Matig pakje, totaal niet geschikt als pantser. Alle weke delen onbeschermd.quote:
Ik wilde net zeggen....quote:Op maandag 13 april 2020 02:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar tegenwoordig valt het mee qua blubber.
Niet geschikt voor the north inderdaadquote:Op maandag 13 april 2020 02:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Matig pakje, totaal niet geschikt als pantser. Alle weke delen onbeschermd.
Goeie hoeken/houdingen doen ook veel hoor.quote:
Ik draag bijna nooit zwart... doe ik dat wel dan denk ik ook altijd 'hoe heb ik dit zo ineens'quote:Op maandag 13 april 2020 02:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goeie hoeken/houdingen doen ook veel hoor.
quote:Op maandag 13 april 2020 02:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik draag bijna nooit zwart... doe ik dat wel dan denk ik ook altijd 'hoe heb ik dit zo ineens'
De deceptie, dan ziet het er op het plaatje/op de hanger zķ leuk uit en dan trek je het aan en oog je ineens vijf maten groter.quote:Op maandag 13 april 2020 02:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En waar het valtHopeloos die jurken die niet in je taille vallen
quote:Op maandag 13 april 2020 02:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De deceptie, dan ziet het er op het plaatje/op de hanger zķ leuk uit en dan trek je het aan en oog je ineens vijf maten groter.
Oh well. Genoeg dingen uitproberen en je komt vanzelf wel een model tegen dat je aanstaat.God, wat heb ik een hekel aan skinny jeans.
Het is vooral nonsens.quote:Op maandag 13 april 2020 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
Lol 7 topics vanaf half 8 vanavond. Ik ga het niet allemaal teruglezen wat ik gemist heb.
Ik krijg er een belachelijke kont in.quote:Op maandag 13 april 2020 02:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]I love skinnies
bij voorkeur tot de enkel
![]()
Ik ga![]()
Jij moet Zelda kopen als je die nog niet hebt. Einde dienstmededeling.quote:Op maandag 13 april 2020 02:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is vooral nonsens.
[..]
Ik krijg er een belachelijke kont in.Truste!
Ik was er tot een uur of tien denk ik. Lekkere bagger.quote:Op maandag 13 april 2020 02:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is vooral nonsens.
[..]
Ik krijg er een belachelijke kont in.Truste!
Wellicht ooit, ik heb nu net AC.quote:Op maandag 13 april 2020 02:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij moet Zelda kopen als je die nog niet hebt. Einde dienstmededeling.
Ik vind Zelda tot nu toe leuker dan ACquote:
gewoon thuis in lockdownquote:
Tja mquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |