Ja het is verwarrend, weet het had het er inmiddels bijgezet in de OP van wie hij was.quote:Op zondag 12 april 2020 23:09 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Oh sorry, dit is deel 2. Mijn reactie is uiteraard aan TS.
Nou zeker weten weet je he nooit natuurlijk. Precies ook de reden dat ik nu niet bij m’n ma op bezoek ga.quote:Op maandag 13 april 2020 04:10 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Hij kan asymptomisch drager zijn en zijn ouders nu hebben besmet. Die 1,5 m afstand helpt niet als je langere tijd bij elkaar zit.
Als iedereen er zo'n mentaliteit op na zouden was het OV niet uitgestorven he.quote:Op maandag 13 april 2020 01:14 schreef kree het volgende:
Maar uiteindelijk was het OV zo goed als uitgestorven.
Goh beetje wat ik al had voorspeld he ipv alle doom scenarios die zijn langs gekomen.
Ja dat klopt, dus ja niet iedereen moet dat doen want dan zijn we weer bij stap 1quote:Op maandag 13 april 2020 04:20 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Als iedereen er zo'n mentaliteit op na zouden was het OV niet uitgestorven he.
En wat maakte het bezoekje van TS zoveel specialer dat hij het wel ‘mocht’ doen?quote:Op maandag 13 april 2020 04:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat klopt, dus ja niet iedereen moet dat doen want dan zijn we weer bij stap 1
Allemaal leuk en aardig dat jij je hebt opgeworpen als zijn woordvoerder. Maar de originele TS opende het topic met een vraag/dilemma. Daar krijg je verschillende antwoorden en meningen op.quote:Op maandag 13 april 2020 04:17 schreef kree het volgende:
[..]
Nou zeker weten weet je he nooit natuurlijk. Precies ook de reden dat ik nu niet bij m’n ma op bezoek ga.
Maar we kunnen wel even stellen dat alle beweringen van voor hier met drukte in de trein met Pasen allemaal dus te overdreven waren gedacht.
Ik wist het min of meer hoor al. Maar alles waardoor de TS de grond in is gestampt omdat hij met het ov wilde zijn alle dus overdreven. Uiteindelijk was het een bijna lege trein. Ik zeg het je. Naar de supermarkt gaan is gevaarlijker als het ov.
Dus? Het maakt mij niet uit hoor of ik dan woordvoerder ben alleen al omdat het zo aanvallend iOS dat hij niet meer post.quote:Op maandag 13 april 2020 08:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig dat jij je hebt opgeworpen als zijn woordvoerder. Maar de originele TS opende het topic met een vraag/dilemma. Daar krijg je verschillende antwoorden en meningen op.
Ik denk dat de discussie voor 95% netjes is gegaan, alleen kregen TS (en jij) niet te horen wat jullie wilden. Dat is niet de grond in stampen, maar uitwisselen van meningen.
Hoef je niet zo’n verongelijkt drama van te maken.
Omdat heel veel mensen dus kennelijk wel gezond verstand hebben en dat ook gebruiken.quote:Op maandag 13 april 2020 09:32 schreef kree het volgende:
Het gaat toch allang niet meer over de originele vraag?
Gebleken is dat er dus zelfs nu met Pasen een zo goed als lege trein was.
Ok daarme vervallen een hoop doom denkers gelijk in dit topic. Of met sowieso vooroordeel
Ontken dat ook gewoon niet?quote:Op maandag 13 april 2020 09:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat heel veel mensen dus kennelijk wel gezond verstand hebben en dat ook gebruiken.
Bron?quote:Op maandag 13 april 2020 04:10 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Hij kan asymptomisch drager zijn en zijn ouders nu hebben besmet. Die 1,5 m afstand helpt niet als je langere tijd bij elkaar zit.
De vraag was of het onder noodzakelijk reizen valt.quote:Op maandag 13 april 2020 09:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ontken dat ook gewoon niet?
Maar een oordeel vellen over iemand anders van wat nu noodzakelijk is of niet...
Dat gaat mij tever even
https://nos.nl/l/2330079quote:Op maandag 13 april 2020 09:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bron?
En je bedoelt asymptomatisch? Het is overdraagbaar door hoesten en niezen dus als hij asymptomatisch drager is ben ik erg benieuwd hoe dat dan opeens anders wordt naarmate hij langer bij ze zit
Ja nouja daardoor is dus het beleid ook niet duidelijk weer eens.quote:Op maandag 13 april 2020 09:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vraag was of het onder noodzakelijk reizen valt.
Nee dat doet het niet, dat is al ruim 450 posts duidelijk, maar kennelijk kick je erop om daarover in discussie te blijven gaan door te doen alsof noodzakelijk een enorm subjectief begrip is en ieder dat maar voor zichzelf moet uitmaken omdat de overheid ons niet als kleuters behandelt door "IST VERBOTEN!!!!" te roepen maar verwacht dat we ook hierin zelf verantwoordelijkheid nemen.
Dat er geen helder zicht is op hoe het virus zich verspreidt, blijkt uit de verschillende maatregelen die landen nemen om de uitbraak in te dammenquote:
https://www.google.nl/amp(...)to-know-2020-4%3fampquote:Op maandag 13 april 2020 09:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bron?
En je bedoelt asymptomatisch? Het is overdraagbaar door hoesten en niezen dus als hij asymptomatisch drager is ben ik erg benieuwd hoe dat dan opeens anders wordt naarmate hij langer bij ze zit
Er zijn ook mensen die al besmettelijk zijn tijdens de incubatietijd, terwijl ze nog geen symptomen hebben.quote:Op maandag 13 april 2020 10:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat er geen helder zicht is op hoe het virus zich verspreidt, blijkt uit de verschillende maatregelen die landen nemen om de uitbraak in te dammen
Dan lijkt het me niet verstandig om hier zo'n stevige uitspraak als waarheid te verkondigen
En juist dat is het verneukerative van dit virus dusquote:Op maandag 13 april 2020 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die al besmettelijk zijn tijdens de incubatietijd, terwijl ze nog geen symptomen hebben.
Het is wel duidelijk, alleen aso's denken dat zij de uitzondering zijn.quote:Op maandag 13 april 2020 10:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ja nouja daardoor is dus het beleid ook niet duidelijk weer eens.
Maar dan nog, het voor een ander maar zeggen wat noodzaak is of niet is ook niet goed.
En de reden om niet onnodig met de trein te gaanquote:Op maandag 13 april 2020 10:07 schreef kree het volgende:
[..]
En juist dat is het verneukerative van dit Virtus dus
1!persoon was MOGELIJK al besmet tijdens de incubatietijd.quote:Op maandag 13 april 2020 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die al besmettelijk zijn tijdens de incubatietijd, terwijl ze nog geen symptomen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |