Wen er maar aan, je mag nog zes maanden waarschijnlijk.quote:Op zondag 12 april 2020 19:19 schreef RTR het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor letterlijk 6 dagen binnen gezeten daar ben je ook wel een keer klaar mee.
Euh ik open het vervolg he, Het was niet mijn vraag.quote:Op zondag 12 april 2020 19:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je opent nota bene zelf een topic met de vraag of je met de trein kan reizen voor familiebezoek en als je dan antwoord krijgt dan vind je "dat niemand in z'n recht staat om een andere persoon de les te lezen van wat voor diegene wel of niet noodzakelijk is"?
Hoe duidelijk moeten we het maken!
- is het voor werk en kan het niet op een andere manier (bijvoorbeeld op afstand werken)
of
- is er iemand in de problemen en kan het niet op een andere manier
dan ga je niet met het OV.
Punt.
Als héél Nederland voor zichzelf "noodzakelijkheden" gaat bedenken, heeft zo'n richtlijn niet veel nut.
Dat is juist waar het beleid om geënd is. Dat iedereen zelf bepaalt wat voor hem of haar noodzakelijk is.quote:Op zondag 12 april 2020 19:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als héél Nederland voor zichzelf "noodzakelijkheden" gaat bedenken, heeft zo'n richtlijn niet veel nut.
Je wordt gevraagd om thuis te blijven niet om je jongste zoon (of jijzelf) naar de frontlinie te sturen.quote:Op zondag 12 april 2020 19:19 schreef RTR het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor letterlijk 6 dagen binnen gezeten daar ben je ook wel een keer klaar mee.
Dat verandert toch niets aan jouw idee van "noodzaak"?quote:Op zondag 12 april 2020 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
Euh ik open het vervolg he, Het was niet mijn vraag.
maar dan mag ik nog wel even aan de kaak stellen dat mss gelijk anderen bij voorbaat veroordelen mss niet de meest handige weg is zonder te weten wat hun motivatie is van noodzaak.
Je mag gewoon naar buiten hoor.quote:Op zondag 12 april 2020 19:20 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Wen er maar aan, je mag nog zes maanden waarschijnlijk.
quote:Op zondag 12 april 2020 19:20 schreef kree het volgende:
Noodzaak en noodzakelijk heeft geen motivatie nodig, het staat gewoon in het woordenboek.quote:Op zondag 12 april 2020 19:20 schreef kree het volgende:
[..]
maar dan mag ik nog wel even aan de kaak stellen dat mss gelijk anderen bij voorbaat veroordelen mss niet de meest handige weg is zonder te weten wat hun motivatie is van noodzaak.
Dat begrijp ik allemaal best maar ik ga soms ook gewoon even mountainbiken met 2 kameraden. Ik kan moeilijk als een kluizenaar gaan leven.quote:Op zondag 12 april 2020 19:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je wordt gevraagd om thuis te blijven niet om je jongste zoon (of jijzelf) naar de frontlinie te sturen.
Ja het is saai en soms zwaar maar zeik niet zo.
Hier in Brabant zitten we al 5 weken thuis.
Ben ik de enige die denkt dat het misschien toch niet zo’n goed idee is om nu lekker te gaan winkelen?quote:Op zondag 12 april 2020 19:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Kan winkels zijn open. Verder zei Mona Keijzer dat we dat moesten doen. Dit om de plaatselijke ondernemers te steunen.
https://eenvandaag.avrotr(...)-grote-bedrijven-op/
Allemaal subjectief. Je past je eigen referentiekader op anderen toe. Accepteer nou eens dat noodzaak voor een ieder andere zaken betreft.quote:Op zondag 12 april 2020 19:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Noodzaak en noodzakelijk heeft geen motivatie nodig, het staat gewoon in het woordenboek.
https://www.vandale.nl/gr(...)oodzaak#.XpNODWlcKdM
https://www.vandale.nl/gr(...)akelijk#.XpNOJmlcKdM
Stoerquote:Op zondag 12 april 2020 19:23 schreef RTR het volgende:
[..]
Dat begrijp ik allemaal best maar ik ga soms ook gewoon even mountainbiken met 2 kameraden. Ik kan moeilijk als een kluizenaar gaan leven.
Als TS ook naar zijn moeder zou gaan als er een gewillig lekker wijf in zijn bed zou liggen zal het idd wel noodzakelijk zijn.quote:Op zondag 12 april 2020 19:27 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Allemaal subjectief. Je past je eigen referentiekader op anderen toe. Accepteer nou eens dat noodzaak voor een ieder andere zaken betreft.
Dat jij er voor kiest jezelf te lockdownen moet jij weten. Laat een ander die, met inachtneming van 1,5 meter afstand wel naar buiten gaat, gewoon in zijn waarde.quote:
Ah, dus dat is nu opeens de officiële maatstaf?quote:Op zondag 12 april 2020 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als TS ook naar zijn moeder zou gaan als er een gewillig lekker wijf in zijn bed zou liggen zal het idd wel noodzakelijk zijn.
Nee, niet de officiële, wel die voor TS.quote:Op zondag 12 april 2020 19:30 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ah, dus dat is nu opeens de officiële maatstaf?
Oké dan.
Nou dan zijn ze failliet, dus?quote:Op zondag 12 april 2020 19:26 schreef RTR het volgende:
gooi de toko ook gewoon langzaam weer open als dit nog 6 maanden duurt wat ik ernstig betwijfel is elke zelfstandige failliet.
Kunnen ze hun huizen niet meer betalen en vallen banken om.quote:
NIks stoer aan hoor. Maar we zijn met max 3 man en houden zeker drie meter afstand.quote:
Dan hebben we dus een veel groter probleem.quote:
Er is vast wel een groep die staat te juichen om wat dat met de huizenprijzen zou doen.quote:Op zondag 12 april 2020 19:36 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kunnen ze hun huizen niet meer betalen en vallen banken om.
Dit vind ik dus ook, sociale contacten zijn al tot minimum gereduceerdquote:Op zondag 12 april 2020 19:29 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Dat jij er voor kiest jezelf te lockdownen moet jij weten. Laat een ander die, met inachtneming van 1,5 meter afstand wel naar buiten gaat, gewoon in zijn waarde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |