quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Heeft Callie een ban?quote:Op zondag 12 april 2020 22:31 schreef Doublepain het volgende:
@:rensajacied
@:jancees
@:caland
@:scrummie2.1
@:kingroland
@:lenny_leonard
VBL ON TOUR
Tussen de voortanden van Gerdi Verbeet kun je ook een polo parkerenquote:
Nee, alleen maar brieven van de bond tegen vloekenquote:Op zondag 12 april 2020 22:33 schreef Nober het volgende:
[..]
De subsidiebuitenlander. Krijgt @:Danny ook een toeslag als jij post?
Wil ik ook een keertje doen. Sloepje huren!quote:Op zondag 12 april 2020 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben vandaag wezen varen, lekker rustig op het water
@Caland is er nietquote:Op zondag 12 april 2020 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee hij was er al zag ik, dus mention onklaar gemaakt
Als het Aziaten waren, oe oe.quote:Op zondag 12 april 2020 22:35 schreef ddx het volgende:
en ook gewoon midden in het bollenveld gaan staan...
quote:
quote:
Jongens toch.quote:
quote:Op zondag 12 april 2020 22:35 schreef Jemoederniet het volgende:
Toeristen tussen de tulpen zouden ze gewoon moeten doodschieten. Walgelijk gedrag.
nou nou nouquote:Op zondag 12 april 2020 22:35 schreef Jemoederniet het volgende:
Toeristen tussen de tulpen zouden ze gewoon moeten doodschieten. Walgelijk gedrag.
Zit op mobielquote:Op zondag 12 april 2020 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je last van OogCorona?
Eens, die vernielen alles.quote:Op zondag 12 april 2020 22:35 schreef Jemoederniet het volgende:
Heb je ook interesse om één te kopen?quote:Op zondag 12 april 2020 22:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wil ik ook een keertje doen. Sloepje huren!
Omdat ie buiten de deur weer mensen gaat naaienquote:Op zondag 12 april 2020 22:36 schreef Caland het volgende:
Waarom heeft deze man zijn werkkleding nog aan
En het gaat al zo magertjes met de export!quote:Op zondag 12 april 2020 22:35 schreef Jemoederniet het volgende:
Geen plekje voor hun op de IC!quote:Op zondag 12 april 2020 22:35 schreef Jemoederniet het volgende:
Ja niet dus, ze adviseren alleen. Kunnen dit niet handhaven.quote:Op zondag 12 april 2020 22:38 schreef superniger het volgende:
Nu kunnen de grenzen wel opeens heel snel dicht.
Beetje smeergeld gevenquote:
Hoezo? De grenzen zijn nooit dicht geweest.quote:Op zondag 12 april 2020 22:40 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat een slappe hap daar aan de grens.
Ditquote:Op zondag 12 april 2020 22:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoezo? De grenzen zijn nooit dicht geweest.
Ga zelf lezenquote:Op zondag 12 april 2020 22:42 schreef Doublepain het volgende:
In een trein je wapen laden
Zitten er ook zulke domme mensen in je boek @:RensAjacied
quote:Op zondag 12 april 2020 22:42 schreef Doublepain het volgende:
In een trein je wapen laden
Zitten er ook zulke domme mensen in je boek @:RensAjacied
Taakstrafje, lekker naar de kinderboerderijquote:Op zondag 12 april 2020 22:43 schreef Doublepain het volgende:
Wel snel 8 ton gepakt, 3 weken cel en cashen
Gewoon doen maatquote:Op zondag 12 april 2020 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lol denk je dat ik mijn school afgemaakt heb ofzo
Dommigheid kent geen tijd.quote:Op zondag 12 april 2020 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
- 'Ik zit in het leger'
Welke eenheid?
- 'Ik werk bij de marechaussee'
Owh dus niet in het leger.
Marechaussee zijn echt de zwakste schakel in defensie. Komt niet eens de mannen zelf, meer de leiding daar.quote:
Zullen wij ook onze drugslijn opzetten vanuit Zuid-Amerika? @Caland kan de kwaliteit wel testen en @Tarado doet het transport.quote:Op zondag 12 april 2020 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nah, ik zie genoeg Mocro Maffia's dagelijks hier
Ik doe het tellen en cashen welquote:Op zondag 12 april 2020 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zullen wij ook onze drugslijn opzetten vanuit Zuid-Amerika? @:caland kan de kwaliteit wel testen en @:tarado doet het transport.
In Rusland draait alles om PR, heb ik soms het idee.quote:
het bijbeltje in z'n broekzak vangt de klappen opquote:Op zondag 12 april 2020 22:46 schreef Zipportal het volgende:
Gor zou in elkaar geslagen worden in Rusland.
SAD.
Dat zou je niet zeggen met hun beleid op mensen van de verkeerde kant.quote:Op zondag 12 april 2020 22:46 schreef monkyyy het volgende:
En Rusland heeft het al zo moeilijk met hun hiv epidemie
Er blijft op deze manier geen Rus meer over (zeker met hun ongezonde levenswijze).quote:Op zondag 12 april 2020 22:46 schreef monkyyy het volgende:
En Rusland heeft het al zo moeilijk met hun hiv epidemie
Veel NSB-ers in Rusland?quote:Op zondag 12 april 2020 22:47 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen met hun beleid op mensen van de verkeerde kant.
Nouri is er ook wel klaar mee.quote:Op zondag 12 april 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
Hij is er een beetje klaar mee dat mensen dood gaan
Verkeerde beroep gekozen vriend
Moet ie vaker biddenquote:Op zondag 12 april 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
Hij is er een beetje klaar mee dat mensen dood gaan
Verkeerde beroep gekozen vriend
Jaquote:Op zondag 12 april 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Bourgondisch is een eufemisme voor viesdik toch?
Broabander.quote:Op zondag 12 april 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Nee, D66'ers.quote:
Geert-Janquote:
Welvaartsbuikjequote:Op zondag 12 april 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
als het door een viesdikkerd gebruikt wordt jaquote:Op zondag 12 april 2020 22:48 schreef monkyyy het volgende:
Zijn er 7,5 miljard besmettingen danquote:Op zondag 12 april 2020 22:49 schreef Nober het volgende:
Er zijn nog geen eens 120,000 doden op 7,5 MILJARD mensen jankmeeniër!
als God het wil ga je doodquote:Op zondag 12 april 2020 22:49 schreef Bluedisplay het volgende:
Deze man is me iets teveel met god bezig
Zijn glimlach werkt mij op de zenuwenquote:Op zondag 12 april 2020 22:49 schreef Bluedisplay het volgende:
Deze man is me iets teveel met god bezig
Die kritische ondertoon mis je zo erg in dit programma.quote:
Bij Pauw niet. Elke zin is raakquote:Op zondag 12 april 2020 22:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die kritische ondertoon mis je zo erg in dit programma.
Voor je penispomp?quote:Op zondag 12 april 2020 22:52 schreef cobain1994 het volgende:
Heb ook al wat maatregelen getroffen.
[ afbeelding ]
Hee vriendquote:
Inderdaad, Jeroen is 1 van de weinigen die durft door te vragen. Zo'n Giovanca is bijvoorbeeld veel te licht voor deze show.quote:Op zondag 12 april 2020 22:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die kritische ondertoon mis je zo erg in dit programma.
Ik had inderdaad zelf de stekker er wel uitgetrokkenquote:Op zondag 12 april 2020 22:54 schreef Doublepain het volgende:
Als een arts zegt dat ie voor me zal bidden denk ik niet dat het mij goed zal doen
Daarom, Pauw is echt een verademing.quote:
Hij kan je ook lekker het gevoel geven dat je alles kan zeggen en pakt je dan even later keihard aan op die woorden.quote:Op zondag 12 april 2020 22:54 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Daarom, Pauw is echt een verademing.
Mengele was een arts.quote:Op zondag 12 april 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Artsen zouden ver weg moeten blijven van godsdienst
GOR is er weer.... als ik een dokter wil hebben is hij het die mij niet zal laten weglijden.quote:
Op de werkvloer zeker; wat ze privé doen moeten ze zelf weten.quote:Op zondag 12 april 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
Artsen zouden ver weg moeten blijven van godsdienst
hier heb je een paracetamol, en verder succes met biddenquote:Op zondag 12 april 2020 22:55 schreef Vallon het volgende:
[..]
GOR is er weer.... als ik een dokter wil hebben is hij het die mij niet zal laten weglijden.
Klopt. Carrie en Sophie hebben dat ook wel een beetje, maar die zijn er te emotioneel en gekleurd in betrokken.quote:Op zondag 12 april 2020 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, Jeroen is 1 van de weinigen die durft door te vragen. Zo'n Giovanca is bijvoorbeeld veel te licht voor deze show.
Als ze aan kinderen zitten moeten ze zelf weten iddquote:Op zondag 12 april 2020 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op de werkvloer zeker; wat ze privé doen moeten ze zelf weten.
Ja tuurlijk. Ik doel ook op het eerste vriendquote:Op zondag 12 april 2020 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op de werkvloer zeker; wat ze privé doen moeten ze zelf weten.
Afgezien van zijn praktijken, best interessant hoe hij is geworden die hij verguisd was.quote:
quote:
Die komt niet, liggen te weinig kinderen op de ICquote:
Carrie vind ik eigenlijk inhoudelijk best wel scherp en up-to-date.quote:Op zondag 12 april 2020 22:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Klopt. Carrie en Sophie hebben dat ook wel een beetje, maar die zijn er te emotioneel en gekleurd in betrokken.
sowquote:Op zondag 12 april 2020 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die komt niet, liggen te weinig kinderen op de IC
Allah wou niet.quote:
quote:
koekoekquote:Op zondag 12 april 2020 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Soowquote:Op zondag 12 april 2020 22:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
God heeft nog ruimte.quote:
Ons Maiwand heeft trouwens een eigen talkshow a la Jensen. De Shabir show, je kunt live inbellen.quote:
Haha dat dacht ik ook al te kunnen zienquote:Op zondag 12 april 2020 22:59 schreef Jemoederniet het volgende:
Heeft Fidan d'r lippen opgespoten?
Wel lekker hoor.
Dat ga ik bekijken.quote:Op zondag 12 april 2020 22:59 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ons Maiwand heeft trouwens een eigen talkshow a la Jensen. De Shabir show, je kunt live inbellen.
Was dat 2010 ja, ik dacht altijd 2014/2015 ofzoquote:
Gewoon allemaal op teams of discordquote:Op zondag 12 april 2020 23:00 schreef Vallon het volgende:
Kan die herdenking niet virtueel of zo ? Gewoon iedereen op de eigen wijze thuis met instarten van vooraf opgenomen speeches.
En Apeldoorn was in 2009.quote:Op zondag 12 april 2020 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was dat 2010 ja, ik dacht altijd 2014/2015 ofzo
Zoom... iedereen zijn pixel.quote:Op zondag 12 april 2020 23:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon allemaal op teams of discord
Nog niet, Ik app hem zo wel om het aan hem voor te leggen.quote:Op zondag 12 april 2020 23:00 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat ga ik bekijken.
Verkoopt hij bij toeval ook t-shirts?
quote:Op zondag 12 april 2020 23:01 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben al 2 jaar die minuut stilte vergeten
quote:Het is 60 jaar geleden." Maar, maar wat doe jij dan op 4 mei om 8 uur, probeerde een totaal ontluisterde Barend nog. "Welnu, dan lig ik nog in mijn bed," zo onthulde Jan Smit. Beste Jan, de dodenherdenking vindt s avonds plaats hoor. "Oh ja, is dat zo? Wat ik al zei, het boeit me niet."
Je mag het inhalen.quote:Op zondag 12 april 2020 23:01 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ben al 2 jaar die minuut stilte vergeten
gewoon lippenstift iets breder opbrengen dan de lip zelfquote:Op zondag 12 april 2020 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha dat dacht ik ook al te kunnen zien
quote:
Vind het ook behoorlijk lelijk ja, er zijn in Nederland genoeg mooiere pleinen. In Amsterdam ook trouwensquote:Op zondag 12 april 2020 23:02 schreef Jemoederniet het volgende:
De Dam is het lelijkste plein van Nederland.
Vies en plakkerig van patat vretende toeristen en schijtende duiven.
Onwaardig voor een nationaal monument.
Stukje Fidanquote:Op zondag 12 april 2020 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
gewoon lippenstift iets breder opbrengen dan de lip zelf
jellyquote:Op zondag 12 april 2020 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het ook behoorlijk lelijk ja, er zijn in Nederland genoeg mooiere pleinen. In Amsterdam ook trouwens
Dat klopt sws voor elke vrouw wmb die dan wat nuttigs meent te moeten zeggen.....quote:Op zondag 12 april 2020 23:02 schreef R-woud93 het volgende:
Zal Gerdi thuis ook zo praten?
Daar wil je toch geen lul in steken man
we worden beflikkerdquote:Op zondag 12 april 2020 23:04 schreef Zipportal het volgende:
Op het horloge van Gerdi was het 14:00.
DIT IS NIET LIVE.
Grebbeberg is feitelijk de enige juiste herdenkingsplaatsquote:
Prima hardloopheuveltjequote:Op zondag 12 april 2020 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Grebbeberg is feitelijk de enige juiste herdenkingsplaats
Wel swipen, van voor naar achteren.quote:
Meneer wil een boekje verkopentwitter:Gor316 twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 23:56:29Super trots om te melden dat de verhalen van deze coronacrisis opgeschreven worden om de patiënten en de zorgmedewerkers een gezicht te geven en te eren. Beschikbaar voor pre-order. Als corona overwonnen is en op z'n retour, komt het boek uit.... https://t.co/b9jqDC3Hay https://t.co/fgvyZULJ0T reageer retweet
lekker cashenquote:Op zondag 12 april 2020 23:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik vroeg me af waarom die Gor er elke keer zitMeneer wil een boekje verkopentwitter:Gor316 twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 23:56:29Super trots om te melden dat de verhalen van deze coronacrisis opgeschreven worden om de patiënten en de zorgmedewerkers een gezicht te geven en te eren. Beschikbaar voor pre-order. Als corona overwonnen is en op z'n retour, komt het boek uit.... https://t.co/b9jqDC3Hay https://t.co/fgvyZULJ0T reageer retweet
Net F5 gedaan, weer zes volgers erbij.quote:Op zondag 12 april 2020 23:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik vroeg me af waarom die Gor er elke keer zitMeneer wil een boekje verkopentwitter:Gor316 twitterde op vrijdag 03-04-2020 om 23:56:29Super trots om te melden dat de verhalen van deze coronacrisis opgeschreven worden om de patiënten en de zorgmedewerkers een gezicht te geven en te eren. Beschikbaar voor pre-order. Als corona overwonnen is en op z'n retour, komt het boek uit.... https://t.co/b9jqDC3Hay https://t.co/fgvyZULJ0T reageer retweet
Valt meequote:Op zondag 12 april 2020 23:08 schreef Caland het volgende:
Ilse de Lange blijft toch gewoon een geil wijf
Sow, maar echtquote:Op zondag 12 april 2020 23:08 schreef Caland het volgende:
Lijkt mij wel een enorme kutwijf. Altijd heel lief en spontaan over willen komen maar ondertussen zo vals als een bijthond.quote:Op zondag 12 april 2020 23:08 schreef Caland het volgende:
Klokje staat wel goed hoor!quote:Op zondag 12 april 2020 23:04 schreef Zipportal het volgende:
Op het horloge van Gerdi was het 14:00.
DIT IS NIET LIVE.
Nou die draait er wel een wokkel van hoorquote:Op zondag 12 april 2020 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een enorme kutwijf. Altijd heel lief en spontaan over willen komen maar ondertussen zo vals als een bijthond.
Yep... dat had zo maar m'n virtuele vriendin kunnen zijn...... een heerlijk mens lijkt mij dat ook.quote:Op zondag 12 april 2020 23:08 schreef Caland het volgende:
daar past doggystyle dus goed bijquote:Op zondag 12 april 2020 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lijkt mij wel een enorme kutwijf. Altijd heel lief en spontaan over willen komen maar ondertussen zo vals als een bijthond.
quote:
*collega'squote:Op zondag 12 april 2020 23:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die is ff druk met maten naaien![]()
Kut karakter. Labiel. Blond. Lekker.quote:Op zondag 12 april 2020 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou die draait er wel een wokkel van hoor
Rude 'th'm highquote:
Dat heb ik met Angela schijfquote:Op zondag 12 april 2020 23:08 schreef Caland het volgende:
Je merkt het nu, we zijn ze gewoon nodig!quote:
Land van van de vrijheid tochquote:Op zondag 12 april 2020 23:11 schreef Doublepain het volgende:
Almere City...
Daar zit je op te wachten
Hij zit er dus gewoon voor zichzelfquote:
Vrouw, daar stopte het alquote:Op zondag 12 april 2020 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is de vraag of ze door de triage komt.
Morgen vertrekt wel een hele eenheid mariniers richting Sint Maarten van onze centen. Die eilandjes zijn klote, kosten alleen maar geld en leveren niks meer opquote:
ali B watch out!quote:Op zondag 12 april 2020 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker je migrantenstatus volledig uitbuiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |