hmmm geschikt om te kijken voor de lunch?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:04 schreef Molo het volgende:
@:bitterbal
Die 'chick' is weer terug met foto's en ziet er volgens de reagerenden 'goed uit'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat mij eens beoordelen andersquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:04 schreef Molo het volgende:
Die 'chick' is weer terug met foto's en ziet er volgens de reagerenden 'goed uit'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwahquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm geschikt om te kijken voor de lunch?
die spoort niet hoorquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Mwah
Nee, eigenlijk op geen enkel moment
Duidelijk jaquote:
nou ja zo post ze niet geloof ikquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Duidelijk ja
Straalt er aan alle kanten vanaf
Ik gok tikkie zwakbegaafd ook
Die kussens worden snel goorquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
mag ik even jullie mening:P
De zwarte is er niet meer, wel wit, wat duurder. Denk door de kussens
maar dit is toch ook mooi
[ afbeelding ]
Voor buiten? Erg besmettelijk. Hoeveel duivenkak en meeuwekak zit er na een week op?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:08 schreef bitterbal het volgende:
mag ik even jullie mening:P
De zwarte is er niet meer, wel wit, wat duurder. Denk door de kussens
maar dit is toch ook mooi
[ afbeelding ]
de kussens gaan elke dag naar binnenquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor buiten? Erg besmettelijk. Hoeveel duivenkak en meeuwekak zit er na een week op?
Hmm. Gedoe. Ga je een keer vergeten. Neemt binnen ook weer ruimte in etc.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de kussens gaan elke dag naar binnen
be ik tot nu toe nog nooit vergetenquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm. Gedoe. Ga je een keer vergeten. Neemt binnen ook weer ruimte in etc.
Maar mooi ding op zich hoor
DAN KOOP DAT DING LEKKER JOHquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
be ik tot nu toe nog nooit vergeten![]()
Zit al jaren met kussens binnen:P
Gelijk heb je, succes!quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga eens even aan mijn onkruid trekken. Eens zien of het er vanzelf uit komt. Anders stop ik er gelijk weer mee
ik gebruik nog steeds een oud schilmesje dat ik in de '90s ooit letterlijk kado kreeg bij een pakkie boterquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Gelijk heb je, succes!
Ik kan de onkruidhaakhoekdingopeenstok niet vinden maar zodra ik die gevonden heb ga ik aan de slag
quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik gebruik nog steeds een oud schilmesje dat ik in de '90s ooit letterlijk kado kreeg bij een pakkie boter
Roundup mn jongquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga eens even aan mijn onkruid trekken. Eens zien of het er vanzelf uit komt. Anders stop ik er gelijk weer mee
maximale hoeveelheid werkzame stof is verlaagdquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
dat was verboden of zo toch? vgs mij mag azijn al niet, eigenlijk.
Was dat niet vooral een verkoopverbod aan particulieren? Bij roundup dan, niet azijn.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
dat was verboden of zo toch? vgs mij mag azijn al niet, eigenlijk.
Ik wil wel normaal mijn tuin door zonder planten die me pijn doen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:36 schreef Karzai het volgende:
Laat lekker groeien dat onkruid, goed voor de insecten
Hallo Boerenbond, balkongenietbedrijf Fles BV wil graag diezelfde korrels die Frantic ook heeft. Bedankt!quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was dat niet vooral een verkoopverbod aan particulieren? Bij roundup dan, niet azijn.
Het is niet een auto waarbij je kan zeggen, doe maar geen leren bekleding.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:38 schreef Karzai het volgende:
ja okay, maar helemaal betegelen vind ik zo'n gruwel. neem dan geen tuin
Ik heb nog ietsjes meer staan hierquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk dit heb ik er net even uitgetrokken. Nu is het weer toonbaar![]()
[ afbeelding ]
Geen glyfosaat meer?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:41 schreef FranticDJ het volgende:
Overigens is de werkzame stof in roundup vervangen door een andere.
Die zat bij het huis.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:38 schreef Karzai het volgende:
ja okay, maar helemaal betegelen vind ik zo'n gruwel. neem dan geen tuin
Geautomatiseerd?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
Geen last van corona bij Kiwagisteren nieuwe vaarbevoegdheid aangevraagd. Vandaag ontvangen
Pcies. Ik kocht m’n huis zo. En budget is er niet om alles weg te halen. Zin overigens ook nietquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is niet een auto waarbij je kan zeggen, doe maar geen leren bekleding.
Klinkt als lekker door een dressingquote:
Zelfs Pinterest waarschuwt nu thuis te blijvenquote:
Of in een verjongende huidcreme. Pelargonzuur als het nieuwe Hyaluronzuur dat idee.quote:
Ah, vooruitquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:44 schreef FranticDJ het volgende:
Ze moeten handmatig de vaartijd controleren enzo.
Anti rimpel, anti pigmentvlekken, anti huid, anti allesquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of in een verjongende huidcreme. Pelargonzuur als het nieuwe Hyaluronzuur dat idee.
Anti vaginale schimmelquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Anti rimpel, anti pigmentvlekken, anti huid, anti alles
ik koop ze bij Perry Sport. Gewoon van die shirtjes van North Face. Prima spulquote:Op zaterdag 11 april 2020 13:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar vind je eigenlijk leuke mannenshirts?
Koos moet echt weer eens nieuwe zut maar hij vindt het zelf niet echt nodig
Anti huidskleurquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Anti rimpel, anti pigmentvlekken, anti huid, anti alles
Doe je Koen de groeten?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Zit in het ov. Stom hoe normaledingen nu ineens spannend worden
Dapper. Dat durf ik denk ik pas weer in 2029.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nog even aan zijn deurknop likken
Ik overweeg mijn auto weg te doen, maar ik wacht nog even tot de wereld weer een beetje normaal isquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dapper. Dat durf ik denk ik pas weer in 2029.
Moet je eerlijk zeggen dat k het gevoel heb een criminele daad te begaanquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dapper. Dat durf ik denk ik pas weer in 2029.
Haha Ja. Daar zat ik ook al een tijdje aan te denken maar ik wacht nog eventjes. Al kost dat ding ook als ie stilstaat lekker veel geld.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik overweeg mijn auto weg te doen, maar ik wacht nog even tot de wereld weer een beetje normaal is
Een beetje stout is het wel.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je eerlijk zeggen dat k het gevoel heb een criminele daad te begaan
Doe je toch ook.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je eerlijk zeggen dat k het gevoel heb een criminele daad te begaan
Ja wacht maar. Dacht toevalig gister hoe handig die scooter isquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik overweeg mijn auto weg te doen, maar ik wacht nog even tot de wereld weer een beetje normaal is
doordeweeks bijna dagelijks in OVquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Ik gebruik ‘m hooguit eens per week om naar mijn vader te gaan, maar ik woon nu praktisch naast het station. Ik zou ‘m uit de allrisk kunnen halen maar dan weet ik zeker dat ik ‘m volgende week in puin rijdquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haha Ja. Daar zat ik ook al een tijdje aan te denken maar ik wacht nog eventjes. Al kost dat ding ook als ie stilstaat lekker veel geld.
Zeker druk dan in de tram. Neem je iets van maatregelen?quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]
doordeweeks bijna dagelijks in OV
geen andere optie
Op wat voor manier scheelt dat?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
Door je neus ademenen en naar beneden kijken zal ook vast iets schelen:p
Ik ga er soms mee winkelen in Duitsland en ik heb vrienden in Zeist en Utrecht. En naar concerten in ziggo of de Ahoy of goffertpark, anders kom ik niet meer thuis. Of Ikea en de intratuin. Dierenarts.quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gebruik ‘m hooguit eens per week om naar mijn vader te gaan, maar ik woon nu praktisch naast het station. Ik zou ‘m uit de allrisk kunnen halen maar dan weet ik zeker dat ik ‘m volgende week in puin rijd
Hij gaat op zijn hoofd staan, dan is anderhalve meter afstand houden ineens heel simpel.quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeker druk dan in de tram. Neem je iets van maatregelen?
Mentaal denk k :pquote:Op zaterdag 11 april 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op wat voor manier scheelt dat?
quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij gaat op zijn hoofd staan, dan is anderhalve meter afstand houden ineens heel simpel.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nog even aan zijn deurknop likken
quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:09 schreef bitterbal het volgende:
Dat corona is trouwens ook wel een hoede trigger voor straatvrees
Daar ben ik twee jaar geleden geweestquote:Op zaterdag 11 april 2020 15:12 schreef Karzai het volgende:
Moet je niet naar sienna gaan, zag ik een mooie foto van in de krant laatst
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ben ik twee jaar geleden geweest
ik fiets altijd van huis naar centraal, trams die ik langsfiets zijn, relatief, bijna uitgestorven. (ik denk dat 10 man veel is)quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeker druk dan in de tram. Neem je iets van maatregelen?
O ja, een vriend van mij is in Bakoe geweest. Zag er ook tof uitquote:Op zaterdag 11 april 2020 15:18 schreef Karzai het volgende:
Zag laatst een reisprogramma over bakoe daar hebben ze ook nog zo'n binnenstad
Amsterdam ook in mindere mate, daar is het nog te overzien met de grachten erbij
snoekjes moeten ook etenquote:Op zaterdag 11 april 2020 15:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben opgegroeid aan een sloot, waar je af en toe zo’n eendje *plop* onder water zag verdwijnen als hij gegrepen werd door een snoek.
Voor gang rommelquote:
Een frikandelbroodje minder helpt beterquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb ernstig zin om de schoentjes uit te trekken maar dan ga ik zeker niet aan de 4000 stappen meer komen. Dus maar even eerst dat rondje lopen nu
klopt. maar voor even vlug door de weeks ideaalquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:08 schreef Karzai het volgende:
Mja niet echt handig een robot stofzuiger die kan niet overal komen
Zou er wel één lusten.quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
Een frikandelbroodje minder helpt beter
Het is me hier veel te druk. Als ik nu naar buiten kijk zie ik amper verschil met een "gewone" zaterdag.quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb ernstig zin om de schoentjes uit te trekken maar dan ga ik zeker niet aan de 4000 stappen meer komen. Dus maar even eerst dat rondje lopen nu
ja dan wel, maar ik heb geen huisdieren en een niet al te groot appartementquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klopt. maar voor even vlug door de weeks ideaal
bij mn ouders rijdt ie iedere dag om honden haar weg te halen. Hoef je nog maar 1x per week ff met de gewone rond.
Indd hardstikke druk net in de supermarkt.quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is me hier veel te druk. Als ik nu naar buiten kijk zie ik amper verschil met een "gewone" zaterdag.
Die van mij rijdt ook elke dag een rondje door de woonkamerquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dan wel, maar ik heb geen huisdieren en een niet al te groot appartement
quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is me hier veel te druk. Als ik nu naar buiten kijk zie ik amper verschil met een "gewone" zaterdag.
ik wil ook even de bank en de vensterbank meenemen daar kannie niet komen, tien minuutjes werkquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die van mij rijdt ook elke dag een rondje door de woonkamer![]()
ik vind het ideaal.
Ik heb zo'n draadloos ding, blijft handwerk, maar werkt wel vlot.quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die van mij rijdt ook elke dag een rondje door de woonkamer![]()
ik vind het ideaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
nja ik heb een bedrade voor erbij.. maar die robot haalt 95% van m'n vloer oppervlakquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:18 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n draadloos ding, blijft handwerk, maar werkt wel vlot.
Ik heb een hont gehad, deed ik het elke ochtend. Nu om de dag zoiets.quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nja ik heb een bedrade voor erbij.. maar die robot haalt 95% van m'n vloer oppervlak
Maar goed zoals ik zei: hij rijdt iedere dag rond. Ik ga echt never nooit niet iedere dag zelf met een stofzuiger rond kachelen.
Ik zet hem aan als ik ff van huis ben en als ik terug ben heeft ie keurig z'n rondjes gereden.
Heb een stof allergie, dus is wel enigszins noodzakelijk dat het gebeurd
Stappen IS al "intensiever bewegen" voor mij.quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:10 schreef Karzai het volgende:
Dat stappen helpt helemaal geen reet, je hartslag moet omhoog
Dus je moet wat intensiever bewegen af en toe
Harder stappen?quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stappen IS al "intensiever bewegen" voor mij.
Oh ja ik moet ook nog uitkijken dat niet de hele buurt me gaat uitlachen en zoquote:
nah strak boekkie an dan kijkt iedereen naar je kontjequote:Op zaterdag 11 april 2020 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik moet ook nog uitkijken dat niet de hele buurt me gaat uitlachen en zo
Nu durf ik mijn wielrenpak niet meer aanquote:Op zaterdag 11 april 2020 16:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
nah strak boekkie an dan kijkt naar je kontje
quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
nah strak boekkie an dan kijkt iedereen naar je kontje
quote:Op zaterdag 11 april 2020 16:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
nah strak boekkie an dan kijkt iedereen naar je kontje
quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:04 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik behelp me wel met de Plus. Moet alleen nog citroenen hebben tegen de wespen. Maar dat kan morgen ook nog wel.quote:
Waar? Userfotos?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Duidelijk ja
Straalt er aan alle kanten vanaf
Ik gok tikkie zwakbegaafd ook
koop je elke keer een nieuwe op de rustdag? elke keer in de fik steken is niet goed voor de bbq..quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:08 schreef crv het volgende:
Gister had de BBQ een rustdag, vandaag gaat ie weer in de fik
zijn ze voor gebouwd he. Misschien moeten die zendmastjongens eens gaan praten met de barbecuejongens.quote:Op zaterdag 11 april 2020 17:27 schreef mschol het volgende:
[..]
koop je elke keer een nieuwe op de rustdag? elke keer in de fik steken is niet goed voor de bbq..
zit al een tros bananen in mijn mandjequote:Op zaterdag 11 april 2020 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan ga je een hoop wachtverzachters krijgen
Hoezoquote:Op zaterdag 11 april 2020 17:27 schreef mschol het volgende:
[..]
koop je elke keer een nieuwe op de rustdag? elke keer in de fik steken is niet goed voor de bbq..
Eet ze over 10 minutenquote:Op zaterdag 11 april 2020 17:44 schreef FranticDJ het volgende:
Poah dat was lekker.
weinig zin om te kokenwacht wel tot ik echt kapot ga van de honger.
Daar heb ik gif voorquote:Op zaterdag 11 april 2020 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik behelp me wel met de Plus. Moet alleen nog citroenen hebben tegen de wespen. Maar dat kan morgen ook nog wel.
Die had ik gisterquote:
Huh?quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
Ik hang een boterhamzakje met water boven in mn deuropening. Geen vliegende beesten ofzo binnen
Kloptquote:Op zaterdag 11 april 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
Ik hang een boterhamzakje met water boven in mn deuropening. Geen vliegende beesten ofzo binnen
quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Waardeloze hoereplus godverdommeNou dezoveelste keer dat ik dingen laat bezorgen en tegen de tijd dat ik het wil gebruiken blijkt het al 4 dagen over de datum te zijn
Ehm. Hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
boterham zakje. vullen met water dichtknopen en met een stukje plakband tegen de boven kant van je kozijn hangen zodat het in de opening bungelt.quote:
Ja, dat stuk snapte ikquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boterham zakje. vullen met water dichtknopen en met een stukje plakband tegen de boven kant van je kozijn hangen zodat het in de opening bungelt.
geen flauw ideequote:Op zaterdag 11 april 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat stuk snapte ik![]()
Maar hoe houdt dat insecten tegen?
zeker niet voor die wespenquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Waardeloze hoereplus godverdommeNou dezoveelste keer dat ik dingen laat bezorgen en tegen de tijd dat ik het wil gebruiken blijkt het al 4 dagen over de datum te zijn
Ananas?quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heerlijk.
Gegoormet en nu in bad. Met breezer.
Nog steeds niet gevonden..quote:
ow ow gelukkig net je lege flessen weggebrachtquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn ouders hebben videobellen met Whatsapp ontdekt.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ow ow gelukkig net je lege flessen weggebracht
ja hoor, happie net op, Halloumi, rode paprika en burgertjes. En een heerlijke Golden Alequote:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heerlijk.
Gegoormet en nu in bad. Met breezer.
Couscousquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog steeds niet gevonden..
Alleen groen of oranje kan ik krijgen.
Wat komt er te eten?
Die heeft aan deze kant van de dampkring nog maar 1 ding te doen en dat is oversteken.quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:51 schreef crv het volgende:
komt die eikel er toch weer mee weg![]()
https://www.nu.nl/voetbal(...)wordt-stopgezet.html
je bent toch niet echt verbaasd?quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:51 schreef crv het volgende:
komt die eikel er toch weer mee weg![]()
https://www.nu.nl/voetbal(...)wordt-stopgezet.html
quote:Op zaterdag 11 april 2020 19:55 schreef Karzai het volgende:
ik maak de computer uit, have a good evening
Nee teleurgesteldquote:Op zaterdag 11 april 2020 19:55 schreef mschol het volgende:
[..]
je bent toch niet echt verbaasd?
https://edition.cnn.com/t(...)us-police/index.html
De BBQ opgegeten?quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
ik heb echt een super lekkere bbq gehad
Welke chick, waar?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:04 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
ik heb echt een super lekkere bbq gehad
Geitenkaasquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dacht even dat er maden over die worst liepen
wat ligt er op het alu folie in de pannetjes?
quote:
quote:
Je bent Bear Grylls?quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
ik zit aardig te schranzen. Vraag me af hoe hard ik over mn baard ga van mn pis straks..
quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:10 schreef Koen66 het volgende:
Bij volgende warme periode ook de BBQ maar uit het stof halen, morgen goormetten
Heb daar nooit zo‘n last van na aspergesquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
ik zit aardig te schranzen. Vraag me af hoe hard ik over mn baard ga van mn pis straks..
het 'geurt' bij mij wel behoorlijkquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:12 schreef crv het volgende:
[..]
Heb daar nooit zo‘n last van na asperges
quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:12 schreef bitterbal het volgende:
ben wel blij dat ik gegaan ben. kan ik weer paar weekjes vooruit :p
Jawel, maar is er nog niet van gekomen.quote:
Ook dat nietquote:
Hoop het niet, we hebbe allemal onze best gedaan de 1.5 meter afstand te bewaren :pquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]sociale fix gehad. je corona shotje ook gelijk
?
Ow god de traditionele kerst en paas goormetquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel, maar is er nog niet van gekomen.
Morgen goormetten, vleesjes te klein voor de BBQ. maandag 10 graden
Mwah ben niet zo'n winter en regen BBQ liefhebberquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:13 schreef crv het volgende:
[..]
Ook dat niet
Maar koen moet zijn bbq nog uit het vet halen
Bij mij staat die zomer en winter klaar
Paar weekjes.... als ik een week niet Bbq dan jeukt het alquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:12 schreef bitterbal het volgende:
ben wel blij dat ik gegaan ben. kan ik weer paar weekjes vooruit :p
Regen ook niet zo maar ‚s winters kan er prima een groot stuk vlees opquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah ben niet zo'n winter en regen BBQ liefhebber
bedoelde het sociale contact :pquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:15 schreef crv het volgende:
[..]
Paar weekjes.... als ik een week niet Bbq dan jeukt het al
Mwah BBQ is lekker maar gourmet ben je als gezin gezellig allemaal bezig, juniors vinden het leuker in ieder gevalquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:14 schreef crv het volgende:
[..]
Ow god de traditionele kerst en paas goormet
quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop het niet, we hebbe allemal onze best gedaan de 1.5 meter afstand te bewaren :p
Ow, ja dat mis ik sowiesoquote:
Goormet, moet je zelluf kokenquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah BBQ is lekker maar gourmet ben je als gezin gezellig allemaal bezig, juniors vinden het leuker in ieder geval
Ditquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mwah BBQ is lekker maar gourmet ben je als gezin gezellig allemaal bezig, juniors vinden het leuker in ieder geval
10 gradenquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel, maar is er nog niet van gekomen.
Morgen goormetten, vleesjes te klein voor de BBQ. maandag 10 graden
Truequote:Op zaterdag 11 april 2020 20:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
BBQ ben ik de enige die ermee bezig is
Ja begrijp ik. ik stond op centraal echt te twijfelen om weer naar huis te gaanquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Begin sociale contacten ook wel te missen
had je al een nieuwe loungeset gekocht?quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begrijp ik. ik stond op centraal echt te twijfelen om weer naar huis te gaan
endemol? zijn al meerdere edities van geweest wereldwijdquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:22 schreef Koen66 het volgende:
Lego masters, wie heeft dat nu weer bedacht
oh geitenkaas. Kun je beter halloumi proberen, dat smelt niet. Kan gelijk op de plaat / roosterquote:
Is vaak wel lekker hoor. Komt uit de Marokkaanse keukenquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Klinkt goor. Nooit op nog en geen idee wat het is.
Ach, ik heb het 'voordeel' ik deze tijd dat ik toch al niet veel irl vrienden overhadquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Begin sociale contacten ook wel te missen
Nee van die ikea zijn dus echt allemaal uitverkochtquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
had je al een nieuwe loungeset gekocht?
Google zegt van geit.quote:Op zaterdag 11 april 2020 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh geitenkaas. Kun je beter halloumi proberen, dat smelt niet. Kan gelijk op de plaat / roosterIs van schaap
![]()
quote:
quote:
quote:
oh das kutquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee van die ikea zijn dus echt allemaal uitverkocht
oh dan is het van geit, auch proficiatquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Google zegt van geit.Ik vind het juist wel lekker als kaas smelt.
Ik wil juist dat ie smeltquote:Op zaterdag 11 april 2020 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh geitenkaas. Kun je beter halloumi proberen, dat smelt niet. Kan gelijk op de plaat / roosterIs van schaap
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |