Kan bijna niet beterquote:
quote:
Moet jij weten. Open een topic in BUG.quote:Op zondag 12 april 2020 20:04 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Spotify geeft geen plaatjes en daarom ben ik minder geneigd om te klikken
Dat zijn vader en dochter. Vader zat in de originele band.quote:
quote:
Vd week nog geluisterd. Kate Bush is ook welquote:
Ook gewoon niet reageren he draakquote:
Muziekquote:Op maandag 13 april 2020 00:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ook gewoon niet reageren he draak
quote:Op maandag 13 april 2020 00:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Don't Let It Go To Your Head, a song by Jordin Sparks on Spotify
Ik ga gewoon klikken, boeiend, Sebbe goes YTquote:
Moet wel. Aangezien er totale willekeur is in wat op Spotify komt en wat nietquote:Op maandag 13 april 2020 00:42 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon klikken, boeiend, Sebbe goes YT
YT is hetzelfde, ze denken te weten wat ik wil luisteren. HA, nope.quote:Op maandag 13 april 2020 00:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Moet wel. Aangezien er totale willekeur is in wat op Spotify komt en wat niet
Wonderman (feat. Ellie Goulding), a song by Tinie Tempah, Ellie Goulding on Spotify
![]()
![]()
YouTube heeft wel het grootste aanbod. Zelfs de originele impossible staat daar op, Spotify zou gelijk doodgedagvaard zijn.quote:Op maandag 13 april 2020 00:47 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
YT is hetzelfde, ze denken te weten wat ik wil luisteren. HA, nope.
Waarom luister je dan, gekkiequote:Op maandag 13 april 2020 00:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
YouTube heeft wel het grootste aanbod. Zelfs de originele impossible staat daar op, Spotify zou gelijk doodgedagvaard zijn.
De originele impossible? Omdat Shontelle mediocre is en een product van het grootkapitaalquote:
quote:Op maandag 13 april 2020 00:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
De originele impossible? Omdat Shontelle mediocre is en een product van het grootkapitaalSpotify, omdat ik het al betaal
Puur voor in de auto, want kan er geen USB in kwijt. Op de motor is het overigens ook wel handig, dus ik gebruik het regelmatig.quote:
Motor? De rest las ik nietquote:Op maandag 13 april 2020 00:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Puur voor in de auto, want kan er geen USB in kwijt. Op de motor is het overigens ook wel handig, dus ik gebruik het regelmatig.
Ik ben degene die in de dm van vrouwen zit, nooit andersom.quote:Op maandag 13 april 2020 01:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Met die smiley krijg je ongeveer 0 vrouwen in je dm
Ehmquote:Op maandag 13 april 2020 01:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ben degene die in de dm van vrouwen zit, nooit andersom.
Witch Doctor, a song by Hopsin on Spotify
O, ik las het verkeerdquote:Op maandag 13 april 2020 01:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je kent me echt nog niet![]()
Ik ben echt een heel erg moeilijk persoon.
Jaha, wil je erover praten?quote:Op maandag 13 april 2020 01:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je kent me echt nog niet![]()
Ik ben echt een heel erg moeilijk persoon.
True, post muziek danquote:Op maandag 13 april 2020 01:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we al vastgesteld dat praten plan b is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |