:Op maandag 13 april 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
bij bol heb je ze wel sneller in huis
https://www.bol.com/nl/p/(...)_6_7.11.ProductImage
quote:Op maandag 13 april 2020 10:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar ik ga er wel een nederlandse vlag stickertje ofzo op doen
Ja, voor je sokken worden gereden door senioren en je hoort ze ook niet aankomen. Zo'n Gazelle Miss Grace vind ik wel tof, maar ik heb al twee fietsen.quote:Op maandag 13 april 2020 10:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dood moeten die dingen, levensgevaarlijk voor medeweggebruikers (en de fietser zelf)
Het is niet alsof ik ze nu nodig hebquote:Op maandag 13 april 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker juist, zon en warmte maken je hersenen week
Spoken like a true Scotsman!quote:Op maandag 13 april 2020 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker juist, zon en warmte maken je hersenen week
Gazelle, da's uiteindelijk goed voor mijn bonusquote:Op maandag 13 april 2020 10:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het wordt een Gazelle, moet alleen nog even kiezen tussen 2 versiesGeen in oranje helaas, dat valt weer tegen dat ze die kleur niet hebben.
Nou dan wordt het nu zeker een Gazellequote:Op maandag 13 april 2020 10:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gazelle, da's uiteindelijk goed voor mijn bonus
Hebben jullie nu ook al fietsen?quote:Op maandag 13 april 2020 10:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
O, echt?quote:Op maandag 13 april 2020 10:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik een trein zou kopen, zou het een Zwitserse wordenquote:Op maandag 13 april 2020 10:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou dan wordt het nu zeker een Gazelle
Gazelle hoort er al een tijdje bijquote:Op maandag 13 april 2020 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben jullie nu ook al fietsen?
quote:Op maandag 13 april 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik een trein zou kopen, zou het een Zwitserse worden
Maar die kans acht ik klein
Viets met ontploffende ledlampjesquote:Op maandag 13 april 2020 10:51 schreef Nick1975 het volgende:
In Nederland maakt Gazelle alleen nog frames, rest is chinees hoorde ik. Geen idee of dat waar is overigens.
Misschien iets voor in het dorp? het is maar 400 meter hemelsbreed maar een beetje reizen in stijl is goed voor de inwendige mens.quote:Op maandag 13 april 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 april 2020 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]Zou wel cool zijn, als je gewoon via een zijspoor naast je huis even je eigen trein bij Prorail erop rijdt om vervolgens voor de deur van je werk te stoppen
zon sjieke trein danquote:Op maandag 13 april 2020 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien iets voor in het dorp? het is maar 400 meter hemelsbreed maar een beetje reizen in stijl is goed voor de inwendige mens.
oh graagquote:Op maandag 13 april 2020 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
@:bitterbal het zijn 10 moestuintjes met volgens mn ma maar 1 dubbele (augurk) en zou in een brievenbus doosje passen.
Ik woon vlakbij het station. Misschien kan ik een zijspoortje hurenquote:Op maandag 13 april 2020 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]Zou wel cool zijn, als je gewoon via een zijspoor naast je huis even je eigen trein bij Prorail erop rijdt om vervolgens voor de deur van je werk te stoppen
Ja leuk, zo’n smalspoorbaantje rond Foquevillequote:Op maandag 13 april 2020 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien iets voor in het dorp? het is maar 400 meter hemelsbreed maar een beetje reizen in stijl is goed voor de inwendige mens.
Leukquote:Op maandag 13 april 2020 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haal ik het vandaag of morgen even op
Hadden ze het optiepakket "mogelijkheid om door sneeuw en over bladeren te kunnen rijden" er ook maar bijgekocht.quote:Op maandag 13 april 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij het station. Misschien kan ik een zijspoortje huren![]()
Al heeft de NS ook wat Zwitserse treinen
quote:Op maandag 13 april 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan doe jij de catering, blijf ik de hele dag zitten en op en neer rijden
hmm ik een veldbaantje ofzo.. of ene big boyquote:Op maandag 13 april 2020 10:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We kapen Trijntje van de Eftelingquote:Op maandag 13 april 2020 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja leuk, zo’n smalspoorbaantje rond Foqueville
quote:Op maandag 13 april 2020 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hadden ze het optiepakket "mogelijkheid om door sneeuw en over bladeren kunnen rijden" er ook maar bijgekocht.
Hoop kleine en dure merken ook nog. Was toen nog sprake van dat ook leverancier van Batavus gekocht werd maar dat ging op laatste moment niet doorquote:Op maandag 13 april 2020 10:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, echt?Alleen Gazelle of horen er ook nog andere fietsmerken bij?
Ik heb er alle vertrouwen in.quote:Op maandag 13 april 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
moet ik dubbele diensten draaien. Werk ook nog in de gelukkige gerbil
https://www.eftepedia.nl/lemma/Trijntjequote:Op maandag 13 april 2020 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Is Trijntje dat nieuwe locje?
In Nederland is qua blaadjes altijd de fout gemaakt door bomen dicht bij het spoor te laten staan, in veel landen worden die gewoon omgehakt om die redenquote:Op maandag 13 april 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]We blijven zuinige Hollanders. Diezelfde treinen rijden in Hongarije prima door met een meter sneeuw
En in Zwitserland is al sinds 1815 geen trein meer vertraagd geweest
In Japan, was een Shinkansen drie seconden te laat vertrokken, de gehele reis slolly fol the delay over de intercomquote:Op maandag 13 april 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]We blijven zuinige Hollanders. Diezelfde treinen rijden in Hongarije prima door met een meter sneeuw
En in Zwitserland is al sinds 1815 geen trein meer vertraagd geweest
Ja, je hebt er drie die echt oud zijn. En de Efteling heeft Trijntje op bestelling laten makenquote:Op maandag 13 april 2020 10:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.eftepedia.nl/lemma/Trijntje
Hier wordt vanaf 3 minuten vertraging excuses aangeboden via de intercom, en je wordt ook om de zoveel minuten op de hoogte gebracht van de actuele vertraging dan.quote:Op maandag 13 april 2020 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Japan, was een Shinkansen drie seconden te laat vertrokken, de gehele reis slolly fol the delay over de intercom
Treintje is een beetje de Fyra van de efteling dusquote:Op maandag 13 april 2020 10:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.eftepedia.nl/lemma/Trijntje
O, nooit geweten dat de oorzaak zo...voordehandliggend wasquote:Op maandag 13 april 2020 10:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In Nederland is qua blaadjes altijd de fout gemaakt door bomen dicht bij het spoor te laten staan, in veel landen worden die gewoon omgehakt om die reden
Doet Locomotive Easterhouse het beterquote:Op maandag 13 april 2020 11:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Treintje is een beetje de Fyra van de efteling dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |