quote:Op dinsdag 16 juni 2020 08:53 schreef Rucebo het volgende:
Achtste finale
1. Le Mans '66 - Parasite
3. Marriage Story - Once Upon a Time ... in Hollywood
5. Free Solo - The Mule
Welke lotingen vind je ongunstig? We zitten nu op zich wel in een fase dat de kans groot is dat persoonlijke favorieten tegenover elkaar komen te staan...quote:Op dinsdag 16 juni 2020 15:55 schreef Sabata het volgende:
Een ongunstige loting helaas. Dan maar tegen beter weten in.
Is geen kritiek hoor Ik weet gewoon dat Le Mans '66 het niet gaat winnen van Parasite. Kwestie van kill your darlingsquote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:03 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Welke lotingen vind je ongunstig? We zitten nu op zich wel in een fase dat de kans groot is dat persoonlijke favorieten tegenover elkaar komen te staan...
Zo vatte ik het ook niet opquote:Op dinsdag 16 juni 2020 18:07 schreef Sabata het volgende:
[..]
Is geen kritiek hoor Ik weet gewoon dat Le Mans '66 het niet gaat winnen van Parasite. Kwestie van kill your darlings
Bye bye Firefoxquote:Op dinsdag 16 juni 2020 16:32 schreef FireFox1 het volgende:
Als Avengers er uit vliegt, stem ik niet meer
NOOIT MEER
quote:Op zondag 28 juni 2020 13:07 schreef Abdoe het volgende:
Avengers OUT
* Abdoe speelt treurige muziek voor @:FireFox1
Dat Fokkers volstrekt geen smaak hebben was mij allang duidelijkquote:Op zondag 28 juni 2020 13:07 schreef Abdoe het volgende:
Avengers OUT
* Abdoe speelt treurige muziek voor @:FireFox1
Het zegt eerder iets over de kwaliteiten van de twee docu's. Heb helaas they shall not grow old gemist, maar free solo was van begin tot eind een fascinerende kijk. Ook honeyland was een geweldige docu van afgelopen jaarquote:Op maandag 29 juni 2020 00:15 schreef catfish het volgende:
2019 moet wel een heel zwak film jaar zijn geweest als 2 van 8 films documentaires zijn.
Jij bent de eerste die stemt op groen boek. Vind je de film echt beter of vind je het sneu dat ie tot nu toe geen stem heeft :pquote:
Ik zag het ja. Ik vind de film echt beter. Sterker nog, het is mijn favoriet uit 2019. Maar ik had al het idee dat de film dat hier niet zou gaan worden, gelet op de scores in de vorige rondes.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
Jij bent de eerste die stemt op groen boek. Vind je de film echt beter of vind je het sneu dat ie tot nu toe geen stem heeft :p
Ik heb green book niet gezien en ik kan niet kiezen tussen parası en en knives out. Vond beide films geweldig. Daarom slip ik deze ronde maar.quote:Op zondag 19 juli 2020 09:54 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Ik vind de film echt beter. Sterker nog, het is mijn favoriet uit 2019. Maar ik had al het idee dat de film dat hier niet zou gaan worden, gelet op de scores in de vorige rondes.
Niet vergeten zelf te stemmen!
Titanenstrijdquote:
"Oh nee! Mensen hebben een andere mening dan ik! Waar is m'n safe space?!"quote:
Soww je klinkt wat getriggerd.quote:Op woensdag 5 augustus 2020 08:54 schreef UltraR het volgende:
[..]
"Oh nee! Mensen hebben een andere mening dan ik! Waar is m'n safe space?!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |