Matig pakje, totaal niet geschikt als pantser. Alle weke delen onbeschermd.quote:
Ik wilde net zeggen....quote:Op maandag 13 april 2020 02:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar tegenwoordig valt het mee qua blubber.
Niet geschikt voor the north inderdaadquote:Op maandag 13 april 2020 02:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Matig pakje, totaal niet geschikt als pantser. Alle weke delen onbeschermd.
Goeie hoeken/houdingen doen ook veel hoor.quote:
Ik draag bijna nooit zwart... doe ik dat wel dan denk ik ook altijd 'hoe heb ik dit zo ineens'quote:Op maandag 13 april 2020 02:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie hoeken/houdingen doen ook veel hoor.
quote:Op maandag 13 april 2020 02:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik draag bijna nooit zwart... doe ik dat wel dan denk ik ook altijd 'hoe heb ik dit zo ineens'
De deceptie, dan ziet het er op het plaatje/op de hanger zķ leuk uit en dan trek je het aan en oog je ineens vijf maten groter.quote:Op maandag 13 april 2020 02:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En waar het valtHopeloos die jurken die niet in je taille vallen
quote:Op maandag 13 april 2020 02:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De deceptie, dan ziet het er op het plaatje/op de hanger zķ leuk uit en dan trek je het aan en oog je ineens vijf maten groter.
Oh well. Genoeg dingen uitproberen en je komt vanzelf wel een model tegen dat je aanstaat.God, wat heb ik een hekel aan skinny jeans.
Het is vooral nonsens.quote:Op maandag 13 april 2020 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
Lol 7 topics vanaf half 8 vanavond. Ik ga het niet allemaal teruglezen wat ik gemist heb.
Ik krijg er een belachelijke kont in.quote:Op maandag 13 april 2020 02:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]I love skinnies
bij voorkeur tot de enkel
![]()
Ik ga![]()
Jij moet Zelda kopen als je die nog niet hebt. Einde dienstmededeling.quote:Op maandag 13 april 2020 02:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is vooral nonsens.
[..]
Ik krijg er een belachelijke kont in.Truste!
Ik was er tot een uur of tien denk ik. Lekkere bagger.quote:Op maandag 13 april 2020 02:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is vooral nonsens.
[..]
Ik krijg er een belachelijke kont in.Truste!
Wellicht ooit, ik heb nu net AC.quote:Op maandag 13 april 2020 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij moet Zelda kopen als je die nog niet hebt. Einde dienstmededeling.
Ik vind Zelda tot nu toe leuker dan ACquote:
gewoon thuis in lockdownquote:
Tja mquote:
Dat is al een tijdje gaande daar ja. Ze hebben het nu alweer over "geleidelijk opstarten" van de VS. Terwijl ze 2000 doden per dag hebben en het eind zoek is. Die gasten zijn echt van 't padjequote:Op maandag 13 april 2020 08:46 schreef bitterbal het volgende:
06:49
Anthony Fauci, immunoloog en belangrijkste adviseur van Trump in de strijd tegen corona, gaf toe dat de VS erg laat maatregelen hebben getroffen om de verspreiding van het virus in te perken. Dat schoot bij president Trump blijkbaar in het verkeerde keelgat. Die retweette zondag prompt een eis tot ontslag van de gewaardeerde viroloog.
De beroemde immunoloog spreekt de president vaak tegen. Hij waarschuwt al sinds het begin van de pandemie voor het gevaar van het virus, terwijl Trump Covid-19 aanvankelijk afdeed als een licht griepje.
misschien hebben ze het geld niet om dingen stil te leggen?quote:Op maandag 13 april 2020 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is al een tijdje gaande daar ja. Ze hebben het nu alweer over "geleidelijk opstarten" van de VS. Terwijl ze 2000 doden per dag hebben en het eind zoek is. Die gasten zijn echt van 't padje
Amerika heeft overal geld voor. Dan is het de wil die ontbreekt.quote:Op maandag 13 april 2020 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien hebben ze het geld niet om dingen stil te leggen?
Ik dacht dat ze eigenlijk best wel arm zijnquote:Op maandag 13 april 2020 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Amerika heeft overal geld voor. Dan is het de wil die ontbreekt.
Geestelijk zeer zeker jaquote:Op maandag 13 april 2020 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze eigenlijk best wel arm zijn
Jezusquote:Op maandag 13 april 2020 07:16 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb een paasontbijtje voor jullie meegebracht.
[ afbeelding ]
Ja of een plastic boterhamzakje eroverheen trekken met wat luchtgaatjes, dat werkt ook.quote:Op maandag 13 april 2020 09:09 schreef bitterbal het volgende:
als ze bij zaadjes zeggen: zaaien onder glas
moet dat dan in een speciaal kweekbakje?
hmm maar dan moet je wel kleine bakjes idd hebbenquote:Op maandag 13 april 2020 09:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of een plastic boterhamzakje eroverheen trekken met wat luchtgaatjes, dat werkt ook.
paar van die plastic toetjes in de winkel kopen.quote:Op maandag 13 april 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm maar dan moet je wel kleine bakjes idd hebben
oh das wel een goedequote:Op maandag 13 april 2020 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
paar van die plastic toetjes in de winkel kopen.
Voordeel is wel dat je die kan opeten eerst.quote:Op maandag 13 april 2020 09:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
paar van die plastic toetjes in de winkel kopen.
Hoeft niet, de inhoud is net zo chemisch als de verpakkingquote:Op maandag 13 april 2020 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je die kan opeten eerst.
quote:Op maandag 13 april 2020 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat je die kan opeten eerst.
Ja maar om je zaad nu in een bak Griekse yoghurt met honing te gooienquote:Op maandag 13 april 2020 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeft niet, de inhoud is net zo chemisch als de verpakking
quote:Op maandag 13 april 2020 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een fanatieke eikels bij de politie in België.
https://www.redactie24.be(...)ockdowncontrole-dood
belgisch voor "verpoten" of "verplanten". In een groter bakkie zetten.quote:
Nope, tis pasen.quote:
quote:Op maandag 13 april 2020 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
belgisch voor "verpoten" of "verplanten". In een groter bakkie zetten.
nee die goedkoopjes moet je hebben. Als het bakje maar van plastic is, daar doe je het omquote:Op maandag 13 april 2020 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar om je zaad nu in een bak Griekse yoghurt met honing te gooien
Net hoe je het brengt he. "Vluchtende overtreder rijdt zich te pletter op tegemoetkomende politieauto".quote:Op maandag 13 april 2020 09:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een fanatieke eikels bij de politie in België.
https://www.redactie24.be(...)ockdowncontrole-dood
nog levensbatbaar?quote:Op maandag 13 april 2020 09:21 schreef FranticDJ het volgende:
Heb nog een hele berg moestuintjes vand e AH, interesse bal?
oh jaquote:Op maandag 13 april 2020 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waarom niet? Is gewoon gedroogd zaad zoals je altijd zou zaaien
Tot vrijdag...quote:
Tuurlijk.quote:
Gedaanquote:Op maandag 13 april 2020 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
Maar als je ze wil, dm je adres ff. Dan doe ik ze op de post deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |